Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ § 2.2 Άρρητοι αριθμοί (σελ. 45)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αριθμητική με σφηνοειδείς αριθμούς Ν. Καστάνη
Advertisements

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
Συνήθως, η συνισταμένη δύο δυνάμεων βρίσκεται υπολογιστικά
Ο αγαπημένος αριθμός του σύμπαντος
Έρευνα «Η θέση και ο ρόλος των ασκήσεων στη διδασκαλία των μαθηματικών στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο» Σάλτας Βασίλειος Διδάκτωρ Μαθηματικών.
Έργο, ενέργεια. ΑΔΜΕ. Ισχύς
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Όνομα: Λεκάκης Κωνσταντίνος καθ. Τεχνολογίας
Μονόμετρα και Διανυσματικά Μεγέθη
ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Άλγεβρα και στοιχεία πιθανοτήτων Α΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Άσκηση 3 Ένα τραπέζιο έχει εμβαδόν, το ύψος του είναι και η μεγάλη βάση είναι τριπλάσια από τη μικρή. Να υπολογίσετε τις βάσεις του τραπεζίου.
Ανάλυση Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου:
Εισαγωγή στις ανισώσεις
Επιστημονικός Συνεργάτης ΤΕΙ Καβάλας
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Τα 5 μέτρα ύφασμα κοστίζουν 30 €. Πόσο κοστίζουν τα 12 μέτρα ύφασμα; ? Σκέφτομαι: Τα ποσά είναι ανάλογα. Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με 3 τρόπους. Ο πρώτος.
Τι είναι συνισταμένη δύο ή περισσοτέρων δυνάμεων;
Φυσική κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου
Άσκηση 4 Αν η πλευρά α ενός τετραγώνου αυξηθεί κατά 20%, τότε να υπολογίσετε το ποσοστό που θα αυξηθεί το εμβαδόν του.
1. Εκφράσεις (βλ. βιβλίο, σελ )
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΤΡΙΓΩΝΑ. ΤΡΙΓΩΝΑ Το σχήμα που προκύπτει είναι το τρίγωνο ΑΒΓ Το τρίγωνο Α Β Γ Ορίζουμε τρία σημεία Α, Β, Γ πάνω στο επίπεδο 2. Ενώνουμε τα σημεία.
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Α΄ΤΕΥΧΟΣ Οι αριθμοί μέχρι το 5 Παρουσίαση της ύλης του σχολικού βιβλίου Εξάσκηση - ανατροφοδότηση γνώσεων με ευχάριστο και διασκεδαστικό.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Άσκηση 7 Οι πλευρές του ορθογωνίου τριγώνου ΑΒC είναι x-14, x, x+4 και η περίμετρος του είναι 80m. Να υπολογίσετε την τιμή του x και στη συνέχεια να επαληθεύσετε.
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Άσκηση 3 Το ορθογώνιο τρίγωνο ΑΒΓ με υποτείνουσα ΒΓ=10m και το τετράγωνο με πλευρά 5m, έχουν ίσα εμβαδά. Να υπολογίσετε την απόσταση του Α από την ΒΓ.
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 2 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Διδακτική Μαθηματικών Ι
Διδακτική Μαθηματικών Ι 9 Απριλίου 2014 Μάθημα 4 ο -5 ο Επίλυση προβλήματος ( συνέχεια )
Πειραματικός Υπολογισμός της Άνωσης
από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καλαμάρα Αγγελική
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Ο ΚΥΚΛΟΣ. Θυμάμαι ότι: Κύκλος είναι μια κλειστή καμπύλη γραμμή της οποίας όλα τα σημεία απέχουν εξίσου από το κέντρο Ο. Ο Ακτίνα (α) είναι ένα ευθύγραμμο.
ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ. Τα Μαθηματικά στην Καθημερινή Ζωή.
Ερωτήσεις Ένα αυτοκίνητο κινείται προς το Βορρά, σε οριζόντιο δρόμο. Ποια είναι η κατεύθυνση της στροφορμής των τροχών του; Η στροφορμή ενός συστήματος.
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
ΤΡΙΓΩΝΑ.
Βρίσκω το εμβαδό τριγώνου
Ζώα και μαθηματικά.
Ξέρουν οι μέλισσες μαθηματικά ; Για ποιο λόγο κατασκευάζουν εξαγωνικά κελιά στις κηρήθρες ; ? Βασίλης Παπαθεοδοσίου Μαθηματικός Γυμνασίου Ψαχνών.
Άραγε, γνωρίζουν οι μέλισσες μαθηματικά?
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
Φυσική Β’ Γυμνασίου Ασκήσεις.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Μαθηματικά: Θεωρία Αριθμών
Το παιχνίδι παίζεται με πανό Από 2 παιδιά
Δραστηριότητα - απόδειξη
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 13ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
Ωχ… Πως θα τα λύσω;.
Εμβαδόν Παραλληλογράμμου
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Ενότητα Γ6.6 (Δημιουργία Φόρμας Εισαγωγής Δεδομένων )
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ § 2.2 Άρρητοι αριθμοί (σελ. 45) Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ § 2.2 Άρρητοι αριθμοί (σελ. 45) Για να υπολογίσουμε τη διαγώνιο x του τετραγώνου… Από το Πυθαγόρειο Θεώρημα έχουμε : Άρα : x2 = 2. Ποιου αριθμού όμως το τετράγωνο μας δίνει 2; Δοκιμάστε…. μήπως του 1, μήπως του 2… Kοιτάξτε προσεκτικά την επόμενη διαφάνεια…

Τι παρατηρείτε ;

§ 2. 3 Προβλήματα με Άρρητους αριθμούς (σελ § 2.3 Προβλήματα με Άρρητους αριθμούς (σελ. 49) ----------------------------------------------- Γνωρίζουμε : δεν μπορούμε να υπολογίσουμε με απόλυτη ακρίβεια την τιμή ενός άρρητου αριθμού. Παραδείγματα :

Προσπαθήστε να λύσετε το παρακάτω πρόβλημα : Κατά τη μετακίνηση ενός οδηγού από την πόλη Α στην πόλη Β, μετά στο χωριό Γ και από το χωριό Γ στο χωριό Δ, ο μετρητής του αυτοκινήτου του κατέγραψε τις αποστάσεις ΑΒ=20 km, ΒΓ=13 km και ΓΔ=5 km. Ποια είναι η απόσταση από το χωριό Δ στην πόλη Α ;

Λύση

Ακόμα ένα πρόβλημα (σελ.49) Μπορούμε να σηκώσουμε όρθιο το ντουλάπι του διπλανού σχήματος ; Μήπως κάπως έτσι ;

Ασκήσεις για το σπίτι Τις ασκήσεις 1, 2, 3 στη σελίδα 51 του σχολικού βιβλίου Επίσης : 1) Ε Στο διπλανό σχήμα να υπολογίσετε το εμβαδόν του τετραγώνου ΒΓΔΕ και τη διαγώνιό του ΓΕ. Β Δ 6cm (Απ. 52cm2, 10,20 cm) Α Γ 4 cm

2) 50 m Β Α Στο διπλανό σχήμα αποτυπώνεται ένας αγρός. Να υπολογίσετε το εμβαδόν του. 60 m (Απ. 3130,5 m2) Δ Γ 90 m

Έτσι …για επανάληψη και εξάσκηση

Και δυο Προβλήματα Το καλάμι Mια σπείρα με άπειρους άρρητους αριθμούς

Το πρόβλημα με το καλάμι (από τη φύση με αγάπη…) Το πρόβλημα με το καλάμι (από τη φύση με αγάπη…) Σε ένα ρυάκι βρισκόταν ένα καλάμι ύψους 9 m το οποίο έσπασε σε κάποιο σημείο του (από το βάρος ενός μεγάλου πουλιού) και το σπασμένο τμήμα του έγειρε και άγγιξε στο έδαφος. Το σημείο που άγγιξε απέχει 3m από τη βάση του καλαμιού. Σε πoιό σημείο έσπασε το καλάμι και πόσο ήταν το σπασμένο τμήμα του; 9 m Το καλάμι αρχικά B Το σπασμένο καλάμι A Γ 3 m Απάντηση : έσπασε στα 4 m και το σπασμένο κομμάτι ήταν 5 m.

Συνοπτικός πίνακας της ανάπτυξης των Μαθηματικών μέχρι το 2000 μ.Χ. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Συνοπτικός πίνακας της ανάπτυξης των Μαθηματικών μέχρι το 2000 μ.Χ. της κ. Χριστίνας Φίλη, Kαθηγήτριας Ε.Μ.Π. (από το περιοδικό Ευκλείδης Β΄, 2000).