Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου 2013-14 Η αρχη του pascal Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου 2013-14
Διδακτικοι στοχοι Να περιγράφετε τη λειτουργία του ανυψωτικού γρύλου ως πολλαπλασιαστή δύναμης. Να διακρίνετε την πίεση και τη δύναμη στα δύο έμβολα του υδραυλικού πιεστηρίου. Να εφαρμόζετε την αρχή λειτουργίας του υδραυλικού πιεστηρίου σε άσκηση.
Μια μερα με το αυτοκινητο μου…. … οδηγούσα προς το σπίτι μου όταν, φσσσ…., έσκασε το πίσω δεξιά λάστιχο. Διατηρώντας την ψυχραιμία μου, πάτησα φρένο να σταματήσω το αυτοκίνητο. Κατέβηκα, έβαλα το γρύλο κάτω από το σασί και έτσι ανύψωσα το αυτοκίνητο, ώστε να μπορέσω να αλλάξω το λάστιχο. Δυσκολεύτηκα, αλλά τα κατάφερα. ΑΠΟΡΙΕΣ Πώς ασκώντας μικρή δύναμη στο γρύλο ανυψώθηκε ολόκληρο το αυτοκίνητο; Πώς η μικρή δύναμη που άσκησα στο πεντάλ του φρένου σταμάτησε ολόκληρο αυτοκίνητο;
Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΥΨΩΤΙΚΟΥ ΓΡΥΛΟΥ (ωσ πολλαπλασιαστησ δυναμησ)
Εξηγηση της λειτουργιασ του υδραυλικου πιεστηριου Από το ηλεκτρονικό βιβλίο : http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B200/456/2997,12022/unit=5
Εξηγηση της λειτουργιασ των φρενων http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/document/file.php/DSGYM-B200/ExperimentsBGYM/bG/bG.html
εργασιεσ