ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ: ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Θ. Βατζιά Ελίνα, Μακρή Νικολέτα, Δούκας Δημήτριος,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Advertisements

Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Από την διεκπεραίωση στη θεραπεία Η εμπειρία της μετάβασης από τους ατομικούς ρόλους των ειδικών στην δυναμική της Διεπιστημονικής Ομάδας στο Ελληνικο.
Ερευνητική εργασία των μαθητριών: Ερευνητική εργασία των μαθητριών: Μουτσάι Λάουρα Νικολακάκη Έφη Νικολιδάκη Έλια Τσιμπούκου Ιωάννα ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΒΙΑ.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!! 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΑΜΙΓΟΥ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Δικαιώματα παιδιού και καταπάτησή τους
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Αλληλεγγύη Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου Αλληλεγγύης, στο πλαίσιο της Ερευνητικής Εργασίας.
ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ Ενδοοικογενειακή βία – Επιδημιολογικά στοιχεία  1 : 3 γυναίκες έχει υποστεί σωματική ή σεξουαλική κακοποίηση κατά τη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Με την ευγενική χορηγία της 1.
ΒΙΑ Ορισμός: Βία είναι η χρησιμοποίηση σωματικής, υλικής και πνευματικής δύναμης, που αποβλέπει στην επιβολή της θέλησης ενός ατόμου σε ένα άλλο μ' εξαναγκασμό.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Ενδοοικογενειακή Βία Λύσεις-Αντιμετώπιση
# 22 Ένα παιδί πρόσφυγας απαιτεί προστασία και βοήθεια.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΟΛΥΜΠΙΑ ΓΚΙΖΙΜΗ ΣΟΦΙΑ ΛΟΥΚΑ
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Ερευνητική εργασία της Ά Λυκείου Υπεύθυνος καθηγητής: Σουσαμλής Παναγιώτης.
Η ΒΙΑ ΑΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 23  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 9 (39%) και Μη Ικανοποιητικά 14 (61%)  Μη Συμμορφώσεις : 290  Διορθωτικές.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Βασιλική Μουγκού Γεωργία Παπαθεοδώρου
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
3o ΛΥΚΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΙΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ:Η ΒΙΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ:ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΟΜΑΔΑ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΩΣΗΦ.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Το παρακάτω απόσπασμα προέρχεται από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Άρθρο 9 Περισυλλογή και διαχείριση αδέσποτων ζώων συντροφιάς.
Αριστοτέλη… Τι ζώο είναι τελικά ο άνθρωπος;
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Project Εργασία Α ΄ τετραμήνου Μέλη ομάδας:
Ερευνα για την σχολικη βια
ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Με την ευγενική χορηγία της. Τα ατυχήματα είναι η πρώτη αιτία θανάτου των παιδιών στη χώρα μας(50%) ‏
Αδέσποτα ζώα συντροφιάς
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ: ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Θ. Βατζιά Ελίνα, Μακρή Νικολέτα, Δούκας Δημήτριος, Τόντης Δημήτριος

To 53% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει κατοικίδιο ζώο. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ μοιράστηκαν: 170 απαντήθηκαν: 102 To 53% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει κατοικίδιο ζώο. Tο 38% αυτών Έχει ασκηθεί βία στο κατοικίδιο από τρίτους

Κακοποίηση Vs Κακομεταχείριση Άσκηση σωματικής βίας 29%

Κακοποίηση Vs Κακομεταχείριση Μη πρέπουσα συμπεριφορά 29%

Α: Θεωρείτε κακομεταχείριση τον “παραστολισμό” με ρούχα και τη μη συχνή βόλτα του σκύλου; Β: Θεωρείτε κακοποίηση τις ‘’τιμωρίες’’ των ιδιοκτητών (ελαφρύ χτύπημα με εφημερίδα, εκφοβισμός με δυνατό θόρυβο) προς το κατοικίδιό τους; 77% 39% 26%

Ταξινόμηση μορφών κακοποίησης από τη λιγότερο σοβαρή στη σημαντικότερη. Δηλητηρίαση Πυροβολισμός Κόψιμο ουράς/αυτιών Πρόκληση εγκαύματος Αμέλεια

Ταξινόμηση μορφών κακοποίησης από τη λιγότερο σοβαρή στη σημαντικότερη.

Το 49% έχει δει περιστατικό κακοποίησης, ενώ το 66% αυτού αντέδρασε (επίπληξη στο θύτη, προστασία του ζώου, κλήση στην αστυνομία ή τη φιλοζωική).

Το 49% έχει δει περιστατικό κακοποίησης, ενώ το 66% αντέδρασε (επίπληξη στο θύτη, προστασία του ζώου, κλήση στην αστυνομία ή τη φιλοζωική). Ηλικιωμένος εγκλώβισε γατάκια σε σακούλα και τα πέταξε, ενώ κάποιος άλλος τα έκλεισε σε σακούλα και τα έριξε στη θάλασσα.

Το 49% έχει δει περιστατικό κακοποίησης, ενώ το 66% αντέδρασε (επίπληξη στο θύτη, προστασία του ζώου, κλήση στην αστυνομία ή τη φιλοζωική). Ενώ μόνο το 15% δήλωσε πως έχει ασκήσει βίαιη συμπεριφορά σε ζώο στην παιδική ηλικία, σχεδόν οι μισοί είδαν συνομηλίκους τους να έχουν τέτοιου είδους συμπεριφορά.

Έχετε δει περιστατικό κακοποίησης κατά τη διάρκεια της φοίτησης σας; (4ο & 5ο Έτος) Τι έκανε ο κτηνίατρος; (πρακτική) Το 33% αυτών που είδε, δήλωσε πως ο κτηνίατρος απλώς περιέθαλψε το κακοποιημένο ζώο, ενώ μόνο το 13% των κτηνιάτρων κατήγγειλε το περιστατικό στις αρχές.

Το 71% των ερωτηθέντων ήξερε που να απευθυνθεί… Αστυνομία Κτηνίατρο Φιλοζωική

Νομοθεσία! Ενώ το 51% του 4ου και 5ου γνώριζε! Ενώ το 51% του 4ου και 5ου γνώριζε! To 63% του συνόλου των φοιτητών δε γνωρίζει ποιες είναι οι ποινές για την κακοποίηση ζώων στην Ελλάδα. Μόνο το 32% γνώριζε πως η κακοποίηση ζώου αποτελεί στη χώρα μας πλημμέλημα ενώ το 93% πιστεύει πως πρέπει να διώκεται από το νόμο ως κακούργημα. Φυλάκιση έως 1 έτος Πρόστιμο από 5.000-15.000 €

Ποια θεωρείτε κατάλληλη ποινή για: Ίδια με τον άνθρωπο;

Ξεπερνά τo 1.000.000 ο αριθμός των αδέσποτων ζώων στη χώρα μας; Το 51% γνωρίζει ότι οι φιλοζωικές σε συνεργασία με το Δήμο είναι αρμόδιοι για την περισυλλογή των αδέσποτων ζώων . Σχεδόν όλοι γνωρίζουν πως είναι υποχρεωτική η δήλωση των ζώων συντροφιάς με ηλεκτρονική σήμανση. Μόνο το 10 -30 % ανταποκρίνεται ; Ποινή 300 € τόσο για την εγκατάλειψη όσο και για την μη παροχή ηλεκτρονικής ταυτότητας.

Συνδέεται η κακοποίηση με τα έθιμα/πολιτιστικά χαρακτηριστικά ενός λαού;

Βιετνάμ Ιαπωνία: σφαγή δελφινιών στο Ταϊτζί Νεπάλ: μαζική θυσία ζώων στο Gadhimai Festival Βιετνάμ

Τι πιστεύετε ότι οδηγεί κάποιον στην κακοποίηση των ζώων; 1 Ψυχικά Τραύματα Συμπλέγματα Φοβίες Ανάγκη για εκτόνωση Βίαιος Χαρακτήρας 2 Παιδεία/Μόρφωση 3 19% 78%

The 4 stages of cruelty

Σε έρευνα του Johns Hopkins University από το 1994 ως το 2000. Έρευνα του 97’ από το Πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης Άνθρωπος που κακοποιεί ζώα είναι 5 φορές πιο πιθανό να βιαιοπραγήσει έναντι ανθρώπου . Σε έρευνα του Johns Hopkins University από το 1994 ως το 2000. H κακοποίηση ζώων ήταν ένας από τους τέσσερις σημαντικότερους δείκτες που φανέρωναν πιθανούς μελλοντικούς κακοποιούς! Σε μια μελέτη, το 71% των γυναικών που κακοποιήθηκαν, ανέφεραν ότι το ίδιο άτομο που τις κακοποίησε είχε κακοποιήσει κάποτε το κατοικίδιο τους ή απείλησε να κακοποιήσει ζώο! (Ascione, 1998)

? Το 88% των ερωτηθέντων θεωρεί πως υπάρχει συσχέτιση. Έγκλημα κατά ζώου Έγκλημα κατά ανθρώπου Το 88% των ερωτηθέντων θεωρεί πως υπάρχει συσχέτιση.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η βίαιη συμπεριφορά έναντι των ζώων έχει αποτελέσει αντικείμενο μελέτης πολλών επιστημών (κοινωνικές επιστήμες, ψυχιατρική νομική, κτηνιατρική,) εδώ και πολλά χρόνια. Ιδιαίτερα έχει μελετηθεί η κακοποίηση ζώων από παιδιά, ενώ έρευνες έχουν δείξει πως η έκθεση παιδιών σε πράξεις ενδοοικογενειακής βίας, σωματικής και σεξουαλικής κακοποίησης, προδιαθέτει τη βίαιη συμπεριφορά έναντι ζώων. κοινωνικές επιστήμες ψυχιατρική νομική κτηνιατρική

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Οι προπτυχιακοί φοιτητές του Τμήματος Κτηνιατρικής Π.Θ. είναι ευαισθητοποιημένοι σε θέματα κακοποίησης και θανάτωσης των ζώων, αλλά δε γνωρίζουν επακριβώς λεπτομέρειες για επιμέρους παραμέτρους. Γι αυτό απαιτείται καλύτερη ενημέρωση των φοιτητών γύρω από το θέμα. Τέλος να επισημάνουμε πως η κακοποίηση-θανάτωση ζώου σχετίζεται άμεσα με το πολιτισμικό και οικονομικό επίπεδο κάθε κοινωνίας και αφορά ευνομούμενες κοινωνίες κι όχι σε κοινωνίες εν μεσω κρίσης(οικονομική κρίση , πόλεμος...)

Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας…