Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο Υπηρεσία φιλοξενίας ιστοσελίδων Τι είναι; - Δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (μαθητές, εκπαιδευτικοί,
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1 ο Συνέδριο ΕΕΠΕ – ΔΤΠΕ, Αθήνα, 16 Οκτωβρίου 2004 ΥΠΕΠΘ Sch.gr Τηλεματικές Υπηρεσίες για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Τεχνικός Υπεύθυνος.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Εγκατάσταση & Διαχείριση
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Ημερίδα Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με θέμα:
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
1 Δημιουργία blog. 2   Κατευθυνθείτε στη διεύθυνση:   Επιλέξτε στο πάνω δεξιά πλαίσιο την Ελληνική Γλώσσα.
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Υποστηρικτικές Τεχνολογίες Πληροφορικής στην εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, Αθήνα, 9 Μαρ σελίδα 1 « Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο:
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σελίδα 1 ΕΚΠΑ. «Διαμόρφωση υπηρεσίας καταλόγου Active Directory σε Windows 2003» Τηλέμαχος Ράπτης Εθνικό και Καποδιστριακό.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
1 4η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Λειτουργία των ΚεΠληΝεΤ Εργαστήρια Πληροφορικής Ελεύθερο λογισμικό GNU.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Δημιουργία Παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και ηλεκτρονικά μαθητικά περιοδικά: Ευαναγνώσεις, το περιοδικό της Ευαγγελικής Σχολής Γεώργιος Β. Θώδης.
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
Καλτσίδης Χρήστος Τεχνικός Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Έβρου.
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα (Εργαστήριο) [ΤΤΕ]
Σχολικό Ιστολόγιο στο ΠΣΔ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Google docs Google docs forms
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Δράση Α8 Πρακτική εκπαίδευση του προσωπικού ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου 28 – Ηλεκτρονικά Σχολικά Περιοδικά & Εφημερίδες (schoolpress)

Προεπισκόπηση Παρουσίασης Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδών (schoolpress) Εισαγωγή Χαρακτηριστικά Υπηρεσίας Ρόλοι Χρηστών Δημιουργία Περιοδικού / Εφημερίδας Διαχείριση Περιοδικού / Εφημερίδας Προσθήκη Μελών σε Περιοδικό / Εφημερίδα Παράδειγμα Χρήσης (Case Study) Πρόσθετα Χαρακτηριστικά Υπηρεσίας Σύνοψη 2

Εισαγωγή Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων Ηλεκτρονικά Σχολικά Περιοδικά και Εφημερίδες – απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς & μαθητές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης – εμπλουτίζει την κλασική διδασκαλία συνεργασία ομάδας με κοινούς μαθησιακούς στόχους δημοσιοποίηση δραστηριοτήτων ομάδας οι μαθητές καλλιεργούν αξίες υπευθυνότητας και συνεργατικότητας ενθαρρύνονται να εκφραστούν, να αναπτύξουν και να εξελίξουν τις ικανότητες στον γραπτό λόγο – βασίζεται στο ανοικτό λογισμικό Wordpress 3

Ρόλοι Χρηστών Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων Διαχειριστής ο εκπαιδευτικός που δημιούργησε το περιοδικό αποδίδει δικαιώματα σε άλλα μέλη του ΠΣΔ για επιμέλεια περιεχομένου – Αρχισυντάκτης – Συντάκτης – Συνεργάτης 4

Δομή Ηλεκτρονικού Περιοδικού / Εφημερίδας Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 5 Ένα Περιοδικό – μπορεί να έχει πολλά Τεύχη – μπορεί να έχει πολλές διαφορετικές Στήλες Κάθε Τεύχος – μπορεί να έχει πολλά Άρθρα Κάθε Άρθρο – μπορεί να ανήκει σε κάποια Στήλη – μπορεί να έχει πολλές Ετικέτες

Δημοσίευση Άρθρου - Τεύχους Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 6 Ο συντάκτης δημιουργεί ένα άρθρο – επιλέγει το μη δημοσιευμένο τεύχος στο οποίο το άρθρο θα ανήκει – το υποβάλλει προς δημοσίευση Το άρθρο μπαίνει στην κατάσταση «Για έλεγχο». Ο διαχειριστής και ο αρχισυντάκτης του περιοδικού – επιβλέπουν τη λίστα με τα άρθρα «Για έλεγχο» – μπορούν να τα τροποποιήσουν ο διαχειριστής ή ο αρχισυντάκτης δημοσιεύει το τεύχος – όταν όλα τα άρθρα έχουν ελεγχθεί Τα άρθρα θα περνούν σε κατάσταση «Δημοσιευμένο». – μόνο ο διαχειριστής ή ο αρχισυντάκτης έχει δυνατότητα τροποποίησης.

Δημιουργία Περιοδικού Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 7

Δημιουργία Τεύχους Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 8

9

Δημιουργία Στήλης Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 10

Προσθήκη Άρθρου Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 11

Διαχείριση Άρθρων Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 12

Δημοσίευση Τεύχους Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 13

Προσθήκη Μελών Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 14 Πίνακας Ελέγχου  ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΜΕΛΟΥΣ

Επεξεργασία Εμφάνισης Περιοδικού / Εφημερίδας Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 15 Πίνακας Ελέγχου  ΘΕΜΑΤΑ

Επεξεργασία Εμφάνισης Περιοδικού / Εφημερίδας Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 16 Πίνακας Ελέγχου  Ρυθμίσεις Θέματος

Σελίδες Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 17 Εμφάνιση γενικών πληροφοριών σε Σελίδες Αυτόματη δημιουργία 5 σελίδων – συνθέτουν το Μενού που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα του Δημιουργία Σελίδων – επιλογή «ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ» από το αριστερό κάθετο μενού στον Πίνακα Ελέγχου

Μενού Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 18 Πίνακας Ελέγχου  ΜΕΝΟΥ Προσθήκη σε Μενού – Συνδέσμων – Σελίδων – Στηλών Εμφάνιση Μενού – σε θέση που προβλέπεται από το επιλεγμένο Θέμα

Μονάδες Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 19 Πίνακας Ελέγχου  ΜΟΝΑΔΕΣ Επιλογή εμφάνισης μονάδων – αριστερή στήλη ή / και – δεξιά στήλη – ανάλογα με το θέμα

Παράδειγμα Χρήσης (Case Study) Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 20 στα πλαίσια του μαθήματος – οι μαθητές δημιουργούν ένα τεύχος ως μηνιαία ομαδική εργασία οι ομάδες είναι π.χ. των 6 ατόμων – βαθμολογούνται ατομικά Ορισμός υποομάδων: – Ένα άτομο ως Αρχισυντάκτης – Δύο Άτομα ως Συντάκτες – Δύο άτομα ως Συνεργάτες – Ένα Άτομα ως Συνδρομητής

Παράδειγμα Χρήσης (Case Study) Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 21 Αρχισυντάκτης – ορίζει τη θεματολογία του περιοδικού – ορίζει τις στήλες και τις σελίδες – αποφασίζει για τις χρονικές προθεσμίες Συνεργάτες – συλλέγουν το απαραίτητο υλικό – συμπεριλαμβανομένων των πολυμέσων – που σχετίζεται με την θεματολογία – παραδίδουν το υλικό στους Συντάκτες Συντάκτες – συντάσσουν άρθρα από υλικό που θα τους δοθεί από τους Συνεργάτες Συνδρομητής – αξιολογεί τα άρθρα και τα σχολιάσει – συντάσσει κριτική για όλο το περιοδικό όλοι διαβάζουν τα περιοδικά των άλλων ομάδων και βαθμολογούν τα άρθρα – μόνο των άλλων ομάδων Το άρθρο με τις περισσότερους ψήφους θα δημοσιευτεί στο περιοδικό του Σχολείου.

Σύνοψη Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη) Εισαγωγή Χαρακτηριστικά Υπηρεσίας Ρόλοι Χρηστών Δημιουργία Περιοδικού / Εφημερίδας Διαχείριση Περιοδικού / Εφημερίδας Προσθήκη Μελών σε Περιοδικό / Εφημερίδα Πρόσθετα Χαρακτηριστικά Υπηρεσίας Παράδειγμα Χρήσης (Case Study) 22