Μαθαίνω θεωρία μουσικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤΟΧΟΙ: Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού ο/η μαθητής/τρια πρέπει: 1. Να μπορεί να διχοτομεί ευθεία γραμμή και γωνία.
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
Κεφάλαιο 6 Εκτίμηση και Ομολογία.
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ 15. Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα Και πατάμε το sign in.
Το παιχνίδι με τα αναψυκτικά
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Οι πλευρές αυτές ονομάζονται
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Φυσική Α Λυκείου Μηχανική ΠΡΟΤΥΠΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ.
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αναναναν Ποια από τα πιο κάτω γινόμενα ξεχωρίζουν από τα άλλα και γιατί; 2 ∙ 3 ∙ 4 2 ∙ 3 ∙ 4 3 ∙ 3 ∙ 3 ∙ 3 3 ∙ 3 ∙ 3 ∙ 3 4 ∙ 4 ∙ 5 ∙ 9 4 ∙ 4.
Μαθαίνω θεωρία μουσικής
Πόσο % του εγκεφάλου μας χρησιμοποιούμε;
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο Μάθημα:Μαθηματικά Καθηγητής:CV Τμήμα:Γ’3 Έτος:2014.
Σχέδιο μαθήματος “Γιάννη μου το μαντήλι σου» (Παραδοσιακό Ηπείρου) Τσερπέ Γεωργία Μαρία Δρ. ιστ. Μουσικολόγος Σχ. Σύμβουλος μουσικών ΠΕ16 Κεντρικής.
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
Μαθησιακά κέντρα:. Η μουσική, ο ρυθμός, το τραγούδι και η κατασκευή αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων Η μουσικοκινητική αγωγή είναι όρος ταυτόσημος με τη ρυθμική.
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Μαθαίνω θεωρία μουσικής
Η ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
ΑΑΤ με αρχική φάση και αρχική χρονική στιγμή. Αν η μελέτη μιας ΑΑΤ αρχίζει μια χρονική στιγμή διάφορη του μηδενός (t 0 ≠ 0), τότε ισχύει: αρνητικές Οι.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Γίνε μέλος ενός wiki Για να μπορέσεις να δουλέψεις στο δικό μας wiki της Οικιακής Οικονομίας (υπάρχουν και άλλα) πρέπει.
Βυζαντινή μουσική Με τον όρο βυζαντινή μουσική εννοούμε την μουσική της Ανατολικής Ορθόδοξης εκκλησίας που δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε στο Βυζάντιο.
Μοτίβο. Μοτίβο: α) Μουσική Ιδέα, συνήθως μικρή σε έκταση, της οποίας τα μελωδικά, ρυθμικά ή αρμονικά στοιχεία χρησιμοποιούνται, με την επεξεργασία τους.
Οι Μουσικές Δραστηριότητες
Ακροβάτες της τύχης ! Τάξεις: A’,B’,Γ’,Δ’,Ε΄,ΣΤ΄ 4o Δημοτικό Σχολείο Δάφνης Δεκέμβριος 2014 Τάξεις: A’,B’,Γ’,Δ’,Ε΄,ΣΤ΄ 4o Δημοτικό Σχολείο Δάφνης Δεκέμβριος.
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
1η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2015 θέμα: ''Διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού- παρτιτούρας και εξαγωγή.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή β) για ένα ποσοστό.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Παίρνω μία σοκολάτα. Την χωρίζω σε δύο ίσα κομμάτια. Παίρνω το αριστερό κομμάτι. Έχω πάρει το 1/2 της σοκολάτας. Χωρίζω το κάθε κομμάτι σε τρία ίσα μέρη.
Η έννοια του κλάσματος πρώτες βασικές έννοιες. η έννοια του κλάσματος  πώς μπορούμε να δουλέψουμε με κλάσματα δίχως να χρησιμοποιήσουμε μαθηματικά σύμβολα;
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΧΡΌΝΟΣ 1 Σλίκα Ραφαηλία Γ’ εξάμηνο Π.Τ.Δ.Ε Α.Ε.Μ 3879 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2 η Εργαστηριακή Άσκηση Διδάσκων: Γ. Παλαιγεωργίου ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ Α.Ε.Μ.: 3783.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.
Η έννοια του κλάσματος ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ; ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ;
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
Μέτρα μεταβλητότητας ή διασποράς
Ενότητα 2_1 Απόρριψη και στασιμότητα στο δημοτικό σχολείο
Φορτωμένος δώρα ο θείος Παύλος τώρα έφτασε με μια χαρά
Λύρα και βιολοντσέλο Ομοιότητες και διαφορές
Θεωρία Μουσικής Ι Μάθημα V Μέτρο-ρυθμός.
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Βρίσκω το εμβαδό τριγώνου
ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ
Διάλεξη 10η Ο εξεικονισμός των σχολικών εγχειριδίων και ο ρόλος των πλάγιων τυπογραφικών στοιχείων Επικ. Καθ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Μάθημα ΙΧ. Αυξημένα, ελαττωμένα, εναρμόνια διαστήματα.
Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Η ΕΞΙΣΩΣΗ.
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
Απλή γραμμική παλινδρόμηση
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Eυθύγραμμη ομαλά μεταβαλλόμενη κίνηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθαίνω θεωρία μουσικής Δημιουργία: Σταυρούλα Βαλιαντή Γενική επανάληψη για τις τάξεις Δ’ Ε’ Στ’ Σταυρούλα Βαλιαντή

Δομή παρουσίασης Αξίες μουσικών φθόγγων Ρυθμική αγωγή τέταρτο Όγδοο Αναφορά στο μισό και στο ολόκληρο Ρυθμική αγωγή Σταυρούλα Βαλιαντή

ΔΙΑΣΤΟΛΗ = είναι η μονή γραμμή που χωρίζει το πεντάγραμμο μας σε ΜΕΤΡΑ ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΔΙΑΣΤΟΛΗ Κλειδί του ΣΟΛ ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΔΙΑΣΤΟΛΗ = είναι η μονή γραμμή που χωρίζει το πεντάγραμμο μας σε ΜΕΤΡΑ ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΣΤΟΛΗ = είναι η διπλή γραμμή που βρίσκεται στο τέλος του πενταγράμμου και μας δείχνει που τελειώνει ένα μουσικό κομμάτι ΜΕΤΡΟ ΜΕΤΡΟ ΜΕΤΡΟ Σταυρούλα Βαλιαντή

ΔΙΔΠΛΗ ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΜΕ ΔΥΟ ΤΕΛΕΙΕΣ ΣΗΜΕΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ Κλειδί του ΣΟΛ 2 4 ΔΙΔΠΛΗ ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΜΕ ΔΥΟ ΤΕΛΕΙΕΣ ΣΗΜΕΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ Μέρος που θα επαναληφθεί είναι η διπλή διαστολή με δύο τελείες που βρίσκεται μέσα σε ένα μουσικό. Το μέρος του μουσικού κομματιού που βρίσκεται ανάμεσα στα Σημεία Επανάληψης πρέπει να επαναληφθεί Σταυρούλα Βαλιαντή

ΑΞΙΕΣ ΦΘΟΓΓΩΝ τα τα τα τα τα τα τα τα ΤΕΤΑΡΤΟ είναι φθόγγος που έχει αξία ίση με ένα τέταρτο δηλ. ένα κτύπημα - τα = ΤΕΤΑΡΤΟ 2 4 τα τα τα τα τα τα τα τα 3 4 τα τα τα τα τα τα τα τα τα τα τα τα Σταυρούλα Βαλιαντή

2 όγδοα είναι ίσα με 1 τέταρτο ΑΞΙΕΣ ΦΘΟΓΓΩΝ = ΤΕΤΑΡΤΟ ο φθόγγος αυτός έχει αξία ίση με ένα τέταρτο δηλ. ένα κτύπημα - τα 2 όγδοα είναι ίσα με 1 τέταρτο = ΟΓΔΟΟ ο φθόγγος αυτός έχει αξία ίση με ένα όγδοο δηλ. μισό κτύπημα – τι = = τι τι τι τι τα 2 4 τι τι τι τι τι τι τι τι τι τι τι τι τι τι τι τι 3 4 τα τα τα τα τα τα τα τα τα τα τα τα Σταυρούλα Βαλιαντή

Σταυρούλα Βαλιαντή

Αξίες φθόγγων 4 τέταρτα -ολόκληρο 2 τέταρτα - μισό 1 τέταρτο 1 τέταρτο όγδοο όγδοο όγδοο όγδοο όγδοο όγδοο όγδοο όγδοο Σταυρούλα Βαλιαντή

Συμπλήρωσε τις μουσικές εξισώσεις… Με τέταρτα = = = = = = Με όγδοα = = = Σταυρούλα Βαλιαντή

Μπορείς να κτυπήσεις παλαμάκια τον πιο κάτω ρυθμό με τέταρτα και όγδοα; 3 4 τα τα τι τι τα τα τι τι τα τι τι τα τι τι τι τι τα τα τα τα Σταυρούλα Βαλιαντή

ΡΥΘΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΡΥΘΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2 4 ΡΥΘΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Μέτρο αξίας 2 τετάρτων Μέτρο αξίας 2 τετάρτων Μέτρο αξίας 2 τετάρτων Βρίσκεται πάντα στην αρχή του κάθε μουσικού κομματιού και μας δείχνει την το ρυθμό του κομματιού δηλ. πόση αξία έχει κάθε μέτρο του και πως το μετρούμε την αξία αυτή. Σταυρούλα Βαλιαντή

Μπορείς να βρεις τη Ρυθμική Αγωγή των πιο κάτω μουσικών κομματιών; Μπορείς να βρεις τη Ρυθμική Αγωγή των πιο κάτω μουσικών κομματιών; 1. 2 3. 4. Σταυρούλα Βαλιαντή

ΜΠΡΑΒΟ !!! καλά τα καταφέρατε !!! tmtf.tripod.com/ Σταυρούλα Βαλιαντή