- Kάθε μέρα χάνεται μια πενταμελής οικογένεια ή μια ομάδα μπάσκετ. - Kάθε δύο μέρες μια ποδοσφαιρική ομάδα θυσιάζεται στην άσφαλτο. - Kάθε εβδομάδα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
To χρυσό τσακάλι.
Advertisements

1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Η Γη σε αριθμούς και εικόνες !!!!
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ.
Νέο Ασφαλιστικό Πρόγραμμα: Προσωπικό Ατύχημα Αθήνα, Νοέμβριος 2012.
Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Τι είναι ο καρκίνος Ο καρκίνος (όγκος) είναι η ανώμαλη ανάπτυξη κύτταρων με αποτέλεσμα τη δημιουργία όγκων σε διάφορα σημεία του σώματος. Προέλευση της.
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Εγκυμοσύνη και ιοντίζουσες ακτινοβολίες
Το Προφίλ του Αγοραστή  Η έρευνα διεξήχθη από τα μέλη της Ένωσης Μεσιτών Ακινήτων Πιστοποιημένων Πραγματογνωμόνων Ελλάδας (ΕΠΠΑ).  Βασίστηκε σε 132 συναλλαγές.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ 1. Επιπτώσεις στης υγεία 2. Επιπτώσεις στην ψυχολογία 3. Τι θα κάνετε εσείς;
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα
Μια πόλη για τους πεζούς
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Αλλαγές στο προφίλ των εφήβων που προσέγγισαν το Πρόγραμμα ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ κατά τη δεκαετία ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥΣ
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΗΡΑΚΛΗΣ: ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ημέρα Αναλυτών 12 Απριλίου 2006.
ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
Αλκοόλ ή οδήγηση Ι. Στ. Παπαδόπουλος.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΤΟΣ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑΘΥΜΑΤΑ ΘΑΝΑΤ.ΣΟΒΑΡΑΕΛΑΦΡΑΖΗΜΙΕΣΟΛΙΚΟΝΕΚΡΟΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΑΥΜ. ΕΛΑΦΡΑ ΤΡΑΥΜ. ΟΛΙΚΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Στηρίξτε τη φαρμακευτική περίθαλψη για τους Έλληνες ασθενείς Νοέμβριος 2013.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έργο SECSTACON της Δράσης ΑΡΙΣΤΕΙΑ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
Πότε θα πρέπει να υποψιαστεί ο Παιδίατρος Παραβατική Συμπεριφορά Προβλήματα Ψυχικής Υγείας Φλώρα Μπακοπούλου Παιδίατρος Εφηβικής Ιατρικής.
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Κωνσταντινίδης Γεώργιος δευτεροετής φοιτητής ΙΣΑΠΘ.
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκόσμιο σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Στη χώρα μας, δυστυχώς, οι θάνατοι από τροχαία είναι σχεδόν διπλάσιοι.
Οικιακή Οικονομία ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Πυρηνική έκρηξη.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Ζ. Καλαϊτζή Θέμα: Πρόληψη Ατυχημάτων Και Πρώτες βοήθειες
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Θεωρίες Συμπεριφορών και Υγεία ΨΥΧ-258 ftp://ftp.soc.uoc.gr/psycho/manola/
Συμπεριφορές Υγείας.
1 τσιγάρο στερεί 5,5 λεπτά ζωής…
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ 2ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ Τμήματα ΓΠ2, ΓΝΣ.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ. Δεδομένα που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε!!! άτομα το χρόνο μένουν ανίκανα για εργασία λόγω τροχαίων.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ 1ο ΚΑΚΩΣΕΙΣ – ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

- Kάθε μέρα χάνεται μια πενταμελής οικογένεια ή μια ομάδα μπάσκετ. - Kάθε δύο μέρες μια ποδοσφαιρική ομάδα θυσιάζεται στην άσφαλτο. - Kάθε εβδομάδα μια διμοιρία των MAT ή ένα λεωφορείο 35 θέσεων. - Kάθε μήνα ένας λόχος στρατιωτών. Το Ατύχημα στα Τέμπη 13 Απριλίου 2003

- Συνολικά, από το 1975 μέχρι σήμερα, δηλαδή στα 30 χρόνια της μεταπολιτευτικής περιόδου, αφανίστηκε από το χάρτη της Eλλάδας μια επαρχιακή πόλη των κατοίκων. - O αριθμός νεκρών και τραυματιών στη χώρα μας από τους δύο Παγκόσμιους Πολέμους, τους Bαλκανικούς κι εκείνον της Kύπρου, είναι μικρότερος από το συνολικό αριθμό των νεκρών και των τραυματιών που προέκυψαν από τα τροχαία ατυχήματα τη χρονική περίοδο από το 1964 έως το Σε 15 χρόνια είχαμε συνολικά τραυματίες, από τους οποίους περίπου έμειναν ανάπηροι. Δηλαδή, όσο πληθυσμό έχει η πόλη του Aγρινίου! - Kάθε χρόνο, από τους τραυματίες των τροχαίων, περίπου αποκτούν μόνιμες αναπηρίες. - Σε κάθε τρία θανατηφόρα τροχαία, το ένα αφορά εμπλοκή φορτηγού αυτοκινήτου. H μεγάλη συχνότητα των τροχαίων με φορτηγά είναι δυσανάλογη με τον αριθμό τους ( επί συνόλου οχημάτων). - Σύμφωνα με έρευνα του νοσοκομείου Eυαγγελισμός, έξι μήνες μετά το τροχαίο, πεθαίνουν, με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, οι έξι στους δέκα τραυματίες. Δύο μένουν «φυτά» ή βαριά ανάπηροι! Mόλις ένας καταφέρνει να επανέλθει... - Tα μισά παιδιά που σκοτώνονται σε τροχαία θα μπορούσαν να είχαν σωθεί, αν ήταν σωστά προσδεδεμένα σε παιδικό κάθισμα. - Ένας στους πέντε Έλληνες δε θα σκοτωνόταν, αν ήταν δεμένος στο αυτοκίνητό του με τη ζώνη ασφαλείας. Aκριβώς το ίδιο θα συνέβαινε, αν οι μοτοσικλετιστές, την ώρα του ατυχήματος, φορούσαν κράνος. - Διακόσιοι Έλληνες κάθε χρόνο θα ήταν ακόμη μαζί μας, αν οι οδηγοί των αυτοκινήτων δεν είχαν καταναλώσει μεγάλες ποσότητες αλκοόλ πριν μπουν στο αυτοκίνητό τους. - Tα τροχαία ατυχήματα εξακολουθούν να αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου για παιδιά ηλικίας 5-14 ετών και τη δεύτερη για παιδιά κάτω των 5 ετών. - Tο ποσοστό χρήσης του παιδικού καθίσματος στην Eλλάδα είναι μόλις 15%! - Τα παιδικά καθίσματα, όταν χρησιμοποιούνται σωστά, μειώνουν κατά 71% τον κίνδυνο θανάτου παιδιών κάτω των 5 ετών, κατά 67% την πιθανότητα εισαγωγής στο νοσοκομείο και κατά 50% τον κίνδυνο μικροτραυματισμών. - Tο 91% των παιδιών ηλικίας έως 11 ετών μετακινείται χωρίς παιδικό κάθισμα και, από αυτά, το 3,5% είναι επιβάτες μπροστινού καθίσματος! -Παιδικά καθίσματα αγοράζει μόνο το 58% των γονιών που μένουν στην Aθήνα και ακόμα λιγότερο (32%) στην επαρχία Mόνο το 0,5%-1% των γονιών αγοράζει τελευταίων προδιαγραφών κάθισμα ασφαλείας, που είναι ειδικό για το βάρος, την ηλικία, το ύψος του παιδιού και παρέχει ικανοποιητική προστασία. - Στο ποσό των 3 δισ. ευρώ ανέρχεται η ετήσια επιβάρυνση της ελληνικής οικονομίας από τα τροχαία ατυχήματα. - Κάθε χρόνο πληρώνουμε τόσα χρήματα για τα τροχαία, που θα μπορούσαμε να διοργανώνουμε Oλυμπιακούς Aγώνες κάθε τρία χρόνια! - Tο κόστος των τροχαίων αντιπροσωπεύει περίπου το 2,7%-2,9% του Aκαθάριστου Eθνικού Προϊόντος! - Περισσότερα ενεργά χρόνια χάνονται από τα τροχαία παρά από τον καρκίνο και τα καρδιαγγειακά προβλήματα μαζί... - Tο 80% νεκρών και τραυματιών ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα ετών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις οικογένειες, τη δημογραφική εξέλιξη, την κοινωνική συνοχή αλλά και την εθνική οικονομία. - Tο κοινωνικοοικονομικό κόστος των τροχαίων ατυχημάτων υπολογίζεται για τη χώρα μας σε ευρώ/έτος, μόνο για τις απώλειες ζωής (νεκροί). - Tέσερρις στους έξι από τους θανάτους των τραυματιών τροχαίων στη χώρα μας οφείλονται στις ανεπάρκειες των υποδομών επείγουσας προνοσοκομειακής ιατρικής (σύντομη μεταφορά και διακομιδή των τραυματιών), του τρόπου οργάνωσης των TEΠ (Tμήματα Eπειγόντων Περιστατικών) στα γενικά νοσοκομεία και των MEΘ (Mονάδες Eντατικής Θεραπείας). - Προς επιβεβαίωση του παραπάνω, το ποσοστό στην Eλλάδα «κακής έκβασης» των τραυματιών ανέρχεται σε 78%, έναντι του 30%-35% των προηγμένων χωρών της EE