Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Advertisements

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Η χρήση του kidspiration στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Έλενα Βλαχογιάννη Φιλόλογος – Επιμορφώτρια ΤΠΕ
Χρήση του Kidspiration στα πλαίσια των Οικολογικών Δραστηριοτήτων Διαμάντω Γεωργίου Η΄ Δημοτικό Σχολείο Ομόνοιας (ΚΒ΄) Λεμεσού.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
Επεξεργαστής κειμένου και γραμματισμός. Πιθανές θετικές επιδράσεις   Η διαδικασία της παραγωγής λόγου πλησιάζει στον τρόπο σκέψης του ανθρώπου που δεν.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Διδακτική της Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βιολογία Γυμνασίου.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των Αγγλικών
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
Ανάδυση της γραφής και διδακτικές προεκτάσεις
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας ΙΔ΄ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Μαρία Φούρναρη (Ε΄τάξη) Μαρία Πετράκη (Δ΄τάξη)

ΙΔ΄ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1 Ε’ τάξη: Ενότητα «Ο Χειμώνας» Μάθημα: Ελληνικά Διάρκεια 2 ογδοντάλεπτα Σκοπός: Συγγραφή Σκέφτομαι και Γράφω για τον Χειμώνα. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 Δ’ τάξη Μάθημα: Ελληνικά Διάρκεια 2 ογδοντάλεπτα Σκοπός: Eπεξεργασία κειμένου και συγγραφή εκθέσεως

Παραδείγματα εργασίας Παιδιών Χειμώνας 1 Χειμώνας 2 Χειμώνας 3 Παιχνίδια στη γειτονιά 1 Παιχνίδια στη γειτονιά 2

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ διδακτικές προσεγγίσεις Γνωστικές δεξιότητες Αυξημένη δημιουργικότητα Αυτενέργεια Τάξη μεικτής ικανότητας Συνεργασία - Ανάληψη υπευθυνοτήτων Επικοινωνιακή προσέγγιση Αλληλεπίδραση Ομαδικές δραστηριότητες Γνωστικές δεξιότητες Τα μέρη του λόγου και η σχέση μεταξύ τους. Επικοινωνιακή χρήση της γλώσσας. Αποφυγή της επανάληψης - Εμπλουτισμός του λεξιλογίου. Καλλιέργεια κριτικής σκέψης. λειτουργική χρήση της γλώσσας.

Προβλήματα – Δυσκολίες δάσκαλος Επικεντρώνεται στους διδακτικούς στόχους και όχι στη διαδικασία. Δεν μεταδίδει πλέον γνώσεις αλλά βοηθά τους μαθητές να φτάσουν εκεί. Ελευθερώνει προσωπικό χρόνο του αφού μειώνει την εξάρτηση των μαθητών από αυτόν. Προβλήματα – Δυσκολίες Χρόνος - στην αρχή μέχρι να εξοικειωθούν. Η γραφή της ελληνικής γλώσσας. Η επιλογή της εικόνας αποπροσανατόλιζε από τον πραγματικό σκοπό. Ο μαθητής Ανάπτυξη θετικής στάσης απέναντι στη μάθηση. Προθυμία για εργασία. Συγκέντρωση για περισσότερη ώρα. Εργασία με περισσότερο ζήλο και επιμονή. Αποδοχή λαθών με μεγαλύτερη ευκολία. Κίνητρο για εργασία. Βελτίωση αυτοεικόνας, τόνωση αυτοπεποίθησης.

Εντυπώσεις Εκπαιδευτικών - Μαθητών Πολύ θετικοί στο να δουλέψουν. Παιδιά χαμηλής επιδόσεως εργάζονται αρκετά αποτελεσματικά σε σχέση με άλλες γραπτές εργασίες. Οπτικοποίηση των σχέσεων μεταξύ των εννοιών.

Σας ευχαριστούμε Μαρία Φούρναρη Μαρία Πετράκη