ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ.
Advertisements

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ενότητα 1 Ο φίλος μας το περιβάλλον
…από μικρούς συγγραφείς
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Τελικές – Αιτιολογικές προτάσεις
Μια φορά κι έναν καιρό ... Για τα παιδιά που δεν έχουν σπίτι.
Τι είναι το άρθρο; Άρθρα: ο, η, το, οι, οι, τα, ένας,μια, ένα
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Ενότητα 6
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Το φαινόμενο του Bullying έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις. Αυτή η σύντομη παρουσίαση φτιάχτηκε με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο που άπραγος βλέπει.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Κώστα νομίζω η μέρα δεν είναι καλή σήμερα. Κοίταξε τον ουρανό
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Ευθείες και πλάγιες ερωτήσεις
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
H Νέα Πολιτεία είναι η μεγαλύτερη σε εμβαδόν συνοικία της Λάρισας.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
α) ονόματα ουσιαστικά, β) ονόματα επίθετα γ) αντωνυμίες 
Η παρέα και το άγνωστο παιδάκι Ένα μικρό παραμυθάκι που έφτιαξαν τα πρωτάκια με αφορμή την 21 η Μαρτίου: ημέρα αφιερωμένη στην εξάλειψη των φυλετικών.
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ Δήμητρα Γαλάνη Αθηνά Κυριάκου.
Μόλις την είδε, έτρεξε αμέσως κοντά της. ΚΥΚΥ ΚΥΚΥ ΧΡΧΡ ΧΡΧΡ Κ Κ Χ Χ ΣΩΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΩΣΤΟ ΛΑΘΟΣ.
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ  Διηγηθείτε με συντομία το κείμενο α΄.  Υπογραμμίστε τις λέξεις με τις οποίες ο άγγελος χαιρετά τη Μαρία.  Ποιο μήνυμα της.
Εκφοβισμός στο διαδίκτυο
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Επισκέψεις τα Χριστούγεννα προσαρμογή από: Χριστίνα Γκριτζιώτη
ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΥΔΙΑ
2.Η Μαρία έκλεισε την πόρτα.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΕΡΑΚΙΝΗ. ΜΟΝΟΛΕΚΤΙΚΟΙ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ  Απλά επιρρήματα: Εγώ φεύγω σήμερα.  Απλές άναρθρες πτώσεις: Ώρες.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Η σύνδεση των παραγράφων (6ο μάθημα)
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
Future events (revision) Health and body
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΟΥΝΕΑΣ Δ2.
Απο τον ευθυ στον πλαγιο λογο
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Οι σκοτεινές πλευρές του διαδικτύου!
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Αν κάνει καλό καιρό, θα πάμε εκδρομή.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤ΄ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ

Πότε; ; ; Πότε; , , Χρονικές Προτάσεις Όταν καλυτερέψει ο καιρός Χρονικές Προτάσεις , λέγονται οι δευτερεύουσες προτάσεις που φανερώνουν το χρόνο, δηλ. πότε έγινε αυτό που αναφέρεται στην κύρια πρόταση. Πότε; Απαντούν στην ερώτηση Πότε; ; , Όταν καλυτερέψει ο καιρός ; θα πάμε για ψάρεμα. , Πότε; Μόλις τον δω τρέμω. Οι χρονικές προτάσεις χωρίζονται με κόμμα (,) από τις κύριες, όταν δεν είναι σύντομες. Οι χρονικές προτάσεις εισάγονται με τους χρονικούς συνδέσμους. Οι χρονικές προτάσεις όπως και όλες οι δευτερεύουσες δεν μπορούν να σταθούν μόνες τους σε μια πρόταση. (όταν, σαν, ενώ, καθώς, αφού, αφότου, πριν, μόλις, προτού, ώσπου, ωσότου, όσο , που, όποτε, άμα) Με λέξεις ή εκφράσεις με χρονική σημασία. ( εκεί που, όσο που να, έως ότου να, κάθε που κ.ά. ) Ας δούμε κάποια παραδείγματα χρονικών προτάσεων. Όταν μάθεις τα νέα, θα καταλάβεις γιατί έφυγα βιαστικά. Ήρθε στο σπίτι μας, πριν δύσει ο ήλιος. Ώσπου να έρθεις, θα έχω τελειώσει το διάβασμα. Καθώς πήγαινα στη δουλειά, συνάντησα τον θείο μου τον Κώστα. Πέρασα από την τράπεζα, πριν πάω στη δουλειά. Αφού έφαγα, ετοιμάστηκα για την απογευματινή μου βόλτα. Όσο που να έρθεις, θα έχω έτοιμο το φαγητό. Στενοχωρηθήκαμε πολύ, όταν το μάθαμε.

Πότε; Πότε; τέλος Χρονικά Επιρρήματα Ας δούμε κάποια παραδείγματα. Τα χρονικά επιρρήματα είναι άκλιτες λέξεις που δηλώνουν χρόνο. Απαντούν κι αυτά στην ερώτηση Πότε; (τώρα, χτες, αύριο, πέρσι, ποτέ, φέτος, κάποτε, κάπου κάπου, μετά, ύστερα, προχτές, συχνά, σπάνια, πάντα, κ.ά.) Πότε; Αύριο θα πάμε στην συγκέντρωση. Πότε; Ο παππούς μου ήρθε στο σπίτι μας προχτές. Ας δούμε κάποια παραδείγματα. Η σοδειά μας πέρσι ήταν μεγαλύτερη. Αύριο έχω προγραμματισμένο ραντεβού. Συναντηθήκαμε μετά το μάθημα. Να βρισκόμαστε κάπου κάπου για φαγητό. Δε σου είπα ποτέ ψέματα. Κάποτε ήσουν πιο φιλικός μαζί μου. τέλος