WEIL Andreas bestellt ein Jägerschnitzel Er mag Schnitzel.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Das Oktoberfest ist das größte Volksfest in München, einer Stadt in Deutschland.
Advertisements

Ενότητα 1 Ο φίλος μας το περιβάλλον
πρόγραμμα etwinning στο μάθημα των γερμανικών
Ποιο δελτίο καιρού ταιριάζει
Deutsch. Όπως βλέπετε τα Γερμανικά μοιάζουν με τα Αγγλικά Englisch ist ein muss, Deutsch ist ein plus.
Επιμορφωτικό σεμινάριο Παραγωγή προφορικού λόγου
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Στην τάξη μου.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ.
Ας λύσουμε το σταυρόλεξο…. Ποιανού τα χόμπι; Β Α S K E T Β A L L S Ä N G E R Ποιανού το επάγγελμα; ΤNΖ E Ποιανού τα χόμπι; S N GERIN Ποιανού το επάγγελμα;
auf stehen mit kommen be kommen = σηκώνομαι = έρχομαι μαζί = λαμβάνω
Seite 16  Was machen die Hamster gern?  Sie spielen gern.  Was für eine Katze ist Mieze?  Sie ist eine Siam-Katze.  Was sagt der Papagei?  Er sagt.
INFINITIV besuchen=επισκέπτομαι erzählen=διηγούμαι, εξιστορώ.
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
+ Cyprus Project + Cyprus Project + Cyprus Project + Das Comenius Projekt der EU “ The Olympics” zwischen dem Archbishop Makarios III Lyceum, Nicosia und.
Επιχειρηματικός Λόγος
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Mein Haus Im Erdgeschoss kommt man zuerst in die Diele. Gleich vorne ist das Arbeitszimmer. Rechts sind das Esszimmer und die Küche. Hinten rechts ist.
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
„Austausch von tradionellen Bräuchen, Liedern, Tänzen und Spielen” zwischen der Volksschule Straß und der Schule ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΛΟΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
PROJEKTARBEIT IN DEUTSCH INTERVIEWS MIT LEHRERN ☺
H ΧΑΛΚΙΔΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ CHALKIDA UNTER DER TÜRKISCHEN HERRSCHAFT To κάστρο μας – Unsere Burg.
Die Berliner Mauer Urban Grčar, 4.e. Πότε ? Την δεκαετία του 60.
Ένα παιχνίδι για τα ζώα των ελληνικών δασών .
Dafni Wiedenmayer Hauptstudium Unterrichtsplanung «αξιολόγηση στόχων»
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
1.Nein, ich habe keine Lust. 2.Findest du Deutsch nicht gut? 3.In den anderen Fächern bin ich nicht so gut. 4.Nicht weit von hier. 5.Morgen ist kein Unterricht.
VERKEHRSZEICHEN VERKEHRSREGELN UND MODALVERBEN. WAS MUSS MAN HIER MACHEN?
PHRASEOLOGIE GRUNDBEGRIFFE MARIOS CHRISSOU PHILOSOPHISCHE FAKULTÄT FACHBEREICH FÜR DEUTSCHE SPRACHE UND LITERATUR.
Empirische Sprachforschung Lehreinheit 3: Technische Texte - Einführung Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Empirische Sprachforschung Lehreinheit 5: Inselstreit – China erhöht den Druck im Streit mit Japan Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen.
Morphologie Übersicht - 3: Morphe, Allomorphe Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Empirische Sprachforschung Komposition und Derivation Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Morphologie Übersicht 2: Wortbildungstrategien Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα Γερμανικής: Επιμορφωτικό Εργαστήριο ΙΤΥΕ, Αθήνα, Εισηγητής: Γ. Περπερίδης, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Τμήμα.
ΤΟ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Αναλυτικότερη παρουσίαση. Seite 2 Το Συνοπτικό Πρόβλημα Προκύπτει από δύο στοιχεία: α) τα τρία πρώτα Ευαγγέλια παρουσιάζουν αξιοσημείωτες.
Παίρνω μία σοκολάτα. Την χωρίζω σε δύο ίσα κομμάτια. Παίρνω το αριστερό κομμάτι. Έχω πάρει το 1/2 της σοκολάτας. Χωρίζω το κάθε κομμάτι σε τρία ίσα μέρη.
Friedrich Wilhelm Nietzsche. Wichtige Informationen über Nietsche Nietzsche ( ) war ein klassischer Philologe. Sein Werk enthält scharfe Kritiken.
Κωνσταντίνος μπούτας Σεπτέμβριος 2015 Ε,2. Μονσεράτ Τεμπέλια Το λιοντάρι και το ποντίκι.
„So viele Sprachen Einer kann, so viele Mal ist er ein Mensch“
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Θρησκειοπαιδαγωγική θεώρηση και παραδείγματα
Ο μόνος πραγματικός Αριθμός;;;
Εισαγωγή στην Κ.Δ. και ιστορία εποχής της Καινής Διαθήκης
Lernen durch Differenzierung im Fremdsprachenunterricht
Ατμοσφαιρικές διαταράξεις
Πόσο καλά ξέρεις μαθηματικά?
Lehrbuchbegleitende Einführung in Platons Sprache und Philosophie
Απο τον ευθυ στον πλαγιο λογο
Διατροφικεσ συνηθειεσ
Τι υπάρχει πριν από τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
Die unsterbliche Seele nach Platon
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Digitale Unterrichtsszenarien auf der Basis des Fremdsprachencurriculums Dafni Wiedenmayer.
Lernen durch Differenzierung im Fremdsprachenunterricht
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
DGD 52: Unterrichtsplanung und –Gestaltung. Deutsch als Fremdsprache
Luftsicherheitsassistent/in Wer ist er ? Was macht er ? Wie wird man? Wie macht er es ?
Γιατί να μάθω γερμανικά;
Der Dionysoskult und die „Zungenredner“
Dafni Wiedenmayer Hauptstudium Unterrichtsplanung «αξιολόγηση στόχων»
Kontrastive Phraseologie ii
Phraseologismen in Lexikon und Text
Μεταγράφημα παρουσίασης:

WEIL Andreas bestellt ein Jägerschnitzel Er mag Schnitzel. ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ Δευτερεύουσα πρόταση Andreas bestellt ein Jägerschnitzel Er mag Schnitzel. Andreas bestellt ein Jägerschnitzel,weil er Schnitzel mag.

Andreas bestellt ein Jägerschnitzel, weil er Schnitzel mag

Ich esse nicht gern Chips. Die sind zu salzig. Übungen Ich esse nicht gern Chips. Die sind zu salzig. Ich esse nicht gern Chips, weil die zu salzig sind.

Trennbare Verben Αφού μας βαφτίσανε χωριζόμενα ρήματα, τι πρέπει να μας κάνετε πάντα? Μπράβο, σωστά! Πρέπει να μας χωρίσετε. Μα πως? Πανεύκολο!

Wir kaufen samstags ein. Ωχ! Τι έγινε πάλι? Ich möchte Obst einkaufen. Beispiel einkaufen=ψωνίζω Wir kaufen samstags ein. Ωχ! Τι έγινε πάλι? Ich möchte Obst einkaufen. Τωρα μαλιστα!

In Griechenland ist das Obst frischer als in Deutschland. Komparativ In Griechenland ist das Obst frischer als in Deutschland.

teuer teurer süβ süβer warm wärmer gut besser