Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
Advertisements

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Ένα πολύ ενδιαφέρον έργο.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Είναι η δυσλεξία χάρισμα;. Τι είναι η δυσλεξία; Χάρισμα; Ιδιαιτερότητα; Πρόβλημα; Κακιά μοίρα; Μαθησιακή δυσκολία;
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
Τα συναισθήματα :.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Αρχοντάκη Στέλλα
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Εκπαιδευτικός και Παιδί με Διαβήτη
Harvard ManageMentor ® Αντιμετωπίζοντας τις αντιδράσεις στην αλλαγή.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Αγαπημένο μου παιδί....
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Τα 5 στάδια του πένθους Το 1969 η ψυχίατρος Kübler-Ross εισήγαγε για πρώτη φορά «τα 5 στάδια του πένθους». Τα στάδια αυτά αποτελούν τις υγιείς ψυχικές.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Δυο πράγματα χρειάζεσαι να ξέρεις, για να πετύχεις οποιοδήποτε Επίτευγμα…
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Αγαπημένο μου παιδί....
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
ΑΝΤΩΝΙΑ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Το καμάρι μου έχει δυσλεξία
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου Συντελεστές: Στεφάνου Βασιλεία Τσαγκαρίδου Μαργαρίτα Χατζηαντωνίου Χριστίνα

Γιατί να μην είμαι σαν όλους τους άλλους; Γιατί να μην είμαι σαν όλους τους άλλους;

Η αίσθηση ότι είσαι διαφορετικός Το παιδί με Ειδικές Μαθησιακές δυσκολίες : Βιώνει τις συνέπειες της δυσλεξίας του 24 ώρες το 24ωρο για όλη του τη ζωή. Ακόμα κι όταν μεγαλώσει δυσκολεύεται να απαλλαγεί από τα συναισθήματα κατωτερότητας και την αίσθηση ότι «διαφέρει» από τα άλλα παιδιά. Έχει ανάγκη να συνειδητοποιήσουν όλοι ότι η δυσλεξία είναι ένα χαρακτηριστικό κομμάτι της υπόστασής του.

Οι γονείς του παιδιού με ΕΜΔ χρειάζεται : να κατανοήσουν τι αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά του να αντιληφθούν τα συναισθήματα που κρύβει μέσα του να «σπάσουν» τα δικά τους στεγανά και τις προκαταλήψεις ώστε να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα με ανοιχτό μυαλό

Συναισθήματα που βιώνει το παιδί με ΕΜΔ Συναισθήματα που βιώνει το παιδί με ΕΜΔ Κατωτερότητα Θυμός Ζήλεια Αμηχανία Μοναξιά

Αίσθημα κατωτερότητας Είναι συνηθισμένο συναίσθημα στο παιδί με ΕΜΔ -και είναι φυσιολογικό να το έχει- αφού βλέπει τα υπόλοιπα παιδιά, ακόμη και μικρότερης ηλικίας να καταφέρνουν πράγματα με μεγαλύτερη ευκολία και καλύτερα από εκείνο.

Θυμός Το παιδί με ΕΜΔ με την παραμικρή ενόχληση αντιδρά με θυμό και γίνεται θηρίο ανήμερο. Ο θυμός και η επιθετική του συμπεριφορά είναι αναμενόμενες αντιδράσεις απέναντι στη δυσλεξία και τις περισσότερες φορές αρνείται να αναλάβει οποιαδήποτε ευθύνη γι’ αυτές.

Ζήλεια Το παιδί με ΕΜΔ φτάνει στο σημείο να ζηλεύει ακόμη και μέλη της οικογένειάς του ή φίλους του, όταν τα βλέπει να καταφέρνουν πράγματα που είναι πάνω από τις δυνάμεις του. Για το ίδιο η μαθησιακή διαδικασία, το διάβασμα, το γράψιμο αντιμετωπίζονται σαν ένα τεράστιο βάρος, επειδή χρειάζεται περισσότερο χρόνο απ’ ό,τι οι υπόλοιποι και δεν έχει τα αντίστοιχα αποτελέσματα.

Αμηχανία Το παιδί με ΕΜΔ νιώθει αμηχανία όταν δεν μπορεί να θυμηθεί, να απαντήσει ή να διαβάσει σωστά κάτι, είτε στο σχολείο είτε γενικά στην καθημερινότητά του ( π.χ. όταν θέλει να αγοράσει ένα προϊόν και δεν μπορεί να διαβάσει την ετικέτα του). Νιώθει ότι γελοιοποιείται και προσπαθεί να κρύψει τη δυσκολία του, επιδεινώνοντας έτσι την αμηχανία του.

Μοναξιά Το παιδί με ΕΜΔ αισθάνεται πραγματικά μόνο, σαν να μην υπάρχει κανείς άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα, όταν βλέπει τους άλλους να καταφέρνουν πράγματα σημαντικά και απαραίτητα, όπως η ανάγνωση και η κατανόηση. Όταν βρίσκεται με άλλους ανθρώπους που ανταλλάσσουν ιδέες με ταχύτητα, νιώθει ότι είναι ο μόνος που δεν «πιάνει το νόημα».

Πώς θα βοηθήσουμε το παιδί να αντιμετωπίσει τα συναισθήματά του; Ενθαρρύνουμε το παιδί να σκέφτεται τα δικά του δυνατά σημεία και τις επιτυχίες του, αντί να επικεντρώνεται στα δυνατά σημεία των άλλων. Είναι σημαντικό να διατηρεί θετική στάση απέναντι στα πράγματα. Υπενθυμίζουμε πως όλοι οι άνθρωποι έχουν δυνατά και αδύνατα σημεία. Αποφεύγουμε την καλλιέργεια ανταγωνισμού, προσπαθώντας να εστιάσει το ενδιαφέρον του στη δική του ανάπτυξη και πρόοδο, χωρίς να συγκρίνει τον εαυτό του με τους φίλους του και τ’ αδέρφια του.

Βρίσκουμε τρόπους να διοχετεύει. τη συσσωρευμένη ενέργειά του Βρίσκουμε τρόπους να διοχετεύει τη συσσωρευμένη ενέργειά του και να χαίρεται με τις επιτυχίες του συμμετέχοντας σ’ ένα οποιοδήποτε άθλημα. Συζητούμε μαζί του για να του δώσουμε να καταλάβει ότι είναι φυσιολογικό να νιώθει κάποιες φορές θυμωμένο, αλλά ανεπίτρεπτο να κάνει κακό στους άλλους ή να ξεσπάει καταστρέφοντας αντικείμενα.

Ενθαρρύνουμε να μιλάει με ειλικρίνεια για το πρόβλημά του και να νιώθει πιο άνετα όταν αποκαλύπτει μόνο του τη δυσκολία του, παρά όταν την κρύβει. • Δείχνουμε υπομονή απέναντι στα έντονα συναισθήματα που είναι φυσιολογικό να νιώθει και του συμπαραστεκόμαστε.

Επιλέγουμε πότε χρειάζεται να συζητήσουμε μαζί του τα προβλήματα που το απασχολούν και πότε είναι προτιμότερο να χαλαρώσουμε, κάνοντας μαζί του κάτι ευχάριστο. Το βοηθούμε να εστιάσει στις θετικές πλευρές της ζωής.

Είμαστε πάντα δίπλα στο παιδί, αφιερώνοντάς του χρόνο και το βοηθάμε στην προσπάθειά του να διαχειριστεί τη δυσλεξία του σε καθημερινή βάση.

Frank, R. (2005). Ένας δυσλεκτικός ψυχολόγος αποκαλύπτει τη μυστική ζωή του δυσλεκτικού παιδιού. Αθήνα: Θυμάρι