ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΜΑ:ΤΟΠΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΜΑΔΑ:ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΜΟΛΑΟΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013 ΜΟΛΑΟΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013.
Advertisements

Διαχείριση Φυσικών Πόρων
Της Λένας Τζιότζιου-Μηλιώνη
Γιάννης Α. Μυλόπουλος, Καθηγητής Ελπίδα Κολοκυθά, Επίκ. καθηγήτρια
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ
Το Πράσινο Σπίτι.
Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ
Ο φίλος μας το περιβάλλον
Η σχέση μας με τη γη Ανθρώπινες δραστηριότητες και φυσικοί πόροι.
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Ορισμός
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΩΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟΣΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 1ου ΕΠΑΛ ΙΛΙΟΥ
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΗΞΗ ΑΛΙΩΖΗΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΜΑΓΔΑΛΙΝΗ ΒΑΚΑΛΟΥ
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Τομέας Υδατικών Πόρων, Υδραυλικών και Θαλασσίων Έργων Ερευνητικό πρόγραμμα Δίκτυο Αειφόρων Νήσων Επιστημονικός Υπεύθυνος:
1 2 ος Στόχος Σχολικής Χρονιάς ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Εύα Νεοφύτου ΕΜΕ Οικιακής Οικονομίας.
Όξινη βροχή.
ΧΛΩΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΙΔΑ ΧΛΩΡΙΔΑ ΚΑΙ ΒΛΑΣΤΗΣΗ.
Η ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΟΡΙΖΕΙ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΙ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ.
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ο ΧΑΡΤΗΣ. Πού βρίσκονται οι μαθητές και τι κρατούν στα χέρια τους; Σε τι τους διευκολύνει;
3º Δημοτικό Σχολείο Καματερού
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ
ΟΜAΔΑ:ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ & ΜΑΡΙΝΑ ΛΑΜΠΑΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κ.ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ.
Λ Υ Κ Ε Ι Ο Τ Σ Α Γ Κ Α Ρ Α Δ Α Σ Τ Α Ξ Η Α΄
Μια σύγχρονη πόλη η οποία δεν κατασπαταλά τον ορυκτό πλούτο της Γης και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Άσκηση 8/1/2013 για όλες τις υποομάδες. Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΙΣ Mια πόλη με λιγότερους δ………………… και περισσότερο π……………………….παρουσιάζει.
Άσκηση 8/1/2013 για όλες τις υποομάδες. Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΙΣ Mια πόλη με λιγότερους δρόμους και περισσότερο πράσινο.
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Ρύπανση από ανθρωπογενείς παράγοντες Γ.Ε.Λ. Νιγρίτας
Ανακυκλωση.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ Β΄ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ.
Ν.ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος υπ.Διδάκτορας Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Περιβάλλον για την Αειφόρα ανάπτυξη!
Δημήτρης Ζουμπούλης Γρηγόρης Καϊτζής
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΠΑΣΙΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ
Όλγα Χρυσοστόμου Χρυστάλλα Παναγίδη Σοφία Ελιώτη Εβελίνα Καραγιάνη
Το πρόβλημα του νερού για την ανθρωπότητα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΜΑΡΙΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΑΝΤΡΕΑΣ ΠΕΤΡΟΥ ΣΤ΄1
Η περιβαλλοντική ομάδα του ΓΕΛ Οιχαλίας, κατά το σχολ
Ο φίλος μας το περιβάλλον
Ερευνητική Εργασία. Στη πόλη μας ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες και κατέχει κυρίαρχη θέση στον τριτογενή τομέα.
Χουρεμίδου Παρθένα-Ιουλία
Μελλοντική ύπαρξη νερού-Λειψυδρία
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ ΟΡΙΣΜΟΣ: Με τον όρο όξινη βροχή ονομάζουμε όλες τις ατμοσφαιρικές κατακρημνίσεις (δηλ. η βροχή, το χιόνι, το χαλάζι) οι οποίες έχουν pH (ενεργό.
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΜΕΝΕΛΑΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ο κύκλος του νερού.
Ο κύκλος του νερού Γεωργία Μπάρπα Ο κύκλος του νερού.
Το Φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Debate μεταξύ ομάδων μαθητών με θέμα: ‘Κοινωνικές και Hθικές Διαστάσεις της Αειφόρου Ανάπτυξης: Εγκατάσταση Μεταλλείου στο Εθνικό Πάρκο Kakadu – Αυστραλία.’
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Εργασία project Γιώργος Σταμούλης Σωτήριος Παπαδόπουλος
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΜΑ:ΤΟΠΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΜΑΔΑ:ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : κ. ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΘΕΜΑ:ΤΟΠΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΜΑΔΑ:ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΑΛΙΩΖΗΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΓΚΡΑΤΖΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΒΑΚΑΛΟΥ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ: ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΑΙΤΙΕΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ-ΧΡΗΣΗ ΓΗΣ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ-ΧΡΗΣΗ ΓΗΣ.

ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΑΣΟΣ ΛΑΙΛΙΑ ΠΛΟΥΣΙΑ ΧΛΩΡΙΔΑ & ΠΑΝΙΔΑ PROJECT Α1 ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΑΣΟΣ ΛΑΙΛΙΑ

ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΟΙΛΑΔΑ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΛΙΜΝΗ ΚΕΡΚΙΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΟΜΟΝΟΙΑΣ

ΑΙΤΙΕΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 1 ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΑΙΤΙΕΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 2 ΡΗΨΗ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ

ΑΙΤΙΕΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 3 ΕΛΛΙΠΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ; ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΜΕ ΘΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ‘’ΥΓΙΕΙ’’ ΠΛΑΝΗΤΗ!!!

ΤΕΛΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ !!!