Sivan H. , Who was Egeria? Piety and Pilgrimage in the Age of Gratian, Harvard Theological Review 81/1 (1988), 59-72.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τουριστικός οδηγός Αγίου Δημητρίου
Advertisements

Θρησκευτικός Τουρισμός
Σταυροφορίες.
Ούρδας Ιωάννης 2012 Η τέταρτη σταυροφορία και η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Φράγκους.
ΡΟΤΟΝΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ.
TEXNH EKKΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ Α) ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗ Η’ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ;
ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ.
Η Ρωμαϊκή και Βυζαντινή Φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης
ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΕΣ 1η,2η,3η ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΑ ( ).
ΔΗΜΟΣ ΠΟΤΑΜΙΑΣ.
Γιάννης Χατζημιχαήλ Ε΄ Τάξη
9ο. Ναοδομία Θεσσαλονίκης και Μακεδονίας
6ο. Αυτοκρατορία και Χριστιανισμός τον 4ο και τον 5ο αιώνα
Κώστας Μπάρτζης Ε2 1 Ο Πρόυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσ/νικης
Θεσσαλονίκη και Άγιος Δημήτριος : μύθος και πραγματικότητες
Βασιλάκη Α., Εικονομαχικές εκκλησίες στη Νάξο, ΔΧΑΕ 3 ( ) 49-74
ΑΓΙΟΙ, ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑ: Η ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΩΝ (Σεμινάριο)
Ιταλία: Καλαβρία, Στύλος, Cattolica. Βενετία, Άγιος Μάρκος.
G. Vikan, Byzantine Pilgrimage Art, Washington D.C. 1982
7o The Hand of the Master II : μεσοβυζαντινά ελεφάντινα έργα
5ο. Η ναοδομία από τον Ηράκλειο έως και τον Λέοντα Ϛ’ το Σοφό ( ):
Αγία Σοφία Λεωνίδας Κραλίδης 1 ο Πειραματικό Θεσσαλονίκης Τμήμα Ε2 Σχ. Έτος:
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Αρχιτεκτονική:
ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ ΚΑΙ ΑΓΙΟΙ ΤΟΠΟΙ: ΤΟ ΛΙΚΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ
Ευσέβιος και Κωνσταντίνος: η ίδρυση των χριστιανικών ναών
ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ:
Η ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΥ
Οι σταυροφορίες και η πρώτη άλωση της Πόλης.
Ναταλία Πούλου-Παπαδημητρίου, Παλαιοχριστιανικό κιονόκρανο με άκανθα «πεταλούδα» από το Πυθαγόρειο της Σάμου, ΔΧΑΕ 14 ( )
Χριστιανική και Βυζαντινή Αρχαιολογία
Βυζαντινή Θεσσαλονίκη Ε'Τάξη 43ου Δημοτικού σχολέιου Ηρακλείου.
 Αρχιτεκτονική Προέλευση παλαιοχριστιανικών βασιλικών Ξυλόστεγη βασιλική Περίκεντρα κτήρια Τρουλαίες βασιλικές Αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης Σταυροειδής.
ΤΕΧΝΕΣ & ΨΗΦΙΔΩΤΑ.
Χριστιανική και Βυζαντινή Αρχαιολογία
Συγκέντρωση υλικού- επιμέλεια: Καλλιόπη Κανάκη Χαραλαμποπούλου
Η Κωνσταντινούπολη οχυρώνεται και στολίζεται με έργα τέχνης.
ΟΜΑΔΑ: ΙΠΠΟΠΟΡΚΑΡΟΙ ΜΕΛΗ: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΡΩΜΑΝΟΣ, ΠΙΠΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΣΑΦΟΣ ΦΡΙΞΟΣ, ΣΑΦΤΑ ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: κος ΚΑΠΕΤΑΝΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ.
Οι διασημότεροι πίνακες του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου Οι μαθητές της Β΄1 τάξεως: Κωνσταντίνος Καραδούκας και Κούρτη Πελαγία. Επιβλέποντες καθηγητές: Σμαράγδα.
ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ Αρχιτεκτονικά προπλάσματα και οι απεικονίσεις τους.
Αρχιτεκτονική και θεία λατρεία
Κεφ. 2. Το νόημα και η εξέλιξη της χριστιανικής λατρείας
Η διαμόρφωση της Χριστιανικής Εικονογραφίας
Δανάη Κακαβά 13ο γυμνάσιο Πατρών Β’1
Ναοί στην περιοχή που ζω
Το ελεφαντοστό Barberini του Μουσείου του Λούβρου
Εκκλησίες στη Λακατάμεια
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
Harvard Theological Review 81/1 (1988), 59-72
Αγία Σοφία Η Αγία Σοφία ,ικ΄π στη Θεσσαλονίκη, είναι μία από τις παλαιότερες εκκλησίες της πόλης, η οποία έχει παραμείνει ακέραια μέσα στο βάθος του χρόνου.
“ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ” ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ
Εκκλησιαστική τέχνη – Οι Ρυθμοί των Ναών
Αγιορείτικη αρχιτεκτονική: η βυζαντινή κληρονομιά και η συνέχειά της
Ι.Μ. ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – Σεπτέμβριος 2017
Οι Σταυροφορίες_Εισαγωγή
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗ ΔΥΣΗ
Γαλάβαρης Γ. , «Προσκυνήματα και «παλαιστινιακή» εικονογραφία
Αγία Σοφία Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
Τα ρωμαϊκά μνημεία Θεοδώρα Μπάφα Ε’2.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.
Ατομική υγιεινή Ενότητα 4.1.
Πούλου-Παπαδημητρίου, Ν
ΕΝΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Ε. Κ. Π. Α
1 Α’ Παλαιοχριστιανική Τέχνη (2 ος αι. – αρχές 7 ου αι.) Χριστιανική και Βυζαντινή Αρχαιολογία Ενότητα A: Παλαιοχριστιανική Τέχνη (2 ος αι. – αρχές 7 ου.
Αρχιτεκτονικη Οι αρχιτεκτονικοί ρυθμοί των εκκλησιών είναι η βασιλική με τρούλο (ναός της Αγίας Σοφίας), ο σταυροειδής ναός με τρούλο και ο οκταγωνικός.
Μέρη της βασιλικής Περίβολος. Αίθριο. Πρόπυλο. Νάρθηκας. Διακονικό.
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
Αγία Σοφία Μαρία – Στεφανία Χατζηγορηγορίου
ΣΧΕΔΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (Σ.Α.)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Sivan H. , Who was Egeria? Piety and Pilgrimage in the Age of Gratian, Harvard Theological Review 81/1 (1988), 59-72

Τα ταξίδια των προσκυνητών προς τους Αγίους Τόπους (4ος αι.) Hunt E.D., Holy Land Pilgrimage in the Later Roman Empire AD 312 – 460, Oxford 1982, σ. 52

Γαλικία και Αρελάτη (Arles)

Αρελάτη (Arles)

Ιεροσόλυμα

Βασιλική της Αναστάσεως και Πανάγιος Τάφος

Βασιλική της Αναστάσεως και Πανάγιος Τάφος

Κωνσταντίνεια Ροτόντα και Πανάγιος Τάφος

Χερσόνησος του Σινά και μονή Σινά

Μονή Σινά

Έδεσσα της Μεσοποταμίας (Τουρκ Έδεσσα της Μεσοποταμίας (Τουρκ. Urfa) και η ιστορία του βασιλέως Αυγάρου

Η ιστορία του βασιλέως Αυγάρου Μονή Σινά, πλάγια φύλλα τριπτύχου με την ιστορία του βασιλέως Αυγάρου και αγίους (Κωνσταντινούπολη, 10ος αι.)

Laon (Γαλλία), καθεδρικός ναός, εικόνα με το άγιο μανδήλιο (Μόσχα (;), πριν από το 1249, σύμφωνα με τον André Grabar)

Το άγιο μανδήλιο Γένοβα (Ιταλία), ναός Αγίου Βαρθολομαίου των Αρμενίων, «Santo Volto» (εικόνα με το άγιο μανδήλιο με αργυρεπίχρυση επένδυση, Κωνσταντινούπολη, 14ος αι.)