Ο λόγος MR/W ονομάζεται αναλογία αντίστασης στην κίνηση ρ (motion resistance ratio)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β.ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΞΟΝΑ
Advertisements

Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
Κατηγορίες Ασκήσεων & Ισοκινηση
H Mathematica στην υπηρεσία της Φυσικής
Έργο ροπής - Ενέργεια.
Ενεργειακή αντιμετώπιση της σύνθετης κίνησης
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 6 : Θεώρημα Μέγιστης Ισχύος. Θεώρημα Μέγιστης Ισχύος Μπορούμε να υπολογίσουμε ποια είναι η αντίσταση που πρέπει να συνδέσουμε με μια.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
ΠΜΣ Άσκηση & Υγεία – Εργαστήριο – στάδιο 2 Αλλομετρία: Επίδραση του Μεγέθους Σώματος στη Σωματική Απόδοση Τσιμέας Παναγιώτης PhD Τμήμα Επιστήμης Φυσικής.
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
Ισχύς ελκυστήρων μέρος 1ο
Ένας γεωργικός ελκυστήρας με 2 κινητήριους τροχούς εργάζεται σε καλλιεργημένο χωράφι με βαρύ έδαφος με ένα καλλιεργητή βαρέως τύπου πλάτους 2,6m που φέρει.
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ TRANSFORMERS Reference : ΤΕΙ Κρήτης - Ηλεκτρικές Μηχανές Συλλιγνάκης.
ΟΡΘΟΣΩΜΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ Θεωρία και ασκήσεις. Τι είναι οι ορθοσωμικές ανωμαλίες Κατηγορίες Αίτια ανά κατηγορία Στατιστικά στοιχεία Τρό π οι αντιμετώ π ισης.
ΑΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
PAY AND CONTRACTS OF EMPLOYMENT ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣΗΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Γκζα Αναστασία Α. Μ
Η Συνολική Τάση εξ’ επαγωγής (Ηλεκτρεγερτική Δύναμη) του συνόλου των τυλιγμάτων μιας μηχανής συνεχούς ρεύματος ισούται με: C – Μια σταθερά διαφορετική.
ΑΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Σπύρος Πρασσάς Πανεπιστήμιο Αθηνών Μηχανικές αρχές και η εφαρμογή τους στην Ενόργανη Γυμναστική PP #4.
Γεννήτρια συνεχούς ρεύματος Σ.Ρ. 100 V, 10 kW, διέγερσης σειράς, έχει αντίσταση τυμπάνου ίση με R α = 0,1 Ω και αντίσταση πεδίου ίση με R f = 0,05 Ω. Η.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ Σ.Ρ. Πέτρος Μανουσαρίδης Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
Test.
Test.
Προσδιορισμός φυσικών και μηχανικών ιδιοτήτων δομικών υλικών
Μέτα-ανάλυση Θεωρητικές και πρακτικές κατευθύνσεις
Ψηφιακές Επικοινωνίες
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
Μη Γραμμική Θεωρία Ελαστικής Ευστάθειας: Θεμελιώδες Υλικό
Φυσική Mάλγαρης Σωτήρης Η Βαρύτητα
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Οικονομική Ανάλυση.
Σχεδιασμός Γεωργικών Πειραμάτων
Φυσική Γκόγκας Αθανάσιος Η Βαρύτητα
Νομικά Θέματα Πληροφορικής
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ
Μελέτη Στροφικής Κίνησης Στερεού Σώματος
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗ – ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗΣ.
Ηλεκτρικές Μηχανές Κωνσταντίνος Γεωργάκας.
Μαγκαφάς Λυκούργος και Κόγια Φωτεινή
Φυσική Παυλάτος Γιώργος Η Βαρύτητα
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματ/μικής
Ouranoupolis Halkidiki, HELLAS
ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ.
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
(FREE SURFACE EFFECT, FCE)
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Η ΜΑΖΑ, ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ Η «ΗΛΙΚΙΑ» ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
Find: angle of failure, α
Find: minimum B [ft] γcon=150 [lb/ft3] γT=120 [lb/ft3] Q φ=36˚
Find: σ1 [kPa] for CD test at failure
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Find the total resistance of this network
A Find: Ko γT=117.7 [lb/ft3] σh=2,083 Water Sand
Νόμος του Gauss.
Deriving the equations of
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή “προσομοιώσεων βαρών” ενός σώματος στην επιφάνεια των πλανητών του Ηλιακού Συστήματος 1ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου Σχολικό έτος.
Beat up Motion Bumping.
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
Συμφωνία επί της ασφαλιστικής αξίας
Бөлім 1. Электр барлаудың негізгі түсініктері
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο λόγος MR/W ονομάζεται αναλογία αντίστασης στην κίνηση ρ (motion resistance ratio)

Σε ένα κινητήριο τροχό Αναπτύσσεται ροπή Μ και γωνιακή ταχύτητα ω. Θεωρητική ελκτική δύναμη GT(Gross traction) είναι η μέγιστη ελκτική δύναμη που μπορεί να αναπτύξει ένας κινητήριος τροχός M = GT *r

Η αναπτυσσόμενη ελκτική δύναμη Η ή πραγματική έλξη NT (net traction)θα ισούται με την θεωρητική ελκτική δύναμη μείον την αντίσταση κίνησης του τροχού. Η = GT –MR ή H/W = GT/W –MR/W Αν ορίσουμε ως αναλογία αναπτυσσόμενης ελκτικής δύναμης μ το λόγο H/W και αναλογία θεωρητικής αναπτυσσόμενης δύναμης μ g το GT/W τότε μ = μ g - ρ

Από την ισορροπία των ροπών: Μ- (GT-MR)*r – R*e =0 Μ= GT*r

Βαθμός απόδοσης στην έλξη (TE) Είναι το πηλίκον της ισχύος που αποδίδεται στην έλξη προς την ισχύ που φθάνει στον τροχό από τη μηχανή. TE = Αποδιδόμενη ισχύς/Εισερχόμενη ισχύς = H*V/M*ω =μ (1-s)/ μ g = (1-ρ/ μ g ) *(1-s)

Weight transfer

Pull -slip

ballasted and unballasted traction

ballasted and unballasted traction ratio

Nebraska test performance comparison with VTR as independent variable.

Tractive Efficiency

Velocity losses in traction

Pull losses in traction

Overall tractive efficiency with velocity and pull losses.

Traction data with regression and loss curves. Tire = Goodyear 20.8R42 DT/DT710 dual. Surface = Lon's tilled (seeded).

Traction losses with travel reduction (slip) as independent variable

Traditional slip plot with experimental data. Tire = 20.8R42 dual. Surface = Lon's tilled (seeded).

Traditional slip plot of traction data with regression curves. Tire = 20.8R42 dual. Surface = Lon's tilled (seeded).

Experimental data with net traction ratio as independent variable. Tire = Goodyear 20.8R42 DT/DT710 dual. Surface = Lon's tilled (seeded).

How to interpret traction plots (performance of 20.8R42 dual tires on three surfaces).

Effect of soil: Performance of 20.8R42 dual tires on three surfaces (8300 kg axle load, 83 kPa tire pressure).

Effects of Tire Pressure: Performance of single tire (Firestone 710/70R38 ATR) at two inflation pressures in tilled (loose) tractive conditions.

Effects of Tire Size: Performance of two sizes of single tires at correct inflation pressures in tilled (loose) tractive conditions.

Effects of Load on Tire: Performance of single tire (Goodyear 520/85R46 DTR) at two weights with correct pressures in tilled (loose) tractive conditions.

Belt and Tire Comparisons: Belt width comparison on firm untilled soil (belted tractor total weight = kg; wheel tractor axle weight = 8303 kg).