ΤΑΟΙΣΜΟΣ ΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΚΦΑΝΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξέχαστα... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
Advertisements

Πολλοί λένε ότι τα διάφορα πρότυπα μοντέλα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας και πλασάρονται ως η αυτοκίνηση του μέλλοντος είναι όνειρα θερινής νυκτός.
Αρχαιολογικό μουσείο Μυτιλήνης
2. ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Το σπίτι του μέλλοντος ΝΤΟΛΑΨΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΑΤΖΗΟΓΛΟΥ ΣΙΜΠΕΛ.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
ΘΕ.3: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
7 Η ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ. Θέλουν όλες οι χώρες- μέλη να ευημερούν,
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
KI Τι είναι το ΚΙ. Βασικές Αρχές του ΚΙ.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής
Κείμενο Σελίδα 31. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει.
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
Προτυπο πειραματικο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνης
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
Κομφουκιανισμοσ Θ.Ε 1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο Σοφία Βασιλειάδου Γ΄
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2 ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
Θ.Ε 3: Ποιός είναι ο άνθρωπος Σοφία Βασιλειάδου Β΄
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Σχολικό έτος Από τις μαθήτριες: Μανουηλίδου Όλγα και Παπά Ελισάβετ Θέμα: Το κάπνισμα.
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ Οι μύθοι του κάθε πολιτισμού διαφέρουν σημαντικά ανάλογα με τη κουλτούρα του κάθε λαού καθώς και τις χρονικές περιόδους στις.
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα συννεφιασμένο ανοιξιάτικο δειλινό, το φεγγάρι μας ξεκίνησε για τη γνωστή του διαδρομή.
Κορκοβέλου Ρεγγίνα Κυπριανού Νεφέλη Εργασία για το μάθημα Νέα Ελληνικά και Λογοτεχνία Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπυροπούλου Ελένη Β’3 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα.
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Αντισφαίριση με αμαξίδιο
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Τμήμα:Β2 Δημήτρης Χατζηπαυλίδης Κωνσταντίνος Μπίτσης.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
ιουδαϊσμοσ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Η ρωμαϊκή αυτοκρατορία, μια υπερδύναμη του αρχαίου κόσμου Προκοπίδης Ν.
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
Κοσμάς ο Αιτωλός και η θέση της γυναίκας Από τη μαθήτρια Υρώ Δάβου το Β1’
ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Εξάντας Ελλήνων Συμβουλές, παράδειγμα Λόγος δίχως έργο είναι νεκρός. Αντώνιος Περιπατητής.
Γιάννης Ρίτσος.
Ναός του Ηφαίστου Θησείο.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : 4 ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ ΟΝΟΜΑ : ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ : Γ 3.
Ινδουϊσμοσ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ιουδαϊσμοσ Θε 2: το ζητημα τησ θρησκειασ στη συγχρονη ευπωπη
ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη
Ισλαμοφοβία, κυριολεκτικά σημαίνει ο φόβος για το Ισλάμ, τους Μουσουλμάνους και τα θέματα που αφορούν στο Ισλάμ.
Απεικόνιση του Θεού στον ιουδαϊσμό και στον ισλαμισμό
ΜΑΡΚΟΣ ΑΥΡΗΛΙΟΣ ( ) ΜΑΘΗΤΕΣ  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΕΛΕΙΟΡΙΔΗΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΜΟΥΤΣΟΣ.
«Ο κόσμος και η ιστορία οδεύει προς ένα τέλος»
Έλλη Ψαριανού Μαρία Ειρήνη Σωφρονίου Νίκος Τσιμπλιάρης Καγιάρας
Ο αγαπημένος μας τραγουδιστής
Ταοϊσμoσ Κωστασ τογαντζισ Γ'3.
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 3 ο (Μυκηναϊκός Πολιτισμός – Γεωμετρική.
Δημουλάς Ιωάννης ΠΓΕΣΣ Θρησκευτικά Β’ Γυμν.. Εκφώνηση ερώτησης Ισλαμισμός Βουδισμός Ινδουισμός Κομφουκιανισμός Ταοϊσμός Εικόνες Πηγές.
Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α Β Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο ΒΕΡΑ ΚΑΡΥΩΤΗ Β1 Π.Γ.Ε.Σ.Σ.
ΜΕΓΑΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Κομφουκιανισμός Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κωνσταντίνος Οικονομίδης Γ΄2 Θρησκευτικά ΘΕ2: Το ζήτημα της θρησκείας στη σύγχρονη.
Διδακτική Ενότητα 2.2 Η Κινέζικη θρησκεία.
Αξέχαστα....
Θεματική Ενότητα: Αξίες Τάξη: A’ Λυκείου
Πρόληψη και Προαγωγή της Υγείας
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑΟΙΣΜΟΣ ΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΚΦΑΝΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Δ.Ε. 36: Η Κινεζική θρησκεία Πολιτισμική και Θρησκειακή παρουσίαση Β4 6ου Ε.Λ. Πειραιά Σχ. Έτος 2006-2007 Γ. Καπετανάκης (ΠΕ01)

Tάο = δρόμος (τρόπος λειτουργίας σύμπαντος).

Tάο = δρόμος (τρόπος λειτουργίας σύμπαντος).

Χρόνος στο Τάο = κυκλική εναλλαγή γιν - γιανγκ Χρόνος στο Τάο = κυκλική εναλλαγή γιν - γιανγκ Νύχτα – μέρα Χειμώνας καλοκαίρι Νεότητα – γηρατειά Δύσκολα χρόνια – χρόνια ευμάρειας Πόλεμος - ειρήνη

Φιλοσοφικός και θρησκευτικός Ταοϊσμός Φιλοσοφικός Ταοϊσμός Λάο Τσέ (4ος π.Χ. αι.) = Τάο τε Κινγκ (το Τάο και η δύναμή του) Μη δράση = γενεσιουργός αρχή (γιν) Θετικά επακόλουθα (γιανγκ)

Φιλοσοφικός και θρησκευτικός Ταοϊσμός Μακροβιότητα Αθανασία

Το μεγάλο Τάο κυλάει προς όλες τις κατευθύνσεις, μπορεί να πάει αριστερά ή δεξιά. Όλα τα πράγματα εξαρτώνται από αυτό για τη ζωή τους. Και αυτό δεν απομακρύνεται από αυτά. Εκπληρώνει το έργο του, αλλά δεν απαιτεί αναγνώριση γι αυτό. Ντύνει και τρέφει τα πάντα, αλλά δεν αξιώνει ότι είναι ο κύριός τους.

Το τάο παρήγαγε το Ένα. Το Ένα παρήγαγε τα δύο Το τάο παρήγαγε το Ένα. Το Ένα παρήγαγε τα δύο. Τα δύο παρήγαγαν τα τρία. Και τα τρία παρήγαγαν τα δέκα χιλιάδες πράγματα. Τα πάντα.

Όσο περισσότερα ταμπού και απαγορεύσεις υπάρχουν στον κόσμο, τόσο περισσότερο φτωχοί θα είναι οι άνθρωποι. Όσο περισσότερο κοφτερά όπλα έχουν οι άνθρωποι, τόσο περισσότερα προβλήματα θα έχει το κράτος. Όσο περισσότερη εξυπνάδα και δεξιότητα έχει ο άνθρωπος, τόσο περισσότερα κακά πράγματα θα εμφανιστούν. Όσο περισσότερη σημασία δίνεται στους νόμους και στα διατάγματα, τόσο περισσότεροι κλέφτες και ληστές θα εμφανιστούν. Γι αυτό ο σοφός (ηγεμόνας) λέει: Δεν παίρνω κανένα μέτρο και οι άνθρωποι βελτιώνονται από μόνοι τους. Αγαπώ τη γαλήνη και οι άνθρωποι διορθώνονται από μόνοι τους. Δεν αναλαμβάνω καμία δραστηριότητα και οι άνθρωποι ευημερούν από μόνοι τους. Δεν έχω καμία επιθυμία και οι άνθρωποι γίνονται απλοί από μόνοι τους.

Χρήσιμες συνδέσεις: www. esoterica Χρήσιμες συνδέσεις: www.esoterica.gr/articles/eastern/taotechig/taotechig.htm - 85k www.hellenictao.com/ - 4k www.artofwise.gr/html/categories_contεnt/filosofia/evretirio_theon_taοοhtml- www.pyrinoskosmos.gr/pricelists.asp?categoryname=%CE%A4%CE%B1%CE%BF%CF%8A%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82%20&categoryid=90 www.oodegr.com/oode/biblia/kritiki/tao1.htm www.actiongr.com/tao/tao_concepts.html