ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ-ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόληψη Ατυχημάτων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Γενική Διεύθυνση Συνθηκών και Υγιεινής της Εργασίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
Μια πόλη για τους πεζούς
 H λέξη νοοτροπία είναι ντεμοντέ- όταν, όμως, αυτή χρησιμοποιείται δίπλα στο επίθετο «κακή» (για να περιγράψει τον τρόπο που οδηγούν οι Ελληνες), τότε.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
Αλκοόλ ή οδήγηση Ι. Στ. Παπαδόπουλος.
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Πώς να αποφύγουμε τα τροχαία ατυχήματα στη ζωή μας!
ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Με την ευγενική χορηγία της 1.
ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Λ.Τ. ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
Αλκοόλ-Αλκοολισμός. Εργασία στην Οικιακή Οικονομία
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
Τροχαία ατυχήματα – κυκλοφοριακή αγωγή
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
- Kάθε μέρα χάνεται μια πενταμελής οικογένεια ή μια ομάδα μπάσκετ. - Kάθε δύο μέρες μια ποδοσφαιρική ομάδα θυσιάζεται στην άσφαλτο. - Kάθε εβδομάδα.
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκόσμιο σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Στη χώρα μας, δυστυχώς, οι θάνατοι από τροχαία είναι σχεδόν διπλάσιοι.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
Ζ. Καλαϊτζή Θέμα: Πρόληψη Ατυχημάτων Και Πρώτες βοήθειες
1η Ερώτηση Ποιος και πότε δημιούργησε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Οττο 1876 Καρλ Μπεντς 1855 Γκότλιμπ Ντάιμλερ 1901 Ρούντολφ Ντίζελ 1830.
Παραδείγματα για τον λόγο που υπάρχουν νόμοι
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε2 ΑΛΕΞΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΤΑΞΗ : A’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: PROJECT ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΡΕΖΕΤΟΥ ΑΡΓΥΡΩ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΒΑΝΙΤΗ Ε. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ Χ. ΚΑΧΡΗ Ε. ΛΙΟΥΤΑΣ Ν.
Πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων Το 1896 καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος λόγω οδικού δυστυχήματος. Κατά τη διερεύνηση του δυστυχήματος, ο ιατροδικαστής είχε τότε.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Με την ευγενική χορηγία της. Τα ατυχήματα είναι η πρώτη αιτία θανάτου των παιδιών στη χώρα μας(50%) ‏
Μια Πόλη Για Πεζούς ..
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ-ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Μαθητές: Χατζηδιαμαντή Φωτεινή Φουντουλάκης Γιώργος Φρατζάκης Χάρης Τμήμα:Γ4 Μάθημα:ΚΠΑ

ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Οδήγηση σε κατάσταση μέθης Υπερβολική ταχύτητα   Αντικανονικό προσπέρασμα  Είσοδος στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας  Παραβίαση του σήματος ΣΤΟΠ  Παραβίαση προτεραιότητας  Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη  Επικίνδυνοι ελιγμοί  Χρήση εκτυφλωτικών φώτων  Απόσπαση προσοχής του οδηγού  Κούραση οδηγού Κακή ποιότητα του οδοστρώματος και η κατάσταση των αυτοκινήτων

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Τα τροχαία ατυχήματα έχουν σοβαρές συνέπειες τόσο για το άτομο όσο και  για την κοινωνία. Για το άτομο η απώλεια της ίδιας της ζωής του αλλά και ο τραυματισμός του που συνεπάγεται ενδεχόμενη αναπηρία για όλη του τη ζωή. Το τροχαίο ατύχημα μπορεί να προκαλέσει ψυχικά τραύματα και να επηρεάσει τις προσωπικές σχέσεις και την επαγγελματική σταδιοδρομία ενός ανθρώπου. Συνέπειες θα υπάρχουν επίσης για την οικογένεια και τους συγγενείς των θυμάτων, κυρίως με την ύπαρξη ψυχολογικών τραυμάτων.

Θύματα κάποιου ατυχήματος πέφτουν κάθε χρόνο 20 εκατομμύρια παιδιά σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Από αυτά 10.000 χάνουν τη ζωή, ενώ 30.000 μένουν ανάπηρα για όλη τους τη ζωή. Στη χώρα μας 20.000 παιδιά  νοσηλεύονται κάθε χρόνο εξαιτίας κάποιου ατυχήματος.

Στην εικοσαετία 1975-1995 στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ο αριθμός των νεκρών από τα τροχαία ατυχήματα μειώθηκε κατά 20%-50%, στην Ελλάδα ωστόσο έχουμε αύξηση κατά 100%. Το 30% των νεκρών από τροχαία είναι παιδιά, ποδηλάτες, υπέργηροι και άτομα με ειδικές ανάγκες. Από αυτά το 20% είναι πεζοί. Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα τροχαία αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου στις ηλικίες 15-24 ετών.

ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ Δεν οδηγούμε ποτέ, όταν έχουμε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα οινοπνευματωδών ποτών, ούτε επιτρέπουμε στον οδηγό της παρέας μας να οδηγήσει, αν έχει καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ. Στο 40% περίπου των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων οι υπαίτιοι οδηγοί είχαν κάνει χρήση αλκοόλ. Σεβόμαστε τα όρια ταχύτητας. Οι μεγάλες ταχύτητες σκοτώνουν. 

Οδηγούμε με ασφάλεια σημαίνει Οδηγούμε με ασφάλεια σημαίνει. δεν περνάμε με κόκκινο, σταματάμε στο ΣΤΟΠ και δίνουμε προτεραιότητα Αποφεύγουμε τα αντικανονικά προσπεράσματα. Υπακούμε στα σήματα των τροχονόμων. Κρατάμε τις κανονικές αποστάσεις από τα προπορευόμενα οχήματα.

Όταν οδηγούμε πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι Όταν οδηγούμε πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι. Επίσης δεν οδηγούμε ποτέ όταν είμαστε κουρασμένοι ή νυσταγμένοι. Φοράμε ζώνες ασφαλείας ακόμη και σε κοντινές αποστάσεις μέσα στην πόλη και βάζουμε τα παιδιά στα ειδικά καθίσματα ή στα πίσω καθίσματα με ζώνη ασφαλείας.  Δεν αλλάζουμε λωρίδες κυκλοφορίας απότομα και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.

10. Τέλος, πρέπει να μάθουμε να οδηγούμε υποχωρητικά 10. Τέλος, πρέπει να μάθουμε να οδηγούμε υποχωρητικά. Ας μη βλέπομε το διπλανό οδηγό σαν ανταγωνιστή μας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ