2ο Γυμνάσιο Αριδαίας Α’ Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ανάλυση τριωνύμου σε γινόμενο πρώτων παραγόντων
Advertisements

ΠΡΩΤΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ
Το Μπριτζ είναι ένα παιχνίδι στατιστικής και η τεχνική της εμπάς ταιριάζει πολύ Οι πρωταθλητές προσπαθούν να ακολουθούν κάθε φορά το πλάνο με τις.
Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
Ασκήσεις Συνδυαστικής
ΣΤΟ WIKI (Σιδηροπούλου Ελένη ΠΕ15- Οικιακής Οικονομίας)
Η Μέθοδος RSA  Υποθέτουμε πως δυο άτομα ο Α και ο Β θέλουν να ανταλλάξουν μεταξύ τους κάποιο μήνυμα Μ, το οποίο θέλουν να κρυπτογραφήσουν για λόγους ασφαλείας.
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Να υπολογισθούν τα γινόμενα: 2  0 = 0 0  3 = 0 0  0 = 0 2  3  0 = 0 α  0 = 0 0  3  1  β  α = 0 (x - 1)  0 = 0 0  x  (x - 1)  (x + 2) 
Μαθηματικά Στ’ Δημοτικού
Γιάννης Σταματίου Τεχνικές αντιστροφής γεννητριών συναρτήσεων Webcast 7.
Γιάννης Σταματίου Μερικά προβλήματα μέτρησης
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 3. 2 Στόχοι μαθήματος Δομή Επανάληψης Εντολή while Εντολή for.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου
Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Ασκήσεις φακών. FF Μικρή λάμπα η ακτίνα από τη λάμπα δεν περνά από την κυρία εστία, όμως περνά η προέκταση της Είδωλο λάμπας (φανταστικό)
Επιπρόσθετες Ασκήσεις στην Μαθηματική Επαγωγή. Να δειχθεί ότι: 1*2+2*3+…+n(n+1)=[n(n+1)(n+2)]/3, ∀ n≥1. Άσκηση 1.
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Εισαγωγή στην Επεξεργασία Ερωτήσεων.
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Ο πολλαπλασιασμός με το 11 πολύ απλά και γρήγορα Επιμέλεια: Κων/νος Κλουβάτος (από το icks.html#20x20«)
Οι εντολές επανάληψης Σε πολλά προβλήματα απαιτείται η επανάληψη ενός συνόλου ενεργειών προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα. Θα αναφέρουμε δύο χαρακτηριστικά.
ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Ένα δείγμα προβλημάτων στα Αριθμητικά του Διόφαντου
Πώς καλλιεργώ φράουλες - Οδηγίες & Συμβουλές
Advanced Data Indexing (Προηγμένη ευρετηρίαση δεδομένων) Ροές Δεδομένων (3 ο Μέρος)
Εισαγωγή στην Κρυπτογραφία Εργαστηριακό σεμινάριο Άνοιξη 2007.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καλαμάρα Αγγελική
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παράδειγμα εφαρμογής του αλγορίθμου BP σε δίκτυο
Χαρακτηριστικά μιας Κατανομής. συμμετρικές και μη συμμετρικές κατανομές.
Εργαστήριο Στατιστικής (7 ο Εργαστήριο) Συσχετίσεις μεταξύ μεταβλητών (ερωτήσεων)
Στατιστικές Υποθέσεις III (Ερευνητικά Ερωτήματα / Υποθέσεις προς επιβεβαίωση)
Στατιστικές Υποθέσεις (Ερευνητικά Ερωτήματα / Υποθέσεις προς επιβεβαίωση)
Στατιστικές Υποθέσεις (Ερευνητικά Ερωτήματα / Υποθέσεις προς επιβεβαίωση)
1 η σκέψη : Χμ! Θα μου ήταν πιο εύκολο να αποκαλύψω το λ αν δεν είχε παρέα! Ίσως αν απομακρύνω το 45! Για να διατηρηθεί όμως η ισορροπία, πρέπει ό,τι κάνω.
Στατιστικές Υποθέσεις
Χαρακτηριστικά μιας Κατανομής
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
Στατιστικές Υποθέσεις II
ΣΗΜΑΤΑ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Θεωρία Σημάτων: ανάλυση στο χρονικό και στο φασματικό πεδίο Θεωρία Γραμμικών Συστημάτων Συνεχής συνέλιξη (Continuous convolution) Διακριτού.
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 3.10 Σωτήρης Δημητρίου 6417.
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
1)Αφού ακολουθήσουμε τον σύνδεσμο βρισκόμαστε εδώ
Προσθετική ανάλυση των αριθμών ως το 5
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Στα μαθηματικά του Γυμνασίου με βάση τα Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 13ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Ωχ… Πως θα τα λύσω;.
Εμβαδόν Παραλληλογράμμου
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Στατιστικές Υποθέσεις
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 14ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Γενική Φυσική 1ο Εξάμηνο
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Στατιστικές Υποθέσεις III
Το μπιλιάρδο, το Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο και ο Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης δύο ακεραίων αριθμών   Σωτήρης Γκιουλέας Επιβλέπων Καθηγητής: Ζήνων Λυγάτσικας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο Γυμνάσιο Αριδαίας Α’ Γυμνασίου Πώς βρίσκουμε τον ΜΚΔ και το ΕΚΠ δύο ή περισσότερων αριθμών αφού τους αναλύσουμε σε γινόμενο πρώτων παραγόντων 2ο Γυμνάσιο Αριδαίας Α’ Γυμνασίου

Έστω ότι έχουμε τους αριθμούς 2520, 2940, 540. Έστω ότι έχουμε τους αριθμούς 2520, 2940, 540. Θέλουμε να βρούμε τους ΜΚΔ(2520, 2940, 540) και ΕΚΠ(2520, 2940, 540).

Αναλύουμε κάθε έναν από τους αριθμούς αυτούς σε γινόμενο πρώτων αριθμών. 2520 2 1260 2 630 2 3 315 Άρα 105 3 5 35 7 7 1

Αναλύουμε κάθε έναν από τους αριθμούς αυτούς σε γινόμενο πρώτων αριθμών. 2940 2 1470 2 735 3 Άρα 245 5 49 7 7 7 1

Αναλύουμε κάθε έναν από τους αριθμούς αυτούς σε γινόμενο πρώτων αριθμών. 540 2 270 2 3 135 3 45 Άρα 3 15 5 5 1

ΜΚΔ Δεν υπάρχει και στους τρεις αριθμούς οπότε δεν τον βάζουμε καθόλου!!! Άρα ΜΚΔ(2520, 2940, 3780)= Ο μικρότερος από τους αριθμούς 1,1,1 είναι ο 1. 1 1 2 =2 ·3 ·5 =60 Ο μικρότερος από τους αριθμούς 3,2,2 είναι ο 2. Ο μικρότερος από τους αριθμούς 2,1,3 είναι ο 1.

ΕΚΠ … Ο μεγαλύτερος από τους αριθμούς 1,2 είναι ο 2. Άρα ΕΚΠ(2520, 2940, 3780)= Ο μεγαλύτερος από τους αριθμούς 1,1,1 είναι ο 1. 3 1 3 2 =2 ·3 ·5 =52920 Ο μεγαλύτερος από τους αριθμούς 3,2,2 είναι ο 3. ·7 Ο μεγαλύτερος από τους αριθμούς 2,1,3 είναι ο 3.