Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ «Πώς θα τους το διδάξω;»
Advertisements

Ανταρκτική Η παγωμένη ήπειρος!!!.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Τα μέλη της ομάδας ΜηχΕπ:
Adverbs of place (Words of position) Τοπικά επιρρήματα
Εργασίες Φυσική Ντεναντα Βίλα Πύραυλοι και Διατήρηση της Ορμής.
Μια πόλη για τους πεζούς
ΤηλΕΟραση Η τηλεόραση είναι ένα σύστημα τηλεπικοινωνίας που χρησιμεύει στη μετάδοση και λήψη κινούμενων εικόνων και ήχου εξ αποστάσεως. Αποτελεί το κυριότερο.
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Διατηρηση μηχανικησ ενεργειασ
ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
Τα Επαγγέλματα Αιμιλία Αριστείδου.
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
ocument/file.php/DSGYM- B200/ExperimentsBGYM/bG/bG.html.
4.4 ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΙΕΣΕΩΝ ΣΤΑ ΡΕΥΣΤΑ -
Εισαγωγή στη συστημική σκέψη EDUE-140: Συνάντηση 2η
ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ Α.Τ.ΡΟΥΤΟΥΛΑΣ
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Κεφάλαιο 3 ον Πίεση.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ.
Τομείς παραγωγής της Ευρωπαϊκής Οικονομίας
Το πολίτευμα στην Αρχαία Ελλάδα
Επιλογή έργου για την ατομική εργασία
Ένας άντρας από το St. Louis πήγαινε στη δουλειά του από τον αυτοκινητόδρομο όταν ξαφνικά άκουσε ένα ‘μπαμ'. Νόμιζε ότι έσκασε ένα λάστιχο, αν και το.
ΓνωριμΙα με το ΛογισμικΟ του ΥπολογιστΗ
Τμήμα :A4.  Είναι η ικανότητα να αντιδρά κανείς στο μικρότερο δυνατό χρόνο σε ένα ερέθισμα.  Είναι ο χρόνος μεταξύ της αποκάλυψης ενός ερεθίσματος και.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Γεωγραφία Το εσωτερικό της Γης
Τιτίνα, η κότα σ
Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ Α.Τ.ΡΟΥΤΟΥΛΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Ι
ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΑΣΚΑΛ.
Μέλη Ομάδας Καραγεωργοπούλου Μαρία Λιαποπούλου Μαρία Μαστρονικολής Στέλιος Ματραλή Αγγελική Ρούσσος Νίκος.
ook/show.php/DSGYM-B106/149/1065,3851/ ook/show.php/DSGYM-B106/149/1065,3851/
Π.Π. ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ: Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΜΕΡΟΠΗ ΤΕΡΖΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗΣ: ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΣΕΝΤΧΟΜ ΣΧ.ΕΤΟΣ:
Πού αναφέρεται η Παλαιά Διαθήκη; Πού αναφέρεται η Παλαιά Διαθήκη; Πού αναφέρεται η Παλαιά Διαθήκη Πού αναφέρεται η Παλαιά Διαθήκη Οι αναφορές των προφητών.
6. Η ίδρυση, η εξέλιξη και ο εκχριστιανισμός
4.4 Μετάδοση των πιέσεων στα ρευστά Αρχή του Pascal
Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας
Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
ΓενικΟΣ ΔιευθυντΗΣ ΠρΟτυπο ΠειραματικΟ ΓυμνΑςιο ΑναβρΥτων Ταξη: Β’3
ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ υλικου Σημειου - 1ος νομοΣ του νευτωνα
Πού είναι η μοτοσικλέτα;
ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη
ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ:
ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ Αρχαία Αίγυπτος π.Χ
Ευτυχώς που υπαρχει και η ανωση
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
Πίεση.
1. 1.Δημιουργία Νέου Αρχείου Επιλέγουμε καρτέλα File, πατούμε στην εντολή New και μετα αφου διαλέξουμε τον τύπo αρχείου (π.χ Blank Document), πατούμε.
… εκεί που οι δυνάμεις περισσεύουν ρευστά και πίεση.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕ.Λ.
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Δομημένος Προγραμματισμός
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Η χιονονιφάδα και το τρίγωνο του Pascal
Ποιο είναι το κοινό χαρακτηριστικό στις φωτογραφίες;
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
The quiz show….
ΟΜΙΛΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πίεση Ρ Από ποιους παράγοντες εξαρτάται η ατμοσφαιρική πίεση,
ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΑΣΚΑΛ.
Πυκνότητα Προσοχή στις μονάδες έκφρασης της πυκνότητας
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Μπαμπά σήμερα μάθαμε τι πρέπει να κάνουμε όταν γίνεται σεισμός
ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Με την ευγενική χορηγία της. Τα ατυχήματα είναι η πρώτη αιτία θανάτου των παιδιών στη χώρα μας(50%) ‏
Κεφάλαιο 2 Ξένιος Αντωνιάδης 6/12/2019.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου 2013-14 Η αρχη του pascal Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου 2013-14

Διδακτικοι στοχοι Να περιγράφετε τη λειτουργία του ανυψωτικού γρύλου ως πολλαπλασιαστή δύναμης. Να διακρίνετε την πίεση και τη δύναμη στα δύο έμβολα του υδραυλικού πιεστηρίου. Να εφαρμόζετε την αρχή λειτουργίας του υδραυλικού πιεστηρίου σε άσκηση.

Μια μερα με το αυτοκινητο μου…. … οδηγούσα προς το σπίτι μου όταν, φσσσ…., έσκασε το πίσω δεξιά λάστιχο. Διατηρώντας την ψυχραιμία μου, πάτησα φρένο να σταματήσω το αυτοκίνητο. Κατέβηκα, έβαλα το γρύλο κάτω από το σασί και έτσι ανύψωσα το αυτοκίνητο, ώστε να μπορέσω να αλλάξω το λάστιχο. Δυσκολεύτηκα, αλλά τα κατάφερα. ΑΠΟΡΙΕΣ Πώς ασκώντας μικρή δύναμη στο γρύλο ανυψώθηκε ολόκληρο το αυτοκίνητο; Πώς η μικρή δύναμη που άσκησα στο πεντάλ του φρένου σταμάτησε ολόκληρο αυτοκίνητο;

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΥΨΩΤΙΚΟΥ ΓΡΥΛΟΥ (ωσ πολλαπλασιαστησ δυναμησ)

Εξηγηση της λειτουργιασ του υδραυλικου πιεστηριου Από το ηλεκτρονικό βιβλίο : http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B200/456/2997,12022/unit=5

Εξηγηση της λειτουργιασ των φρενων http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/document/file.php/DSGYM-B200/ExperimentsBGYM/bG/bG.html

εργασιεσ