ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Στρατηγική Προώθησης.
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Προσωπικές Πωλήσεις.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
O έλεγχος της διαφήμισης
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Περιεχόμενα Πρόλογος (σελίδα 4) Η Διαφήμιση (σελίδα 6)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
 Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Προώθηση / Επικοινωνία
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 2η Τουριστική Διαφήμιση.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Στρατηγική Προώθησης.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Ανάπτυξη στρατηγικής του προϊόντος
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Υπεύθυνη εργασίας: Παπαδοπούλου Χάιδω Επιβλέπων καθηγητής: Επίκ. Καθ. Γιοβάνης Νικόλαος Επιβλέπων καθηγητής: Επίκ. Καθ. Γιοβάνης Νικόλαος

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη παρούσα εργασία με θέμα «Ο ρόλος της διαφήμισης στη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων» θα γίνει αναφορά στην εννοιολογική διάσταση του όρου και στη συνέχεια στα μέσα προβολής της διαφήμισης, που τα τελευταία χρόνια με την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο από τις επιχειρήσεις. Στη συνέχεια, αναφορά θα γίνει και στους στόχους-σκοπούς για τους οποίους οι επιχειρήσεις διαφημίζουν τα προϊόντα τους, καθώς επίσης και στη συνδεσή της με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στη παρούσα εργασία με θέμα «Ο ρόλος της διαφήμισης στη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων» θα γίνει αναφορά στην εννοιολογική διάσταση του όρου και στη συνέχεια στα μέσα προβολής της διαφήμισης, που τα τελευταία χρόνια με την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο από τις επιχειρήσεις. Στη συνέχεια, αναφορά θα γίνει και στους στόχους-σκοπούς για τους οποίους οι επιχειρήσεις διαφημίζουν τα προϊόντα τους, καθώς επίσης και στη συνδεσή της με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ, ΕΙΔΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ. ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ, ΕΙΔΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ. Διαφήμιση είναι:  κάθε απρόσωπη μορφή παρουσίασης και προώθησης ιδεών, αγαθών ή υπηρεσιών με πληρωμή από αναγνωρισμένο εγγυητή ή ανάδοχο στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.  η συναισθηματική ή λογική επικοινωνία, που μεθοδικά διαμορφώνει μια συγκεκριμένη θέση σ’ ένα συγκεκριμένο κοινό για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία.  η διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή.

ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ  Διαφήμιση πρωτογενούς ή πρωταρχικής ζήτησης  Διαφήμιση που εστιάζει το ενδιαφέρον της στη ζήτηση του επώνυμου προϊόντος  Διαφήμιση εμπιστοσύνης-προσήλωσης στο προϊόν  Διαφήμιση προώθησης των πωλήσεων  Διαφήμιση προβολής του προϊόντος  Διαφήμιση από επιχείρηση σε επιχείρηση  Διαφήμιση λιανοπωλητή  Συνδεδεμένη ή συνεργατική διαφήμιση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΣΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ  Εφημερίδες  Περιοδικά  Ραδιόφωνο  Τηλεόραση  Διαφήμιση σε εξωτερικούς χώρους  Διαδίκτυο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Από τη στιγμή που μπήκε το διαδίκτυο στη ζωή του ανθρώπου οι διαφημίσεις πλέον είναι «ζωντανές» με περιεχόμενο πραγματικά χρήσιμο για το καταναλωτικό κοινό και αυτό οφείλεται στα εξής χαρακτηριστικά του: μαζικό μέσο με δυνατότητα προσωπικής/εξατομικευμένης σχέσης μαζικό μέσο με δυνατότητα προσωπικής/εξατομικευμένης σχέσης δυνατότητα μετάδοσης πολλών πληροφοριών με τη χρήση του υπερκειμένου δυνατότητα μετάδοσης πολλών πληροφοριών με τη χρήση του υπερκειμένου χαμηλό κόστος μετάδοσης διαφημιστικού μηνύματος και αυξημένη αποτελεσματικότητα χαμηλό κόστος μετάδοσης διαφημιστικού μηνύματος και αυξημένη αποτελεσματικότητα ανάδραση και αλληλεπίδραση ανάδραση και αλληλεπίδραση

ΣΤΟΧΟΙ-ΣΚΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΟΧΟΙ-ΣΚΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ  Αναγνώριση μάρκας προϊόντος/υπηρεσίας (brand awarness).  Γνώση μάρκας προϊόντος/υπηρεσίας (brand knowledge).  Εικόνα μάρκας προϊόντος/υπηρεσίας (brand image).  Πίστη στην μάρκα του προϊόντος (brand loyalty).  Επέκταση της αγοράς σε καινούριους πελάτες.

 Ενημέρωση καταναλωτή για προϊοντικούς νεωτερισμούς και βελτιώσεις.  Εκπαίδευση των καταναλωτών.  Συντήρηση των πωλήσεων και υπόμνηση-υπενθύμιση μάρκας.  Ηγετική θέση στην αγορά (market leader).  Ικανοποίηση του δικτύου διανομής και ευκολότερη προώθηση των προϊόντων από τους πωλητές.

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Υπάρχουν δύο είδη διαφήμισης στις επιχειρήσεις αυτές α) η διαφήμιση προϊόντος και β) η διαφήμιση επιχείρησης. Σημαντικό ζήτημα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελεί: Πόσο συχνά πρέπει να διαφημίσει Πόσο συχνά πρέπει να διαφημίσει Που πρέπει να διαφημίσει Που πρέπει να διαφημίσει Τι πρέπει να διαφημίσει Τι πρέπει να διαφημίσει Ποιο μέσο θα χρησιμοποιήσει για να διαφημίσει Ποιο μέσο θα χρησιμοποιήσει για να διαφημίσει

Οι σημαντικότεροι μέθοδοι για το προγραμματισμό αυτό μιας διαφημιστικής εκστρατείας των Μ.μ.Επ είναι: Προϋπολογισμός των διαφημιστικών δαπανών Προϋπολογισμός των διαφημιστικών δαπανών Προετοιμασία του διαφημιστικού μηνύματος Προετοιμασία του διαφημιστικού μηνύματος Επιλογή των μέσων διαφήμισης Επιλογή των μέσων διαφήμισης

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)..

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί αρκετά ο κλάδος της διαφήμισης, με αποτέλεσμα να αυξηθούν αισθητά τα κέρδη των επιχειρήσεων.  Σημαντικό μέρος του κόστους των εφημερίδων και των περιοδικών καλύπτεται απ’ τις διαφημίσεις.  Η διαδικτυακή διαφήμιση στη χώρα μας χαρακτηρίζεται από εσπευσμένες πρόχειρες κινήσεις, πλήρη έλλειψη δεοντολογικών κανόνων και έντονη δυσπιστία απ’ όλες τις πλευρές.  Τα μέσα που βοηθούν στην υλοποίηση μιας διαφημιστικής εκστρατείας είναι κυρίως το διαδίκτυο και τα διαφημιστικά φυλλάδια.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ.