Μπουραζέρη Ασπασία (3136) Ανδρουλάκη Γιασεμή Μαργαρίτα (3129) Νικολάου Τολιόπουλος Απόστολος (2632) Σταθόπουλος Άγγελος (2947)
Τί είναι : εστία online ξενάγησης, προβολής και πώλησης εικαστικής και ακουστικής τέχνης Στόχος : μελέτη και φροντίδα συλλογών προσφέροντας την μεγαλύτερη δυνατή πρόσβαση σε εικόνα και ήχο Δίνεται η ευκαιρία να π ροβληθεί το έργο των καλλιτεχνών α π ό το π ρώτο τους ξεκίνημα μέχρι το π αρόν
Ο χρήστης με το που θα μεταβεί στην ιστοσελίδα / εφαρμογή, επιλέγει : το είδος τέχνης στο οποίο ενδιαφέρεται ( Εικαστικό / Ακουστικό ) το κίνημα τέχνης / είδος μουσικής που επιθυμεί τον καλλιτέχνη. ( Σε περίπτωση που δεν επιλέξει συγκεκριμένο καλλιτέχνη θα υπάρχουν προτεινόμενοι ) Ανάλογα με την επιλογή του, μεταβαίνει σε εικονική αναπαράσταση μιας μικρής βιογραφίας των καλλιτεχνών Έπειτα χρονολογικά ξεναγείται με την βοήθεια εικόνας και ήχου στο έργο τους. Στο τέλος της ξενάγησης ο χρήστης έχει την δυνατότητα αγοράς κάποιου έργου /album από αυτά που είδε κατά την ξενάγηση εφόσον προσφέρονται. Τυχόν π ροβλήματα π ου το σύστημα καλείται να αντιμετω π ίσει είναι η ανάδειξη της δουλειάς των καλλιτεχνών χωρίς κόστος, ξενάγηση σε χώρους ό π ου η μεταφορά ή το κόστος δεν είναι εφικτά.
Υπάρχουν ήδη ιντερνετικές gallery στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό όπως είναι το gallery.gr, το web gallery of art του gallery.on.line και το Saatchi art Επικεντρώνονται μόνο στη ζωγραφική ή μόνο στη φωτογραφία. B ασικός ανταγωνιστής : Το artmajeur που είναι gallery όλων των εικαστικών τεχνών. Σε τι υπερτερούμε : Πλουραλισμός ειδών τέχνης Δυνατότητες του χρήστη φίλτρα αναζήτησης που θα εξυπηρετούν στην άμεση εύρεση του έργου τέχνης πληροφορίες για τον καλλιτέχνη και μικρή βιογραφία του αυτόματη περιήγηση στο site και στα εκθέματα με narrator.
Αρχικά ο χρήστης στέλνει αίτημα ΗΤΤΡ στον διακομιστή και όταν εκείνος στείλει το ΗΤΤΡ ότι έλαβε το αίτημα του χρήστη πραγματοποιείται η σύνδεση.
Ο διαχειριστής είναι υ π εύθυνος για την διαχείριση και ανανέωση της βάσης δεδομένων Ο χρήστης βλέ π ει τα έργα π ου είναι διαθέσιμα και αναζητά με βάση τα κριτήρια της αρεσκείας του Προσθέτει τα έργα π ου ε π ιθυμεί σε καλάθι αγορών Ολοκληρώνει την π αραγγελία ε π ιλέγοντας τρό π ο π ληρωμής και π αράδοσης.
Θα πρέπει να αξιολογηθούν μετρικές με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά : Μετρικές για τις οποίες μπορούμε να συλλέξουμε ολοκληρωμένα και ακριβή δεδομένα Μετρικές που είναι σημαντικές για το ευρύτερο πλαίσιο της εφαρμογής Μετρικές που μπορούν εύκολα να υπολογιστούν
Πρέπει να μετρηθούν : Σύγκριση αγορών νέων πελατών με πελάτες που επιστρέφουν Ποσοστό χρηστών που πραγματοποιούν αγορά Σύγκρισή τιμών ανταγωνιστών Ποσοστό πελάτων που εγκαταλείπουν συνναλλαγές Επισκεψιμότητα Χρόνος ανταπόκρισης εξυπηρέτησης πελατών Χρόνος αποστολής Ταχύτητα φόρτωσης δεδομένων Συχνότητα αποτυχίας φόρτωσης σελίδας Ισοτιμία συνναλλαγών Γεωγραφική κατανομή πελατών Επιτυχημένες αναζητήσεις προϊόντων
ks-for-sale-online-gallery-market-talent