ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΙΚΟΝΕΣ.
Advertisements

Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
Logo Κεφάλαιο 6.
Κατασκευή προγραμμάτων στον υπολογιστή με τη βοήθεια του MSWLogo
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Το λογισμικό Αράχνη Το λογισμικό αυτό είναι ένα πρωτότυπο λογισμικό για την εκμάθηση του προγραμματισμού στις μικρές ηλικίες Δημοτικό και Γυμνάσιο. Υποστηρίζει.
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
3D - Morphing Παρουσίαση Εργασίας Χάντας Ιωάννης
Πως βάζουμε τίτλους και κείμενα στα video μας σε 8 βήματα.
το χρώμα στον υπολογιστή
Δημιουργία του δικού σας χάρτη στο
Γνωριμία με το Scratch.
Ένα απλό σχεδιαστικό πρόγραμμα για παιδιά
Αν θέλουμε να περιγράψουμε με ακρίβεια τις κινήσεις χρειαζόμαστε και άλλα μεγέθη. Κατά τη διάρκεια κάθε κίνησης ένα άλλο μέγεθος που αλλάζει συνεχώς.
Φυσική Α Λυκείου Μηχανική ΠΡΟΤΥΠΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ.
Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Βίας Αντωνιάδης Α΄Έγκωμης Κ.Β
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
Χαρακτηριστικά Εικόνας
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
Εντολή Visual Styles. Με την εντολή Visual styles καθορίζουμε πώς θα φαίνονται οι επιφάνειες και οι ακμές των αντικειμένων σε ένα σχέδιο, όσον αφορά τη.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20.
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
Φυσική κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου Επιμέλεια –παρουσίαση χ. τζόκας
Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού ο/η μαθητής/τρια πρέπει:
Με το LEGO Mindstorms NXT
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ.
Φως και χρώματα (α).
Εισαγωγη στο scratch.
Η Γραμμή Μενού. Περιοχή Σχεδίασης Διαθέσιμα Χρώματα. Για να δημιουργήσετε νέο χρώμα κάντε κλικ στην Επεξεργασία χρωμάτων ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Ουράνιο τόξο.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Πολυμέσα – Εφαρμογές Πολυμέσων
7° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Σκιές-Χρώματα.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Διαγωνισμός Έκφρασης και Δημιουργίας
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών AppInventor
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
ΟΠΤΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Κίνηση στο Scratch.
App inventor.
Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3Ο.
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΟ SCRATCH
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
1η διδακτική ώρα από τις 2 ή 3 για την ολοκλήρωση του.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΕΤΑ ΠΕΝΑ

ΠΑΛΕΤΑ ΠΕΝΑΣ

Εντολές της παλέτας πένας Οι εντολές της παλέτας πένας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:

Εντολές της παλέτας πένας Οι εντολές της παλέτας πένας συνδυάζονται με τις εντολές της παλέτας κίνησης για τη σχεδίαση εικόνων και σχημάτων.

Απλές λειτουργίες της παλέτας πένας

Καθαρισμός οθόνης Καθαρίζεται η οθόνη, σβήνεται δηλαδή οτιδήποτε έχουμε ζωγραφίσει, χρησιμοποιώντας την εντολή:

Σχεδίαση Ενεργοποιεί τη λειτουργία του αντικειμένου ως μολύβι αφήνοντας το ίχνος της πένας στην οθόνη.

Σχεδίαση Για να "σηκώσουμε το μολύβι από το χαρτί" χρησιμοποιούμε την εντολή:

Παράδειγμα Σχεδίαση ενός τετραγώνου: Αρχική θέση: x(0), y(0) Μήκος πλευράς 100

Εναλλακτικά Σκεφτείτε όμως πώς θα ζωγραφίζατε το ίδιο τετράγωνο στο χαρτί. Σκεπτόμενοι αντίστοιχα στο Scratch θα μπορούσαμε να σχεδιάσουμε το τετράγωνο:

Δημιουργία αποτυπώματος Για να αφήσουμε στην οθόνη το αποτύπωμα τoυ αντικειμένου χρησιμοποιούμε την εντολή:

Παράδειγμα Καθώς κινείται το αντικείμενο αφήνει αποτυπώματά του.

Σχετικά με τις δυνατότητες της πένας

Ορισμός του χρώματος Δίνεται η δυνατότητα να το καθορίσετε το χρώμα με την ακόλουθη εντολή:

Παράδειγμα Σχεδιάζεται, σύμφωνα με την κίνηση του αντικειμένου, μία ευθεία χρώματος μπλε για τα πρώτα 80 βήματα και χρώματος πράσινου για τα επόμενα 80 βήματα.

Ορισμός του χρώματος Το χρώμα αλλάζει κάθε φορά σύμφωνα με μία συγκεκριμένη τιμή που εμείς ορίζουμε.

Παράδειγμα Για κάθε βήμα του αντικειμένου αλλάζει το χρώμα της πένας. Όσο ποιο μικρή είναι η τιμή τόσο ποιο μεγάλη ποικιλία χρωμάτων υπάρχει.

Εναλλακτικά Η τιμή 0 αντιστοιχίζεται με το χρώμα κόκκινο, αρχικό χρώμα στο ουράνιο τόξο, ενώ η τιμή 100 αντιστοιχίζεται στο μπλε χρώμα. Για κάθε 2 βήματα του αντικειμένου αλλάζει το χρώμα της πένας, σύμφωνα με τον αριθμό της θέσης y που βρίσκεται.

Ορισμός του χρώματος Μπορούμε να ορίσουμε το χρώμα της πένας σύμφωνα με μία default τιμή.

Ορισμός της σκιάς Ορίζει την σκιά της πένας σύμφωνα με μία συγκεκριμένη τιμή (σκιά πένας = 0 σημαίνει πολύ σκοτεινό, σκιά πένας = 100 είναι πολύ φωτεινό).

Παράδειγμα Με αυτό το παράδειγμα μπορείτε να δείτε τις διαφορετικές σκιάσεις του μπλε χρώματος.

Ορισμός της σκιάς Αλλάζει την σκιά της πένας κατά ένα συγκεκριμένο ποσό.

Παράδειγμα Για κάθε 2 βήματα του αντικειμένου αλλάζει η σκιά της πένας κατά 1, με αποτέλεσμα να γίνεται φωτεινότερη.

Μέγεθος της πένας Ορίζει το πάχος της πένας σύμφωνα με μία συγκεκριμένη τιμή.

Μέγεθος της πένας Αλλάζει το πάχος της πένας σύμφωνα με την τιμή που επιλέγουμε.

Παράδειγμα Για κάθε 5 βήματα και δεξιόστροφη στροφή 3 μοιρών του αντικειμένου, αλλάζει το μέγεθος της πένας. Όσο ποιο μεγάλη τιμή δίνουμε, τόσο μεγαλύτερο πάχος έχει η πένα.