Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου1 Αλκυονίδες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Σχέση ισοτιμίας και εισοδήματος
8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΑΠΕ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ,ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΟΥ.
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
10 τρόποι να εξοικονομήσουμε ενέργεια…
Page  1 To Internet στην Ελλάδα. Page  2 Το Internet στην Ελλάδα… % Χρήστες InternetΔυνητικοί Χρήστες.
Όξινη βροχή και τα προβλήματα της
Το υλικό του Υπολογιστή
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Ε ν έ ρ γ ε ι α.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Αβιοτικό περιβάλλον οργανισμοί.
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
Σχέση Απόδοσης- Κινδύνου στα Πλαίσια της Θεωρίας Χαρτοφυλακίου
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ιωάννα Τσώνη Γ5 Σχολικό Έτος [ ]
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
Πώς μπορείτε να την καταπολεμήσετε; EUROPEAN COMMISSION FEBRUARY 2009 Κλιματική αλλαγή.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ
Συνέπειες των απορριμμάτων για το περιβάλλον.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Ακραία Φυσικά Φαινόμενα
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Κ.Π.Ε. Κισσάβου - Ελασσόνας ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΙΑ Αναγνωστάκης Σπυρίδων Γκανάτσιος Ανδρέας Οικονόμου Κώστας Σπανός Κώστας ΚΠΕ Κισσάβου Ελασσόνας.
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑ ΡΑΦΑΗΛ ΛΑΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Tρόποι εξοικονόμησης ενέργειας.
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
Το οικολογικό αποτύπωμα του σχολείου μας
Ρύπανση από ανθρωπογενείς παράγοντες Γ.Ε.Λ. Νιγρίτας
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Υπάρχει λύση;.
Quiz για την ενέργεια Προσαρμογή από “Jiffy’s eco-quiz” Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Εργαλειοθήκη του Πολίτη Ευρωπαϊκή Επιτροπή Περιλαμβάνεται στο εκπαιδευτικό.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Διερευνώντας το οικολογικό μας αποτύπωμα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου1 Αλκυονίδες

Οικολογικό αποτύπωμα H έννοια «οικολογικό αποτύπωμα» αναφέρεται:  στην έκταση παραγωγικής γης, πόσιμου νερού και θάλασσας που είναι απαραίτητα για την κάλυψη των καθημερινών αναγκών σε ενέργεια και νερό  Στις εκπομπές ρύπων και την έκταση που χρειάζεται για την απόθεση των απορριμμάτων.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΟΣ Όσο πιο σκούρο το χρώμα, τόσο πιο μεγάλα είναι τα ποσοστά κατανάλωσης Η ένταση του αποτυπώματος είναι αυξημένη (Footprint Intensity) είτε λόγω του μεγάλου πληθυσμού (Ινδία και Κίνα), είτε λόγω του μεγάλου καταναλωτισμού (ΗΠΑ), είτε λόγω και των δύο (Ευρώπη). Οι χάρτες επίσης δείχνουν ότι το οικολογικό αποτύπωμα έχει αυξηθεί 2,5 φορές τα τελευταία 40 χρόνια, γεγονός το οποίο εξηγεί και την αλλοίωση σημαντικού μέρους του πλανήτη Χάρτες οικολογικού αποτυπώματος(1961,2001)

Ο τρόπος που χρησιμοποιούμε τους φυσικούς πόρους του πλανήτη διαμορφώνει το οικολογικό μας αποτύπωμα. Ανησυχείς για την επίδρασή σου στο Περιβάλλον; Επίλεξε τις προσωπικές σου προτιμήσεις σε 5 λεπτά και αμέσως μετά ξεκίνησε το κρίσιμο ταξίδι της αλλαγής του τρόπου ζωής σου… ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ…………………… Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 4

1. Διατροφή Πώς περιγράφεις τον εαυτό σου με βάση τον τρόπο της διατροφής σου ;  κρεατο/ψαρο-φάγος  χορτοφάγος  απολύτως χορτοφάγος Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 5

2. Διατροφή Πόσο συχνά τρως κρέας ή ψάρι ;  Περισσότερο από μια φορά την ημέρα  Μια φορά την ημέρα  Λίγες φορές την εβδομάδα  Μια φορά την εβδομάδα  Λιγότερο από μια φορά την εβδομάδα Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 6

3. Διατροφή Πόσο συχνά αγοράζεις βιολογικά προϊόντα ;  Πάντοτε  Συχνά  Καμιά φορά  Ποτέ Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 7

4. Διατροφή Πόσο συχνά αγοράζεις λαχανικά, κρέας και γαλακτοκομικά προϊόντα τοπικής παραγωγής ;  Πάντοτε  Συχνά  Καμιά φορά  Ποτέ Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 8

1. Μετακινήσεις - ταξίδια Τι όχημα χρησιμοποιείς για τις μετακινήσεις σου ;  Ούτε αυτοκίνητο ούτε μηχανάκι  Μηχανάκι  Αυτοκίνητο Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 9

2. Μετακινήσεις – ταξίδια Ποιο τύπο αυτοκινήτου χρησιμοποιείς ;  Μικρό πετρελαιοκίνητο  Μικρό βενζινοκίνητο  Μεσαίο πετρελαιοκίνητο  Μεσαίο βενζινοκίνητο  Μεγάλο πετρελαιοκίνητο  Μεγάλο βενζινοκίνητο Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 10

3. Μετακινήσεις - ταξίδια Πόσες ώρες την εβδομάδα βρίσκεσαι σε αυτοκίνητα ή μηχανάκια ( ΙΧ και ΜΜΜ ) για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους ;  Κάτω από 2 ώρες  2 – 5 ώρες  5 – 15 ώρες  15 – 25 ώρες  Πάνω από 25 ώρες Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 11

4. Μετακινήσεις – ταξίδια Πόσες ώρες την εβδομάδα ταξιδεύεις με τραίνο για προσωπικούς λόγους ;  Δεν ταξιδεύω με τραίνο  Κάτω από 2 ώρες  2 – 5 ώρες  5 – 15 ώρες  15 – 25 ώρες  Πάνω από 25 ώρες Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 12

5. Μετακινήσεις – ταξίδια Πόσες ώρες την εβδομάδα ταξιδεύεις με λεωφορείο για προσωπικούς λόγους ;  Δεν ταξιδεύω με λεωφορείο  Κάτω από μια ώρα  1 – 3 ώρες  3 – 6 ώρες  6 – 10 ώρες  Πάνω από 10 ώρες Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 13

6. Μετακινήσεις - ταξίδια Τον τελευταίο χρόνο πόσες ώρες ταξίδεψες αεροπορικώς στην Ευρώπη, για προσωπικούς λόγους ;  Καμία  Κάτω από 3 ώρες  3 – 5 ώρες  5 – 15 ώρες  Πάνω από 15 ώρες Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 14

7. Μετακινήσεις – ταξίδια Τον τελευταίο χρόνο πόσες ώρες ταξίδεψες αεροπορικώς εκτός Ευρώπης, για προσωπικούς λόγους ;  Καμία  Κάτω από 12 ώρες  12 – 25 ώρες  25 – 35 ώρες  Πάνω από 35 ώρες Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 15

1. Κατοικία - στέγη Ποιο είναι το είδος της κατοικίας που μένεις ;  μονοκατοικία τύπου α  μονοκατοικία τύπου β  όμοιες κατοικίες  διαμέρισμα Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 16

2. Κατοικία - στέγη Πόσοι άνθρωποι ηλικίας άνω των 17 ετών ζούνε στο σπίτι σου ;  1  2  3  4 Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 17

3. Κατοικία - στέγη Πώς θερμαίνετε το σπίτι σας ;  φυσικό αέριο  πετρέλαιο  ηλεκτρική ενέργεια  ξύλα Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 18

4. Κατοικία - στέγη Συμβάλλεις στην εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας στο σπίτι σου ; (φώτα, συσκευές)  Ναι  Οχι Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 19

5. Κατοικία - στέγη Έχετε νυκτερινό τιμολόγιο ηλεκτρικού ρεύματος στο σπίτι σας ;  Ναι  Όχι Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 20

6. Κατοικία - στέγη Ποια από τα παρακάτω απορρίμματα ανακυκλώνετε ή κάνετε λίπασμα(compost) ;  τροφές  χαρτί  Κουτάκια  πλαστικά  γυαλί Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 21

7. Κατοικία - στέγη Ποια θερμοκρασία απολαμβάνετε στο σπίτι σας ;  Δροσερό (11-14°C)(11-14°C)  Άνετο (14-17°C)(14-17°C)  Ζεστό (18-21°C)(18-21°C)  Θερμό (over 22°C)(over 22°C) Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 22

1. Υλικά – Προϊόντα Ποιες από τις παρακάτω ενεργειακά αποδοτικές βελτιώσεις έχετε εγκαταστήσει στο σπίτι σας ;  Λαμπτήρες εξοικονόμησης ενέργειας  Μόνωση ταράτσας  Μόνωση τοίχου  Boiler  Διπλά τζάμια Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 23

2. Υλικά – Προϊόντα Ποιες από τις παρακάτω οικιακές συσκευές αγοράσατε τον τελευταίο χρόνο;  Tηλεόραση ή Hi-fi  Μεγάλα έπιπλα  Πλυντήριο ρούχων, πλυντήριο πιάτων,  στεγνωτήρα, ψυγείο, καταψύκτη  MP3 player, κινητό τηλ, φωτ μηχανή Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 24

3. Υλικά - Προϊόντα Εάν έχετε κατοικίδια ζώα, πόσα χρήματα ξοδέψατε για τη φροντίδα τους τον τελευταίο χρόνο ;  0 – 100 €  100 – 300 €  300 € + Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 25

4. Υλικά - Προιόντα Πόσα χρήματα ξοδέψατε τον τελευταίο χρόνο για κοσμήματα;  0 – 50 €  50 – 150 €  150 € + Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 26

5. Υλικά - Προϊόντα Πόσα χρήματα ξοδέψατε τον τελευταίο χρόνο για την αγορά οικιακών εργαλείων; (DIY)  0 – 25 €  25 – 100 €  100 € + Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 27

6. Υλικά – Προϊόντα Πόσα χρήματα ξοδέψατε τον τελευταίο χρόνο για καλλυντικά μπάνιου και περιποίησης προσώπου;  €  100 – 300 €  300 € + Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 28

Το οικολογικό αποτύπωμα της έρευνας μας αντιστοιχεί σε 2.26 πλανήτες και επηρεάζεται ως εξής: 1)20% διατροφή 2)18% μετακίνηση - ταξίδια 3) 29% κατοικία 4) 33% υλικά - προϊόντα Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου 29

Ζούμε σα να είχαμε 2.26 πλανήτες να μας υποστηρίζουν. Ευτυχώς ή δυστυχώς για μας υπάρχει μόνο ένας πλανήτης. Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου30

 Εξοικονόμηση ενέργειας και νερού (φυσικών πόρων)  Προσπαθούμε να μην ταξιδεύουμε συχνά με το αεροπλάνο  Διαλέγουμε τα καύσιμά μας  Μειώνουμε τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητό μας  Όχι μοναξιά στις μετακινήσεις με το αυτοκίνητό μας  Οδηγούμε οικολογικά  Χρησιμοποιούμε, εάν είναι δυνατόν, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας  Μειώνουμε την παραγωγή απορριμμάτων – ανακύκλωση  Ναι στα προϊόντα βιολογικής Γεωργίας  Υποστηρίζουμε την τοπική αγορά  Ψωνίζουμε οικολογικά  Κ Λ Π Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου31

Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου32