Ένα υποτιθέμενο παράδοξο Επαλληλία κινήσεων Επαλληλία ενεργειών ;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ομαλή κυκλική κίνηση.
Advertisements

Σχέση έντασης – διαφοράς δυναμικού στο ομογενές ηλεκτρικό πεδίο
Στο διάλειμμα.
της «σύνθεσης κινήσεων»
2ο ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
Έργο ροπής - Ενέργεια.
Mώλος: O υγρότοπος της περιοχής μου
Κέντρο μάζας σώματος Έστω ότι ασκούμε σ’ ένα σώμα που βρίσκεται σε λείο οριζόντιο τραπέζι μια ώθηση και κατόπιν το αφήνουμε ελεύθερο να ολισθήσει στο τραπέζι.
ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Κεφάλαιο 4: Δυναμική της Κίνησης
Κρήτη Γιώργος Τσαγκάρης E’2’
;Γεια σας, παιδιά. Έχω μπερδευτεί με τα κλάσματα σήμερα
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XΑ ΜΑΘΗΜΑ 19 Ο. ♠ 1092 ♥ KQJ  KQJ5 ♣ A65 Β Δ Α Ν Αντάμ η Δύση το ♥ 10 !! και κατεβαίνει ο μορ... ♠ AK64 ♥ A73  A86 ♣ J43 Α Γ Ο Ρ Α B Α.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
η τροχιά το υλικού σημείου είναι ένας κύκλος
Αυτόνομοι Πράκτορες Xειμερινό Εξάμηνο Εργασία Εξαμήνου Σκιπετάρης Δημοσθένης Αμ :
Σύνθεση κινήσεων.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας Γωνιακή επιτάχυνση.
Κεφάλαιο 5 Εφαρμογές των Νόμων του Νεύτωνα: Τριβή, Κυκλική Κίνηση, Ελκτικές Δυνάμεις Chapter Opener. Caption: Newton’s laws are fundamental in physics.
2ο΄ Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Δεκαδικοί αριθμοί και δεκαδικά κλάσματα
Αναγωγή στη μονάδα!. Πρόβλημα Ο πατέρας αγόρασε ένα αυτοκίνητο που κόστιζε συνολικά € Έδωσε τα 7 του ποσού έως τώρα! 15 α) Πόσα € έδωσε ως τώρα;
Στροφορμή.
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Φυσική κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου Επιμέλεια –παρουσίαση χ. τζόκας
INTERACTIVE PHYSICS Χρήση για την υποστήριξη «δύσκολων σημείων» της Φυσικής του Λυκείου Καλφαγιάννης Θανάσης.
Πινόκιο, πρέπει να μελετήσουμε και λίγο. Εντάξει μπαμπά.
O Παπανδρέου σε συνάντηση του με τον Obama κατά την διάρκεια του επίσημου δείπνου που του παρέθεσε βρήκε ευκαιρία και τον ρωτά: - Πώς τα καταφέρνεις και.
Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής
ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
Κινήσεις στερεών σωμάτων
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
ΑΣΚΗΣΗ 8 Ελαστικές και μη ελαστικές κρούσεις Αρχή διατήρησης της ορμής ΑΣΚΗΣΗ 8 Ελαστικές και μη ελαστικές κρούσεις Αρχή διατήρησης της ορμής Σκοπός είναι.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Lesson 3 Μάθημα 3 GRE 101 GREEK. Ουσιαστικά/Nouns: Αρσενικά ο Θηλυκά η Ουδέτερα το -ας ο αναπτήρας -η η μηχανή -ο το βιβλίο -ης ο χάρτης -α η ομπρέλα.
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων ΤΕΙ Ηρακλείου Καθηγητής: Ιωάννης Μαυρικάκης.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Ορίζει και να υπολογίζει
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
Σήκω ψυχή μου, δώσε ρεύμα… Διονύσης Σαββόπουλος
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Φυσική του στερεού σώματος
Μελέτη Στροφικής Κίνησης Στερεού Σώματος
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΡΓΟ - ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Χωρίς τη μπαταρία δεν θα γινόταν τίποτα
Η Ιστορία του μπάσκετ ή καλαθοσφαίρισης
Νίκος Ξηντάρας Δ2.
Ωχ… Πως θα τα λύσω;.
Μηχανικές Ταλαντώσεις
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
Συνέντευξη με μια ομάδα μαθητών
Πολιτιστικό πρόγραμμα: «Χρόνος ο Χορόνους» σχολ. Έτος
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
Ζήνων ο Ελεάτης 1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Προσωπικές αντωνυμίες
Σύνθεση κινήσεων.
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αστεροειδής ή Ακτινωτός δίσκος Στενοπική σχισμή
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Ένα υποτιθέμενο παράδοξο
Πόση είναι η κινητική ενέργεια ;
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένα υποτιθέμενο παράδοξο Επαλληλία κινήσεων Επαλληλία ενεργειών ;

Ο Κώστας και ο Γιώργος παίζουν, εκτός από τάβλι, με παράδοξα από την Φυσική.

Φαντάσου έναν ακίνητο δίσκο μάζας 2kg και ακτίνας 0,5 m.

Έστω ότι του προσδίδουμε ταχύτητα 10 m/s και γωνιακή ταχύτητα 4 rad/s

Θα πρέπει να του προσφέρουμε ενέργεια :

Πως θα τρέξουμε με 10 m/s ;

Θα ανέβω στο όχημα. Θα τρέξει με 10 m/s και κατόπιν θα του προσδώσω ω = 4 rad/s.

Γύρνα τον τώρα.

Το όχημα του πρόσφερε ενέργεια :

Εγώ πρόσφερα ενέργεια :

Σύνολο : 102 J. Όπως είχαμε προβλέψει.

Μια άλλη μέρα … Τα παιδία παίζει.

Φαντάσου ένα ακίνητο κουτί μάζας 2kg.

Έστω ότι του προσδίδουμε ταχύτητα 12 m/s. Θα πρέπει να του προσφέρουμε ενέργεια : Πως θα τρέξουμε με 12 m/s ; Ούτε ο Μπολτ το καταφέρνει αυτό.

Έστω ότι του προσδίδουμε ταχύτητα 12 m/s.

Θα πρέπει να του προσφέρουμε ενέργεια :

Πως θα τρέξουμε με 12 m/s ; Ούτε ο Μπολτ το καταφέρνει αυτό.

Θα ανέβω στο όχημα κρατώντας το κουτί. Θα τρέξει με 10 m/s και τρέξω με 2 m/s ως προς το όχημα.

Τρέχα τώρα.

Το όχημα του πρόσφερε ενέργεια :

Ως προς εμένα το κουτί ήταν ακίνητο.Του πρόσφερα ενέργεια : Από την χημική μου ενέργεια.

Το όχημα του πρόσφερε ενέργεια : Ως προς εμένα το κουτί ήταν ακίνητο.Του πρόσφερα ενέργεια : Από την χημική μου ενέργεια. Σύνολο : 104 J. Κάπου κάνουμε λάθος.

Σύνολο : 104 J. Κάπου κάνουμε λάθος.

Πόση χημική ενέργεια δαπάνησε ο Γιώργος ; Που βρέθηκαν τα επιπλέον 40 J ; Γιατί επαληθεύτηκαν οι προβλέψεις τους στο πρώτο πείραμα ;

Την ιδέα μου έδωσε το βιβλίο των Μαχαίρα – Λέτη. Η εικόνα είναι του Μποστ από το βιβλίο «η εποχή μας» των Γιαλαμά- Παπαπερικλή.