Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για λογαριασμό της Stockwatch
Διάγραμμα 2 Ανάθεση: Stockwatch Μέγεθος δείγματος: 1083 άτομα που δήλωσαν ότι επισκέπτονται το διαδίκτυο (Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 2032 κλήσεις) Κάλυψη: Η έρευνα διεξήχθη σε παγκύπρια κλίμακα, μεταξύ αντρών και γυναικών, 13 ετών και άνω Μεθοδολογία: Τυχαία πολυσταδιακή στρωματοποιημένη δειγματοληψία Μέθοδος συλλογής στοιχείων: Τηλεφωνικές συνεντεύξεις μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της evresis Ημερομηνίες συλλογής στοιχείων: Δεκεμβρίου 2011 Μέγιστο Δειγματοληπτικό σφάλμα: ±3,1 Η ταυτότητα της έρευνας
Διάγραμμα 3 Οι διαδικασίες ελέγχου και αξιοπιστίας των δεδομένων που έλαβαν χώρα είναι οι εξής: Παρακολούθηση ερευνητών κατά τη διάρκεια της λήψης συνεντεύξεων με την χρήση του ειδικού συστήματος τηλεφωνικών συνεντεύξεων Telescript, το οποίο διασφαλίζει την υψηλότερη ποιότητα συλλογής δεδομένων μέσω της συνεχούς παρακολούθησης της εξέλιξης των συνεντεύξεων. Έλεγχος του συνόλου των ερωτηματολογίων προς εξακρίβωση της ορθής τους συμπλήρωσης και την ύπαρξη αναπάντητων ερωτήσεων. Έλεγχος στον ηλεκτρονικό υπολογιστή βάσει ειδικού προγράμματος (SPSS). Το δείγμα είναι πλήρως αντιπροσωπευτικό ως προς την επαρχία και την περιοχή διαμονής. Έγινε πολυσταδιακή στρωματοποιημένη δειγματοληψία με χρήση quota στην επαρχία και περιοχή. Πριν την διεξαγωγή της έρευνας πραγματοποιήθηκε εκπαίδευση ερευνητών, που έγινε από τον υπεύθυνο της παρούσας έρευνας και τον αρμόδιο field supervisor σε συνεργασία με τον υπεύθυνο ερευνών της εταιρείας. Επεξεργασία στοιχείων
Διάγραμμα 4 επίσκεψη στο διαδίκτυο
Διάγραμμα 5 Επίσκεψη στο διαδίκτυο
Διάγραμμα 6 επίσκεψη στο διαδίκτυο για οικονομική πληροφόρηση
Διάγραμμα 7 Επίσκεψη στο διαδίκτυο για οικονομική πληροφόρηση Βάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται το διαδίκτυο
Διάγραμμα 8 αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση
Διάγραμμα 9 Αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση Αυθόρμητα - Πολλαπλές απαντήσειςΒάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται το διαδίκτυο
Διάγραμμα 10 Αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση Βάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται ιστοσελίδες για οικονομική πληροφόρηση (24,8%)
Διάγραμμα 11 κατά ηλικιακή ομάδα
Διάγραμμα 12 Επίσκεψη στο διαδίκτυο (κατά ηλικιακή ομάδα) Βάση: Όλο το δείγμα
Διάγραμμα 13 Επίσκεψη στο διαδίκτυο για οικονομική πληροφόρηση (κατά ηλικιακή ομάδα) Βάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται ιστοσελίδες για οικονομική πληροφόρηση (24,8%)
Διάγραμμα 14 Αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση (κατά ηλικιακή ομάδα) Αυθόρμητα - Πολλαπλές απαντήσειςΒάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται το διαδίκτυο (*) ενδεικτικά στοιχεία λόγω μικρής αριθμητικής βάσης
Διάγραμμα 15 Αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση (κατά ηλικιακή ομάδα) Βάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται ιστοσελίδες για οικονομική πληροφόρηση (24,8%) (*) ενδεικτικά στοιχεία λόγω μικρής αριθμητικής βάσης
Διάγραμμα 16 κατά φύλο
Διάγραμμα 17 Επίσκεψη στο διαδίκτυο (κατά φύλο) Βάση: Όλο το δείγμα
Διάγραμμα 18 Επίσκεψη στο διαδίκτυο για οικονομική πληροφόρηση (κατά φύλο) Βάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται ιστοσελίδες για οικονομική πληροφόρηση (24,8%)
Διάγραμμα 19 Αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση (κατά φύλο) Αυθόρμητα - Πολλαπλές απαντήσειςΒάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται το διαδίκτυο
Διάγραμμα 20 Αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση (κατά φύλο) Βάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται ιστοσελίδες για οικονομική πληροφόρηση (24,8%)
Διάγραμμα 21 κατά κοινωνική τάξη
Διάγραμμα 22 Αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση (κατά κοινωνική τάξη) Αυθόρμητα - Πολλαπλές απαντήσειςΒάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται το διαδίκτυο