Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Γιώργος Γιαλλουρίδης, Παναγιώτης Χριστοδούλου Λεμεσός 2006
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Εκπαιδευτικό υλικό προγράμματος αντιμετώπισης της παιδικής επιθετικότητας για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Ευθύνες Σχολείου και Οικογένειας στην πρόληψη Παραβατικής Συμπεριφοράς των παιδιών μας … Δ. Μικελλίδης.
Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
Η Αλλαγή μέσα στον Οργανισμό
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Υπό έμφαση στόχοι της Σχολικής Χρονιάς:  Δ Δ Δ Διαθεματική Προσέγγιση  Ί Ί Ί Ίσες ευκαιρίες για τα δύο φύλα, για όλες τις φυλές και εθνότητες.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Συναισθηματική Αγωγή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ας γνωριστούμε κι ας μοιραστούμε»
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Το αγαπημένο μου μάθημα
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΧΟΛ
Εμψυχώτρια Εκπαιδευτικός Χατζοπούλου Βασιλική Σχ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Συναισθηματικη αγωγη.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
Μετασχηματική ηγεσία Σεπτέμβριος 2011 Σεμινάριο Διευθυντών.
Εβελίνα Κοκκίνη Σύμβουλος Καριέρας, Msc Ψυχοθεραπεύτρια Career In Progress Εγώ και ο Εαυτός μου.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Μια εργασία από τις μαθήτριες του Β’2 Γυμνασίου: Ελένη Αγγελοπούλου, Άννα Συριοπούλου, Δανάη Τροκούδη, Εβίνα Μαρτινάκου.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ελαττώνω το θυμό, αυξάνω
Των Αποστόλη Σαρρή & Γιάννη Στεργίου
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
Είμαστε ευγενικοί και φιλεύουμε όλους τους συμμαθητές μας.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας Project με τα τμήματα Α2 & Α Υπεύθυνη καθηγήτρια: Λιάτζουρα Κ. ΠΕ 07.
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας

Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Αναφέρεται σ’ όλες τις ικανότητες που απαρτίζουν τη συναισθηματική νοημοσύνη Ικανότητα αντίληψης – έκφρασης και χειρισμού των συναισθημάτων Αυτοεπίγνωση –αυτοαποδοχή Αυτοέλεγχος – Ενσυναίσθηση Προσεκτική ακρόαση του άλλου Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας

Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Αναφέρεται σ’ όλες τις ικανότητες που απαρτίζουν τη συναισθηματική νοημοσύνη Προσωπική υπευθυνότητα – εκπλήρωση υποχρεώσεων Επικοινωνία - συνεργασία Επίλυση συγκρούσεων και προβλημάτων Διεκδικητική στάση Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας

Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας Αυτοεκτίμηση Ο εαυτός μου και οι προτιμήσεις μου Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας

Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας Αυτοεκτίμηση Πώς με βλέπουν οι άλλοι – για ποιο πράγμα με θαυμάζουν Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας

Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας Αυτοεκτίμηση Πώς αντιμετωπίζω την αρνητική κριτική των άλλων και τις αρνητικές σκέψεις που κάνω για τον εαυτό μου Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας

Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας Αυτοεκτίμηση Τι να κάνουμε τις ταμπέλες που μας κολλούν; Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας

Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας Συναισθήματα Ζάρι συναισθημάτων Φανάρι συναισθημάτων Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας

Θυμός επίλυση συγκρούσεων Επιτρέπεται να θυμώνω; Μιλώ δε χτυπώ Τα χέρια δεν είναι για να χτυπάμε Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας

Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας Φόβος Η σούπα των φόβων Να τους κλείσουμε σε βάζο; Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας

Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας Λύπη - στενοχώρια Επιτρέπεται να κλαίω στο σχολείο; Οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουμε Γιατί δεν κοροϊδεύουμε; Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας

Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας Χαρά Διαγωνισμός γέλιου Μυτοαλευρώματα Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας

Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας Αγάπη - Φιλία Μοιραζόμαστε 3 μαγικές λεξούλες: σε παρακαλώ – ευχαριστώ – συγνώμη Πώς κάνουμε φίλους; Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας

Όταν εκπαιδεύεις ένα παιδί, το μαθαίνεις να εκπαιδεύει. Όταν προειδοποιείς ένα παιδί, το μαθαίνεις να προειδοποιεί. Όταν σέβεσαι ένα παιδί, το μαθαίνεις να σέβεται άλλους, πιο αδύναμους (όπως είναι τώρα αυτό) Κι όταν προσπαθείς να καταλάβεις τη συμπεριφορά του, τότε το παιδί νιώθει σιγουριά και είναι ήρεμο. ALICE MILLER Σίμη Καράκελε,26ο Νηπ/γείο Δράμας