Η μάθηση από κείμενα 1 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011  Η μάθηση από κείμενα είναι μια πολύπλοκη διαδικασία η οποία μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει πλήρως κατανοητή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Kwart, H.; Khan, A. A. J. Am. Chem. Soc. 1967, 89, 1951–1953. Breslow, R.; Gellman, S. H. J. Chem. Soc., Chem. Comm. 1982, 1400–1401.
Advertisements

Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Ευρετήρια.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Ιωάννης Κόμνιος Μεταπτυχιακή Διατριβή Τμήμα.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Πέτσας Δημήτριος Παρουσίαση στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2011 (2/1 – 28/12/2012) - Πραγματοποίησε 38 συνεδριάσεις εκ.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Best Practices of the Best Agents RE/MAX Europe 5 th Convention – Gil Li-ran, VP of Marketing RE/MAX Israel Οι καλύτερες πρακτικές από τους καλύτερους.
Στόχοι Να εξηγήσουμε τι είναι τα δίκτυα υπολογιστών, ποιες είναι οι βασικές κατηγορίες τους και ποιες οι πιο συνηθισμένες τοπολογίες τους. Να περιγράψουμε.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Οργάνωση και Αρχιτεκτονική Υπολογιστών Διάδρομοι Μεταφοράς Δεδομένων
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Κεφάλαιο 2ο Πεπερασμένα αυτόματα.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Συναρτησιακές Εξαρτήσεις.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
3:11:52 PM Α. Λαχανάς.
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
Προγραμματισμός ΙΙ Διάλεξη #6: Απλές Δομές Ελέγχου Δρ. Νικ. Λιόλιος.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΣωληΝΩσεις - εξαρτηματα
Ηλεκτρονική Ενότητα 5: DC λειτουργία – Πόλωση του διπολικού τρανζίστορ
Η μάθηση από κείμενα 1 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011  Η μάθηση από κείμενα είναι μια πολύπλοκη διαδικασία η οποία μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει πλήρως κατανοητή.
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Κληρονομικότητα.
ANAKOINWSH H 2η Ενδιάμεση Εξέταση μεταφέρεται στις αντί για , την 24 Νοεμβρίου στις αίθουσες ΧΩΔ και 110 λόγω μη-διαθεσιμότητας.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Στρατηγική και Διαχείριση Έρευνας στο ΑΠΘ
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Δέσποινα Μαγγίνα M1175 Κωνσταντίνος Γαργάνης Μ1172 Δήμητρα Μαρία Χαρακλιά Μ1206 Ιωάννης Παπαδάκης Μ1171 Αλέξανδρος Νικολόπουλος Μ1182 Δημήτριος Μπαϊρακτάρης.
8 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Θεσμοί/ Οργανισμοί 1 8 ΘΕΣΜΟΙ /ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ (Βαθμός επιρροής, Αναγκαιότητα επιρροής, Βαθμός.
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η μάθηση από κείμενα 1 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011  Η μάθηση από κείμενα είναι μια πολύπλοκη διαδικασία η οποία μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει πλήρως κατανοητή (Fletcher, 2006; Snow, 2003)  «Με ποιο τρόπο επιτυγχάνονται τα μέγιστα μαθησιακά αποτελέσματα κατά τη διαδικασία ανάγνωσης ενός κειμένου; Καθιστώντας τη διαδικασία της κατανόησης του κειμένου όσο το δυνατόν πιο εύκολη ή υποστηρίζοντας την ενεργή και συνειδητή εμπλοκή του εκπαιδευόμενου κατά την οικοδόμηση του νοήματος του κειμένου» (Kintsch, 1998). (Britton & Gulgoz, 1991;McNamara et al, 1996;Beyer, 1990;Voss & Silfies, 1996;Vidal-Abarca et al, 2000;Linderholm et al, 2001;McNamara, 2001;Gilabert et al, 2005;Boscolo & Mason, 2003;Long et al, 2006; Ainsworth & Burcham, 2007; O’ Reilly & McNamara, 2007;Ozuru et al, 2009)

Η μάθηση από κείμενα Πληροφορικής 2 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011  Τα κείμενα Πληροφορικής διαφέρουν από αυτά των κοινωνικών επιστημών και των φυσικών επιστημών γιατί:  Η επιστήμη της Πληροφορικής στηρίζεται σε διαφορετικές επιστήμες,  Οι εκπαιδευόμενοι πληροφορικής πρέπει να μάθουν να συνδυάζουν τη θεωρία και την πρακτική,  ν’ αναγνωρίζουν τη σημασία της αφαιρετικής ικανότητας και να εκτιμούν την αξία της καλής μηχανικής σχεδίασης (ACM and IEEE, 2008).

Το μοντέλο Κατανόησης Κειμένου του Kintsch (1998) 3 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011 Λαμβάνει υπόψη του το ρόλο του γνωστικού υποβάθρου του αναγνώστη κατά τη διαδικασία της κατανόησης. Διακρίνει:  Επίπεδα Κατανόησης Κειμένου: Μοντέλο κειμένου (Text-base model) Μοντέλο εγκαθίδρυσης (Situation model)  Μικρο-δομή και Μακρο-δομή  Ποιότητα Μοντέλου Κειμένου-Μοντέλου Εγκαθίδρυσης

Συνοχή Κειμένου-Συνεκτικότητα Κειμένου 4 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011  O βαθμός στον οποίον οι έννοιες, οι ιδέες και οι σχέσεις μέσα σε ένα κείμενο είναι ξεκάθαρες αναφέρεται ως συνοχή του κειμένου (text cohesion).  Η οικοδόμηση της συνοχής του κειμένου από τον αναγνώστη, αναφέρεται ως συνεκτικότητα του κειμένου (text coherence).  Διακρίνεται σε : α) τοπική συνοχή (local cohesion) β)συνολική συνοχή (global cohesion). (Graesser, McNamara, & Louwerse, 2003;McNamara et al., 1996)

Κανόνες που χρησιμοποιούνται για τη μεγιστοποίηση της τοπικής συνοχής 5 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011  Οι αντωνυμίες αντικαθίστανται με ονοματικές φράσεις όταν οι αναφορές είναι διφορούμενες (π.χ. στη φράση: «Αυτός είναι ο κρίσιμος κόμβος» η αντωνυμία «αυτός» αντικαθίσταται με το ουσιαστικό «η ρίζα».  Προστίθενται πληροφορίες οι οποίες συνδέουν μη γνωστές έννοιες με γνωστές (π.χ., «Οι συνδέσεις είναι μιας κατεύθυνσης», γίνεται «Οι συνδέσεις είναι μιας κατεύθυνσης, δηλαδή η ροή των πληροφοριών έχει την ίδια πάντα φορά επάνω στο δακτύλιο (είτε αυτή των δεικτών του ρολογιού είτε την αντίστροφη»). (McNamara et al, 1996; Ozuru et al, 2009)

Κανόνες που χρησιμοποιούνται για τη μεγιστοποίηση της συνολικής συνοχής 6 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011  Προστίθενται τίτλοι (π.χ. τοπολογία δακτυλίου)  Προστίθενται μακρο-προτάσεις που χρησιμεύουν για τη σύνδεση κάθε παραγράφου με την επόμενη παράγραφο και με το συνολικό κείμενο (π.χ. «Στη συνέχεια θα συζητηθούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της τοπολογίας αστέρα») (McNamara et al, 1996; Ozuru et al, 2009)

Κείμενα 7 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011  Τέσσερις εκδόσεις κειμένου με διαφορετική τοπική και συνολική συνοχή (lg, Lg, l g, LG) Παράδειγμα κειμένου με χαμηλή τοπική συνοχή «Η τοπολογία διαύλου υποστηρίζει σύνδεση ευρείας εκπομπής. Το μήνυμα που στέλνει ένας κόμβος σε έναν άλλον, περιέχει τη διεύθυνση του παραλήπτη. Μόλις αυτός λάβει το μήνυμα, ελέγχει τη διεύθυνση του παραλήπτη για να προσδιορίσει αν το μήνυμα προορίζεται γι’ αυτόν. Αν συμβαίνει αυτό, ο παραλήπτης αντιγράφει το πακέτο και στη συνέχεια το στέλνει στους υπόλοιπους κόμβους». Παράδειγμα κειμένου με υψηλή τοπική συνοχή «Η τοπολογία διαύλου υποστηρίζει σύνδεση ευρείας εκπομπής. Σε αυτή τη σύνδεση, το μήνυμα που στέλνεται από κάθε κόμβο λαμβάνεται από όλους τους κόμβους του δικτύου. Μόλις ο κόμβος λάβει το μήνυμα, ελέγχει τη διεύθυνση του παραλήπτη για να προσδιορίσει αν το μήνυμα προορίζεται γι’ αυτόν τον κόμβο. Αν συμβαίνει αυτό, ο παραλήπτης αντιγράφει το πακέτο το οποίο σημαίνει ότι δημιουργεί ένα αντίγραφο του αρχικού πακέτου και στη συνέχεια στέλνει το πακέτο στους υπόλοιπους κόμβους».

Δραστηριότητες 8 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011 Δραστηριότητα ανίχνευσης γνωστικού υποβάθρου Δραστηριότητα Ταξινόμησης (Αρχική και Τελική) Δραστηριότητα Ανάκλησης Κειμένου Ερωτήσεις Βασισμένες στο Κείμενο Ερωτήσεις Γεφυρώματος – Συμπεράσματος Ερωτήσεις Επεξεργασίας-Συμπεράσματος Ερωτήσεις Επίλυσης Προβλήματος (Kintsch, 1998)

To Περιβάλλον ALMA: Adaptive Learning Models from Texts and Activities 9 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

To Περιβάλλον ALMA: Adaptive Learning Models from Texts and Activities 10 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

To Περιβάλλον ALMA: Adaptive Learning Models from Texts and Activities 11 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

To Περιβάλλον ALMA: Adaptive Learning Models from Texts and Activities 12 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

To Περιβάλλον ALMA: Adaptive Learning Models from Texts and Activities 13 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

To Περιβάλλον ALMA: Adaptive Learning Models from Texts and Activities 14 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

To Περιβάλλον ALMA: Adaptive Learning Models from Texts and Activities 15 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

To Περιβάλλον ALMA: Adaptive Learning Models from Texts and Activities 16 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

To Περιβάλλον ALMA:Δραστηριότητα Περίπτωσης 17 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

To Περιβάλλον ALMA:Δραστηριότητα Περίπτωσης 18 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

To Περιβάλλον ALMA:Δραστηριότητα Περίπτωσης 19 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

To Περιβάλλον ALMA:Δραστηριότητα Περίπτωσης 20 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Ανάκληση Κειμένου 21 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Περίληψη Κειμένου 22 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Ερωτήσεις Βασισμένες στο Κείμενο 23 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Ερωτήσεις Γεφυρώματος-Συμπεράσματος 24 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Ερωτήσεις Επεξεργασίας-Συμπεράσματος 25 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Δραστηριότητα Επίλυσης Προβλήματος 26 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Δραστηριότητα Ενεργού Πειραματισμού 27 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Δραστηριότητα Ενεργού Πειραματισμού 28 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Δραστηριότητα Τελικής Ταξινόμησης 29 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Ανατροφοδότηση 30 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011 Πληροφοριακή Διδακτική Στοχαστική (Gouli, Gogoulou, Papanikolaou, & Grigoriadou, 2006)

Ανατροφοδότηση 31 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011 Πληροφοριακή Διδακτική Στοχαστική (Gouli, Gogoulou, Papanikolaou, & Grigoriadou, 2006)

Ανατροφοδότηση 32 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Ανατροφοδότηση 33 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Ανατροφοδότηση 34 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Μοντέλο Εκπαιδευόμενου 35 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Εργαλείο Συγγραφής_ALMA_auth 36 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Εργαλείο Συγγραφής_ALMA_auth 37 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Περιοχή συζήτησης: ALMA_forum 38 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011