H Νέα Πολιτεία είναι η μεγαλύτερη σε εμβαδόν συνοικία της Λάρισας
Οι μαθητές Δημοτικού φοιτούσαν στο 42 ο Δημοτικό σχολείο
Οι μαθητές δημοτικού φοιτούσαν στο 42ο Δημοτικό σχολείο Έως ότου κατασκευάστηκε και το 44ο Δημοτικό Σχολείo
Τα «τακτοποιημένα οικόπεδα της συνοικίας χρησιμοποιήθηκαν από την Πολιτεία για την κατασκευή του Μουσικού σχολείου και του 7ου ΕΠΑΛ
Οπότε οι μαθητές δημοτικού της συνοικίας πήγαιναν Γυμνάσιο, αρχικά στα δυο πλησιέστερα γυμνάσια το 3ο και το 13ο Οπότε οι μαθητές δημοτικού της συνοικίας πήγαιναν Γυμνάσιο, αρχικά στα δυο πλησιέστερα Γυμνάσια το 3ο και το 13ο
Και στην συνέχεια στο κέντρο της πόλης έως ότου κατασκευάστηκε το νέο κτήριο του 15 ου Γυμνασίου και των Λυκειακών τάξεων αυτού
Το νέο κτήριο δεν κτίστηκε τυχαία. Ούτε να φανταστείτε ότι η πολιτεία μελέτησε την κατάσταση, προέβλεψε τις ανάγκες και πρόλαβε τις εξελίξεις. Το νέο κτήριο του 15 ου Γυμνασίου Λυκείου, ζητήθηκε - μελετήθηκε - σχεδιάστηκε - δημοπρατήθηκε - κατασκευάστηκε, από συντονισμένες - επίμονες - επίπονες και αριθμητικά τεκμηριωμένες ενέργειες των συλλογικών φορέων της συνοικίας, για τους μαθητές του τότε 42 ου και νυν 42 ου και 44 ου Δημοτικών Σχολείων Νέας Πολιτείας διότι αυτοί οι μαθητές δεν είχαν Γυμνάσιο αναφοράς και αυτοί οι μαθητές διασκορπίζονταν στα όμορα Γυμνάσια 13 ο και 3 ο.
Και στην συνέχεια στο κέντρο της πόλης έως ότου κατασκευάστηκε το νέο κτήριο του 15 ου Γυμνασίου και των Λυκειακών τάξεων αυτού στο όποιο πήγαν ( )Γυμνάσιο όλοι πια οι μαθητές της συνοικίας δηλαδή οι μαθητές του 42 ου Δημοτικου Σχολείου και του 44 ου Δημοτικού Σχολείου που είχε εν τω μεταξύ ξεκινήσει να λειτουργεί την προηγούμενη χρονιά( ) Στο νέο κτήριο ( ) πήγαν Γυμνάσιο όλοι πια οι μαθητές της συνοικίας δηλαδή οι μαθητές του 42 ου Δημοτικου Σχολείου και του 44 ου Δημοτικού Σχολείου που είχε εν τω μεταξύ παραδοθεί την προηγούμενη χρονιά ( )
Για την Σχολική χρονιά ο Δ/ντης Β/θμιας Εκ/σης καλεί το τότε ΔΣ του 15 ου που αποτελούνταν από μαθητές της Νέας Πολιτείας και τους ενημερώνει για την πρόθεσή του να φέρει στο 15 ο μαθητές του 17 ου Δημοτικού των οποίων τα σπίτια γειτνιάζουν με το 15 ο. «τα διπλανά σπίτια» ήταν η ακριβής έκφραση του. Τι θα καταλάβαινε κανείς από αυτή τη φράση? Κάπου τόσα σπίτια?
Η μήπως εννοούσε λίγα παραπάνω?
Τι ήθελε να πεί ο ποιητής;
Το τότε ΔΣ αν και θα μπορούσε να επικαλεστεί ότι παντού όπου υπάρχουν όρια δεν μεταβάλλονται, με κοντινό μας παράδειγμα τα σπίτια αυτής της περιοχής Το τότε ΔΣ αν και θα μπορούσε να επικαλεστεί ότι παντού όπου υπάρχουν όρια δεν μεταβάλλονται, με κοντινό μας παράδειγμα τα σπίτια αυτής της περιοχής που δεν πάνε στο 42 αλλά στα Πυροβολικά, παρόλα αυτά δέχτηκε. Τα διπλανά σπίτια δεν μας είπε? Το δέχτηκαν. Και ο κυριος Δ/ντης Β/θμιας Εκ/σης τι έκανε;
Αυτό είναι κατά τον κύριο Μαργαριτόπουλο το «τα διπλανά σπίτια» Αυτό είναι κατά τον Δ/ντη Β/θμιας Εκ/σης «τα διπλανά σπίτια»
Την επόμενη χρονιά συνέχισε την υψηλή κοπτική ραπτική και η πρόταση του ήταν Όλο το 17 ο μέσα και το μισό 44 ο έξω,
αλλά δεν του πέρασε. τελικά η διαμόρφωση έγινε ως εξής: έβαλε όλο το 17 ο μέσα στο 15 ο αφήνοντας το 9 ο που έως τώρα πήγαιναν τα παιδιά του 17 ου, ΑΔΕΙΟ
Και έρχεται φέτος ο μέγας μόδιστρος ο μετρ της κοπτικής ραπτικής και προτείνει: ΤΗΝ ΤΡΙΧΟΤΟΜΗΣΗ της Νέας Πολιτείας !!!!
Οι ενέργειες αυτές δεν φαίνεται – δεδομένου ότι επίκληση τέτοιων ποτέ δεν έγινε - να στηρίχτηκαν με αριθμητικά στοιχεία των υπό εξέταση περιοχών και κτηρίων, αλλά φάνηκε να υποκύπτει στην ικανοποίηση «ευαισθησιών» και «ανησυχιών», επιλεγμένων φοβικών υπάρξεων, υμέτερων σε παρασκηνιακά διαπλεκόμενους πολιτικάντηδες και τις εμμονές τοπικών απομάχων της παραπολιτικής, επικεντρωμένων στην φοβία της διάβασης ενός συγκεκριμένου τμήματος, μιας συγκεκριμένης οδού.
Δηλαδή ο Δ/ντης Β/μιας Εκ/σης ασχολείται με την Φαρσάλων και καμία άλλη οδό, λες και από άλλες οδούς δε περνάνε μαθητές, και συγκεκριμένα από τα 3477m της Φαρσάλων ασχολείται με τα 274m αυτής
Εφαρμόζονται "κριτήρια" που πραγματικά πρέπει σοβαρά να σκεφτείτε, τι θα γίνει στην πόλη αν γίνουν αποδεκτά ως όντως κριτήρια και αξιωθεί, η με τον ίδιο τρόπο εφαρμογή τους και σε άλλους δρόμους και σχολεία της Λάρισας. Δεν είναι θέμα αρεσκείας, μου αρέσει η όχι. Είναι θέμα δικαιοσύνης ισονομίας και μαθηματικής λογικής.