Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τσιλτσίδης Γιώργος Καθηγητής ΠΕ 19 Πληροφορικής Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
ΔΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία»
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Λαμπερά Χαμόγελα »
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Το καπλάνι της βιτρίνας
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Δημ. Σχολείο Κοκκινοχώματος Α΄ Τάξη
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 3: Τα Συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Γλωσσική Νοημοσύνη Ε2 ΤΑΞΗ
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη

Πρώτη επαφή με το βιβλίο Η προσέγγισή μας Συνεργασία μεταξύ Γ’ και Δ’ τάξης – 2 φορές την εβδομάδα (3 ώρες) Μαθητές Ρομά διαφορετικού επιπέδου Δραστηριότητες Μελέτης, Αγωγής υγείας, Μαθηματικών, Γλώσσας Πρώτη επαφή με το βιβλίο Παρατήρηση των εικόνων του βιβλίου Συζήτηση για την πιθανή εξέλιξη της ιστορίας Μεγαλόφωνη ανάγνωση Συζήτηση του περιεχομένου του βιβλίου

Δημιουργία γενεαλογικού δέντρου κάθε μαθητή Μελέτη Δημιουργία γενεαλογικού δέντρου κάθε μαθητή Δημιουργία βιβλίου «Οι ρίζες μας» με τη συγκέντρωση όλων των γενεαλογικών δέντρων των μαθητών Εγγραμματισμός Λέξεις: μαμά, μπαμπάς, παππούς, γιαγιά, αδερφός, αδερφή Κύρια ονόματα

Μελέτη Μεγαλόφωνη ανάγνωση Συζήτηση για το σπίτι του Μπακακούλη Το οικοσύστημα της λίμνης Οι μεγαλύτερες λίμνες της Ελλάδας Δημιουργία ζωγραφιάς με θέμα «Το σπίτι του Μπακακούλη» Εγγραμματισμός λέξεις: βάτραχος, λίμνη Ο βάτραχος ζει στη λίμνη. λέξεις: στεριά, θάλασσα Παιχνίδι: Πού ζει το ζώο;

Μελέτη Ανάγνωση βιβλίου «Τα πουλιά που ζουν στο νερό» του Κώστα Βασιλάκη εκδ. Λιβάνη Ήχοι πουλιών: επιλογή πουλιού και δημιουργία μάσκας Θεατρικό παιχνίδι με σενάρια στη λίμνη: «Πώς ζουν τα πουλιά στη λίμνη;», «Τι θα γίνει αν έρθει ένας κυνηγός;», «Τι θα γίνει αν γεμίσει η λίμνη σκουπίδια;» Δημιουργία αφίσας από τις μάσκες που δημιούργησαν οι μαθητές

Αγωγή υγείας Μεγαλόφωνη ανάγνωση: Ζητάμε από τους μαθητές να παρατηρήσουν τα συναισθήματα του Μπακακούλη και στο τέλος της ανάγνωσης τα καταγράφουμε Παρατήρηση: οι λέξεις που περιγράφουν τα συναισθήματα είναι παθητικές μετοχές Δίνεται στους μαθητές εικόνα με συναισθήματα και γίνεται συζήτηση για το καθένα από αυτά Παιχνίδι: Παντομίμα – Οι ομάδες προσπαθούν να καταλάβουν πώς νιώθει το κάθε παιδί περιγράφοντάς το με μία παθητική μετοχή Δημιουργία τροχού «Πώς νιώθω σήμερα» έπειτα από τη ζωγραφική σε ομάδες έξι απλών συναισθημάτων Εγγραμματισμός Μετοχές παθητικής φωνής Λέξεις: χαρά, λύπη, πόνος, θυμός

Αγωγή υγείας Συζήτηση: Τι τρώει ο Μπακακούλης Σωστή διατροφή – φρούτα – παιδική παχυσαρκία Σχεδιασμός τηλεοπτικής εκπομπής: Άντληση πληροφοριών από κείμενα Εγγραμματισμός: Πώς ονομάζεται κάθε φρούτο; Ποίημα για σωστή διατροφή Εγγραφή βίντεο

Μαθηματικά Συζήτηση: Τα μαθηματικά στην καθημερινή μας ζωή Τι προβλήματα αντιμετώπισε ο Μπακακούλης Χωρισμός σε τρεις ομάδες και δημιουργία μαθηματικού προβλήματος Ανταλλαγή του προβλήματος και λύση

Γλώσσα Δημιουργία του δικού τους παραμυθιού ως συνέχεια του βιβλίου που επεξεργαστήκαμε. Ιδεοθύελλα: Πού πήγαν ο Μπακακούλης και η Κατερίνα ταξίδι και τι περιπέτειες είχαν εκεί; Δόθηκαν σελίδες Α3 με γραμμές και τα παιδιά έγραψαν και εικονογράφησαν τη δική τους συνέχεια

Ευχαριστούμε!