Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Κλάση Μηνυμάτων Ταχυδρομείου Τεχνολογία Λογισμικού Slide 14.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
POINTERS, AGGREGATION, COMPOSITION. POINTERS TO OBJECTS.
Advertisements

ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ C++
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 9: Διανύσματα και λίστες.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Γλωσσική Τεχνολογία Object-Orientation in Python.
ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Φροντιστήρια Εισηγητής: Σπύρος Αργυρόπουλος Μέλος ΕΤΕΠ Εργαστήριο Προγραμματισμού & Τεχνολογίας Ευφυών Συστημάτων.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Έλεγχος Καταψύκτη (Ada) Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 39 with Pump, Temperature_dial, Sensor, Globals, Alarm; use Globals ; procedure.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Προγραμματισμός Αξιοπιστίας u Τεχνικές προγραμματισμού για την εκπόνηση αξιόπιστων συστημάτων λογισμικού.
Αντικείμενα, Κλάσεις και Μέθοδοι
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Συλλογές.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Στατικές μέθοδοι και μεταβλητές Εσωτερικές κλάσεις.
Προγραμματισμός ΙΙ Διάλεξη #6: Απλές Δομές Ελέγχου Δρ. Νικ. Λιόλιος.
ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ Is-like-a inheritance. Θεματολόγιο Κληρονομικότητα Παράδειγμα Κληρονομικότητα – Βελτιωμένο Παράδειγμα Ενθυλάκωση : public – private -
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Εισαγωγή στη Java II.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Συλλογές Εξαιρέσεις.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 11: Εκτέλεση Java χωρίς το BlueJ.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Κληρονομικότητα.
ΛΟΓ201: Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ201:
Επαναχρησιμοποίηση Λογισμικού
Μεθοδολογίες Προγραμματισμού ΙΙ Αναδόμηση Λογισμικού - 2 Software Refactoring - Εφαρμογές Παναγιώτης Σφέτσος, PhD
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Αντικειμενοστραφής Σχεδιασμός u Σχεδιασμός συστημάτων με βάση αντικείμενα και κλάσεις αντικειμένων.
Εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό Κλάσεις και αντικείμενα Κλάσεις και αντικείμενα Κατασκευαστές κλάσεων (constructors) Κατασκευαστές κλάσεων.
Ορισμός Απαιτήσεων και Εξειδίκευση
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Γενικευμένες κλάσεις Συλλογές.
ORACLE PL/SQL Άρης Στουγιαννίδης. ΒΡΟΧΟΣ ΜΕ ΜΕΤΡΗΤΗ FOR REM forloop.sql REM This is an example of a FOR loop. BEGIN FOR v_Counter IN LOOP INSERT.
Σχεδιασμός Προσανατολισμένος σε Λειτουργίες
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ 26 Οκτωβρίου Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός Ένα νέο προγραμματιστικό μοντέλο (paradigm) το οποίο στηρίζεται στις κλάσεις και τα.
ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΣΜΟΣ. ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ Θεματολόγιο Κληρονομικότητα Παράδειγμα Κληρονομικότητα – Βελτιωμένο Παράδειγμα Ενθυλάκωση : public – private.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Πολυμορφισμός.
Δρ. Μαρία Ι. Ανδρέου Εισαγωγή στον Αντικειμενόστρεφη Προγραμματισμό (Object-Oriented Programming) Data Types, Variables, and Arithmetic.
ΟΣΣ Δεκεμβρίου 2004 Σχεδιασμός Λογισμικού Γλώσσες Προγραμματισμού ΙΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΛΟΓ201: Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ201:
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
Threads Στον παραδοσιακό προγραμματισμό όταν ένα πρόγραμμα εκτελείται ονομάζεται process (διεργασία) και οι εντολές του εκτελούνται σειριακά η μία μετά.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Σχεδιασμός Λογισμικού ATM loop Print_input_message (” Welcome - Please enter your card”) ; exit when Card_input ; end loop.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
1 Κεφάλαιο 2 Εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Εκτέλεση σε Πραγματικό Χρόνο Τεχνολογία Λογισμικού Slide 25.
Εισαγωγή στον προγραμματισμό Μέρος 3 ο Προγραμματιστικά περιβάλλοντα § 6.7.
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Εργασία της μαθήτριας: Τζένη Αλουσάι στο μάθημα της Ιστορίας ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:κα.Τσαούση.
ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΜΕΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ.
Test.
Test.
Εισαγωγή στον Προγ/μό Η/Υ
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Εισαγωγικά Θέματα Διαχείρισης Δικτύων
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εκπαιδευτικη πολιτικη μιντζα νικολετα-μαρια (3170) στ’ εξαμηνο Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.

Β. Μάγκλαρης 14/11/2016 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ Αρχιτεκτονικές Διαχείρισης Δικτύων SNMP MIB - Αντικείμενα & Ορισμοί.
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Εγώ είμαι η θύρα: όποιος περάσει θα βρει σωτηρία.

ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
ΟΠΑ -Τεχνολογία Λογισμικού – Εμμ. Γιακουμάκης
ΠΡΟΛΟΓΟΣ.
Σχεδιασμός με αναζήτηση στο χώρο πλάνων
ΓΛΩΣΣΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Η στήριξη και η κίνηση στους ζωικούς οργανισμούς
Η Κωνσταντινα και οι αραχνεσ τησ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Εισαγωγή στον αλγεβρικό λογισμό
17/2/2019 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (2) Ενότητα A1.1 β Ο Δάσκαλος.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Διαχείριση Δικτύων με τη χρήση SNMP (3η άσκηση)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Κλάση Μηνυμάτων Ταχυδρομείου Τεχνολογία Λογισμικού Slide 14

Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 2 Ιεραρχία Κλάσης Τεχνολογία Λογισμικού Slide 19

Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 3 Πολλαπλή Κληρονομικότητα Τεχνολογία Λογισμικού Slide 20

Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 4 Αλληλεπιδράσεις Σταθμών Καιρού Τεχνολογία Λογισμικού Slide 45

Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 5 Σχεδιασμός Διεπαφής C++ Τεχνολογία Λογισμικού Slide 49 class Weather_station { public: Weather_station () ; ~Weather_station () ; void Transmit_data (computer_id dest) ; void Transmit_status (computer_id dest) ; void Self_test () ; void Shut_down () ; // Access and constructor functions char* Identifier () ; void Put_identifier (char* Id) ; instrument_status Inst_status () ; void Put_instrument_status (Instrument_status ISD) ; weather_data_rec Weather_data () ; void Put_weather_data (weather_data_rec WDR) ; private: char* station_identifier ; weather_data_rec Weather_data ; instrument_status inst_status ; } ;

Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 6 Αντικείμενο Μέτρησης Ada task type Concurrent_counter is entry Add (N: NATURAL) ; entry Initialise (N: NATURAL) ; entry Get (N: out NATURAL) ; end Concurrent_counter ; task body Concurrent_counter is Value: NATURAL := 0 ; begin loop select accept Add (N: NATURAL) do Value := Value + N ; end Add ; or accept Initialise (N: NATURAL) do Value := N ; end Initialise ; or accept Get (N: out NATURAL) do N := Value ; end Get ; end select ; end loop ; end Counter ; Τεχνολογία Λογισμικού Slide 57