Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία παρουσίασης:
Advertisements

Το μαγεμένο σχολείο.
Δημιουργία παρουσίασης:
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Δημιουργία παρουσίασης:
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Δημιουργία παρουσίασης:
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
A ARTE DE VIVER JUNTO Η τέχνη της συμβίωσης Automatic.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
« Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ »
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Ιστορία των ελληνικών χαρακτήρων
Τα γράμματα Ββ , Ωω και Δδ Αγγίσταλη Ματίνα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8 Α΄ ΚΛΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟΣ ΥΠΕΡΣΥΝΤΕΛΙΚΟΣ
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Τα σύμφωνα.
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Lesson 3 Μάθημα 3 GRE 101 GREEK. Ουσιαστικά/Nouns: Αρσενικά ο Θηλυκά η Ουδέτερα το -ας ο αναπτήρας -η η μηχανή -ο το βιβλίο -ης ο χάρτης -α η ομπρέλα.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
α αρκούδα αγελάδα αλεπού άλογο αστέρι Λίστα με λέξεις
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Α α Το αρκουδάκι ακουμπά ένα αστέρι και γελά και στην άμμο περπατά
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πάτα το κουμπί για τη συνέχεια
Greek 0 - EMA Charis Karagianni, King’s College London
Η Ε Λ Ι Α 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΦΥΤΟΥ ΤΑΞΗ: Δ’
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ2΄ του 1ου Δημοτικού Σχολείου και της ΣΤ΄ του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου σας παρουσιάζουν τη βιωματική εργασία.
ΕΓΩ – ΕΣΥ- ΕΜΕΙΣ ΝΙΚΗΣΑΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ
Μάθημα 12: Οι θάλασσες της Ευρώπης
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
Ρήματα Ουσιαστικά Επίθετα Και πώς να τα ξεχωρίζουμε.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
για να σχηματίσω τη λέξη
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών; Ξεκλειδώνω το κείμενο 1.Γράφω μια άλλη επικεφαλίδα για το κείμενο. ____________________________________ 2.Γράψε επίθετα για να χαρακτηρίσεις τη Σμαρώ: Η Σμαρώ είναι _________________________ _____________________________________ _ Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;

Παίζω με τις λέξεις 1.Βρες και υπογράμμισε στο κείμενο τις παρακάτω λέξεις. Έπειτα γράψε δίπλα από την κάθε λέξη μια αντίθετή της από την απέναντι λίστα λέξεων: φίλοι ……………………………….. γέρος ………………………………. μικρό………………………………. 2.Βάλε σε αλφαβητική σειρά τις παρακάτω λέξεις: α β γ δ ε ζ η θ ι κ λ μ ν ξ ο π ρ σ τ υ φ χ ψ ω σημαία, θεριό, φοβισμένοι, εχθροί, άνθρωποι .................................................................................................. ………………………………………………………………………………………………. 3.Γράφω με μια λέξη: Άκρη του γιαλού __________________ Όχι συνηθισμένο __________________ Φανταστική ιστορία __________________ νέος εχθροί μεγάλο

Ξεκλειδώνω το κείμενο 1.Γράφω μια άλλη επικεφαλίδα για το κείμενο. ____________________________________ 2.Πού συνάντησε την Αγγελική ο Άρης; _____________________________________ 3.Συνέχισε το διάλογο του Άρη και της Αγγελικής: Α: Με λένε Άρη. Εδώ είναι ο όροφος που μένω. Αγ: Εμένα, με λένε Αγγελική. Είμαι η καινούρια γειτόνισσά σας. Α: Μου αρέσει το ποδήλατό σου. Την Κυριακή θα πάμε βόλτα στο βουνό με τα ποδήλατά μας. Θέλεις να έρθεις κι εσύ;

καινούρια ……………………………… Παίζω με τις λέξεις 1.Βρες και υπογράμμισε στο κείμενο τις παρακάτω λέξεις. Έπειτα γράψε δίπλα από την κάθε λέξη μια συνώνυμή της από την απέναντι λίστα λέξεων: απόγευμα ……………………………….. ρόδα ………………………………. βόλτα ………………………………. καινούρια ……………………………… 2.Βάλε σε αλφαβητική σειρά τις παρακάτω λέξεις: α β γ δ ε ζ η θ ι κ λ μ ν ξ ο π ρ σ τ υ φ χ ψ ω τιμόνι, κορίτσι, απόγευμα, όροφος, βουνό, ποδήλατο .................................................................................................. ………………………………………………………………………………………………. νέα περίπατος δειλινό τροχός

1.Γράψε σε κάθε κουτί τα ρήματα σε όλα τα πρόσωπα. Λεξιλόγιο 1.Γράψε σε κάθε κουτί τα ρήματα σε όλα τα πρόσωπα. Εγώ προσπαθώ Εσύ ………………….. Αυτός ……………….. Εμείς ……………… Εσείς …………………. Αυτοί…………………... Εγώ είμαι ……………………………. …………………………….. Θυμήσου να γράψεις σωστά τις καταλήξεις.

1.Γράψε σε κάθε κουτί αρσενικά (λέξεις που έχουν ο μπροστά). Λεξιλόγιο 1.Γράψε σε κάθε κουτί αρσενικά (λέξεις που έχουν ο μπροστά). -ος ………………………… …………………………. ………………………….. -ης ……………………………. ……………………………..

1.Γράψε σε κάθε κουτί θηλυκά (λέξεις που έχουν η μπροστά). Λεξιλόγιο 1.Γράψε σε κάθε κουτί θηλυκά (λέξεις που έχουν η μπροστά). -η η………………………… …………………………. ………………………….. η……………………………. -α ……………………………. ……………………………..

1.Γράψε σε κάθε κουτί ουδέτερα (λέξεις που έχουν το μπροστά). Λεξιλόγιο 1.Γράψε σε κάθε κουτί ουδέτερα (λέξεις που έχουν το μπροστά). -ο το………………………… …………………………. ………………………….. το …………………………. -ι ……………………………. ……………………………..

1.Γράψε σε κάθε κουτί τα επίθετα που ταιριάζουν. Λεξιλόγιο 1.Γράψε σε κάθε κουτί τα επίθετα που ταιριάζουν. χελώνα ………………………… …………………………. ………………………….. κάστρο ……………………………. ……………………………..

1.Γράψε σε κάθε κουτί τα ρήματα σε όλα τα πρόσωπα. Λεξιλόγιο 1.Γράψε σε κάθε κουτί τα ρήματα σε όλα τα πρόσωπα. Εγώ γυρίζω Εσύ ………………….. Αυτός ……………….. Εμείς ……………… Εσείς …………………. Αυτοί…………………... Εγώ είμαι ……………………………. …………………………….. Θυμήσου να γράψεις σωστά τις καταλήξεις.

αι στο εγώ, εσύ, αυτός, αυτοί. Λεξιλόγιο 1.Γράψε σε κάθε κουτί τα ρήματα σε όλα τα πρόσωπα. Εγώ κρύβομαι Εσύ ………………….. Αυτός ……………….. Εμείς ……………… Εσείς …………………. Αυτοί…………………... Εγώ κοιμάμαι ……………………………. …………………………….. Μην ξεχάσεις να βάλεις αι στο εγώ, εσύ, αυτός, αυτοί.

πλησιάζει ……………………………… Παίζω με τις λέξεις 1.Βρες και υπογράμμισε στο κείμενο τις παρακάτω λέξεις. Έπειτα γράψε δίπλα από την κάθε λέξη μια αντίθετή της από την απέναντι λίστα λέξεων: γρήγορα ……………………………….. χαμηλά ………………………………. εύκολα ………………………………. πλησιάζει ……………………………… 2.Βάλε σε αλφαβητική σειρά τις παρακάτω λέξεις: α β γ δ ε ζ η θ ι κ λ μ ν ξ ο π ρ σ τ υ φ χ ψ ω κοτσύφι, σκουλήκι, έντομα, μικρό, φωλιές, μονοπάτι .................................................................................................. ………………………………………………………………………………………………. δύσκολα απομακρύνεται αργά ψηλά

1.Γράψε σε κάθε κουτί τα ρήματα σε όλα τα πρόσωπα. Λεξιλόγιο 1.Γράψε σε κάθε κουτί τα ρήματα σε όλα τα πρόσωπα. Εγώ σφυρίζω Εσύ ………………….. Αυτός ……………….. Εμείς ……………… Εσείς …………………. Αυτοί…………………... Εγώ μαζεύω ……………………………. …………………………….. Θυμήσου να γράψεις σωστά τις καταλήξεις.

1.Γράψε σε κάθε κουτί επίθετα για τις λέξεις. Λεξιλόγιο 1.Γράψε σε κάθε κουτί επίθετα για τις λέξεις. κλαδιά ………………………… …………………………. ………………………….. πουλί ..…………………………. ……………………………. ……………………………..

1.Να βρεις τις σωστές λέξεις από το κουτί και να τις κυκλώσεις. Παίζω με τις λέξεις 1.Να βρεις τις σωστές λέξεις από το κουτί και να τις κυκλώσεις. 2.Βάλε σε αλφαβητική σειρά τις παρακάτω λέξεις: α β γ δ ε ζ η θ ι κ λ μ ν ξ ο π ρ σ τ υ φ χ ψ ω θάλασσα θύμωνε πανί ακρογιαλιά ψαράς μπόρα .................................................................................................... …………………………………………………………………………………………………. 3.Γράφω επίθετα. σγουρά ζγουρά ζβούρα σβούρα χαιρετίσματα χαιρετίζματα Κοσμάς Κοζμάς ζαλιζμένος ζαλισμένος βάρκα ………………………… …………………………. …………………………..