Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Απολογισμός Καινοτόμων Δράσεων & Προγραμμάτων για το Σχ. Έτος 2011- 2012 Ειρήνη Παπαχρήστου Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ 75 Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπ/σης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων με τη συμμετοχή 80 εκπαιδευτικών και 800 περίπου μαθητών ΘΥΑΜΙΣ ή ΘΥΑΜΗΣ ή ΚΑΛΑΜΑΣ: ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΟΤΑΜΙ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΥΘΟΙ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ ΟΙΚΟΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΜΙΑΣ ΣΤΑΓΟΝΑΣ: Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΜΑΓΙΚΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΟΙΚΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΦΥΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ: ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ A/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ, ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ) http://kainotomesdraseisthesp.blogspot.gr/ Οκτώβριος 2011
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΛΟΓΑ ΜΕ ΒΙΒΛΙΑ 14 – 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011 Schools operate in an increasingly international (PISA, TIMMS, OECD) and national environment (National testing and standards) School Improvement Schooling in Western English speaking countries has been dominated by school review and improvement processes. This has led to systemic strategic initiatives at national level and review processes at local levels. The political agenda has been one of prescription and reform. Reviewing for improvement A lot of energy can be expended on reviewing and measuring Impact on teachers’ teaching and learners’ learning Need to become more adept at engaging staff in conversation Review measures can provide an impulse for improvement “The evidence shows it is at the individual teacher level that education policy has its main effect; school effectiveness and policy focuses on school. Professor David Reynolds, (2005) There is a contract of “Good school” – standards achieved, but not in quality of learning (Birmingham) To meet the needs f the profession and improve the quality of learning in the 21st Century requires innovation and leadership from within the profession.
1772 μαθητές και εκπαιδευτικοί ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ATERIX 09 Φεβρουαρίου έως τις 31 Μαρτίου 2012 1772 μαθητές και εκπαιδευτικοί
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 11, 18 & 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011
3η Ποδηλατοδρομία Ζωής και Αγάπης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του καρκίνου της Παιδικής Ηλικίας
Επιμορφωτικό σεμινάριο Περιβαλλοντικής Αγωγής από απόσταση για τους εκπαιδευτικούς της Α/θμιας Εκπ/σης Θεσπρωτίας Types of practice Effective – works okay for today Best practice that is transferred across sites as prescription – informed prescription from outside the system Best practice as indicative practice – exploring the why and how, not just the what Next practice – beyond best practice
Επιμορφωτικό σεμινάριο Αγωγής Υγείας για εκπαιδευτικούς με τίτλο: «Αξίες ζωής στην εκπαίδευση»
Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 06 Απριλίου 2012, Ώρα 10:00 π. μ Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 06 Απριλίου 2012, Ώρα 10:00 π.μ. στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας η Ημερίδα Για τη βία στο σχολείο
ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ! 5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2012 ΦΙΛΙΑΤΕΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ 2011 - 2012
ΠΑΡΚΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2011-2012
ΤΕΛΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ I believe that part of the movement forward requires teaching to view itself as the learning profession. Learning and innovation Take time to consider what is really important “Failing forward” towards success Focus on solutions not problems Development first, in context of classrooms, then research Assist schools in recognising areas for improvement then focus school-based research into these areas “Think outside of the box” culture – give permission Creating spaces for voices of practitioners