ΠΑΡΑΜΥΘΙ: Οι δύο κατσίκες ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Advertisements

Το μαγεμένο σχολείο.
Πρωτότυπη προσέγγιση της χριστιανικής πίστεως ……! ?
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Μια ιστορία για δύο βότσαλα με φόντο φωτογραφίες από την Κίνα!
Καινοτομία και Δημιουργικότητα στη Φυσική Αγωγή
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Δωμάτιο μικρών διακοπών Δημήτρης Αθηνάκης Δωμάτιο μικρών διακοπών …
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’
…ένα ταξίδι που διαρκεί Δημιουργία παρουσίασης
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
Παρουςιαςη βιβλιου Ουρανία Μαρία Παπαδάκη.
Το Στομάχιον Παιχνίδι της αρχαιότητας ή αρχές της συνδυαστικής ανάλυσης; Παντελής Ι. Σαλλιάρης Ιστορίες Αγνώστων Θ+Φ Νάουσα 2009.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Τ Ο ΚΌΚΚΙΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί η Αλίκη. Φοράει κόκκινο φόρεμα, κόκκινα παπούτσια και ένα κόκκινο λουλούδι στα μαλλιά. Γεια.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Άσκηση 7 Ο ιδιοκτήτης ενός οικοπέδου, σχήματος τετράγωνου συμφώνησε με το Δήμο στον οποίο ανήκει να παραχωρήσει μια λουρίδα 10 μέτρων για την κατασκευή.
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ
Επιπρόσθετες Ασκήσεις στην Μαθηματική Επαγωγή. Να δειχθεί ότι: 1*2+2*3+…+n(n+1)=[n(n+1)(n+2)]/3, ∀ n≥1. Άσκηση 1.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΛΟΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Δ’ ΤΑΞΗ
Σε λίγες στιγμές από τώρα θα μπεις μέσα σ΄ έναν μαγικό κόσμο.
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
28η Οκτωβρίου 1940.
Ι ΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ Ανάπτυξη ενότητας σε Δ΄ τάξη δημοτικού Άντρη Θεοδούλου ΙΘ΄ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΜΕΡΟΣ 1:
Αγαπημένο μου παιδί....
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Τι θα κάνεις για να νικήσεις: 1) Δες τις δύο ερωτήσεις που ακολουθούν. ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙΣ: 20 ΔΕΥΤΕΡΑ! 2) Προχωράς στο δεύτερο στάδιο όπου πρέπει να.
Στάθης Αβραμίδης Εικονογράφηση Νίκος Κουρεμένος Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά Αρωγή-Στήριξη: αγάπη ενδυνάμωση μάθηση ασφάλεια ζήλια εγωισμός φόβος κίνδυνος ΓΓΔΥ-
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 10: Χριστούγεννα! Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
4 Square Questions ΕΤΟΙΜΟΙ; B A Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα.
Ερμηνεία γελοιογραφίας
ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
Ο ΑΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ Παιδιά και μεγάλους!!! Μια ιστορία που
Αγαπημένο μου παιδί....
Άκου τι είπαν.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Λογικο-Ενορατικές θεωρίες (Rational-Emotive Therapies) Albert Ellis
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΝΤΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Ε1’.
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Eπεξεργασία βιβλίου /βιβλίων στο πλαίσιο της ανάπτυξης του γραμματισμού και των σύγχρονων προσεγγίσεων για τη μάθηση Μ. ΣΦΥΡΟΕΡΑ «κατανόηση» «εμβάθυνση»
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΑΜΥΘΙ: Οι δύο κατσίκες ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙ: Οι δύο κατσίκες ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Άννα Βιολάρη Επιθεωρήτρια Δημοτικής Εκπαίδευσης Νοέμβριος 2008 Λεμεσός - Λευκωσία

1. ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ 1.1. Οι τελείες: Το γεφύρι Να περπατήσεις το γεφύρι με όποιο τρόπο θέλεις! Πρόσεχε όμως! Πρέπει να πατήσεις όλες τις τελείες και μία φορά μόνο την καθεμιά . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ 1. 2. Τα τετράγωνα:Πόσα τετράγωνα σπιτάκια της κατσίκας βλέπεις; Απάντηση:…………………………

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ 3. Αίνιγμα Μέσα στη στάνη υπάρχουν κατσίκες. Πόσες είναι; Απάντηση:…………………………

2. ΑΛΛΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ Σκέψου όσες περισσότερες πιθανές χρήσεις μίας γέφυρας ……………. ……………….. …………….. ……………….. Σκέψου όσες περισσότερες πιθανές χρήσεις μίας κατσίκας …………….. ……………….. …………….. ………………..

3. ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ: Τι θα συνέβαινε αν… Τι θα συνέβαινε αν δεν υπήρχε νερό στο γεφύρι; ……………. ……………. Τι θα συνέβαινε αν περνούσαν το γεφύρι τέσσερις κατσίκες; …………… …………….

4. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ: αν ήσουν μάγος! Αν ήσουν Μάγος πώς θα βοηθούσες τις κατσίκες της ιστορίας μας; ………………….. …………………… ………………….. ………………….. Αν ήσουν Μάγος πώς θα έφτιαχνες το γεφύρι;

5. ΚΑΤΙΔΕΑΣΜΟΣ: Να βρεις πολλές λύσεις Σκέψου όλα τα πιθανά συναισθήματα που νομίζεις ένιωσαν οι κατσίκες και δείξε τα με παντομίμα ……………. ……………. Σκέψου αν ήσουν εσύ συγγραφέας ποιο άλλο τέλος θα έδινες στην ιστορία σου; …………… …………….. …………… ……………..

6. ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ ΚΑΤΙΔΕΑΣΜΟΣ: Να βρεις πολλές λύσεις Αν ήσουν η κατσίκα η Ασπρούλα, σκέψου όσους περισσότερους πιθανούς τρόπους που θα χρησιμοποιούσες για να μην αφήσεις την κατσίκα, την Μαυρούλα να περάσει στην άλλη μεριά. …………….. ………………. …………….. ……………… Αν ήσουν ο βοσκός, σκέψου όσους περισσότερους πιθανούς τρόπους που θα χρησιμοποιούσες για να τιμωρήσεις τις κατσίκες ……………………… ………………………

Δώσε στο παραμύθι μας όσους διαφορετικούς τίτλους μπορείς. 7. ΤΙΤΛΟΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ Δώσε στο παραμύθι μας όσους διαφορετικούς τίτλους μπορείς. ………………………………………. ……………………………………… Άλλαξε τους ήρωες του παραμυθιού με όσους διαφορετικούς ήρωες μπορείς. ……………………………………..

8. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΣΧΗΜΑΤΩΝ Συμπλήρωσε τα σχήματα ώστε να σχηματίζουν πράγματα που νομίζεις ότι είδε ο βοσκός και ονόμασέ τα.

Οι νηπιαγωγοί εργάζονται δημιουργικά…. Συνεργαστείτε με τα παιδιά ή άλλες νηπιαγωγούς και δραματοποιείστε το παραμύθι ως έχει! Συνεργαστείτε με τα παιδιά ή άλλες νηπιαγωγούς και δραματοποιείστε το παραμύθι κάνοντας ανατροπές!