Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πώς θα μειώσουμε τα σκουπίδια»
Advertisements

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
ΑΠΕ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ,ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΟΥ.
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
Väder- och Klimatförändringar
Διαχείριση απορριμμάτων
TA ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
27 ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Το Απέραντο Γαλάζιο.
Εργασία στην Οικ.Οικ. με θέμα: ”Kαι κυνηγοί αλουμινίου”
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Δ2
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
ΟΙ ΒΡΟΜΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΙ ΩΚΕΑΝΟΙ!
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
ΗΗΜΕΙΑ.
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Επιμέλεια: Λιατάκης Βασίλης
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟΣΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ιωάννα Τσώνη Γ5 Σχολικό Έτος [ ]
ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ.
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
1 τρισεκατομμύριο 500 δισεκατομμύρια πλαστικές τσάντες καταναλώνονται παγκόσμια κάθε χρόνο. National Geographic News September 2, 2003.
«ΥΔΑΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ» Κεφάλαιο 5 (Διαχείριση Φυσικών Πόρων Β’ Λυκείου)
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
Συνέπειες των απορριμμάτων για το περιβάλλον.
ΛΙΩΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ.
Θέλεις να μάθεις τι είναι η ανακύκλωση; ΜΠΑΡΤΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT 6) ΥΠΟΘΕΜΑ: Σκουπίδια και παραδοσιακές κοινωνίες (ιστορική.
2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ Κλιματική Αλλαγή
Ιδέες για πιο… Οικολογικά Χριστούγεννα
Οι επιδράσεις των δασών στη ζωή των ανθρώπων
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ Δ ΤΑΞΗ.  Γεια σας είμαι ο Χρύσανθος και θα σας μιλήσω για τα προβλήματα που δημιουργούμε στο περιβάλλον εμείς οι άνθρωποι.
ΕΡΕΥΝΑ: ΔΙΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ.
ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
★ Πλανητικη Σκιαση Παρουσίαση απο τους μαθητές : ★ ΓΙΩΡΓΟ ΝΑΝΟ ★ ΔΗΜΗΤΡΗ ΘΕΡΣΙΤΗ.
Ορθολογική διαχείριση απορριμμάτων
Η Καταναλωτική μας συμπεριφορά
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
Κλιματικές Αλλαγές – Μετρήσεις του Μικροκλίματος της Αγ. Παρασκευής
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τα χαρτιά, τα γυαλιά, τα μέταλλα δεν είναι σκουπίδια
Ρύπανση από ανθρωπογενείς παράγοντες Γ.Ε.Λ. Νιγρίτας
Ανακύκλωση Απορριμμάτων ‘Τα άχρηστα-Χρήσιμα’
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
Κλιματική αλλαγή.
Ο κύκλος του νερού. Μαλαματή Βελώνη Α.Μ:4190 Ο Κύκλος του νερού.
ΝΙΖΟΡΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝTIKA ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ
Η επιρροη του φαινομενου του θερμοκηπιου στην καθημερινη Μασ ΖΩΗ
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Εργασία Χημείας για το φαινόμενο του θερμοκηπίου
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
Väder- och Klimatförändringar
Θέμα: Διαχείριση απορριμμάτων
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία» Έλενα Περικλέους Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία»

Παιχνίδι……. Ο Ιστός της Ζωής

Οι κενές λέξεις απλώς προσθέτουν στην ατμόσφαιρα διοξείδιο του άνθρακα Άρα λέμε πράγματα με νόημα και ουσία που έχουμε πρόθεση να τα μετατρέψουμε σε πράξη

Ο πλανήτης γη Η γη δημιουργήθηκε πριν από 4600 εκατομμύρια χρόνια από κοσμική σκόνη και θερμά αέρια. Με τον καιρό κρύωσε και έγινε ένα ωραίο γαλάζιο ουράνιο σώμα, σφαιρικό και ελαφρά ζουλιγμένο στους πόλους. Αν δεν γίνει κανένα ατύχημα η γη έχει να ζήσει άλλα 10 000 εκατομμύρια χρόνια. Η ζωή στη γη είχε ξεκινήσει με μια μεγάλη έκρηξη. Δεν αποκλείεται όλα να τελειώσουν με τον ίδιο τρόπο

Τα πρώτα κύτταρα, βλέπουν το φως της μέρας στις 2 μ.μ. Φαντάσου ότι πέρασε μια μόνο μέρα από τη δημιουργία της γης και τώρα η ώρα είναι ακριβώς 12 τα μεσάνυχτα. Τα πρώτα κύτταρα, βλέπουν το φως της μέρας στις 2 μ.μ. Οι δεινόσαυροι εμφανίστηκαν στη γη στις 10.40΄ το βράδυ και εξαφανίστηκαν στις 10.47΄ Ο σύγχρονος άνθρωπος εμφανίζεται στη γη ένα μόνο δευτερόλεπτο πριν από τα μεσάνυχτα. Σε αυτό το ένα δευτερόλεπτο κατάφερε να απειλήσει ανεπανόρθωτα την ισορροπία του πλανήτη.

ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ… Καταλήγουν στους σκουπιδότοπους!!! Τι γίνονται όλα τα σκουπίδια που πετάμε στους σκουπιδοτενεκέδες; Καταλήγουν στους σκουπιδότοπους!!! Εκεί ή τα καίμε ή τα θάβουμε. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ;

ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΗ ΓΗ

Απειλούν πουλιά και θαλάσσια ζώα

Τις τρώνε θεωρώντας τις φαγητό… - World Wildlife Fund Report 2005

3500 κάλαθοι σκουπιδιών γεμίζουν σε ένα λεπτό στην Ευρώπη Αν μπορούσες να ζυγίσεις τα σκουπίδια που παράγεις σε ένα χρόνο θα ανακάλυπτες πως ζυγίζουν δέκα φορές το βάρος σου

Ρύπανση της ατμόσφαιρας Ρύπανση του εδάφους και των υπόγειων νερών ΤΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ; Ρύπανση της ατμόσφαιρας Ρύπανση του εδάφους και των υπόγειων νερών Εξάντληση των πρώτων υλών (φυσικών πόρων)

ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ…

ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ

Φαινόμενο Θερμοκηπίου Τήν μεγαλύτερη συνεισφορά στό φαινόμενο Θερμοκηπίου έχουν κατά σειρά οι υδρατμοί, τό διοξείδιο τού άνθρακος καί τά νέφη, πού δέν προέρχονται κατ' ανάγκη απ΄τίς ανθρώπινες δραστηριότητες. Συνεπώς τό φαινόμενο θερμοκηπίου είναι φυσικό φαινόμενο. Βεβαίως οι ανθρώπινες δραστηριότητες έχουν ως αποτέλεσμα τήν αύξηση τής συγκέντρωσης τών φυσικών αερίων τού θερμοκηπίου καθώς καί τήν έκλυση νέων ιχνοστοιχείων, όπως τούς χλωροφθοράνθρακες, αυξάνοντας έτσι τούς απορροφητές τής γήινης ακτινοβολίας καί μειώνοντας τήν εκπομπή της πρός τό διάστημα. Τελικά αυξάνει η διαθέσιμη ενέργεια στό σύστημα γήινη επιφάνεια - ατμόσφαιρα μέ συνέπεια τήν αύξηση τής επιφανειακής θερμοκρασίας. Δηλαδή οι ανθρώπινες δραστηριότητες, ενισχύουν τό φαινόμενο θερμοκηπίου, δέν τό προκαλούν.  Η συσσώρευση κυρίως διοξειδίου τού άνθρακα στήν ατμόσφαιρα πραγματοποιείται από τήν εποχή τής Βιομηχανικής Επανάστασης τόν 18ο αιώνα. Ο Arrhenius τον επόμενο αιώνα μάλιστα συνέδεσε τήν αύξηση του διοξειδίου τού άνθρακα με την θέρμανση του πλανήτη.

ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ Αύξηση της Μέσης Θερμοκρασίας από 1.4˚C – 5.8 ˚C Ανύψωση της Στάθμης της Θάλασσας 9cm – 88cm

ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ Ακραίες θερμοκρασίες Κύματα θερμότητας Νέα Δεδομένα ανέμων Χειρότερες ξηρασίες σε κάποιες περιοχές Πλημμύρες σε άλλες περιοχές Λιώσιμο των πάγων Αύξηση της μέσης στάθμης θαλάσσης

Ακραία Καιρικά Φαινόμενα

  ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ

ΜΕΙΩΣΗ ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 3Rs.flv

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΗΣΗ Μπορούμε να ανακυκλώσουμε: Γυαλί Χαρτί Αλουμίνιο Ατσάλι Είδη ρουχισμού Πλαστικό Το 1/3 των σκουπιδιών μας στο σπίτι είναι χαρτί Το 9% των σκουπιδιών που πετούμε είναι γυαλί Αν ανακυκλώναμε όλα τα τενεκεδάκια αναψυκτικών τότε πολλά εκατομμύρια κάλαθοι σκουπιδιών δε θα γέμιζαν Με την ίδια ενέργεια που χρειαζόμαστε για να φτιάξουμε ένα καινούριο τενεκεδάκι θα μπορούσαμε να φτιάξουμε 20 ανακυκλωμένα

Χρησιμοποιούμε παλιούς φακέλους Γράφουμε στο πίσω μέρος της κόλλας ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ Αντί να πετάμε κάτι που δε χρειαζόμαστε στα σκουπίδια προσπαθούμε να βρούμε τρόπους για να το ξαναχρησιμοποιήσουμε Χρησιμοποιούμε παλιούς φακέλους Γράφουμε στο πίσω μέρος της κόλλας Ξαναγεμίζουμε τις άδειες μπουκάλες νερού Χρησιμοποιούμε άδειες χάρτινες συσκευασίες ως υλικό για χειροτεχνίες Πουλώ ή χαρίζω τα παλιά μου πράγματα και αφήνω άλλους να τα ξαναχρησιμοποιήσουν

ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ Ο καλύτερος τρόπος για να μειωθούν τα απορρίμματα Είναι να μειωθεί η κατανάλωση!!! Λιγότερες αγορές Λιγότερα σκουπίδια ΑΓΟΡΑΖΩ ΜΟΝΟ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ

ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Κάνε λίστα με τα απαραίτητα και αγόρασε μόνο όσα πραγματικά χρειάζεσαι Απόφυγε τις μεγάλες συσκευασίες και τις συσκευασίες μιας χρήσης Μαγειρεύουμε περισσότερο αντί να φέρνουμε φαγητό απ΄έξω Ενοικίασε, μοιράσου, ή δανείσου πράγματα που χρειάζεσαι αντί να τα αγοράσεις Επιδιόρθωσε ό,τι επιδιορθώνεται αντί να το πετάς και αν αγοράζεις καινούριο

Παραγωγή κομπόστας Παραγωγή Κομπόστας Αποσύνθεση οργανικών σκουπιδιών

ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Ø   Δεν πετώ σκουπίδια στον σκουπιδοτενεκέ προτού το σκεφτώ πρώτα καλά. Τα σκουπίδια δεν είναι για τον κάλαθο των αχρήστων είναι μικροί θησαυροί Ø   Ανακυκλώνω όσα υλικά μπορούν να ανακυκλωθούν Ξαναχρησιμοποιώ πράγματα πριν τα στείλω για ανακύκλωση Δίνω τα παλιά μου παιχνίδια και τα παλιά μου ρούχα σε άλλα παιδιά Αγοράζω μόνο όσα χρειάζομαι

Κάθε φορά που αγοράζω κάτι ελευθερώνω καυσαέριο στην ατμόσφαιρα συμβάλλοντας στο φαινόμενο του θερμοκηπίου και στην άνοδο της στάθμης των θαλασσών. Ζω οικολογικά. Αγοράζω μόνο ότι χρειάζομαι.

Να θυμάστε... Αυτή τη γη τη δανειστήκαμε προσωρινά από τα παιδιά μας και οφείλουμε να τους την επιστρέψουμε άθικτη!

Για να μπορέσουμε να το πετύχουμε αυτό πρέπει να γίνουμε ενεργοί πολίτες !!!!!

Όλα θ΄αλλάξουνε μεμιάς Αγάπη θα γεμίσουν Ελπίδα φως και όνειρο Θα σκορπιστούν στη γη Και ο πλανήτης μας ευθύς θα γίνει γαλανός Χωρίς σκουπίδια και καπνούς Με καθαρό νερό Άνθρωποι, δέντρα, πουλιά και ζώα Όλοι αγκαλιασμένοι μέχρι τον ουρανό Θα στείλουμε χαμόγελο και ελπίδα Θ΄ άλλάξουμε, θα σώσουμε τη γη Ας πούμε φτάνει! Μη! Θ’ αλλάξουμε! Θα σώσουμε τη γη!