Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Περιπλάνηση στον λαβύρινθο
Advertisements

Κεφάλαιο Τμηματικός προγραμματισμός
Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
MicroWorlds Pro Διαδικασίες.
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Κατασκευή προγραμμάτων στον υπολογιστή με τη βοήθεια του MSWLogo
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20.
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΗΥ302 Διδακτική της Πληροφορικής Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO Writer Ομάδα Εργασία: Αλεβίζου Βασιλική (Α.Μ.:1029) Κοφφινά Ιωάννα (Α.Μ.:1035) Τριανταφυλλίδου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη Το περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro Μενού επιλογών Γραμμή εργαλείων Κέντρο εντολών Καρτέλες.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
2/4/2015Γ' ΤΑΞΗ Υπολογισμός Ριζών Τριωνύμου1 Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Προγραμματισμός ύλης Β’-Γ’ Γυμνασίου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
24/4/2015B' ΤΑΞΗ Το εσωτερικό του Η/Υ1 Το εσωτερικό του Η/Υ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Οι Μεταβλητές και η λειτουργία τους
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ - ΤΑΞΗ Γ'
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
Δομή Επιλογής , 8.1.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
B' ΤΑΞΗ Το εσωτερικό του Η/Υ
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Γ' ΤΑΞΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΛΑΘΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Το Υλικό του Υπολογιστή
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
B' ΤΑΞΗ ΑΡΧΕΙΑ ΦΑΚΕΛΟΙ Αρχεία - Φάκελοι 8/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΑΡΧΕΙΑ ΦΑΚΕΛΟΙ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro 14/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- 11 -- LOGO ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 11 -- LOGO ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ Μεταβλητή Το περιεχόμενο μιας μεταβλητής μπορεί να μεταβάλλεται κατά την εκτέλεση ενός προγράμματος. Μια μεταβλητή αντιστοιχεί σε μία θέση της μνήμης του υπολογιστή και γίνεται αναφορά σε αυτή με το όνομα που της δίνουμε εμείς. Μία θέση μνήμης μπορεί να έχει μόνο μία τιμή κάθε φορά, αλλά μπορούμε να την αλλάζουμε, όποτε είναι απαραίτητο, με μία άλλη τιμή. X  όνομα 5  τιμή 14/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- 11 -- LOGO ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 11 -- LOGO ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ Μεταβλητή Αν αναφερόμαστε στο όνομα της μεταβλητής για να δηλώσουμε, για παράδειγμα, που θα αποθηκευτεί προσωρινά μια τιμή χρησιμοποιούμε μπροστά από το όνομα το σύμβολο «"». Για να αναφερθούμε στην τιμή της μεταβλητής, βάζουμε μπροστά στο όνομα της το σύμβολο «:». Παράδειγμα 1ο : 14/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- 11 -- LOGO ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 11 -- LOGO ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ Μεταβλητή Παράδειγμα 2ο Τετράγωνο: 14/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- 11 -- LOGO ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 11 -- LOGO ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ Μεταβλητή Παράδειγμα 3ο Αναδρομή (τετράγωνη σπείρα): 14/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- 11 -- LOGO ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

Διαδικασία και Μεταβλητή Διαδικασίες με στοιχεία εισόδου. Ορίζουμε διαδικασιίες με στοιχεία εισόδου ώστε να τις χρησιμοποιούμε με τις τιμές που εισάγουμε την στιγμή που τις καλούμε. Παράδειγμα 4ο Τετράγωνο: για τετράγωνο :α σβγ στκ επανάλαβε 4 [μπ :α δε 90] τέλος 14/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- 11 -- LOGO ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 11 -- LOGO ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ MicroWorlds Pro. Εντολές Μεταβλητές Διαδικασίες Ερωτήσεις Ποιες είναι οι εντολές για την μετακίνηση και ποιες για την περιστροφή της πένας; Ποιες εντολές αφορούν την πένα; 14/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- 11 -- LOGO ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 14 -- LOGO ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Εργασία Βιβλίο σελ 192 -194 Δραστηριότητα για το σπίτι: Σπείρες διαφορετικού σχήματος Το πλήθος των σπειρών να καθορίζεται δυναμικά στο πρόγραμμα Όσοι έχουν Η/Υ και Logo (Να εκτυπώσουν το πρόγραμμα και τα γραφικά) Οι υπόλοιποι μαθητές στο τετράδιο 14/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- 14 -- LOGO ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ