ΦΥΣΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΝΕΚΦΕ 7 & 8 Ιουλίου 2014

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
Το Προφίλ του Αγοραστή  Η έρευνα διεξήχθη από τα μέλη της Ένωσης Μεσιτών Ακινήτων Πιστοποιημένων Πραγματογνωμόνων Ελλάδας (ΕΠΠΑ).  Βασίστηκε σε 132 συναλλαγές.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Hyatt Regency, Θεσσαλονίκη, 10/12/2006
ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Ημερίδα Τράπεζας της Ελλάδος Ελληνική αγορά εργασίας: Χαρακτηριστικά, εξελίξεις και προκλήσεις Περιφερειακές αποκλίσεις και εμμονή της ανεργίας Εμπειρικές.
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 50/ Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες σχετικά με τη διδασκαλία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Tattoo VS Piercing Ερωτηματολόγιο για τα tattoos και το piercing.
Λάμπες φθορισμού Σύγκριση λαμπτήρων πυρακτώσεως, φθορισμού και led.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Περιεκτικότητα %w/w - %w/v - %v/v.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΕΤΠΑ : ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ Π/Υ ΕΝΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΣΠΑ ΟΠΩΣ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ιούλιος 2012.
Καταγραφή Βαθμού Ικανοποίησης των μεταφορών (Ανθρώπων – πραγμάτων – δεδομένων) στα Ελληνικά Μικρά Νησιά. Ύδρα Οκτώβριος 2013.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015 Γιώργος Γιαγλής.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
1. Θερμόμετρα και μέτρηση θερμοκρασίας
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Ε.Κ.Φ.Ε. Καρδίτσας Δραστηριότητες από 1/9/2003 έως 3/5/2010.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΚΦΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ Σχολικό έτος Υπεύθυνος : Σεραφείμ Μπίτσιος Συνεργάτες: Α. Αθανασόπουλος Π. Κλάψας Γ. Λίτσιος Καρδίτσα Απρίλης 2005.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας και Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης Πρακτική Άσκηση Ονοματεπώνυμο:
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Οι επιπτώσεις της κρίσης στην εκπαίδευση
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΦΥΣΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΝΕΚΦΕ 7 & 8 Ιουλίου 2014 Οι απόψεις των διδασκόντων (Βασίλης Γαργανουράκης, Γιάννης Θάνος) Οι στόχοι, Τα προβλήματα, Οι προτάσεις (Πάνος Μουρούζης)

Οι απόψεις των διδασκόντων – Ταυτότητα έρευνας Ηλεκτρονικό Ερωτηματολόγιο (Google Forms) που προωθήθηκε μέσω των ΕΚΦΕ 13 μη-υποχρεωτικές Ερωτήσεις (11 κλειστού και 2 ανοικτού τύπου) σχετικά με το μάθημα της Φυσικής Α Γυμνασίου Δόθηκαν 490 απαντήσεις από 13/6/2014 έως 1/7/2014 Παρακάτω παρουσιάζονται μόνο οι απαντήσεις στις ερωτήσεις και δεν γίνονται δευτερογενείς αναλύσεις (π.χ. ποιές ειδικότητες έδωσαν συγκεκριμένες απαντήσεις)

Περιοχές Απαντήσεων ανά Περιφέρεια 3,0% Αττική 22,9% 13,9% 13,7% Κεντρική Μακεδονία 13,9% Δυτική Ελλάδα 13,7% 2,0% Κρήτη 7,6% 1,8% 4,4% Βόρειο Αιγαίο 5,8% Στερεά Ελλάδα 5,6% Πελοπόννησος 5,4% 22,9% 2,0% 5,6% 5,8% 5,4% Νότιο Αιγαίο 5,0% Θεσσαλία 4,4% Ανατ. Μακεδονία και Θράκη 3,0% Δυτική Μακεδονία 2,0% 5,0% Ιόνιοι Νήσοι 2,0% Ηπείρος 1,8% Δεν απάντησε 7,0% 7,6%

Ειδικότητες που έδωσαν Απαντήσεις 1,0% ΦΥΣΙΚΟΙ Ρ/Η ΠΕ12.10 1,6% Δεν απάντησε 3,1% ΒΙΟΛΟΓΟΙ ΠΕ04.04 69,6% ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΕ04.01 5,3% ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΠΕ03 7,3% ΓΕΩΛΟΓΟΙ ΠΕ04.05 12,0% ΧΗΜΙΚΟΙ ΠΕ04.02

1. Πόσες ώρες εβδομαδιαίως, θεωρείτε ότι θα πρέπει να διδάσκεται η φυσική στην Α’ Γυμνασίου με δεδομένο ότι το σύνολο των ωρών των φυσικών επιστημών δεν επιδέχεται συνολική αλλαγή στο Γυμνάσιο;

2. Πρέπει να υπάρχει βιβλίο; 100,0% 91,4% 6,7% 1,8% 90,0% 13,5% (66) 84,9% 1,6% 80,8% 17,6% 1,6% 80,0% 2. Πρέπει να υπάρχει βιβλίο; 70,0% 60,0% 3. Πρέπει να προστεθεί θεωρία στα αντίστοιχα φύλλα εργασίας; 50,0% 40,0% 4. Πρέπει να προστεθούν Εργαστηριακές δραστηριότητες στο βιβλίο; 30,0% 20,0% 10,0% 0,0% Ναι Όχι Δεν απάντησε

4β. Αν ΝΑΙ, ποιές εργαστηριακές δραστηριότητες πρέπει να προστεθούν; (ανοικτού τύπου) Από τους 66 που απάντησαν ΝΑΙ στην ερώτηση 4, οι 48 έκαναν προτάσεις: Δεν προτείνουν συγκεκριμένα πειράματα (π.χ. αλλαγή σειράς φύλλων εργασίας, ελεύθερη επιλογή από διδάσκοντα, πειράματα χημείας, πιο απλά πειράματα για παιδιά αυτής της ηλικίας) 10 Μέτρηση Πυκνότητας 12 Μέτρηση Όγκου 11 Κινήσεις (π.χ. Ε.Ο.Κ.) 10 Οπτική 9 Ηλεκτρισμός (π.χ. μέτρηση τάσης ρεύματος, ηλεκτρικά κυκλώματα) 7 - Μέτρηση Εμβαδού 5 Θερμότητα (π.χ. γραμμική διαστολή, διάδοση και μεταφορά θερμότητας) 4 Δυνάμεις Πίεση, Ταλαντώσεις - Κύματα 3 , Ήχος, Βαρυτική έλξη και κινήσεις πλανητών 2 Μορφές ενέργειας, Μαγνητισμός, Γεωεπιστήμες (π.χ. σεισμοί, ρύπανση του φυσικού περιβάλλοντος) 1

5. Ο σπουδαιότερος παράγοντας που δεν μπορέσατε να πραγματοποιείστε κάποιες ή όλες τις δραστηριότητες μετωπικά; (πολλαπλή επιλογή) Έλλειψη χρόνου για την ολοκλήρωση της δραστηριότητας 44,9% Μεγάλος αριθμός μαθητών 28,6% Έλλειψη μέσων 14,1% Έλλειψη εργαστηρίου 5,7% Έλλειψη χρόνου προετοιμασίας 3,1% Έλλειψη επιμόρφωσης 2,0% Δεν απάντησε 1,6%

6. Πόσες εργαστηριακές ασκήσεις το ελάχιστο πιστεύετε ότι μπορούν να πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια του έτους με την προϋπόθεση ότι το μάθημα είναι μονόωρο; Σταθμισμένος Μέσος Όρος: 7,9 ασκήσεις

10. Το ενδιαφέρον που παρουσίασαν οι μαθητές για την αντίστοιχη δραστηριότητα με κλίμακα.

7. Ποια από τα παρακάτω φύλλα εργασίας πρέπει να μείνουν ως έχουν, να βελτιωθούν μερικώς ή να αντικατασταθούν με εντελώς διαφορετικό φυσικό περιεχόμενο.

8. Ποια από τα παρακάτω φύλλα εργασίας κατά τη γνώμη σας μπορούν να πραγματοποιηθούν μετωπικά

9. Δεν μπορέσατε να πετύχετε τους εκπαιδευτικούς σας στόχους και γι αυτό θα προτιμούσατε να αντικατασταθούν (πολλαπλή επιλογή)

11. Πόση δυσκολία παρουσιάστηκε στην εύρεση υλικών και μέσων ώστε να πραγματοποιηθούν μετωπικά.

12. Οποιεσδήποτε προτάσεις ή παρατηρήσεις ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ 182 Παρουσία 2 καθηγητών ή διαίρεση τμήματος (πχ. όπως στην Πληροφορική) 55 Εξηγήσεις/Ερμηνεία των απαντήσεων που έδωσαν 48 Αναδιάρθρωση ύλης ή μεταφορά σε άλλη τάξη 31 Χρηματοδότηση ή παροχή υλικών 10 Δυσκολία στα διαγράμματα 9 Επικινδυνότητα (γκαζάκια και υψηλές θερμοκρασίες) 9 Να αξιολογείται όπως τα άλλα εργαστηριακά μαθήματα 8 Να χρησιμοποιηθούν λογισμικά 4 Να γίνει πρώτα διάλογος με το Υπουργείο 3 Να γίνεται από μόνο από Φυσικούς 2 Να προστεθούν ασκήσεις Βιολογίας Χημείας 1 Να εφαρμοστεί πρώτα πιλοτικά 1 Να δημιουργούν οι μαθητές το πείραμα και μετά να τα πουλά το σχολείο 1