Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Advertisements

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΟΣ» ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ Στις γιορτές έχουμε αγορές και πολυκοσμία. Όταν βγαίνουμε με τα.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Μια πόλη για τους πεζούς
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
 H λέξη νοοτροπία είναι ντεμοντέ- όταν, όμως, αυτή χρησιμοποιείται δίπλα στο επίθετο «κακή» (για να περιγράψει τον τρόπο που οδηγούν οι Ελληνες), τότε.
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
- Επικινδυνοτητα απο ερευνεσ - μετατροπεσ
ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
Ομάδα 2 Παναγιώτης Μπελτάος Μάριος Μπορόβας Βασίλης Κανελλόπουλος
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Με την ευγενική χορηγία της 1.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
Παιδικά ατυχήματα Η κατάλληλη διαμόρφωση του χώρου, που βρίσκεται το παιδί, συμβάλλει στην πρόληψη ατυχημάτων.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Μηχανές αγωνιστικές Μαρία Τσαλαπάτη.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΤΕΜΟΥΡ ΤΑΡΙΚ ΤΑΞΗ : ΓΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : k. ΠΟΝΤΙΚΗ.
Κινητά Τηλέφωνα -Ασφάλεια-
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2.
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Ένα είδος επιβλαβούς ακτινοβολίας είναι αυτή του κινητού :
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ) Μάριος Κίτσινος Ηλίας Μπεροβίδης Χρήστος Ιορδανίδης Αθανάσιος Ζουρνατζής Ερευνητική εργασία «Το μηχανάκι ως τρόπος μετακίνησης των εφήβων»

Από το ποδήλατο στη μοτοσικλέτα Η ιστορία και η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας συνδέονται στενά με τη μαγεία της ταχύτητας

Και αυτό δεν έχει διόλου αλλάξει ως τις ημέρες μας, παρά το γεγονός ότι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές και εισαγωγείς συμφώνησαν το 2002 να δεσμευτούν προαιρετικά σε ανώτατο όριο ταχύτητας 298 χλμ./ώρα, προκειμένου να προλάβουν τη θέσπιση σχετικής νομικής ρύθμισης. Γιατί και το όριο των 300 χλμ./ώρα έχει ήδη ξεπεραστεί.

Ενώ η εξέλιξη του ποδηλάτου διήρκεσε 50 χρόνια (από την ξύλινη κατασκευή χωρίς πετάλια, τη «Draisine» (ντραϊζίνα) του Γερμανού Karl Drais von Sauerbronn το 1817, μέχρι το δίτροχο «Velocipede» με πετάλια του Michaux τo 1817 (που έκανε για πρώτη φορά δυνατή τη μετακίνηση χωρίς περπάτημα ή χρήση αλόγων), η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας ήταν πολύ ραγδαία.

Ήταν άλλωστε η λογική συνέχεια μετά το ποδήλατο Ήταν άλλωστε η λογική συνέχεια μετά το ποδήλατο. Γιατί παρόλο που το ποδήλατο έκανε πιο εύκολη και πιο γρήγορη την μετακίνηση, απαιτούσε όμως πάντα μυϊκή δύναμη.

Αυτό ακριβώς το μειονέκτημα πυροδότησε το ζήλο των πρώτων κατασκευαστών μοτοσικλέτας να μετατρέψουν το ποδήλατο σε μηχανοκίνητο δίτροχο.

ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ

Κανόνες Κ.Ο.Κ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Συγκεντρώνομαι κατά την διάρκεια της οδήγησης Χρησιμοποιώ έγκαιρα τους δείκτες για να δείξω που θέλω να κατευθυνθώ Χρησιμοποιώ την κόρνα και τους προβολείς όταν είναι απόλυτη ανάγκη

ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΜΕ Δίνω προτεραιότητα σε οδηγό που προσπαθεί να με προσπεράσει Παρκάρω σε χώρο όπου επιτρέπεται και όχι σε ζώνες ΑΜΕΑ και πεζών Δεν προσπαθώ να ανταποδώσω κάτι κακό σε άλλο οδηγό, ο θυμός μπορεί να οδηγήσει σε καταστροφικά δυστυχήματα, συνεχίζω ήρεμος την οδήγηση, αποφεύγω κάθε πρόκληση ή εμπλοκή

Τηρώ τον Κ.Ο.Κ τον κώδικα ΖΩΗΣ και είναι δική μου ευθύνη να το συνειδητοποιήσω και να προσαρμόσω τη συμπεριφορά μου Προσπαθώ να οδηγώ φιλικά προς το περιβάλλον και να διατηρώ το μηχανάκι μου σε άριστη μηχανολογική κατάσταση

Παραβάτες του Κ.Ο.Κ Η αντικοινωνική συμπεριφορά μου προκαλεί αντίδραση, εκνευρισμό και απόσπαση της προσοχής Οδηγώ με ευγένεια, συμβάλλω στην οδική ασφάλεια για μένα και τους άλλους οδηγούς

Ο δρόμος ανήκει σε όλους μας Δεν ξεχνώ ότι ο δρόμος δεν είναι μια χώρα αγρίων, όπου εκείνοι που νοιώθουν δυνατοί και οδηγούν χωρίς σύνεση μπορούν και υπαγορεύουν το δικό τους νόμο. Ο δρόμος ανήκει σε όλους μας Να μην ξεχνώ ότι καθένας από μας μπορεί οποτεδήποτε να είναι πεζός, οδηγός, συνεπιβάτης, ποδηλάτης, μοτοσικλετιστής

Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΩΣΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ 1-Φοράω πάντα κράνος 2-Δεν οδηγώ υπό την επήρεια αλκοόλ 3-Κρατάω αποστάσεις ασφαλείας 4-Δεν ξεπερνώ το όριο ταχύτητας στην πόλη 5-Ξεκουράζομαι στις μεγάλες αποστάσεις

6-Παρακολουθώ συνεχώς την κυκλοφορία 7-Δεν μιλώ στο κινητό ενώ οδηγώ 8-Μεταφέρω παιδιά μόνο στο ειδικό κάθισμα 9-Φοράω πάντα κράνος όταν οδηγώ δίκυκλο 10-Προσέχω και σέβομαι τους πεζούς

ΥΠΟΣΤΙΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α., Εταιρία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων. Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός. Σκοπός της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ είναι η ψυχολογική υποστήριξη θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων, η ανάληψη, η προώθηση, η ενημέρωση και η εκπαίδευση σε θέματα και δράσεις που προάγουν την οδική ασφάλεια με στόχο την πρόληψη και την μείωση των Τροχαίων Δυστυχημάτων.