ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ Η ηχορύπανση αποτελεί ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα των σύγχρονων κοινωνιών. Σήμερα ο θόρυβος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους περιβαλλοντικούς.
Advertisements

Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Πρόληψη Ατυχημάτων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
Μια πόλη για τους πεζούς
Νεανική οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια Η σημασία της ασφάλειας στην οδηγική συμπεριφορά Τα μέλη της Ομάδας: 1.Μουρελάτος Παναγής 2.Μπενάτος Μπάμπης.
 H λέξη νοοτροπία είναι ντεμοντέ- όταν, όμως, αυτή χρησιμοποιείται δίπλα στο επίθετο «κακή» (για να περιγράψει τον τρόπο που οδηγούν οι Ελληνες), τότε.
ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
- Επικινδυνοτητα απο ερευνεσ - μετατροπεσ
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Ο Δικυκλισμός και Ατυχήματα
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Λ.Τ. ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκόσμιο σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Στη χώρα μας, δυστυχώς, οι θάνατοι από τροχαία είναι σχεδόν διπλάσιοι.
ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Η γενεσιουργός αιτία της παραβατικότητας των Ελλήνων οδηγών είναι οι πινακίδες σήμανσης.  Οι πινακίδες σήμανσης που υπάρχουν σε δρόμους.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
Ζ. Καλαϊτζή Θέμα: Πρόληψη Ατυχημάτων Και Πρώτες βοήθειες
Εργασία Οικιακής Οικονομίας ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
1η Ερώτηση Ποιος και πότε δημιούργησε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Οττο 1876 Καρλ Μπεντς 1855 Γκότλιμπ Ντάιμλερ 1901 Ρούντολφ Ντίζελ 1830.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΤΑΞΗ : A’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: PROJECT ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΡΕΖΕΤΟΥ ΑΡΓΥΡΩ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΒΑΝΙΤΗ Ε. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ Χ. ΚΑΧΡΗ Ε. ΛΙΟΥΤΑΣ Ν.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
25 ψηλότερες αιτίες οδικών ατυχημάτων.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΆΘΕ ΧΡΟΝΟ 1.3 ΕΚ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ 50 ΕΚ ΤΡΑΥΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ.
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Μια Πόλη Για Πεζούς ..
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

Στην Ελλάδα,τα οδικά ατυχήματα ευθύνονται για το θάνατο 7 συνανθρώπων μας κάθε ημέρα.Κάθε χρόνο στην Ελλάδα,συμβαίνουν περίπου 20.000 οδικά τροχαία ατυχήματα με θύματα,στα οποία σκοτώνονται περισσότεροι από 2.500 οδηγοί,επιβάτες και πεζοί και τραυματίζονται άλλοι 30.000.Δυστυχώς,η χώρα παρουσιάζει έναν από τους υψηλότερους δείκτες τροχαίων ατυχημάτων και θανάτων στην Ευρώπη που δικαιολογείται κατά κύριο λόγο από την έλλειψη συστηματικών προσπαθειών πρόληψης.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ Κ.Ο.Κ. ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ Κ.Ο.Κ. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ 1.Η παραβίαση του STOP ( ΣΤΟΠ). 2.Η παραβίαση του κόκκινου σήματος του φωτεινού σηματοδότη (φαναριού). 3.Η παραβίαση της προτεραιότητας από δεξιά. 4.Η ξαφνική αλλαγή κατεύθυνσης η λωρίδας, ιδιαίτερα χωρίς ειδοποιητικό σήμα (φλας). 5.Η ανάπτυξη ταχύτητας υπερβολικής για το είδος της οδού που διασχίζουμε, π.χ. πάνω από 40 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη. 6.Η μη χρήση της ζώνης ασφαλείας στο αυτοκίνητο ακόμα και στο σχολικό. Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ Κ.Ο.Κ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ!!!

Τη ζώνη,λοιπόν,πρέπει να την φοράνε όλοι,μικροί και μεγάλοι γιατί: 1)Αν φορούσαμε τη ζώνη ασφαλείας σε ποσοστό 95%,θα σώζονταν από θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα 500 άνθρωποι το χρόνο. 2)Όταν δεν φοράμε τη ζώνη ασφαλείας,είναι τρεις φορές πιθανότερο να σκοτωθούμε ή να τραυματιστούμε σε μια σύγκρουση. Οι ζώνες ασφαλείας,βοηθούν επίσης να προληφθούν σοβαροί τραυματισμοί που καταλήγουν σε μόνιμη αναπηρεία.Όταν καθόμαστε στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου έχουμε διπλή υποχρέωση να φοράμε ζώνη ασφαλείας μια για να προστατεύσουμε τον εαυτό μας και μια για να μην πέσουμε σε περίπτωση σύγκρουσης,στους επιβάτες των εμπρός καθισμάτων .Τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα προηγουμένης τεχνολογίας διαθέτουν αερόσακους.Ο αερόσακος,είναι ένας πλαστικός σάκος που την στιγμή της σύγκρουσης του αυτοκινήτου εκτοξεύεται από την ειδική υποδοχή που βρίσκεται,μπροστά στο ταμπλό του αυτοκινήτου,φουσκώνει με ακίνδυνο αέριο,συγκρατώντας οδηγό και συνεπιβάτη στη θέση τους.Έτσι,προλαμβάνει να μην πέσουν με δύναμη προς τα εμπρός και τραυματιστούν από το τιμόνι και το μπροστινό σύστημα του αυτοκινήτου.

Ακόμα πιο σημαντικό είναι να μην κάνουν πριν ή κατά την οδήγηση χρήση οινοπνευματωδών ποτών ή ναρκωτικών οι οδηγοι,αλλά και όσοι επιβαίνουν στο όχημα.Σε αντίθετη περίπτωση οι οδηγοί βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή τους,τη ζωή των συνεπιβατών τους,αλλά και τη ζωή όλων όσων κυκλοφορούν στου ίδιους δρόμους.

Η σωστή συμπεριφορά του οδηγού Καλός οδηγός είναι αυτός που:1}φροντίζει να έχει πάντα μαζί του την άδεια οδήγησης και την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου,2}δεν κάνει χρήση οινοπνευματωδών ποτών ή ναρκωτικών ουσιών3}αποφεύγει την υπερβολική ταχύτητα και τα επικίνδυνα προσπεράσματα,4}δεν παραβιάζει τις πινακίδες σήμανσης ,5}δεν παραβιάζει το κόκκινο σήμα του φωτεινού σηματοδότη και 6}φοράει πάντα τη ζώνη ασφαλείας

To ίδιο φυσικά ισχύει για τα μηχανοκίνητα δίκυκλα που εκεί είναι ακόμα περισσότερος ο κίνδυνος.Άρα τα μηχανοκίνητα δίκυκλα θα πρέπει πάντα να έχουν μαζί τους προστατευτικά εξαρτήματα όπως για παράδειγμα το κράνος.Βλέπουμε σήμερα ότι τα νέα παιδιά θέλουν να προβληθούν στην ομάδα των συνομηλίκων τους και το κάνουν αυτό με επικίνδυνους τρόπους.Ένας από αυτούς είναι οι γνωστές ΄΄κόντρες΄΄ με τα μηχανάκια.Οι έφηβοι,μην έχοντας ακόμα τις ικανότητες να χειριστούν τη μοτοσυκλέτα,αγνοούν τις αιτίες των ατυχημάτων και τις επιπτώσεις και εμπλέκονται σε ριψοκίνδυνες συμπεριφορές υπερεκτίμηση των ικανοτήτων τους,καθώς και η γενικότερη άγνοια με τα τροχαία ατυχήματα συχνά έχουν τραγικές επιπτώσεις.

Καλά τα είπαμε όλα αυτά αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχουν και οι συνέπειες των τροχαίων ατυχημάτων για την οικογένεια του.Πήραμε συνέντευξη από μια κοπέλα που είχε χάσει τον πατέρα της σε τροχαίο ατύχημα λύπη και η στενοχώρια της δεν μπορούσε να κρυφτεί.Μας είπε ότι είναι πολύ δύσκολο να ζεις χωρίς τον πατέρα σου και κάποιοι ενώ τον έχουν δεν τον εκτιμούν.Μας είπε επίσης ότι χαίρεται τουλάχιστον που έχει κοντά της την μητέρα της!Αλλά θα ήθελε πολύ να έχει και τον πατέρα της φυσικά!Και μας είπε ότι ελπίζει να μην πάθει κάνεις αυτό που είχε πάθει αυτή!Kαι η ελπίδα στον Θεό της δίνει παρηγοριά!

ΔΑΝΑΗ ΕΜΠΡΟΥ ΒΟΥΛΑ ΚΛΕΜΑ! ΤΕΛΟΣ!