Αυτόματη Επαγωγή Κανόνων Ταξινόμησης και Ερμηνείας Υλικού Πολιτιστικής Κληρονομιάς Αυτόματη Επαγωγή Κανόνων Ταξινόμησης και Ερμηνείας Υλικού Πολιτιστικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ.
Advertisements

Αθήνα, Ιούνιος 2014 Nέο Πρόγραμμα 2 Το «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» σήμερα  Από τον Οκτώβριο του 2010 δημοσιεύονται στο όλες οι πράξεις.
Πέτσας Δημήτριος Παρουσίαση στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
1 Προτεινόμενες πρακτικές για την ψηφιοποίηση και τεκμηρίωση πολιτιστικού υλικού και τουριστικού προϊόντος (αφορά το φυσικό αντικείμενο των τελικών δικαιούχων.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΤΕ 21,23/2/2005Πληροφοριακή σχεδίαση για πολιτισμική τεκμηρίωση και διαλειτουργικότητα1 Τεκμηρίωση.
Σύστημα ηλεκτρονικής δημοσίευσης DiVA Μάθημα: «Ηλεκτρονική Δημοσίευση» Χαρίκλεια Μπρίντεζη.
Ανδρέας Κ. Ανδρέου, Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Κύπρου
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
A Study into the Effect of Digitisation Projects on the Management and Stability of Historic Photograph Collections A Study into the Effect of Digitisation.
Βελτιώνοντας την μάθηση των Μαθηματικών μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον Ελισσάβετ Καμπάνη Phd Διδακτική των Μαθηματικών Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ’ Θέμα: Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη της Τζόρτζια (Digital.
Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του ΕΚΕΒΙ εργασία στο μάθημα Ψηφιακές Βιβλιοθήκες του Στ΄ εξαμήνου Διδάσκων: κ. Καπιδάκης Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του ΕΚΕΒΙ Την εργασία.
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Αποκατάσταση αρχαίας μουσικής σε ψηφιακές βιβλιοθήκες Εισηγητής: Σαράντος Καπιδάκης Σπουδάστρια: Μαρία Σίδερη ΑΘΗΝΑ 2008.
Δημήτρης Γαβρίλης, Κωνσταντία Κακάλη Βιβλιοθήκη & Υπηρεσία Πληροφόρησης, Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
ΙΠ - ΙΤΕ, Κέντρο Πολιτισμικής Πληροφορικής, Μάρτιος, Τα έγγραφα ως μνημεία και ως πηγές Μαρία Θεοδωρίδου Πάνος Κωνσταντόπουλος Ινστιτούτο Πληροφορικής.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΟΔΗΓΟΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ.
Οργάνωση πληροφοριών Ευρετηρίαση Γ Εξάμηνο Τετάρτη 12-3μμ, αίθουσα Β13 Καθηγητής: Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Πλαίσιο ανάπτυξης ΕΠΣΕ+Τ Διεθνείς τάσεις για την ανοικτή πρόσβαση Διεθνείς πρωτοβουλίες και δράσεις για ανοικτή πρόσβαση Νέες πρακτικές για επιστημονικές.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό.
Η ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΓΡΑΦΩΝ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας – Βιβλιοθηκονομίας Εργασία Μαθήματος Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας – Βιβλιοθηκονομίας.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ iBYZANTINE: Χρήση Προηγμένων Εφαρμογών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Copyright in the new world of Electronic Publishing Εργασία στο μάθημα της Hλεκτρονικής δημοσίευσης 7ο Εξάμηνο Συγγραφέας : Κωνσταντίνος Πατηνιώτης Καθηγητής.
Επανεκτίμηση της πρόσβασης και συντήρηση μέσω των δευτερευόντων αποθετηρίων: ανάγκες, υποσχέσεις και ευκαιρίες Βασισμένη στην εργασία: “Reevaluating Access.
Η αξία και η αξιοποίηση ελληνικών ιστορικών εφημερίδων – Θέματα σχεδιασμού ψηφιακών συλλογών Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων 17 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών.
Μετατροπή Μουσικών Συλλογών σε Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Το Πρόγραμμα MUSESCAPE Ιόνιο Πανεπιστήμιο Ιανουάριος 2005 Χριστιανούδης Ιωάννης.
ΠΜΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ The Digital Library and Computational Philology: The BAMBI Project Γόντικα Ειρήνη.
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Γενικά Αρχεία του Κράτους Ιστορικό Αρχείο Μακεδονίας.
Μελέτη για την Επίδραση των Προγραμμάτων Ψηφιοποίησης στη Διαχείριση και στη Σταθερότητα των Συλλογών με Ιστορικές Φωτογραφίες. Φοιτήτρια: Παγώνη Αποστολία.
1 Τίτλος παρουσίασης ……………………………… ……………………………… ……………………………… …………………………… Ξαναγνωρίζοντας τον Ελληνικό Πολιτισμό: Υπηρεσίες Διάθεσης Ψηφιακού Πολιτιστικού.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ TΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ «Επιστήμη της Πληροφορίας – Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ» Διδάσκων Καθηγητής : κ. Καπιδάκης Σαράντος Τίτλος Εργασίας Μελέτη για τις Επιπτώσεις των Ψηφιοποιημένων Έργων Σχετικά.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ – ΔΙΟΙΚΗΣΗ.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ «Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον» ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « Ηλεκτρονική Δημοσίευση.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ Ζ’ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Κ. ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ COLLATE PROJECT COLLATE:Collaboratory for Annotaton,Indexing and Retrieval of Digitized Historical Archive Material(συνεργασία για σχολιασμό,
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 4: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (β μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Σύστημα θεματικής πρόσβασης 1
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑ2004.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον» Εργασία στο Μάθημα «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ»
DSpace:ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης Φοιτήτρια : Νικολέττα Μπίζου Μάθημα: Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανώλης Γεργατσούλης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΜΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ» ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΓΕΡΓΑΤΣΟΥΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Το DSpace ως ένα Ανοικτό.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ “ USING MILOS TO BUILD A MULTIMEDIA.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης ψηφιακού υλικού Ενότητα «Δημιουργία και διαχείριση ψηφιακών συλλογών»
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
A SURVEY OF DIGITAL LIBRARY AGGREGATION SERVICES ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Καμπουρούδη Αναστασία Β Μαγκούτα Ιωάννα Β Παρασκελίδου Χρυσούλα Β
Διδακτική Πληροφορικής
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Διεργασίες ψηφιακής επιμέλειας και το πρόγραμμα δράσης της Μονάδας Ψηφιακής Επιμέλειας Πάνος Κωνσταντόπουλος Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας, Ερευνητικό Κέντρο.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Υπηρεσίες βασισμένες σε οντολογίες
DIGITAL FILM LIBRARIES
«Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αυτόματη Επαγωγή Κανόνων Ταξινόμησης και Ερμηνείας Υλικού Πολιτιστικής Κληρονομιάς Αυτόματη Επαγωγή Κανόνων Ταξινόμησης και Ερμηνείας Υλικού Πολιτιστικής Κληρονομιάς Automatic Induction of Rules for Classification and Interpretation of Cultural Heritage Material S. Ferilli, F. Esposito, T.M.A. Basile, and N. Di Mauro Εργασία στο μάθημα Ηλεκτρονική Δημοσίευση Επιμέλεια εργασίας: Μπλουγουρά Κυριακή Διδάσκων καθηγητής: Σαράντος Καπιδάκης

Εισαγωγή Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την εφαρμογή επαυξητικών συμβολικών στρατηγικών μάθησης για την αυτόματη επαγωγή κανόνων ταξινόμησης και ερμηνείας στον τομέα της διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς. Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την εφαρμογή επαυξητικών συμβολικών στρατηγικών μάθησης για την αυτόματη επαγωγή κανόνων ταξινόμησης και ερμηνείας στον τομέα της διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς. Τέτοιου είδους πειράματα εκτελέστηκαν στον περιβάλλον του έργου της Ευρωπαϊκής Ένωσης COLLATE Τέτοιου είδους πειράματα εκτελέστηκαν στον περιβάλλον του έργου της Ευρωπαϊκής Ένωσης COLLATE

Τι είναι το COLLATE Collaboratory for Annotation, Indexing and Retrieval of Digitized Historical Archive Material Συνεργαστήριο για το σχολιασμό, την ευρετηρίαση και την ανάκτηση ψηφιοποιημένου υλικού ιστορικών αρχείων Συνεργαστήριο για το σχολιασμό, την ευρετηρίαση και την ανάκτηση ψηφιοποιημένου υλικού ιστορικών αρχείων

Σκοπός δημιουργίας του COLLATE H ανάπτυξη ενός συνεργαστηρίου ανηρτημένου στον παγκόσμιο ιστό για τα αρχεία, τους ερευνητές και τους τελικούς χρήστες που δουλεύουν με ψηφιοποιημένο ιστορικό/ πολιτιστικό υλικό. H ανάπτυξη ενός συνεργαστηρίου ανηρτημένου στον παγκόσμιο ιστό για τα αρχεία, τους ερευνητές και τους τελικούς χρήστες που δουλεύουν με ψηφιοποιημένο ιστορικό/ πολιτιστικό υλικό.

Έγγραφα που χρησιμοποιήθηκαν στο COLLATE Σπάνια στοιχεία λογοκρισίας ιστορικών ταινιών από τις δεκαετίες του ’20 και του ’30, αλλά και άρθρα εφημερίδων, φωτογραφίες, κινηματογραφικά καρρέ, αφίσες και αποσπάσματα ταινιών, τα οποία προσέφεραν τρία κύρια αρχεία ευρωπαϊκών ταινιών. Σπάνια στοιχεία λογοκρισίας ιστορικών ταινιών από τις δεκαετίες του ’20 και του ’30, αλλά και άρθρα εφημερίδων, φωτογραφίες, κινηματογραφικά καρρέ, αφίσες και αποσπάσματα ταινιών, τα οποία προσέφεραν τρία κύρια αρχεία ευρωπαϊκών ταινιών.

Γιατί επιλέχθηκε το συγκεκριμένο υλικό Για να φανούν διαφορετικές εκδόσεις μιας ταινίας Για να φανούν διαφορετικές εκδόσεις μιας ταινίας σκηνές που κόπηκαν σκηνές που κόπηκαν να αποκατασταθούν χαμένες ή κατεστραμμένες ταινίες να αποκατασταθούν χαμένες ή κατεστραμμένες ταινίες να ταυτοποιηθούν ηθοποιοί και αποσπάσματα ταινιών αγνώστου προέλευσης να ταυτοποιηθούν ηθοποιοί και αποσπάσματα ταινιών αγνώστου προέλευσης

Σύσταση του αποθετηρίου COLLATE Το αποθετήριο του COLLATE, συστάθηκε από τα κινηματογραφικά αρχεία του Γερμανικού Ινστιτούτου Κινηματογράφου DIF (Deutsches Filminstitut) στη Φρανκφούρτη, του Κινηματογραφικού Αρχείου Αυστρίας FAA (Film Archive Austria) στη Βιέννη, καθώς και του Κινηματογραφικού Αρχείου Ναρόντνι NFA (N΄arodni Filmov΄y Archiv) στην Πράγα. Το αποθετήριο του COLLATE, συστάθηκε από τα κινηματογραφικά αρχεία του Γερμανικού Ινστιτούτου Κινηματογράφου DIF (Deutsches Filminstitut) στη Φρανκφούρτη, του Κινηματογραφικού Αρχείου Αυστρίας FAA (Film Archive Austria) στη Βιέννη, καθώς και του Κινηματογραφικού Αρχείου Ναρόντνι NFA (N΄arodni Filmov΄y Archiv) στην Πράγα.

Συνιστώσα εκμάθησης Η ανάγκη αυτόματης σήμανσης του τεράστιου όγκου εγγράφων του αποθετηρίου COLLATE, καθώς και των σημαντικών συστατικών στοιχείων αυτών, οδήγησαν στη χρήση ενός συστήματος εκμάθησης. Η ανάγκη αυτόματης σήμανσης του τεράστιου όγκου εγγράφων του αποθετηρίου COLLATE, καθώς και των σημαντικών συστατικών στοιχείων αυτών, οδήγησαν στη χρήση ενός συστήματος εκμάθησης. Το σύστημα αυτό είναι το INTHELEX Το σύστημα αυτό είναι το INTHELEX

INTHELEX (1/3) INcremental THEory Learner from EXamples Επαυξητικό Σύστημα Εκμάθησης Θεωρίας από Παραδείγματα

INTHELEX (2/3) μαθαίνει θεωρίες οι οποίες εκφράζονται μέσω μια λογικής παράστασης πρώτης τάξεως από θετικά και αρνητικά παραδείγματα μαθαίνει θεωρίες οι οποίες εκφράζονται μέσω μια λογικής παράστασης πρώτης τάξεως από θετικά και αρνητικά παραδείγματα έχει τη δυνατότητα να μαθαίνει ταυτόχρονα πολλαπλές έννοιες έχει τη δυνατότητα να μαθαίνει ταυτόχρονα πολλαπλές έννοιες διατηρεί όλα τα παραδείγματα που έχουν τύχει επεξεργασίας διατηρεί όλα τα παραδείγματα που έχουν τύχει επεξεργασίας

INTHELEX (3/3) ενσωματώνει δύο διαφορετικούς τελεστές εκλέπτυνσης: ενσωματώνει δύο διαφορετικούς τελεστές εκλέπτυνσης: έναν για τη γενίκευση υποθέσεων που απορρίπτουν τα θετικά παραδείγματα και έναν για τη γενίκευση υποθέσεων που απορρίπτουν τα θετικά παραδείγματα και έναν για την εξειδίκευση υποθέσεων που εξηγούν τα αρνητικά παραδείγματα. έναν για την εξειδίκευση υποθέσεων που εξηγούν τα αρνητικά παραδείγματα.

Συμπεράσματα για το INTHELEX Το INTHELEX κρίθηκε ως κατάλληλη συνιστώσα εκμάθησης για την αρχιτεκτονική του COLLATE Το INTHELEX κρίθηκε ως κατάλληλη συνιστώσα εκμάθησης για την αρχιτεκτονική του COLLATE πολλά από τα χαρακτηριστικά του πληρούσαν τις απαιτήσεις που επέβαλλε η πολυπλοκότητα των εγγράφων που θα χειριζόταν στο COLLATE πολλά από τα χαρακτηριστικά του πληρούσαν τις απαιτήσεις που επέβαλλε η πολυπλοκότητα των εγγράφων που θα χειριζόταν στο COLLATE

Ψηφιοποίηση πολιτιστικής κληρονομιάς στην Ελλάδα Ίδρυμα Κωστή Παλαμά Ίδρυμα Κωστή Παλαμά Ψηφιοποίηση Αυτογράφων του Κωστή Παλαμά λόγω ερευνητικής, ιστορικής, εκπαιδευτικής και πολιτιστικής αξίας Ψηφιοποίηση Αυτογράφων του Κωστή Παλαμά λόγω ερευνητικής, ιστορικής, εκπαιδευτικής και πολιτιστικής αξίας Στόχος της ψηφιοποίησης είναι η διατήρηση και διάσωση του πρωτογενούς υλικού του αρχείου Κωστή Παλαμά ώστε να περιοριστεί η φυσική παρέμβαση στα τεκμήρια και να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή ποιότητα στα αντίγραφα. Στόχος της ψηφιοποίησης είναι η διατήρηση και διάσωση του πρωτογενούς υλικού του αρχείου Κωστή Παλαμά ώστε να περιοριστεί η φυσική παρέμβαση στα τεκμήρια και να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή ποιότητα στα αντίγραφα.

Ψηφιακή απεικόνιση αρχείων σάρωση και σάρωση και με τη φωτογράφηση με τη φωτογράφηση

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!!!! Καλό Καλοκαίρι!!!