Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Στάσεις και συνήθειες απέναντι στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα Απρίλιος 2008.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
1 Έρευνα κοινής γνώμης για την κρίση στην Εκκλησία ΠΕΙΡΑΙΑΣ 1-3 Μαρτίου 2005.
1 ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Ιωαννιτών (αποσπάσματα δημοσίευσης την εφημερίδα ‘Ελευθερία’ ) ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάρτιος 2005.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
1 Έρευνα 13-14/4 Έρευνα κοινής γνώμης για το θέμα των Σκοπίων και τις προκλήσεις της Τουρκίας στα Ίμια ΠΕΙΡΑΙΑΣ Απρίλιος 2005.
Μάρτιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μάιος 2010 Πανελλαδική έρευνα γνώμης. 2 Συλλογή στοιχείων 11-12/05 Ανάθεση: ‘ Περίοδος έρευνας: Η έρευνα διεξήχθη από 11 έως και 12 Μαΐου.
1 24/1-2/2/2004 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ 24 Ιανουαρίου – 2 Φεβρουαρίου 2004.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Θεσσαλονίκης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουάριος 2005.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο Cypronetwork ® Μηνιαία Παγκύπρια Έρευνα Κοινής Γνώμης της εταιρείας CMR Cypronetwork Marketing Research Ltd Member of…
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουαρίου 2004.
1 5 Δεκεμβρίου 2009 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις απαντήσεις που έδωσε ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής στις ερωτήσεις που δέχθηκε στο σημερινό debate; ΣΥΝΟΛΟ.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Γεώργιος Ματαλλιωτάκης, Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΦΙΛΙΑΣ
1 Πανελλαδική πολιτική έρευνα γνώμης Ιανουάριος 2015.
Ανάλυση αποτελεσμάτων Έρευνας Αγοράς για την Δημοσιογραφική Διάσκεψη Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015.
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Αποτελέσματα Δημοσκόπησης Ιανουάριος 2013 Ετοιμάστηκε από την εταιρεία RAI Consultants Ltd Ιανουάριος 2013.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Αποτελέσματα Δημοσκόπησης Ιανουάριος 2013 Ετοιμάστηκε από την εταιρεία RAI Consultants Ltd για τη StockWatch Ιανουάριος 2013.
Έρευνα για το πρόγραμμα «Καλύτερη ζωή» WWF ΕΛΛΑΣ Διαγραμματική παρουσίαση της έρευνας Ιούνιος 2014.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Απρίλιος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ © ΕΚΛΟΓΙΚΟ
Νοέμβριος 2010 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
Ιούλιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο
Μάρτιος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ © ΕΚΛΟΓΙΚΟ
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2014 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Σεπτέμβριος 2010 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΙΟΥΝΙΟΣ 2015 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 21ο κύμα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για λογαριασμό της Stockwatch

Διάγραμμα 2 Ανάθεση: Stockwatch Μέγεθος δείγματος: 1083 άτομα που δήλωσαν ότι επισκέπτονται το διαδίκτυο (Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 2032 κλήσεις) Κάλυψη: Η έρευνα διεξήχθη σε παγκύπρια κλίμακα, μεταξύ αντρών και γυναικών, 13 ετών και άνω Μεθοδολογία: Τυχαία πολυσταδιακή στρωματοποιημένη δειγματοληψία Μέθοδος συλλογής στοιχείων: Τηλεφωνικές συνεντεύξεις μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της evresis Ημερομηνίες συλλογής στοιχείων: Δεκεμβρίου 2011 Μέγιστο Δειγματοληπτικό σφάλμα: ±3,1 Η ταυτότητα της έρευνας

Διάγραμμα 3 Οι διαδικασίες ελέγχου και αξιοπιστίας των δεδομένων που έλαβαν χώρα είναι οι εξής: Παρακολούθηση ερευνητών κατά τη διάρκεια της λήψης συνεντεύξεων με την χρήση του ειδικού συστήματος τηλεφωνικών συνεντεύξεων Telescript, το οποίο διασφαλίζει την υψηλότερη ποιότητα συλλογής δεδομένων μέσω της συνεχούς παρακολούθησης της εξέλιξης των συνεντεύξεων. Έλεγχος του συνόλου των ερωτηματολογίων προς εξακρίβωση της ορθής τους συμπλήρωσης και την ύπαρξη αναπάντητων ερωτήσεων. Έλεγχος στον ηλεκτρονικό υπολογιστή βάσει ειδικού προγράμματος (SPSS). Το δείγμα είναι πλήρως αντιπροσωπευτικό ως προς την επαρχία και την περιοχή διαμονής. Έγινε πολυσταδιακή στρωματοποιημένη δειγματοληψία με χρήση quota στην επαρχία και περιοχή. Πριν την διεξαγωγή της έρευνας πραγματοποιήθηκε εκπαίδευση ερευνητών, που έγινε από τον υπεύθυνο της παρούσας έρευνας και τον αρμόδιο field supervisor σε συνεργασία με τον υπεύθυνο ερευνών της εταιρείας. Επεξεργασία στοιχείων

Διάγραμμα 4 επίσκεψη στο διαδίκτυο

Διάγραμμα 5 Επίσκεψη στο διαδίκτυο

Διάγραμμα 6 επίσκεψη στο διαδίκτυο για οικονομική πληροφόρηση

Διάγραμμα 7 Επίσκεψη στο διαδίκτυο για οικονομική πληροφόρηση Βάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται το διαδίκτυο

Διάγραμμα 8 αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση

Διάγραμμα 9 Αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση Αυθόρμητα - Πολλαπλές απαντήσειςΒάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται το διαδίκτυο

Διάγραμμα 10 Αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση Βάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται ιστοσελίδες για οικονομική πληροφόρηση (24,8%)

Διάγραμμα 11 κατά ηλικιακή ομάδα

Διάγραμμα 12 Επίσκεψη στο διαδίκτυο (κατά ηλικιακή ομάδα) Βάση: Όλο το δείγμα

Διάγραμμα 13 Επίσκεψη στο διαδίκτυο για οικονομική πληροφόρηση (κατά ηλικιακή ομάδα) Βάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται ιστοσελίδες για οικονομική πληροφόρηση (24,8%)

Διάγραμμα 14 Αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση (κατά ηλικιακή ομάδα) Αυθόρμητα - Πολλαπλές απαντήσειςΒάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται το διαδίκτυο (*) ενδεικτικά στοιχεία λόγω μικρής αριθμητικής βάσης

Διάγραμμα 15 Αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση (κατά ηλικιακή ομάδα) Βάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται ιστοσελίδες για οικονομική πληροφόρηση (24,8%) (*) ενδεικτικά στοιχεία λόγω μικρής αριθμητικής βάσης

Διάγραμμα 16 κατά φύλο

Διάγραμμα 17 Επίσκεψη στο διαδίκτυο (κατά φύλο) Βάση: Όλο το δείγμα

Διάγραμμα 18 Επίσκεψη στο διαδίκτυο για οικονομική πληροφόρηση (κατά φύλο) Βάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται ιστοσελίδες για οικονομική πληροφόρηση (24,8%)

Διάγραμμα 19 Αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση (κατά φύλο) Αυθόρμητα - Πολλαπλές απαντήσειςΒάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται το διαδίκτυο

Διάγραμμα 20 Αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση (κατά φύλο) Βάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται ιστοσελίδες για οικονομική πληροφόρηση (24,8%)

Διάγραμμα 21 κατά κοινωνική τάξη

Διάγραμμα 22 Αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα και επίσκεψη σε ιστοσελίδες με οικονομική πληροφόρηση (κατά κοινωνική τάξη) Αυθόρμητα - Πολλαπλές απαντήσειςΒάση: Όσοι δήλωσαν ότι επισκέπτονται το διαδίκτυο