Τί κάνει ένα παιδί, όταν λέει ψέματα; Καλύπτει:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Advertisements

Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Στο διάλειμμα.
Σοφία Τριανταφυλλίδου
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Το συμμάζεμα της σοφίτας του σπιτιού έφερε στο μυαλό μου πολλές αναμνήσεις όταν ήρθε στα χέρια μου …. Το συμμάζεμα της σοφίτας του σπιτιού μου έφερε στο.
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Δρόμος αρετής και δύναμης
Το σχολείο μου το 27’.
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Μαθαίνω να είμαι καλό παιδί στην τραμπάλα
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Συναρτησιακές Εξαρτήσεις.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Στην τάξη μου.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Εμψυχώτρια Εκπαιδευτικός Χατζοπούλου Βασιλική Σχ
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
Κοιτάξτε το κοντό παιδί, φοράει ένα χαζό καπέλο! ΧΑ ΤΙ ΑΣΤΕΊΟ! ΧΑ.
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
στο σχολικό και διαδυκτιακό εκφοβισμό
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Των Αποστόλη Σαρρή & Γιάννη Στεργίου
Η ημέρα που σε πήρα αγκαλιά <3 Σε ποιον πιστεύετε ότι αναφέρομαι;
ΤΟ ΖΩΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ Παναγιώτα Ττόφα Ε΄
Το αγαπημένο μου μέρος Άννα-Νίκος Δ
Μικροεκφράσεις.
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΤΟ ΣΩΜΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΑΥΤΙ ΜΥΤΗ ΣΤΟΜΑ ΜΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΑΤΟΥΣΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τί κάνει ένα παιδί, όταν λέει ψέματα; Καλύπτει: ΗΛΙΚΙΑ:12-16 ΧΡΟΝΩΝ μάτια 19% στόμα 32% όλο το 49% 1 2 3 ΗΛΙΚΙΑ:17-25 ΧΡΟΝΩΝ Στόμα 33% μάτια 27% 1 2 3 όλο το πρόσωπο 40% πρόσωπο

Tί νομίζεις ότι φανερώνει το πλάγιο βλέμμα; ΗΛΙΚΙΑ:12-16 ΧΡΟΝΩΝ και τα τρία εχθρότητα βεβαιότητα 19% ενδιαφέρον ΗΛΙΚΙΑ:17-25 ΧΡΟΝΩΝ 43% 19%

Ποια από τις παρακάτω κινήσεις χρησιμοποιείς, όταν θυμώνεις: σουφρώνεις τα φρύδια προς τα κάτω 36% σφίξιμο των χειλιών 35% 5% όλα τα υπόλοιπα 24% και τα τρία 41% μεγαλώνουν τα μάτια 11% σούφρωμα φρυδιών προς τα κάτω 14% σφίξιμο των χειλιών 34% ΗΛΙΚΙΑ:17-25 ΧΡΟΝΩΝ ΗΛΙΚΙΑ:12-16 ΧΡΟΝΩΝ Μεγαλώ- νουν τα μάτια

Τί διαστέλλεται σε κάποιον 4 φορές, όταν βρίσκει λύση σε ένα πρόβλημα; ΗΛΙΚΙΑ:12-16 ΧΡΟΝΩΝ κόρη του ματιού; 78% ίριδα του ματιού 22% ΗΛΙΚΙΑ:17-25 ΧΡΟΝΩΝ

Τι τονίζουν οι γυναίκες περισσότερο, όταν βάφονται; μάτια 76% χείλη 24% μάγουλα 0% ΗΛΙΚΙΑ:12-16 ΧΡΟΝΩΝ ΗΛΙΚΙΑ:17-25 ΧΡΟΝΩΝ μάτια 72% μάγουλα χείλη 6% 24%

Περισσότερο άγχος Νευριάζω Πώς νιώθεις (ή πώς θα ένιωθες) και πώς το εκδηλώνεις, όταν: γράφεις απροειδοποίητο τεστ; Περισσότερο άγχος Νευριάζω Αν έχω διαβάσει χαίρομαι, αν όχι θέλω να φύγω από τη τάξη, στεναχωριέμαι Έκπληξη Σοκ

Ντρέπομαι λίγο, ζητάω συγνώμη και συνεχίζω το γράψιμο Κλαίω Άβολα Πώς νιώθεις (ή πώς θα ένιωθες) και πώς το εκδηλώνεις, όταν: ο καθηγητής σε πιάνει να αντιγράφεις; Ντροπή , σκύβω το κεφάλι Λύπη, γιατί με έπιασε Ντρέπομαι λίγο, ζητάω συγνώμη και συνεχίζω το γράψιμο Κλαίω Άβολα Αγωνία για το αν θα πάρει το γραπτό μου

Χοροπηδώ και βαράω παλαμάκια Ουρλιάζω από τη χαρά μου Πώς νιώθεις (ή πώς θα ένιωθες) και πώς το εκδηλώνεις, όταν: λείπει ένας καθηγητής και έχεις κενό; Χαίρομαι Χοροπηδώ και βαράω παλαμάκια Ουρλιάζω από τη χαρά μου Πετάω από χαρά μου Εννοείται πως κάνω πάρτυ

Νιώθω αμήχανα, άβολα και στεναχωριέμαι Ξύνω το κεφάλι μου Πώς νιώθεις (ή πώς θα ένιωθες) και πώς το εκδηλώνεις, όταν: σε σηκώνει ο καθηγητής και είσαι αδιάβαστος; Νιώθω αμήχανα, άβολα και στεναχωριέμαι Ξύνω το κεφάλι μου Άγχος και τον κοιτάω στα μάτια, δε μιλάω (μετά από λίγο) παραδέχομαι πως δεν διάβασα Μμ! Μμ! Μμ! Νιώθω βαρεμάρα, δυστυχία, και σκέφτομαι εμένα βρήκε. Το εκδηλώνω με το να πάω όσο πιο σιγά στον πίνακα

Διαμαρτύρομαι και του λέω πως δεν μίλησα εγώ Πώς νιώθεις (ή πώς θα ένιωθες) και πώς το εκδηλώνεις, όταν: μιλάς με το διπλανό σου και σου κάνει παρατήρηση ο καθηγητής; Διαμαρτύρομαι και του λέω πως δεν μίλησα εγώ Κατεβάζω το κεφάλι μου και μόλις σταματήσει να με κοιτάει, γελάω Άβολα, σφυρίζω αδιάφορα, κοιτάω αλλού, κάνω τον ανήξερο Ντροπή, αμηχανία, δε ξαναμιλάω μετά Σιωπώ και μετά πάλι ξεκινάω αλλά πιο διακριτικά

Πάντα ζητάω συγγνώμη και ντροπιασμένος βγαίνω έξω από την τάξη Πώς νιώθεις (ή πώς θα ένιωθες) και πώς το εκδηλώνεις, όταν: φταις και ο καθηγητής σε βγάζει έξω με απουσία; Φεύγω με ψυχραιμία Πάντα ζητάω συγγνώμη και ντροπιασμένος βγαίνω έξω από την τάξη Παραπονιέμαι και βγαίνω έξω χαλαρά Αρχίζω να τον βρίζω από μέσα μου, είμαι νευριασμένη και οργισμένη Άσχημα, σκύβω το κεφάλι μου

Φωνάζω, διαμαρτύρομαι και βγαίνω. Νιώθω οργή. Νευριάζω πολύ Πώς νιώθεις (ή πώς θα ένιωθες) και πώς το εκδηλώνεις, όταν: δε φταις και ο καθηγητής σε βγάζει έξω με απουσία; Τσαντίζομαι πάρα πολύ και τις περισσότερες φορές, (αν όχι όλες) εκδηλώνω το θυμό μου Φωνάζω, διαμαρτύρομαι και βγαίνω. Νιώθω οργή. Νευριάζω πολύ