Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 3 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η μάζα ενός φορτηγού μετριέται σε τόνους
Advertisements

ΔΥΝΑΜΗ- ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ Ορισμός Μονάδες
Συνήθως, η συνισταμένη δύο δυνάμεων βρίσκεται υπολογιστικά
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κεφάλαιο: 1.2 (Φυσική Γ.Π Α’ ΕΠΑΛ)
Φύλλο εργασίας Ευθύγραμμες κινήσεις.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Μετρήσεις Μάζας – τα διαγράμματα Ηλ. Μαυροματίδης
Όνομα: Λεκάκης Κωνσταντίνος καθ. Τεχνολογίας
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Εργαστηριακή άσκηση 2 ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΑΡΟΥΣ-ΜΑΖΑΣ-ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ
Εργαστηριακή άσκηση 1 ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ-ΧΡΟΝΟΥ-ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗΣ
ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Διάθλαση του φωτός Επιμέλεια: Ηλίας Μαυροματίδης, ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης,
Δύναμη: αλληλεπίδραση μεταξύ δύο σωμάτων ή μεταξύ ενός σώματος και του περιβάλλοντός του (πεδίο δυνάμεων). Δυνάμεις επαφής Τριβή Τάσεις Βάρος Μέτρο και.
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 7 Έργο και Ενέργεια.
Τα φυσικά μεγέθη και οι μονάδες τους
ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ 1. Μεγέθη που χαρακτηρίζουν μια ταλάντωση
Πότε λέμε ότι δύο σώματα αλληλεπιδρούν;
Κοστολόγηση Μάθημα 5ον.
1.3 ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ & ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
ΦΥΣΙΚΗ Ζαχαριάδου Κατερίνα Γραφείο Β250
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Κεφάλαιο 5 Εφαρμογές των Νόμων του Νεύτωνα: Τριβή, Κυκλική Κίνηση, Ελκτικές Δυνάμεις Chapter Opener. Caption: Newton’s laws are fundamental in physics.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
1. Θερμόμετρα και μέτρηση θερμοκρασίας
Εργαστηριακη ασκηση 7 νόμος του Hook.
Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Γνωρίζουμε πώς κινούνται τα σώματα σε μια ευθεία.
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Υγρού Σώματος
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 2 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Στην προσπάθεια μας να περιγράψουμε και να κατανοήσουμε τα φυσικά φαινόμενα ορίζουμε έννοιες –ποσότητες που τις λέμε: Φυσικά μεγέθη.
Αλληλεπίδραση σωμάτων O 3ος νόμος του Newton
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Μετρήσεις Μήκους – Μέση Τιμή Ηλ. Μαυροματίδης
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
Πειραματικός Υπολογισμός της Άνωσης
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
« Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού Κουκούλης Πάρης
ΒΑΡΟΣ – ΜΑΖΑ – ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ
Μέτρηση μήκους (L) Μονάδες μήκους:
φύλλο εργασίας 3 μετρήσεις μαζών τα διαγράμματα
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μάζα.
Άνωση Αρχή του Αρχιμήδη
Φυσική Β’ Γυμνασίου Ασκήσεις.
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 4 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Η βασίλισσα ΔΥΝΑΜΗ.
HIT THE ROAD ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ Μαρία Διακάτου Σταυρούλα Καπάνταη
ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ HOOKE.
Νόμος του Hooke ελαστικότητα
Η έννοια της ΔΥΝΑΜΗΣ Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί:
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Ο Νόμος του Hooke.
ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ HOOKE ΟΜΑΔΑ: ΣΤΕΤΣΙΚΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΣΥΡΗΜΗ
ΕργαςτΗρι ΦυςικΗς.
ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
Ταλάντωση ελατηρίου Εργαστηριακή Άσκηση 8 Γ′ Γυμνασίου
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
Εισαγωγή στην έννοια Μole
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΟΜΑΔΑ ΖΑΧΑΡΩΤΑ.
Η έννοια της δύναμης Επιτέλους, κάτι δυνατό για να ασχοληθούμε!
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 3 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ηλ. Μαυροματίδης

Φ. Ε. 3: Μετρήσεις Μάζας – Τα Διαγράμματα Μέτρηση μάζας σώματος με ζύγιση Να υπολογισθεί η μάζα του δοχείου γνωρίζοντας ότι η ζυγαριά ισορροπεί. Αν η ζύγιση γινόταν στη Σελήνη θα είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα; Ναι η όχι και γιατί;

Εκτίμηση της μάζας των σωμάτων Στο σκίτσο φαίνεται ένα καρότο, μια γάτα και ένα γουρουνόπουλο. Για κάθε ένα δίνονται τρεις τιμές για τη μάζα του. Να υπογραμμίσετε αυτή με την οποία συμφωνείτε. 4 Kg 10 Kg 60 g 3 Kg 50 Kg 300 g 5 Kg 60 Kg 700 g

Ποιο από τα αντικείμενα της εικόνας έχει μάζα περίπου ένα kg; Να εκτιμήσετε τη μάζα ενός μήλου. Η μάζα του είναι: α) 500 g, β) 2 kg, γ) 5 χιλιοστά του γραμμαρίου και δ) 200 g.

Να εκτιμήσετε τη μάζα των σωμάτων που φαίνονται στην παρακάτω εικόνα. Τσαμπί με μπανάνες ……………………………………… Γάτα………………………………………………….……….. Κορίτσι……………………………………………………….. Μοτοσυκλέτα…………………………………………………

Υπολογισμός της μάζας των σωμάτων από την επιμήκυνση ενός ελατηρίου. Ένα ελατήριο έχει μήκος 20 cm. Διατηρώντας το κατακόρυφο, κρεμάμε στο άκρο του ένα βαρίδι των 100 g Μετράμε με υποδεκάμετρο το μήκος του τεντωμένου ελατηρίου και το βρίσκουμε 25 cm. Πόσο επιμηκύνθηκε το ελατήριο ; Αντικαθιστούμε το βαρίδι των 100 g με ένα άλλο των 200 g. Με το υποδεκάμετρο διαπιστώνουμε ότι το μήκος του ελατηρίου γίνεται 30 cm. Πόση είναι τώρα η επιμήκυνση ; γ. Τι συμπέρασμα βγάζουμε ; Όταν κρεμάμε ένα βαρίδι μάζας 100 g από ένα ελατήριο αυτό επιμηκύνεται κατά 4 cm, ενώ όταν κρεμάσουμε μαζί και ένα δεύτερο ίδιο βαρίδι η επιμήκυνση είναι 8 cm. Βγάζουμε τα βαρίδια από το ελατήριο και κρεμάμε ένα μπρελόκ με κλειδιά. Τότε η επιμήκυνση του ελατηρίου είναι 6 cm. α) Ποια είναι η μάζα του μπρελόκ με τα κλειδιά; β) Πως το βρήκες; γ) Αν η μέτρηση γινόταν στη Σελήνη η μάζα θα ήταν η ίδια; Οι επιμηκύνσεις του ελατηρίου θα ήταν οι ίδιες; Ο Γιώργος ζυγίζει ένα μικρό αντικείμενο με δυναμόμετρο και βρίσκει ότι το βάρος του είναι 5,5 Ν. Τι πρέπει να κάνει με το άλλο χέρι στο αντικείμενο ώστε η ένδειξη να είναι 5 Ν; Να το σπρώξει προς τα πάνω, έτσι ώστε η δύναμη που θα ασκεί να είναι 0,5 Ν ή να το τραβήξει προς τα κάτω έτσι ώστε η δύναμη που θα ασκεί να είναι 0,5 Ν ;

Kg 5 3.5 g 45000 400 1 kg 300 g 600 g 2.4 kg Μετατροπή μονάδων (kg g) Για κάθε ένα από τα παρακάτω ζευγάρια μαζών να κυκλώσεις το μεγαλύτερο: Α. 5 kg – 950 g B. 4.8 kg – 5000 g Γ. 500 g – 2 kg Να συμπληρωθεί ο πίνακας Στα 2 σκίτσα οι ζυγαριές ισορροπούν. Γράψε σε γραμμάρια την μάζα του σώματος που δεν αναφέρεται. Kg 5 3.5 g 45000 400 1 kg 300 g 600 g 2.4 kg

Κατανόηση εννοιών Με ποια από τα παρακάτω συμφωνείτε και με ποια διαφωνείτε; α. Η «αντίσταση- δυσφορία» την οποία εκδηλώνει ένα σώμα στη μετακίνησή του περιγράφεται με την έννοια μήκος. β. Το σώμα Α έχει μάζα 3πλάσια από ένα άλλο Β. Το βάρος του Α είναι 12πλάσιο από το βάρος του Β. γ. Το σώμα Α έχει μάζα 2πλάσια από ένα άλλο Β. Το βάρος του Α είναι 2πλάσιο από το βάρος του Β. δ. Αν ένα χάλκινο αντικείμενο έχει μάζα 200 g, η μάζα του μέσα στο ψυγείο θα είναι λίγο μικρότερη ε. Ο αέρας της σχολικής αίθουσας έχει μάζα αλλά δεν έχει βάρος. Ένα αυτοκίνητο έχει κατασκευαστεί από 800 κιλά χάλυβα, 200 κιλά σίδηρο, 100 κιλά πλαστικό, 80 κιλά αλουμίνιο και 60 κιλά ελαστικών. Πόση είναι η μάζα του αυτοκινήτου; Πόσο είναι το βάρος του;

Τα αντικείμενα της εικόνας έχουν την ίδια μάζα Τα αντικείμενα της εικόνας έχουν την ίδια μάζα. Αυτό σημαίνει ότι: α) έχουν το ίδιο μέγεθος, β) περιέχουν ίση ποσότητα ύλης και γ) βρίσκονται όλα στην ίδια φυσική κατάσταση. Ποιο από τα 2 αντικείμενα αποτελούνται από περισσότερη ύλη;