Λ.Τ. ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Advertisements

ΚΑΠΝΙΣΜΑ.
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
Α. Τ. Ε. Ι. Θεσσαλονίκης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Πολ. Έργων Υποδομής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013.
Μια πόλη για τους πεζούς
 H λέξη νοοτροπία είναι ντεμοντέ- όταν, όμως, αυτή χρησιμοποιείται δίπλα στο επίθετο «κακή» (για να περιγράψει τον τρόπο που οδηγούν οι Ελληνες), τότε.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΑΛΚΟΟΛ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ
- Επικινδυνοτητα απο ερευνεσ - μετατροπεσ
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥΣ
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Αλκοόλ ή οδήγηση Ι. Στ. Παπαδόπουλος.
Ηλικιωμένοι και Οδήγηση Ι.Στ. Παπαδόπουλος. Η Τρίτη Ηλικία δεν είναι απαγορευτική για οδήγηση Οι ηλικίες ετών συμμετέχουν με μεγαλύτερα ποσοστά.
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Ο Δικυκλισμός και Ατυχήματα
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
- Kάθε μέρα χάνεται μια πενταμελής οικογένεια ή μια ομάδα μπάσκετ. - Kάθε δύο μέρες μια ποδοσφαιρική ομάδα θυσιάζεται στην άσφαλτο. - Kάθε εβδομάδα.
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκόσμιο σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Στη χώρα μας, δυστυχώς, οι θάνατοι από τροχαία είναι σχεδόν διπλάσιοι.
Οικιακή Οικονομία ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
Ζ. Καλαϊτζή Θέμα: Πρόληψη Ατυχημάτων Και Πρώτες βοήθειες
Εργασία Οικιακής Οικονομίας ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
1η Ερώτηση Ποιος και πότε δημιούργησε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Οττο 1876 Καρλ Μπεντς 1855 Γκότλιμπ Ντάιμλερ 1901 Ρούντολφ Ντίζελ 1830.
Υπηρεσίες Επαγγελματικής Υγείας, Ασφάλειας & Περιβάλλοντος Ηράκλειο Κρήτης ║ Αθήνα ║ Όπου έργο… και πρόληψη Πρακτικές.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Κινητά Τηλέφωνα -Ασφάλεια-
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Υπεύθυνος μαθήματος: Αμούτζας Κ. Επίκουρος Καθηγητής.
ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
Πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων Το 1896 καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος λόγω οδικού δυστυχήματος. Κατά τη διερεύνηση του δυστυχήματος, ο ιατροδικαστής είχε τότε.
ΜΑΘΗΜΑ PROJECT - Α ΤΡΙΜΗΝΟ Νικόλαος Καλιβόπουλος - ΤΑΞΗ Α1 Υπεύθυνη Καθηγήτρια-Ρίγγα Ειρήνη ΠΕ15 Αποφεύγω το Αλκοόλ.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
25 ψηλότερες αιτίες οδικών ατυχημάτων.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λ.Τ. ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ PROJECT Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ «ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ» Σχολ.έτος: 2012-2013

«ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ» Οι μαθητές: Αραβανή Μελίνα Γεωργάκης Ανδρέας Μάλφας Αλέξανδρος Σούρδης Ευάγγελος Σταύρακας Απόστολος Η υπεύθυνη καθηγήτρια: Ντεμογιάννη Σταυρούλα

ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΑΙΤΙΕΣ – ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΔΙΚΥΚΛΑ ΚΑΙ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ σε μαθητές της περιοχής Καρυάς Λευκάδας

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Τα οδικά τροχαία ατυχήματα αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό ατυχημάτων στις μεταφορές Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) το 2002 τα οδικά τροχαία ατυχήματα ήταν η 11η κατά σειρά αιτία θανάτου Περίπου 1,2 εκατομμύρια άτομα έχασαν τη ζωή τους σε οδικά τροχαία ατυχήματα 20-50 εκατομμύρια άτομα τραυματίστηκαν ή υπέστησαν μόνιμη αναπηρία. περίπου 90%, αφορούσε στις αναπτυσσόμενες χώρες και μόνο το 10% στις αναπτυγμένες χώρες.

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ κατά μέσο όρο 2.000 άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους από τροχαία ατυχήματα ετησίως 4.000 τραυματίζονται βαριά 30.000 ελαφρά. Από τους νεκρούς και τους τραυματίες, το 1/3 είναι παιδιά Πολλοί από τους τραυματίες μένουν ανάπηροι και μάλιστα σε μικρή ηλικία.

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Τα οδικά τροχαία ατυχήματα στη χώρα μας αποτελούν την τρίτη αιτία θανάτου στο γενικό πληθυσμό μετά από τα καρδιαγγειακά νοσήματα και τα νεοπλάσματα.

ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ – ΣΟΒΑΡΑ – ΕΛΑΦΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΤΗ 2010-2011 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2011

ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟ 2011 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΟ 2011

Τα θύματα των τροχαίων ατυχημάτων Πολύ συχνά, θύματα οδικών ατυχημάτων είναι οι πεζοί. Στις αναπτυγμένες χώρες, οι πεζοί αντιπροσωπεύουν το 20% των θανατηφόρων οδικών ατυχημάτων. Στις αναπτυσσόμενες χώρες, ο αντίστοιχος αριθμός των πεζών είναι πολύ μεγαλύτερος. Θύματα των τροχαίων ατυχημάτων είναι κυρίως τα άτομα νεαρής ηλικίας.

Τα θύματα των τροχαίων ατυχημάτων

Τα θύματα στην Ελλάδα Στην Ελλάδα, εκείνοι που πλήττονται κυρίως από ατυχήματα ανήκουν σε ομάδες νεότερων ηλικιών. Οι ομάδες 21-24 ετών και 50 ετών και άνω εμφανίζουν τους περισσότερους παθόντες λόγω τροχαίων ατυχημάτων, είτε αναφερόμαστε σε οδηγούς, επιβάτες ή πεζούς. σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, τα ατυχήματα είναι η πρώτη αιτία θανάτων σε παιδιά και νέους μέχρι 24 ετών, και μεταξύ αυτών την πρώτη θέση κατέχουν τα τροχαία.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΥΜΑΤΩΝ ΛΟΓΩ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΤΗ 2010-2011

Τα τροχαία ατυχήματα χαρακτηρίζονται ως σωματικών βλαβών. Ορισμοί Οδικό τροχαίο ατύχημα ονομάζεται κάθε συμβάν που συντελείται στους δρόμους δημόσιας χρήσης από ένα ή περισσότερα κινούμενα οχήματα και που προκαλεί το θάνατο ή τον τραυματισμό ενός ή περισσοτέρων προσώπων. Τα τροχαία ατυχήματα χαρακτηρίζονται ως θανατηφόρα σωματικών βλαβών.

Ορισμοί Θανατηφόρο λέγεται το ατύχημα, εφόσον υπάρχουν ένας ή περισσότεροι επιτόπου θάνατοι οφειλόμενοι στο ατύχημα, ανεξάρτητα της ύπαρξης ή όχι τραυματιών. Σωματικών βλαβών λέγεται το ατύχημα όταν υπάρχει ένας ή περισσότεροι τραυματίες, αλλά όχι νεκρός. Τα ατυχήματα των σωματικών βλαβών διακρίνονται σε: ατυχήματα σοβαρών και ελαφρών βλαβών.

ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Οι παράγοντες που εμπλέκονται σε ένα τροχαίο ατύχημα είναι τρεις: το όχημα ο δρόμος ο οδηγός

ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ – ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ – ΤΟ ΟΧΗΜΑ Η μεγάλη ηλικία του οχήματος. Η κακή ή ανεπαρκής συντήρηση. Μηχανικές και άλλες βλάβες. Ο μεγάλος αριθμός κυκλοφορούντων δικύκλων. Το υπέρβαρο και οι παραβάσεις φόρτωση –διαστάσεις φορτίου. Ο μη τακτικός τεχνικός έλεγχος. Η κυκλοφορία μεγάλου αριθμού φορτηγών αυτοκινήτων και αγροτικών μηχανημάτων. Έλλειψη φώτων –αντικανονική χρήση φώτων . Διαρροή φορτίου (χαλίκι, μπετό, πετρέλαια, κλπ)

ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΣΗ ΟΧΗΜΑΤΟΣ

ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ- Ο ΔΡΟΜΟΣ Ολισθηρά οδοστρώματα και νερά που μένουν στο δρόμο (ανεπαρκής αποστράγγιση) Πλήρης έλλειψη ή ανεπάρκεια οδικού φωτισμού Κακή διαμόρφωση κόμβων Μειωμένη ορατότητα Έλλειψη διαχωριστικών μεσαίων νησίδων Ανεπαρκής έλεγχος και σήμανση κατά τη διάρκεια κατασκευών Δυσμενείς περιβαλλοντικές συνθήκες, όπως ομίχλη, βροχή, υγρές επιφάνειες, χιόνι και πάγος, σκόνη, καπνός, άνεμος

Φθορές στο οδόστρωμα

ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ- Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ- Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι υπεύθυνος για την πρόκληση των περισσότερων τροχαίων ατυχημάτων. Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες ανθρώπινων παραγόντων που θεωρούνται υπεύθυνοι για τον αυξημένο κίνδυνο πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος: Η επιδεξιότητα Η εμπειρία Το ατομικό επίπεδο ανάπτυξης και η ωριμότητα Η κοινωνική κατάσταση και ο τρόπος ζωής.

ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Μία σειρά από επικίνδυνες παραβάσεις των οδηγών αποτελούν πολύ συχνά αιτία πρόκλησης ατυχήματος, όπως: -Υπερβολική ταχύτητα. -Αντικανονικό προσπέρασμα. -Είσοδος στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. -Οδήγηση σε κατάσταση μέθης. -Μη χρήση ζώνης – κράνους. -Παραβίαση προτεραιότητας. -Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη. -Επιθετική - επιδεικτική οδήγηση. -Απόσπαση προσοχής – κόπωση οδηγού. -Επιδεικτικοί αντικανονικοί ελιγμοί

ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Η ηλικία φαίνεται πως παίζει καθοριστικό ρόλο στην πιθανότητα πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος. νέοι οδηγοί καθώς και οδηγοί άνω των 65 ετών έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να εμπλακούν σε τροχαίο ατύχημα. Oι νέοι οδηγούν επιθετικά, με αποτέλεσμα να πραγματοποιούν παραβάσεις Oι ηλικιωμένοι παρουσιάζουν έλλειψη συγκέντρωσης και αδυναμία παρατήρησης. Στατιστικά στοιχεία που αφορούν τα τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα δείχνουν ότι οι νέοι οδηγοί κάτω των 22 ετών προκαλούν διπλάσια σχεδόν ατυχήματα συγκριτικά με το σύνολο των οδηγών

ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Η κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών από τους οδηγούς αυξάνει τον κίνδυνο των σοβαρών και θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων. Οι οινοπνευματώδεις ουσίες προκαλούν Ζάλη έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης και αυτοκυριαρχίας μείωση των αντανακλαστικών και υπνηλία

Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΛΚΟΟΛ

ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Οι οδηγοί που καταναλώνουν οινόπνευμα είναι: 1,7 φορές περισσότερο πιθανό να τραυματιστούν σε χαμηλές ταχύτητες (30-39km/h) 3,8 φορές περισσότερο πιθανό να τραυματιστούν θανάσιμα σε τροχαίο ατύχημα σε σχέση με τους οδηγούς που δεν έχουν καταναλώσει οινόπνευμα.

ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Σύμφωνα με έρευνες, ένας οδηγός που έχει καταναλώσει αλκοόλ, θα αντιμετωπίσει κάποιο ή και όλα από τα ακόλουθα αν οδηγήσει: Θα υποτιμήσει τις αποστάσεις και την ταχύτητα των άλλων οχημάτων στο δρόμο Θα επηρεαστεί η όρασή του Θα επιβραδυνθεί ο χρόνος αντίδρασής του και Είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα υπερεκτιμήσει τις δυνατότητές του

ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση αποτελεί αιτία πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων Μετρήθηκε η αντίδραση των οδηγών στην κόκκινη ένδειξη του φωτεινού σηματοδότη χωρίς και με τη χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση. Οι οδηγοί που δε χρησιμοποιούσαν το κινητό τηλέφωνο σταμάτησαν όταν ο σηματοδότης έγινε κόκκινος κατά 95% Εκείνοι όμως που χρησιμοποιούσαν κινητό και ταυτόχρονα οδηγούσαν, παρουσίασαν συμμόρφωση στο σηματοδότη κατά 80%.

ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ μειωμένη ικανότητα οδήγησης που σχετίζεται με παράγοντες όπως: το stress – φόρτος εργασίας πίεση χρόνου χαμηλή κοινωνική υποστήριξη και η κόπωση, αποτελούν αιτίες πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων. Συχνά η προσοχή του οδηγού αποσπάται: καθώς οδηγεί ανάβει τσιγάρο ανοίγει το ραδιόφωνο λογομαχεί με κάποιο συνεπιβάτη.

Η ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ η χρήση της ζώνης ασφαλείας τόσο στα εμπρός όσο και στα πίσω καθίσματα είναι ουσιαστική. Όταν δε φοράμε τη ζώνη ασφαλείας, είναι τρεις φορές πιθανότερο να σκοτωθούμε ή να τραυματιστούμε σε μία σύγκρουση.

ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Περισσότερα από 80% των ατυχημάτων συμβαίνουν σε ταχύτητες μικρότερες από 50 χιλιόμετρα/ώρα. Σε μία σύγκρουση δύο αντιθέτως κινουμένων αυτοκινήτων που το καθένα τρέχει με 25 χιλιόμετρα/ώρα: οι βλάβες που θα πάθουν οι επιβάτες είναι ανάλογες με εκείνες που θα πάθει κάποιος που πέφτει στο κενό από ύψος 10 μέτρων.

ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ: Όταν καθόμαστε στο πίσω κάθισμα, έχουμε διπλή υποχρέωση να φοράμε ζώνη ασφαλείας για να προστατεύσουμε τον εαυτό μας και για να μην πέσουμε, σε περίπτωση σύγκρουσης, στους επιβάτες των εμπρός καθισμάτων με δύναμη ελέφαντα.

Αιτίες τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα (2011) Αιτίες τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα (2011)

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στον κόσμο Το 1896 καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος λόγω οδικού δυστυχήματος Κατά τη διερεύνηση του δυστυχήματος, ο ιατροδικαστής είχε τότε γράψει: «Αυτό δεν πρέπει ποτέ να συμβεί ξανά»

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα Κυριακή 4 Μαρτίου 1907 και ώρα 11.30 περίπου επί της Λεωφόρου Συγγρού, μετά την Πύλη του Αδριανού στο ύψος του εργοστασίου ΦΙΞ Θύμα: Ευφροσύνη Βαμβακά, ηλικίας 25 ετών Αυτοκίνητο που οδηγούσε ο Νικολάος Σιμόπουλος Υπουργός, Βουλευτής Φθιώτιδος Οι εφημερίδες της εποχής έγραψαν: «Με επτά αυτοκίνητα θρηνούμε θύματα, φανταστείτε να γίνουν 70...»

ΤΕΜΠΗ 13-4-2003

ΠΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ Και εκεί στα Τέμπη, την κοιλάδα του θανάτου για τους οδηγούς, έγινε το κακό που είχε τη μορφή νταλίκας φορτωμένης νοβοπάν, με οδηγό τον 43χρονο Δημήτρη Ντόλα. Εκεί, στο στενό δρόμο, τα νοβοπάν και οι μελαμίνες γλίστρησαν και άρχισαν να πέφτουν στο δρόμο αλλά και στο λεωφορείο με το οποίο διασταυρώθηκε εκείνη τη στιγμή. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα δημιουργήθηκαν σκηνές Κόλασης. Τα νοβοπάν θέρισαν όλη την αριστερή πτέρυγα του λεωφορείου, ενώ η νταλίκα μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και δίπλωσε. Τρία ΙΧ, που ακολουθούσαν σε μικρή απόσταση, χτύπησαν πάνω στο ρυμουλκό με αποτέλεσμα δύο από αυτά να αρπάξουν φωτιά και το ένα να στραπατσαριστεί. Το παρήγορο είναι ότι κανείς δεν έχασε την ζωή του από τα Ι.Χ 21 ΝΕΚΡΟΙ – ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΚΡΟΧΩΡΙΟΥ ΗΜΑΘΙΑΣ

Συνέπειες των οδικών τροχαίων ατυχημάτων ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ η ελληνική οικονομία επιβαρύνεται περίπου 13.000.000 ευρώ σε δαπάνες για: την αποκατάσταση υλικών ζημιών σωματικών βλαβών

Συνέπειες των οδικών τροχαίων ατυχημάτων «ακήρυχτο πόλεμο της ασφάλτου» Το 90% των οικογενειών των θανόντων και το 85% των οικογενειών των ανάπηρων θυμάτων δηλώνουν σημαντική έως δραματική υποβάθμιση της ποιότητας της ζωής τους. Οι τραυματίες, συγγενείς και φίλοι των θυμάτων έρχονται αντιμέτωποι με συνέπειες όπως: απώλεια μνήμης κατάθλιψη ανορεξία κοινωνική απομόνωση, ενώ πολλοί τραυματίες πολλά χρόνια μετά το ατύχημα μπορεί να μην καταφέρουν να το ξεπεράσουν.

ΔΙΚΥΚΛΑ ΚΑΙ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ Το δίκυκλο είναι ένα μεταφορικό μέσο το οποίο μπορεί να αποσυμφορήσει την κυκλοφορία της πόλης, και δίνει στον αναβάτη πολύ μεγαλύτερη αίσθηση ελευθερίας. Ο χρήστης του δικύκλου είναι εκτεθειμένος σε πολύ περισσότερους κινδύνους σε σχέση με τον χρήστη του αυτοκινήτου.

Παράγοντες που συντελούν στην οδική ασφάλεια και οι οποίοι είναι: Ο οδηγός του δικύκλου: Η οδήγηση του δικύκλου αποτελεί μία σύνθετη διαδικασία Απαιτεί: άριστες ικανότητες και γνώσεις καθώς και φυσικό συντονισμό Εμπειρία Να μην υποεκτιμούνται οι κίνδυνοι Την ίδια μηχανή με άλλη ευχέρεια και άνεση την χειρίζεται στη δύσκολη στιγμή ένας έμπειρος αναβάτης και με άλλη ο νέος.

Παράγοντες που συντελούν στην οδική ασφάλεια και οι οποίοι είναι: Ο ίδιος αναβάτης με την ίδια μηχανή στην ίδια στροφή θα πρέπει να στρίψει με μικρότερη ταχύτητα αν υπάρχουν νερά σε σχέση με εκείνη που θα έστριβε αν ήταν στεγνή

Παράγοντες που συντελούν στην οδική ασφάλεια και οι οποίοι είναι: Η μηχανή που οδηγούμε. Το δίκυκλο είναι ένα όχημα με ειδικά χαρακτηριστικά τα οποία αποτελούν παραμέτρους της αυξημένης επικινδυνότητάς του Ο ίδιος αναβάτης είναι πιο ασφαλής όταν η μηχανή έχει χαμηλό κέντρο βάρους, καλό ζύγισμα, άριστη γεωμετρία και φρένα σε σχέση με μια μηχανή που είναι για κίνηση μόνο σε ευθεία.

Παράγοντες που συντελούν στην οδική ασφάλεια και οι οποίοι είναι: Το δίκυκλο είναι σημαντικά πιο ευαίσθητο σε σχέση με τα υπόλοιπα οχήματα σε κακές συνθήκες οδοστρώματος. Συνθήκες όπως: βροχή χαλάζι ή πάγος διαρροή λαδιών ή βενζίνης «μπαλώματα» Λακκούβες διαγραμμίσεις του οδοστρώματος αυξάνουν τον κίνδυνο οδήγησης των δικυκλιστών.

Πόσο απαραίτητο είναι το κράνος Ας ξεκινήσουμε με κάτι προφανές. Το κράνος μοτοσυκλέτας είναι από τους κρισιμότερους παράγοντες για την ασφάλεια των οδηγών… Το 90% από τα θανατηφόρα ατυχήματα λόγω κρανιοεγκεφαλικών κακώσεων θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί αν ο οδηγός φορούσε προστατευτικό κράνος. Ας συνεχίσουμε με κάτι πρωτοφανές. Παρότι στην Ελλάδα κάθε μοτοσυκλέτα διανύει τα περισσότερα χιλιόμετρα ετησίως μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η χρήση του κράνους δεν ξεπερνά το 40% των αναβατών.

Το κράνος Μύθος 1: Το κράνος μειώνει την ορατότητα Μύθος 2: Το κράνος κάνει κακό στα μαλλιά. Μύθος 3: Δεν χρειάζεται μέσα στην πόλη. Μύθος 4: Τα κράνη είναι ακριβά Μύθος 5: «Είμαι καλός οδηγός, δεν πέφτω εγώ. Δεν έχω πέσει ποτέ».

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ – Η συχνότητα της χρήσεως της ζώνης ασφαλείας 15% σπάνια 45% πάντα 40% συνήθως

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ – Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ ΑΛΚΟΟΛ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ – Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ ΑΛΚΟΟΛ 30% ναι 70% όχι

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ – Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ – Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗ όχι 49% 51% ναι

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ Έχουν γίνει διάφορες έρευνες σχετικά με τη συμπεριφορά του Έλληνα οδηγού: έχει διαπιστωθεί ότι η συμπεριφορά των οδηγών στην Ελλάδα αποκαλύπτει μία βαθύτατη αντικοινωνικότητα, η οποία μεταφράζεται πολλές φορές, σε μία προκλητική και παράλογη οδηγική συμπεριφορά.

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ Ο Έλληνας οδηγός μόλις πάρει το δίπλωμά του, προσαρμόζει τη συμπεριφορά του στην αναρχία του δρόμου Ο Έλληνας οδηγός στη μεγάλη του πλειοψηφία στην οδήγηση δείχνει την κοινωνική του διαπαιδαγώγηση γενικά, με έμφαση σε θέματα συμπεριφοράς στο δρόμο ο «δρόμος» αποτελεί σημείο αναφοράς και ευκαιρία προβολής του ψυχισμού του, του «είναι» του και συνολικά της προσωπικότητάς του Αν λοιπόν έθετε κάποιος την ερώτηση: «Αν υπήρχε ο ιδανικός οδηγός, κατά πόσο θα ήταν Έλληνας;», τότε η απάντηση θα ήταν απογοητευτική.

ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Όχι υπερβολική ταχύτητα Χρήση της ζώνης ασφαλείας Χρήση κράνους για τους δικυκλιστές Μην υπερεκτιμάτε τις ικανότητές σας Μην κάνετε χρήση πριν ή κατά την οδήγηση οινοπνευματωδών ποτών Οι συνεπιβάτες πρέπει να φροντίζουν από μόνοι τους να παίρνουν μέτρα ασφαλείας, όπως χρήση της ζώνης ασφαλείας παντού και πάντα Τοποθέτηση και χρήση παιδικών καθισμάτων στο αυτοκίνητο

ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Μέσα στο λεωφορείο: Κρατιόμαστε από τις χειρολαβές, ώστε αν φρενάρει απότομα ο οδηγός, να αποφύγουμε τον τραυματισμό Πριν κατέβουμε από το όχημα, ελέγχουμε το δρόμο. Δεν είναι λίγες οι φορές που μηχανοκίνητα δίκυκλα περνούν από την εσωτερική πλευρά του δρόμου

ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ: Η παραβίαση του σήματος STOP Η παραβίαση του κόκκινου σήματος του φαναριού Η παραβίαση της προτεραιότητας από δεξιά Η ξαφνική αλλαγή κατεύθυνσης ή λωρίδας, ιδιαίτερα χωρίς προειδοποιητικό σήμα (φλας)

ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ Πρώτες βοήθειες είναι η θεραπευτική αγωγή που παρέχεται, πριν φτάσει ασθενοφόρο, από γιατρό ή άλλον ειδικό, σε κάποιον που τραυματίζεται ξαφνικά. Το άτομο που παρέχει αυτή τη βοήθεια στον πάσχοντα πρέπει να ενεργεί ήρεμα, με αυτοπεποίθηση και πάνω απ' όλα, πρέπει να είναι πάντα πρόθυμο να βοηθήσει οποτεδήποτε παρουσιάζεται ανάγκη

ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ Αξιολογήστε την κατάσταση Κατοχυρώστε την ασφάλεια της περιοχής Δώστε επειγόντως βοήθεια Ζητήστε βοήθεια

ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ Αποκαταστήστε την ασφάλεια της περιοχής Εκτιμήστε την κατάσταση των πασχόντων

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς ΕΡΕΥΝΑ σε ενήλικες οδηγούς της περιοχής Καρυάς

ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν μία από τις κυριότερες αιτίες θανάτου του ανθρώπινου πληθυσμού. Στην Ελλάδα αποτελούν την τρίτη αιτία θανάτου στο γενικό πληθυσμό, με αποτέλεσμα να μιλούμε για «πόλεμο της ασφάλτου». Σε μία χώρα όπως η Ελλάδα, με τόσο έντονο δημογραφικό πρόβλημα και με πληθυσμό που «γερνάει», η απώλεια ανθρωπίνων ζωών νεαρής ηλικίας, είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό φαινόμενο.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Οι παράγοντες πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων είναι τρεις: Το όχημα Η οδός και το περιβάλλον Ο άνθρωπος Δυστυχώς, ο ανθρώπινος παράγοντας αποτελεί τη σημαντικότερη και συχνότερη αιτία πρόκλησης ατυχημάτων.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η συμπεριφορά του Έλληνα οδηγού χαρακτηρίζεται από αντικοινωνικότητα παραλογισμό στοιχεία που επιβεβαιώνονται από τον υψηλό αριθμό ατυχημάτων και θυμάτων στη χώρα μας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η συνειδητοποίηση του προβλήματος είναι το πρώτο βήμα για την αντιμετώπισή του και η ευαισθητοποίηση πάνω στο πρόβλημα είναι ένα ζήτημα που αφορά όλους μας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Ως νέοι, οφείλουμε στον εαυτό μας και στους άλλους: Να κάνουμε μία ασφαλή «εκκίνηση», αποκτώντας αίσθημα ευθύνης κάθε φορά που βγαίνουμε στο δρόμο. Να αποφύγουμε την αναπαραγωγή επικίνδυνων αντιλήψεων, στερεότυπων και επισφαλούς οδικής συμπεριφοράς. Να αποκτήσουμε σωστή κουλτούρα οδικής συμπεριφοράς. Να αναγνωρίσουμε τη μοναδική αξία της ανθρώπινης ζωής.

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

Ευχαριστούμε!!!!