ΤΙΤΛΟΣ : ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΘΕΑΤΡΑ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Advertisements

1. PROJECT ► The “Project” is one of the school subjects that students of the 1 st and 2 nd grade of High School are taught. ► Το προτζεκτ είναι ένα απ’
Handling Local Variables General Purpose Registers
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ CEREMONY AT SCHOOL ABOUT THE STUDENTS’ REVOLUTION AGAINST THE DICTATORSHIP (NOVEMBER 1973) Παρασκευή 16 Νοε
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
The great Comic of Greek Philosophers Τίτλος: The great Comic of Greek Philosophers Τάξη:Έκτη Δημοτικού Διάρκεια:6 μήνες Μάθημα: Ξένη Γλώσσα (Αγγλική)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα MultiVersum Προγραμματισμός Επιμόρφωσης u Σε τι στοχεύει η επιμόρφωση; u Περιγραφή και αναλυτικό πρόγραμμα u Πρόσκληση προς επιμορφωτές.
Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας Ριζάρειος Εκκλησιαστική Σχολή.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
ENGLAND!!! ONE OF THE MOST FAMOUS COUNTRIES IN EUROPE.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Τίτλος Δραστηριότητας
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Lesson 6c: Around the City I JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Η ιστορία της Τέχνης τους τελευταίους δυο αιώνες - Pablo.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
Περιπτώσεις εφαρμογών σε αναπτυσσόμενες χώρες από την Practical Action This publication has been produced with the assistance of the European Commission.
Διαμορφώνοντας το Όραμα με βάση τις συνεντεύξεις Setting the Vision based on the interviews.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
1 Κολοβακτηρίαση μηρυκαστικών και χοίρου. 2 Ορισμός Γενικευμένη ή εντερική λοίμωξη που προσβάλλει τα νεαρά κυρίως ζώα [νεογέννητα (0-14 ημερών) μηρυκαστικά,
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
“Write your name in Greek” workshop. Greek language The language of Homerus, great poet of the antiquity, The language of the ancient lyrical and tragical.
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
The most popular game in Greece
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων Εργαστήριο Ρομποτικής
Νίκησε την Πλημμύρα Μια πρόκληση για το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός αντιπλημμυρικού σπιτιού στο νησί Watu Εάν σκοπεύετε να βάλετε τους μαθητές σας.
Μετασυλλεκτικοί Χειρισμοί Γεωργικών Προϊόντων
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Working Along with Key Experts
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το Οικολογικό Αποτύπωμα του Γάλακτος
Ενέργεια για τον κόσμο This publication has been produced with the assistance of the European Commission. The contents of this publication are the sole.
Adjectives Introduction to Greek By Stephen Curto For Intro to Greek
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Γεώργιος Σ. Γκουμάς MD,PhD, FESC
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
A legend from the island of Crete
Φωτογραφίες Περιβαλλοντικής Καταστροφής
Ανάλυση Γεωργικού Οικογενειακού Εισήματος (ΓΟΕ)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
aka Mathematical Models and Applications
Niki Papamarkaki Olga Papadaki
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Find: Force on culvert in [lb/ft]
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
2013 edition Wilfred E. Major
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΙΤΛΟΣ : ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΘΕΑΤΡΑ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Καραλή Μαρία (φιλόλογος) Παπαδοπούλου Ευτυχία (καθηγήτρια Αγγλικών) Βασιλόπουλος Γεώργιος (καθηγητής πληροφορικής)

Η αρχιτεκτονική του αρχαίου θεάτρου Καταγραφή των αρχαίων ελληνικών θεάτρων που σώζονται σήμερα Αναστήλωση-Αποκατάσταση αρχαίων θεάτρων με σκοπό τη χρήση τους Προβλήματα από τη σημερινή χρήση ή κατάχρησή τους

Επιδιώκεται οι μαθητές: Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα καλλιτεχνικών, αρχαιολογικών και ιστορικών αξιών Να γνωρίσουν την αρχιτεκτονική του αρχαίου θεατρικού χώρου Να παρατηρήσουν την επιλογή του χώρου κατασκευής του σε συσχέτιση με την τοπιογραφία του Να αποκτήσουν μορφωτικές εμπειρίες μέσα από τη διερευνητική ομαδοσυνεργατική μάθηση και να προσλάβουν βιωματικές γνώσεις Να βιώσουν εξαιρετικές στιγμές αισθητικής απόλαυσης δραματοποιώντας σκηνές αρχαίας τραγωδίας Να αναζητούν πληροφορίες μέσα από το διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας μηχανές αναζήτησης, να μάθουν να επεξεργάζονται το κείμενο ηλεκτρονικά και να το παρουσιάζουν σε διαφάνειες

Διδακτική πρακτική: project, ομαδοσυνεργατική διδασκαλία Προτεινόμενη διάρκεια: 5 μήνες

Συνεργασία με Το Αρχαιολογικό Μουσείο Δελφών Το Αρχαιολογικό Μουσείο Επιδαύρου Το αρχαιολογικό Μουσείο Καρδίτσας Το Σωματείο “Διάζωμα” Τις Αρχαιολογικές υπηρεσίες Καρδίτσας Επιδαύρου και Δελφών

1. Ιστορία της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας 2. Ευριπίδη «Ελένη» Δραματική Ποίηση 3. Πληροφορική 4. Αγγλικά ( Συνοπτική παρουσίαση της εργασίας στην Αγγλική γλώσσα σε συνομήλικους συμμαθητές ευρωπαϊκών χωρών)

1ος μήνας: Χωρισμός σε ομάδες. Κατανομή των υποθεμάτων εργασίας. Διερεύνηση του θέματος Αναζήτηση - Καταγραφή πληροφοριών. Συγκέντρωση ερευνητικού υλικού 2ος μήνας: Διάρθρωση. Συγγραφή της εργασίας Δραματοποίηση σκηνών της τραγωδίας “Ελένη” του Ευριπίδη

3ος μήνας: Πρόβες συνεχείς – Δραματοποίηση τριών σκηνών της τραγωδίας “Ελένη” του Ευριπίδη. 4ος μήνας: Επίσκεψη στο αρχαίο θέατρο των Δελφών Επίσκεψη στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου Δραματοποίηση και παρουσίαση των σκηνών της τραγωδίας στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου 5ος μήνας: Παρουσίαση του project στο Σχολείο και πιθανόν στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καρδίτσας

Ancient Theatres Now and Then Ancient Greek theatres were usually built on hillsides of an amphitheatric shape. The amphitheatres’ circular ordinance allowed the elevation of the seats and guaranteed unhindered view as well as optimal acoustics. Placed within natural landscapes they form creations of great architecture. Most ancient theatres such as the theatre of Epidaurus, Delphi, and Eretria were built in relevance to sacred places. Theatrical contests revealed the indissoluble bonds of the art and the theocratic thought of antiquity. Today, many of these theatres are saved while many efforts of reconstruction, maintenance or full restoration are under way. The goal of these interventions is to protect the monuments as well as to make their historical and cultural value known to the general public. However, many contemporary archeologists warn of the dangers of their reopening. They claim that very old monument is sensitive. Natural causes exacerbate their deterioration, along with the hasty way of reconstruction that aims at economic profits from tourism. Moreover, reopening of the ancient theatres in such a way leads to the destruction of the archeological value of these important documents. However, because a theatre constitutes a place of democracy and equality and because the values of the ancient theatre such as justice, parity, judgment, grace, elegance and beauty are embraced by the new Hellenism, it is an imperative that their utilization be governed by some steady values of proper cultural administration, that must be strictly followed by everyone. It is vital that initiatives such as the one of the organization “Diazoma” that protect and highlight the ancient theatres, are supported. This will enable to perpetuate “breaths of culture” and to contribute to sustainable development of Greece. Κωτοπούλου Δανάη Αγάπη Γ3

Σκηνές από την τραγωδία «Ελένη» του Ευριπίδη στο θέατρο της Επιδαύρου