Αφαίρεση δύο ρητών αριθμών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατηγορηματικός Λογισμός
Advertisements

Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Ανάλυση τριωνύμου σε γινόμενο πρώτων παραγόντων
ΙΙΙ. Ηλεκτρονική δόμηση.
Δυαδικη παρασταση αριθμων και συμβολων
Εντολές PIC16F887 Εντολή αφαίρεσης: Η αφαίρεση στο μικροελεγκτή γίνεται με τη βοήθεια του συμπληρώματος ως προς 2 του αφαιρέτη και αναγάγεται σε πρόσθεση.
1 Στοιχεία Θεωρίας Συνόλων Πολυσύνολα. 2 Εισαγωγή •Σύνολο είναι μία συλλογή διακεκριμένων αντικειμένων •Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες συναντάμε.
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΘΕΩΡΙΑ ΔΙΑΛΕΞΗ 4 Αριθμητικές εκφράσεις και πράξεις Εντολές ανάθεσης
Δρ. Παναγιώτης Συμεωνίδης
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ Β. Κώστογλου – Τμήμα Πληροφορικής ΑΤΕΙ-Θ
Αριθμός οξείδωσης- γραφή χημικών τύπων.
Θέμα:”Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα Νοσήματα και επιπτώσεις στην οικονομία”
ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ με άγνωστο τον μειωτέο.
Ανάλυση λαθών Πρόσθεση και Αφαίρεση
Τάξη Ε Ενότητα 1 Πρόσθεση Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 7 Έργο και Ενέργεια.
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Εισαγωγή στις ανισώσεις
Παρουσίαση μαθήματος Α΄Γυμνασίου : Δυνάμεις ρητών αριθμών
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Να υπολογισθούν τα γινόμενα: 2  0 = 0 0  3 = 0 0  0 = 0 2  3  0 = 0 α  0 = 0 0  3  1  β  α = 0 (x - 1)  0 = 0 0  x  (x - 1)  (x + 2) 
Υλικά.
Τι είναι συνισταμένη δύο ή περισσοτέρων δυνάμεων;
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΟΥ
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
ΒΡΕΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ Συμπλήρωσε τις σχέσεις ώστε να ισχύει η ισότητα: x ….. + ….. =
1. Εκφράσεις (βλ. βιβλίο, σελ )
Tattoo VS Piercing Ερωτηματολόγιο για τα tattoos και το piercing.
Άσκηση 5 Το τρίγωνο με πλευρές 3,4,5 είναι ορθογώνιο. Αν πολλαπλασιάσουμε τα μήκη των πλευρών του με έναν οποιοδήποτε φυσικό αριθμό λ ( ), το τρίγωνο που.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
3.4 ΔΥΝΑΜΗ & ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 6Η ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΥΠΙΚΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ Β΄
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
3ο Γυμνάσιο Ν. Ιωνίας - Βόλου Μακρή Βαρβάρα
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 3 Κίνηση σε 2 και 3 διαστάσεις, Διανύσματα.
Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους
σχεδιάζει το τρίγωνο των ισχύων σε σύνθετα κυκλώματα Ε.Ρ .
Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση)
Επιπρόσθετες Ασκήσεις στην Μαθηματική Επαγωγή. Να δειχθεί ότι: 1*2+2*3+…+n(n+1)=[n(n+1)(n+2)]/3, ∀ n≥1. Άσκηση 1.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Προσπάθησε να εκφράσεις με κατάλληλους αριθμούς τις θέσεις του αεροπλάνου, του ψαριού και του τζετ σκι σε σχέση με την επιφάνεια της θάλασσας. Ένα αεροπλάνο.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
Δομή Επιλογής Χρησιμοποιείται σε προβλήματα όπου χρειάζεται να ληφθούν κάποιες αποφάσεις με βάση κάποια δεδομένα κριτήρια. Περιλαμβάνει τον έλεγχο κάποιας.
Αριθμομηχανή των Windows
ΣχεδΙαση ΨηφιακΩν ΣυστημΑτων Συστηματα αριθμησησ Δυαδικοι αριθμοι
ΟΞΕΙΔΟΑΝΑΓΩΓΗ Εικόνα: Παραγωγή υδρογόνου με διάσπαση νερού.
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
Άθροισμα ρητών αριθμών.
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΚΕΡΑΙΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Ποια είναι η προπαίδεια;
Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Περυσινάκη
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αφαίρεση δύο ρητών αριθμών Για να αφαιρέσουμε από τον αριθμό α τον αριθμό β προσθέτουμε στον α τον αντίθετο του β. δηλαδή α – β = α + ( - β ) Στους ρητούς η αφαίρεση μετατρέπεται σε πρόσθεση και επομένως είναι πάντα δυνατή (δηλαδή δεν απαιτείται να είναι ο μειωτέος μεγαλύτερος από τον αφαιρετέο όπως ισχύει μέχρι τώρα. Κατσαούνος Α.

Παραδείγματα (-5) – (+8) = (-5) + (-8) = -13 (-7) – (-5) = (-7) + (+5) = -2 (+6) – (-4) = (+6) + (+4) = 10 (-5) – (+8) = (-5) + (-8) = -13 (+3) – (+1) = ( +3) + (-1) =+2 (+4) – (+6) = (+4) + (-6) = -2 (-5) – (+3) = (-5) + (-3) = -8 (+3) – (-5) = (+3) + (+5) = 8 Γενικά α – β ≠ β – α (-3) – (+3) = (-3) + (-3) = -6 Γενικά α – (-α) = α + (+α) =2α Κατσαούνος Α.

Απαλοιφή παρενθέσεων Αν έξω από την παρένθεση δεν υπάρχει πρόσημο ή υπάρχει το + (συν) τότε παραλείπω το +(συν) και την παρένθεση και γράφω τους αριθμούς με τα πρόσημα τους . π.χ. (-2) + (-5) + (+1) = - 2 – 5 + 1 = -7 +1 = -6 υπάρχει πρόσημο  (μείον) τότε παραλείπω το  (μείον) και την παρένθεση και γράφω τους αριθμούς με αντίθετα πρόσημα . π.χ. - (+2) – (-4) – (+1) = -2 +4 – 1 = -3 + 4 =1 Κατσαούνος Α.

Εφαρμογές Να υπολογισθούν οι τιμές των παραστάσεων Εφαρμογές Να υπολογισθούν οι τιμές των παραστάσεων Α =(8)  (4) + (+5) (+2) =8 + 4 + 52 = 4+5 – 8 – 2 = 9 10 =  1 Β = (3 + 4)  ( 67 ) + ( 25 )  (2 +6) = 3 + 4 – 6 + 7 + 2 – 5 + 2 – 6 = 4 + 7 + 2 +2 – 3 – 6 – 5 – 6 = 15 – 20 = - 5 Κατσαούνος Α.

Γ = ( κ + 5 ) + (λ 3 ) (2  κ )  ( λ6 ) Υπενθύμιση : το άθροισμα των αντιθέτων είναι μηδέν α + ( -α) = (-α) + α= 0 Γ = ( κ + 5 ) + (λ 3 ) (2  κ )  ( λ6 ) = κ5 + λ3 + 2 + κ  λ + 6 = - κ + κ +λ – λ +2 + 6 – 5 – 3 = 8  8 = 0 (  κ + κ =0 και λ  λ =0 ) Δ =- ( 2 + 5 - 4) - (3 - 6 + 1) + 1 - 2 + (-2 + α) - ( 3+α) = - 2 - 5 + 4 - 3 + 6 - 1 + 1 - 2 - 2 + α – 3 – α = 4 + 6 +1 -2 - 5 - 3 - 1 - 2 - 2 - 3 + α –α = 11 – 18 ( α  α =0 ) = 7 Κατσαούνος Α.

Κ =  ( 3 2 4 ) + ( 2 α ) ( 3  β ) + (3) Αν α – β = - 3 να βρεθεί η τιμή της παράστασης Κ = - ( 3 -2- 4) + ( 2 - α ) - ( 3 - β ) + (- 3) ΑΠΑΝΤΗΣΗ Κ =  ( 3 2 4 ) + ( 2 α ) ( 3  β ) + (3) = 3 + 2 + 4 + 2α3 + β 3 = 2 + 4 + 2  3  3 3  α + β = 89 α + β = 1  (α  β ) = 1(3) =1 +3 = 2 Κατσαούνος Α.

Να βρεθεί η τιμή της παράστασης Λ = ( α + γ  2)  ( β + 3  α) ( γ  β + 1) ΑΠΑΝΤΗΣΗ Λ = ( α +γ2)  ( β +3  α)  ( γ  β +1) =  α + γ2 β  3 + α  γ + β 1 =  α + α + γ  γ  β + β 2  3 1 = 231 = 7 Κατσαούνος Α.

Ασκήσεις 1)Να υπολογισθεί η τιμή των παραστάσεων Κατσαούνος Α.

2) Να υπολογισθεί η τιμή των παραστάσεων Κατσαούνος Α.

Άσκηση Αν για τους αριθμούς α και β ισχύει α +β = - 2 Αν για τους αριθμούς α και β ισχύει α +β = - 2 να υπολογισθεί η τιμή της παράστασης. Κατσαούνος Α.