Age of Empires 2 Και τώρα… μια μαθηματική ανάλυση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Ευρετήρια.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Ιωάννης Κόμνιος Μεταπτυχιακή Διατριβή Τμήμα.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΠΑΡΑΓΩΓΗ και ΚΟΣΤΟΣ.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Αριθμητική με σφηνοειδείς αριθμούς Ν. Καστάνη
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Η μόχλευση σε ανταγωνιστική και χωρίς φόρους οικονομία
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Πρώτο Αρχιτεκτονική.
Ασκήσεις Συνδυαστικής
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Α. Σ. ΜΕΤΕΩΡΑ.
Τα Μαθηματικά στην Αρχαία Αίγυπτο Ν. Καστάνη
ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑ Δημου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Age of Empires 2. Το θυμάστε; Αν η απάντησή σας είναι «1», τότε τα παρακάτω θα σας αρέσουν! Για λίγη ώρα ας μείνουμε στο κομμάτι της τεχνητής νοημοσύνης.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Νευρωνικά Δίκτυα Εργαστήριο Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων
Εκπομπές ΝΟx (σε ktn) ανά τομέα NOx ετήσιες μέσες τιμές NO 2 ετήσιες μέσες τιμές.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΕΡΔΟΥΣ 1. 40% ΜΕΤΡΗΤΑ 600 e ΧΟΝΔΡΙΚΗ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ e ΚΕΡΔΟΣ 40% 840 e ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ 2. ΒONUS 9 % ΒΟΝUS ΣΤΑ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Σχέση Απόδοσης- Κινδύνου στα Πλαίσια της Θεωρίας Χαρτοφυλακίου
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βάσεις Δεδομένων II Διαχείριση Δοσοληψιών Πάνος Βασιλειάδης Σεπτέμβρης 2002
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Λάμπες φθορισμού Σύγκριση λαμπτήρων πυρακτώσεως, φθορισμού και led.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Μονάδες μήκους και μονάδες επιφάνειας Μετατροπές
Εκτίμηση με Απλά Δείγματα
Οι Αστρονομικοί Χάρτες Άρης Μυλωνάς [Αντιπρόεδρος Ε.Α.Ε.] NORTON’S STAR ATLAS BRIGHT STAR ATLAS THE CAMBRIDGE STAR ATLAS TAKI’S STAR ATLAS MAG 6.5 POCKET.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
Εκκίνηση: 1η Δεκεμβρίου 2014 Πανευρωπαϊκά Πλεονεκτήματα Προσφέρει ένα δυναμικό ξεκίνημα και … στιγμιαίο εισόδημα.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Κεφάλαιο 26 Συνεχή Ρεύματα
Κοστολόγηση Μάθημα 16.
Μεταθέσεις & Συνδυασμοί
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
ΥΔΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΩΝ Οι άνθρωποι συνήθως/μάλλον δεν παίζουν με minimax!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Age of Empires 2 Και τώρα… μια μαθηματική ανάλυση

Age of Empires 2 Προβλήματα που δέχονται ανάλυση Μοντελοποίηση/Ποσοτικοποίηση Βέλτιστος σχεδιασμός στρατηγικής Εφαρμογές και χρήσιμα αποτελέσματα!

Ερωτήματα που απαιτούν ανάλυση (και δέχονται καλώς ορισμένες απαντήσεις) Να κάνουμε τα upgrades που σχετίζονται με οικονομία, όταν θέλουμε να επιτεθούμε γρήγορα; Να χτίσουμε λιμάνι όταν ο χάρτης έχει λίγη θάλασσα; Ποια είναι η πιο συμφέρουσα πηγή φαγητού; Πόσα town centers θα οδηγήσουν στη γρηγορότερη ανάπτυξη;

Το πρόβλημα των Town centers 1 Town center κοστίζει 275 wood stone Κάθε επιπλέον εργάτης κοστίζει 50 food Όμως κάθε επιπλέον εργάτης μαζεύει υλικά Συμφέρει να χτίσουμε δεύτερο town center στην Castle age; Τρίτο; Τέταρτο;… Σε πόση ώρα θα κάνει απόσβεση της αξία του; Συμφέρει αν θέλουμε να επιτεθούμε νωρίς;

Το πρόβλημα των οικονομικών upgrades Έστω ότι θέλουμε να έχουμε σε κάποια στιγμή του παιχνιδιού μια ποσότητα χρυσού Η τεχνολογία gold mining επιταχύνει το ρυθμό εξόρυξης χρυσού κατά 15% Κοστίζει όμως 100 φαγητό + 75 ξύλο Θα μπορούσαμε να τοποθετήσουμε περισσότερους εργάτες στο χρυσό, αν δε χρειαζόταν να κάνουμε το gold mining Τελικά πότε συμφέρει και πότε όχι;

Υλικά και μονάδα μέτρησης Τις περισσότερες φορές χρειάζεται να συγκρίνουμε αξίες διαφορετικών υλικών 1 food = 1 wood = 1 gold = 1 stone ??? Κάποια υλικά συλλέγονται γρηγορότερα Χρειαζόμαστε μια κοινή μονάδα μέτρησης…

Villager-second 1 villager-second = villager*second = κέρδος που προσφέρει ένας villager που δουλεύει για ένα δευτερόλεπτο Για συντομία villi-second ή villi-sec ή vs Έστω ότι ένας villager μπορεί να μαζέψει: – 10 food σε 25 δευτερόλεπτα ή – 10 wood σε 20 δευτερόλεπτα τότε 1 food = 2,5 villi-seconds και1 wood = 2 villi-seconds

Villager-second Η ισχύς ενός παίκτη σε villi-seconds καθορίζεται από το πλήθος των villagers Αν έχουμε 20 villagers, σε 1 λεπτό προσφέρουν κέρδος 20*60 = 1200 villi-sec Μπορεί αυτό να σημαίνει 600 wood ή 480 food ή κάποιος συνδυασμός

Κόστος σε villager-seconds Pikeman – 35 food = 87,5 villi-sec – 25 wood = 50 villi-sec – Συνολικό κόστος Pikeman: 137,5 villi-sec Barracks – 175 wood = 350 villi-sec – 50 δευτερόλεπτα για να χτιστεί από έναν εργάτη = 50 villi-sec – Συνολικό κόστος Barracks: 400 villi-sec

Υπολογισμός κόστους υλικών Οι ρυθμοί συλλογής υλικών είναι καθορισμένοι από το παιχνίδι (food/sec, wood/sec, gold/sec, stone/sec) Αλλάζουν αν έχουμε επιπλέον τεχνολογίες και για διαφορετικές πηγές (πχ berries, boars κλπ) Τους βρίσκουμε με πειράματα Κόστος σε villi-sec = 1/(ρυθμός συλλογής)

Gathering rates (καμιά τεχνολογία) ResourceGathering rateCost (villi-sec) Gold Stone Lumberjacking Berries Hunting Shepherding Shore Fishing Farming

Τι πρέπει να λάβουμε υπόψη Κόστος κατασκευής dropsite (mill/camp) Μετακίνηση από και προς την πηγή Και για μεγαλύτερη ακρίβεια: Φαινόμενα συνωστισμού

Πραγματικοί Gathering Rates - Wood Πολλά δέντρα Πολλοί villagers Μεγάλο χρονικό διάστημα

Πραγματικοί Gathering Rates - Wood Σε χρόνο Τ δευτερόλεπτα Με Ν εργάτες Συλλέξαμε W μονάδες wood Κέρδος: W-100 μονάδες wood Χρειαστήκαμε N*T+35 villi-seconds Κόστος της μονάδας wood σε villi-seconds: Cw=(N*T+35)/(W-100)

Σε χρόνο Τ δευτερόλεπτα Με Ν εργάτες Συλλέξαμε G μονάδες gold Κέρδος: G μονάδες gold Χρειαστήκαμε: N*T + Cw* Κόστος της μονάδας gold σε villi-seconds: Cg= (N*T + Cw* )/G Πραγματικοί Gathering Rates - Gold

Κέρδος: F μονάδες food Κόστος wood: 60 για farm + 100/8 για mill Κόστος χτισίματος σε vs: 15 για farm + 35/8 για mill Κόστος συλλογής σε vs: T Κόστος της μονάδας food σε villi-seconds: Cf=(72,5*Cw + 19,4 + T)/F Πραγματικοί Gathering Rates - Farms

Πηγές φαγητού ΠηγήΚόστος 1 μονάδας food σε vs Berries4.13 Sheep3.53 Deer (group of 3)4.27 Deer (group of 4)4.02 Boar2.88 Shore Fish4.13 Farm (no upgrades)4.33 Farm (all upgrades)2.69

Άλλα υλικά Υλικό (upgrades)Κόστος 1 μονάδας σε vs Gold (no upgrades)3.08 Gold (gold mining)2.85 Gold (gold shaft)2.54 Stone (no upgrades)3.27 Stone (stone mining)2.99 Stone (stone shaft)2.57 Wood (no upgrades)3.34 Wood (double axe)3.06 Wood (bow saw)2.65 Wood (two man saw)2.35

Απόσβεση οικονομικών upgrades Gold mining: 100 food + 75 wood = 100*4, * 3,06 = 662,5 vs Gold cost χωρίς gold mining: 3.08 vs Gold cost με gold mining: 2.85 vs Κέρδος: 0.23 vs/gold Έχω κέρδος μετά από 662,5/0,23 = 2880 gold

Απόσβεση οικονομικών upgrades Double axe: 2117 wood Bow saw: 2330 wood Two man saw: 6097 wood Gold mining: 2880 gold Gold shaft mining: 4076 gold Stone mining: 2366 stone Stone shaft mining: 3008 stone

Πόσους… βοσκούς θέλουμε; Ρυθμός εξόρυξης φαγητού από πρόβατο: 0.33 Άρα 1 food = 3 vs Κάθε 25 δευτερόλεπτα θέλουμε 50 food 50*3/25 = 6 villagers είναι αρκετοί Στην πράξη είναι 3.53 vs/food Άρα 50*3,53/25 = 7,06 villagers Χοντρικά 7 shepherds για συνεχή παραγωγή villagers

Στρατηγικές και θεωρητικά όρια 1 villager κάθε 25 δευτερόλεπτα Σε 25*τ δευτερόλεπτα θα έχουμε τ+3 villagers 3*25+4*25+…+(τ+2)*25 = 25*(τ+5)*τ/2 vs Feudal age με ν villagers + loom με κ villagers: Ρ=25τ(τ+5)/2 – 50(τ-ν+2)(τ-ν-1) - 25(τ-κ+2)

Man at arms rush 10 man-at-arms σε 14 λεπτά = 840s 60 food + 20 gold/man at arms Upgrade: 100 food + 40 gold 21 δευτερόλεπτα/man at arms Χρόνος για upgrade: 40 δευτερόλεπτα

Man at arms rush Για men at arms: 700 food gold 1 mill + 1 lumber camp + 1 mining camp + 1 barracks + 8 houses = 795 wood Feudal age + loom: 500 food + 50 gold 28 villagers = 1400 food (τ=32) Συνολικά πρέπει να συλλεχθεί 2400 food 5 farms = 300 wood

Man at arms rush Συνολικά: – 2400 food * 3.5vs/food = 8400 vs – 900 wood * 2.8vs/wood = 2520 vs – 100 gold * 2.8vs/gold = 280 vs Άρα αθροιστικά: vs Feudal age με v=30 villagers Loom με κ=10 villagers Ρ=14000 vs

Τελικά πόσα Town centers; Κόστος 275 wood stone = 1226 vs Χτίσιμο 150 vs Γλιτώνουμε ένα house = 123 vs Συνολικά 1253 vs Οι Ν πρώτοι εργάτες προσφέρουν Ν*(Ν-1)*25/2 vs Αλλά κοστίζουν 218*Ν vs Και τα αντίστοιχα houses 123*Ν/5 vs

Χρόνος απόσβεσης Τελικά: 25*N*(N - 1)/2 >= *N + 123*N/5 ΆραΝ>=23 Χρόνος απόσβεσης: *23 = 725s = 12:05 Αν χτίσουμε με 4 villagers: *24 = 675s = 11:15

Τελικά πόσα Town centers; Κάποτε σταματάμε την παραγωγή villagers Με περισσότερα Town Centers σταματάει νωρίτερα Το κέρδος;; Έχουμε villagers νωρίτερα! Αλλά το κέρδος είναι πεπερασμένο για t->oo!!

Τελικά πόσα Town centers; Για 60 επιπλέον villagers: – Με 2 town centers παράγονται σε 30*25 = 750s – Με 3 town centers παράγονται σε 20*25 = 500s Ο πρώτος εργάτης από το 3 ο town center δουλεύει +500 δευτερόλεπτα, ο δεύτερος +475 δευτερόλεπτα, ο τρίτος +500 κλπ Άρα κέρδος ( )*10 = 9750 vs Κόστος Town Center: 1400 vs Να το κάνουμε!!

Τελικά πόσα Town centers; Για v επιπλέον villagers και κ ήδη χτισμένα Town Centers: 25ν*(2ν-κ 2 +1)/2(κ+1) 2 Αλλαγή μεταβλητής ν->ν-3κ 25(ν-3κ)*(2ν-6κ-κ 2 +1)/2(κ+1) 2 Ψάχνουμε για διάφορα κ το ελάχιστο ν ώστε: 25(ν-3κ)*(2ν-6κ-κ 2 +1)/2(κ+1) 2 > 1400

Τελικά πόσα Town centers; Με… Matlab: – 2 ο Town Center: για +18 villagers – 3 ο Town Center: για +30 villagers – 4 ο Town Center: για +42 villagers – 5 ο Town Center: για +54 villagers – 6 ο Town Center: για +66 villagers – 7 ο Town Center: για +80 villagers Γενικά: Χτίσε κ-οστό Town Center αν πρόκειται να φτιάξεις άλλους 12κ-6 villagers!