ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
 Τεχνολογική εξέλιξηαντικατάσταση εργαζομένων από τεχνολογικές εφαρμογές  Κυριαρχία πολυεθνικώνεξαφάνιση μικρών επιχειρήσεων  Ανύπαρκτος ΣΕΠ ⇾ κορεσμός.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Βασικές Οικονομικές Έννοιες
2η ΠΑΔ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 1η τάξη ΕΠΑγγελματικού Λυκείου
Εργασία στο μάθημα Οικιακής Οικονομίας Βαραμπούτη Βασιλική
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
‘’ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ’’
Κοινωνική Ευθύνη. Κ. Γαλανάκης Υπερ-φιλελεύθεροι Η κοινωνική ευθύνη αφορά το κράτος Οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιολογούν τη απόδοση Στόχος των.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Μετρώντας το εισόδημα ενός έθνους Κεφάλαιο 22 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any part.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Πολιτική Παιδεία Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου Γεωργία Καζάκου, ΠΕ09 Οικονομολόγος 1.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Μακροοικονομία Διάλεξη 5. Πληθωρισμός: μετράει τη μεταβολή του γενικού επιπέδου των τιμών Τα αίτια του Πληθωρισμού 1)Η θεωρία του πληθωρισμό ζήτησης:
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Υπολογιςμος εθνικης παραγωγης – Πληθωριςμος και ανεργια
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Όταν χρησιμοποιούμε τον όρο "κατανάλωση", αναφερόμαστε στη χρησιμοποίηση, το ξόδεμα ενός οικονομικού αγαθού για την ικανοποίηση κάποιας συγκεκριμένης.
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ALTER ΣΤΑΘΗΣ ΣΙΣΜΑΝΗΣ ΝΙΚΟΣ ΣΚΑΛΙΔΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΙΤΙΕΣ ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΥ Υπερκατανάλωση και περιβάλλον Ο ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΡΚΑΣ ΣΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΩΝ ΣΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΩΝ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ

ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Η διαφήμιση είναι ιδιαίτερα σημαντική για την οικονομία, σε πολλούς τομείς. Η σχέση της με την οικονομία αποτυπώνεται από τα παρακάτω. Με την διαφήμιση, προβάλλονται τέτοια πρότυπα ζωής και διαμορφώνονται εκείνες οι νέες αντιλήψεις και αξίες για τη ζωή, που εξυπηρετούν στην κατανάλωση πολλών υλικών αγαθών. Αυτό το φαινόμενο, η υπερβολική κατανάλωση , είναι βασικός όρος επιβίωσης και εξέλιξης του καπιταλιστικού συστήματος, καθώς αυξάνει την κίνηση του χρήματος, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό στο οικονομικό μας σύστημα. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ Μέσω της διαφήμισης οι επιχειρήσεις γίνονται πιο γνωστές στο ευρύ κοινό, κάτι που αυξάνει κατά πολύ τα κέρδη τους. Οι επιχειρήσεις μεγαλώνοντας, προσλαμβάνουν όλο και περισσότερο κόσμο ούτως ώστε να μπορέσουν να καλύψουν τις ανάγκες τους σε προσωπικό. Επιπλέον ο τομέα της διαφήμισης απασχολεί πολλά άτομα και έχει δημιουργήσει αρκετά νέα επαγγέλματα (μακετίστες, σχεδιαστές, διαφημιστές, διαφημιστικά γραφεiα, αφισοκολλητές). Συνεπώς μπορούμε να πούμε πως ως ένα βαθμό, μέσω της διαφήμισης καταπολεμείται η ανεργία. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Η διαφήμιση έχει συμβάλει στην μαζική ανάπτυξη του εμπορίου. Εφόσον αυξάνεται η ζήτηση, δημιουργείται ένα κλίμα στο οποίο η κατανάλωση από τους ανθρώπους είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Συνεπώς αυξάνεται η παραγωγικότητα κάτι που τονώνει ιδιαίτερα την εθνική οικονομία που επωφελείται όχι μόνο από την αύξηση των εξαγωγών, αλλά και από τα αυξημένα έσοδα από τους φόρους που επιβάλλονται στις εσωτερικές συναλλαγές. Δηλαδή, έμμεσος αποδέκτης της οικονομικής κίνησης, είναι το κράτος που επωφελείται από την διακίνηση και συσσώρευση κεφαλαίου. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Όταν τα προϊόντα γίνονται γνωστά στον κόσμο, οι εταιρείες αναγκάζονται να γίνουν πιο ανταγωνιστικές έτσι ώστε οι καταναλωτές να επιλέξουν το δικό τους προϊόν. Στα πλαίσια αυτού του ανταγωνισμού οι εταιρείες ρίχνουν τις τιμές στα προϊόντα για να τα κάνουν πιο προσιτά στους καταναλωτές, σε σχέση με τα ανταγωνιστικά. Έτσι, σε μια υγιή ελεύθερη αγορά, χωρίς συμφωνίες μεταξύ των εταιρειών για σταθεροποίηση των τιμών σε υψηλά επίπεδα, οι τιμές των προϊόντων μένουν σε φυσιολογικά επίπεδα .Βέβαια, στην τελική τιμή ενός προϊόντος προστίθεται και το κόστος της διαφήμισης . ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ο υπερκαταναλωτισμός είναι η φθορά οικονομικών αγαθών όχι με σκοπό την κάλυψη βασικών αναγκών, ατομικών ή συλλογικών ,αλλά την προβολή αυτού που καταναλώνει ή την κάλυψη ψυχολογικών κενών και αναγκών κοινωνικής παρουσίας. ΟΡΙΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το Μάρκετινγκ όμως είναι νοοτροπία και στηρίζεται στην πλήρη ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη μέσα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που του προσφέρονται και τη σωστή εξυπηρέτηση και όχι απλώς την “πώληση” που εστιάζει μονομερώς στην ικανοποίηση των αναγκών της επιχείρησης. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΑΙΤΙΕΣ ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΥ -Η προσπάθεια των εμπορικών εταιρειών για μεγιστοποίηση των κερδών τους -Η τεχνολογική πρόοδος επιτρέπει την μαζική παραγωγή ποικιλίας ελκυστικών προϊόντων σε ελκυστικές τιμές -Η αύξηση του βιοτικού επιπέδου δημιουργεί επιπρόσθετες ανάγκες -Η κρίση αξιών πνευματικών, κοινωνικών και ηθικών -Η αύξηση των προβλημάτων που οδηγούν στο άγχος και την ανία -Η ψυχολογική επιρροή της διαφήμισης που «υποβάλλει» πλασματικές ανάγκες -Η παγκοσμιοποίηση και ο αποπροσανατολισμός των μαζών από τις ψηλές αξίες και τα πραγματικά προβλήματα της ζωής και σε μερικές περιπτώσεις η προσπάθεια για διαιώνιση και ενίσχυση του κατεστημένου ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Υπερκατανάλωση και περιβάλλον  Κατασπατάληση φυσικών πόρων δηλαδή, εκμετάλλευση φυσικού πλούτου - Εντατικοποίηση της βιομηχανικής παραγωγής = επιβάρυνση περιβάλλοντος πχ. ατμοσφαιρική ρύπανση, ρύπανση θαλασσών = ποταμών, βιομηχανικά απόβλητα - Καταναλωτικά αγαθά που επιβαρύνουν το περιβάλλον και καταναλώνονται μαζικά πχ. αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, κατάχρηση ηλεκτρονικών συσκευών ως αντικειμένων –φετίχ και κοινωνικού γοήτρου (gadgets) - Η επιδεικτική κατανάλωση οδηγεί σε ακρότητες πχ. πολεοδομικές παραβάσεις, εμπρησμοί για οικοπεδοποίηση και καταπάτηση δασικών εκτάσεων και αιγιαλού για την οικοδόμηση πολυτελών κατοικιών - Λαθροθηρία, εξαφάνιση σπάνιων ειδών της πανίδας (σπάνια είδη που οι άνθρωποι τα κυνηγούν παράνομα είτε για το κρέας τους είτε για τη γούνα ή το δέρμα τους. Εδώ εντάσσονται και τα απάνθρωπα πειράματα βιομηχανιών καλλυντικών σε πειραματόζωα). ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ο ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ Η διαφήμιση στοχεύει να δημιουργήσει ανάγκες εκεί που δεν υπάρχουν, να πείσει το κοινό να δαπανά ένα όλο και πιο μεγάλο ποσοστό του εισοδήματος του για αγαθά που δεν τα χρειάζεται πραγματικά, να ανακαλύπτει καταναλωτικές ανάγκες ανύπαρκτες που μέχρι πρότινος ούτε καν τις υποψιάζονταν. Αντίδοτο στην υπερκατανάλωση είναι η συνειδητή αντίσταση στη διαφήμιση και η κατανάλωση μόνο σύμφωνα με τις πραγματικές μας ανάγκες. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΡΚΑΣ Η διαφήμιση με μία μόνο λέξη χαρακτηρίζεται και ως «υπόσχεση», καθώς δίνει μια υπόσχεση στον υποψήφιο αγοραστή, για το προϊόν που διαφημίζει και αναφέρεται στην επίδραση του προϊόντος επάνω του μετά την χρήση. Η διαφήμιση στοχεύει στο χτίσιμο αναγνωρισιμότητας για τη μάρκα, στην επικοινωνία των διαφοροποιητικών – ανταγωνιστικών στοιχείων της σε σχέση με άλλες μάρκες και ουσιαστικά προσφέρει «emotional reason why» (συναισθηματικό λόγο), ώστε ο καταναλωτής να επιλέξει το συγκεκριμένο προϊόν έναντι των υποκατάστατων του. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΣΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΩΝ 1. Να ενισχύσουν την αναγνωρισιμοτητα του προϊόντος 2. Να δημιουργήσουν αναγνωρισιμοτητα 3. Να επικοινωνήσουν τις πρακτικές αλλά και τις συναισθηματικές αξίες της μάρκας 4. Να δημιουργήσουν στον υποψήφιο καταναλωτή την «αιτία», για την οποία θα επιλέξουν τη συγκεκριμένη μάρκα σε σχέση με κάποια άλλη. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΩΝ Ο τελικός στόχος του πελάτη – διαφημιζομένου, όταν αυτός ξεκινάει μια νέα διαφημιστική εκστρατεία, δεν είναι άλλος από την επίτευξη των οικονομικών στόχων του, δηλαδή την αύξηση των μεριδίων, των πωλήσεων και του τζίρου. Ένα βασικό στοιχείο που θα πρέπει να γίνει κατανοητό, είναι ότι η διαφήμιση αποτελεί το μέσο που μακροπρόθεσμα θα επιτύχει τους παραπάνω οικονομικούς στόχους. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ