Η εικόνα των μαθητών για το Σχολείο, την Εκπαίδευση και τα εφόδια που παίρνουν για την επαγγελματική τους αποκατάσταση και την κοινωνική τους ένταξη. 1 ο ΕΠΑΛ Αγ. Παρασκευής
Είναι η αποτύπωση της εικόνας των μαθητών για το σχολείο και τις δυνατότητες που παρέχει στους μαθητές για επαγγελματική αποκατάσταση και κοινωνική ένταξη και κρητική εξέταση της εικόνας αυτή μέσα από θέματα όπως: 1. Ειδικότητες 2. Μαθήματα ειδικοτήτων και γενικής παιδείας 3. Βιβλία μαθητών 4. Επάρκεια καθηγητών 5. Δυνατότητες μαθητών 6. Επαγγελματικά δικαιώματα 7. Συνεργασία σχολείου με αγορά εργασίας και κοινωνικούς φορείς
Μας οδήγησε η ανάγκη των μαθητών για καλύτερη ενημέρωση στις δυνατότητες που τους παρέχει το σχολείο και σαν ένας τρόπος να αλλάξει η κακή εικόνα που έχουν γι’ αυτό. Αυτό μπορεί να οδηγήσει στην καλύτερη αντιμετώπιση της όλης εκπαιδευτικής διαδικασίας Η φύση του θέματος το σχετίζει με όλα τα μαθήματα και κυρίως με τον επαγγελματικό προσανατολισμό καθώς είναι πολύ κρίσιμο στη Α’ Λυκείου
Στο σύνολο 119 ερωτηθέντων μαθητών της Α τάξης και 3 καθηγητών βλέπουμε ότι μεγάλη προτεραιότητα δίνουν στις κτιριακές εγκαταστάσεις τις σχολικές υποδομές (παρών) και λιγότερο στα επαγγελματική αποκατάσταση και την επιστημονική επάρκεια των καθηγητών Από τους καθηγητές βλέπουμε ότι τους απασχολεί περισσότερο οι κτιριακές εγκαταστάσεις και υποδομές και συνέχεια η πληρότητα των βιβλίων και η επάρκεια των μαθητών
Οι Παιδαγωγικές Ομάδες Α Μαγιονέζες Ντόνταν Αρβιόλ Κόντη Πετράκη Μπούση Θανας Ντουμίτρου Αλέξανδρος
Οι Παιδαγωγικές Ομάδες Β. Votos Locos Λιανός Άγγελος Καντόρος Ευάγγελος Μπάσα Κλαίντι Κουρής Θανάσης Μουγκογιάννης Παναγιώτης
Οι Παιδαγωγικές Ομάδες Γ. Amigos Κουρουνιώτης Αλέξανδρος Μπιτζίλης Θανάσης Μαρμάνης Ανδρέας Καραμάνης Κώστας Κόττος Χρήστος
Οι Παιδαγωγικές Ομάδες Δ. Μπιέλες Καφιέρης Μηνάς Κουρούνης Περικλής Ντούμας Αναστάσιος Κουκουλιώτης Σπύρος Καντρίου Αρνέστο