ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

Μηχανισμοί Ελευθέριος Αθηνοδώρου.
ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Αρχή.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Joe Logano Ο Joe Logano είναι ένας από τους μεγάλους οδηγούς του κόσμου.
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
Ο Υπολογιστής των Αντικυθήρων, 80 μ.Χ. Μηχανισμός των Αντικυθήρων
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Κιτσας θυμιος Μυρωνας Κολιογιωργης
Αυτοκίνητα νέες τεχνολογίες
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
ΥΒΡΙΔΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΕΠΙΣΩΤΡΑ Ή ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
1η Ερώτηση Ποιος και πότε δημιούργησε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Οττο 1876 Καρλ Μπεντς 1855 Γκότλιμπ Ντάιμλερ 1901 Ρούντολφ Ντίζελ 1830.
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
«Οικολογία και μετακίνηση».. Ομάδα εργασίας μαθητών.
Μάθημα: Κοινωνικά Ζητήματα και Επιχειρηματικές Πρακτικές Διδάσκουσα: Μπέττυ Τσακαρέστου Βουδούρης Γιώργος Γκιμούση Πανωραία Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής και.
Μηχανές αγωνιστικές Μαρία Τσαλαπάτη.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ V-TEC.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
1ο ΓΕΛ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ   2η Ερευνητική Εργασία σχολικού έτους     ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ    
ΣΤΟΧΟΣ Ο στόχος της ομαδικής μας εργασίας είναι πρώτα απ' όλα να γνωρίσουν οι αναγνώστες πότε δημιουργήθηκε το πρώτο αυτοκίνητο, την ιστορία του και πως.
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ)
ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
Ερωτήσεις Θεωρίας. Ερ. 1: Αναφέρετε τα μέρη του κορμού ενός εμβολοφόρου κινητήρα. Σύντομη περιγραφή. Απάντηση: ΜΕΚ. 1 ο Μαθημα σλαιντ
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
« Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού Κουκούλης Πάρης
Θεωρητικοί κύκλοι αέρα-Γενικά Θερμοδυναμικός κύκλος: Εργαζόμενο μέσο σταθερό, με μόνιμη (σταθερή) παροχή σε κλειστό κύκλωμα. Μηχανικός κύκλος σε εμβολοφόρο.
Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ΄΄ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Μηχανισμός Εμβόλου-Διωστήρα-Στροφαλοφόρου άξονα ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
Ενέργεια Μορφές Ενέργειας Έργο.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
Νέος κινητήρας πετρελαίου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Υδραυλικά Υδραυλικό σύστημα P F C (Εμβολοφόρα αντλία)
Μηχανισμοί 25/12/2017.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 4 Πολυκύλινδροι κινητήρες
ΔΟΜΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Οδυσσέας Μανωλιάδης.
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ
Οδυσσέας Μανωλιάδης 20 Οκτωβρίου 2010
Ελληνογαλλικη σχολη-ο αγιος παυλος
Διδακτική Παραολυμπιακών Αθλημάτων
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Ε) Από το χθες στο σήμερα οι αλλαγές ….
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Ηλεκτρονικός Έλεγχος και Αυτοματισμοί σε Σύγχρονα Κιβώτια Ταχυτήτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ NiKoC ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ

ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ (Internal combustion engine) ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΛΟΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

Ιστορία Το Αυτοκίνητο, με κινητήρα του Nicholaus Otto, εσωτερικής καύσης, Βενζίνης, εφευρέθηκε στήν Γερμανία το 1885 από τον Karl Benz. Ο Benz κατέθεσε τα σχέδια αυτού του αυτοκινήτου στίς 29 Ιανουαρίου 1886 στο Mannheim για την ευρεσιτεχνία του. Παρότι ο Benz χρεώθηκε την ανακάλυψη του σύγχρονου αυτοκινήτου, αρκετοί άλλοι Γερμανοί μηχανικοί κατασκεύαζαν ένα παρόμοιο όχημα την ίδια εποχή. Το 1886,ο Gottlieb Daimler και ο Wilhelm Maybach στην Στουτγάρδη κατέθεσαν την ευρεσιτεχνία για την μοτοσυκλέτα, κατασκευασμένη και δοκιμαζμένη το 1885. Το 1870, ο Γερμανο-Αυστριακός ευευρέτης Siegfried Marcus συναρμολόγισε ένα μηχανοκίνητο αμαξίδιο.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΥ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ Η επιθυμία των κατασκευαστών κινητήρων και των ειδικών στη θερμοδυναμική, να μεταδίδονται διαφορετικές καμπύλες παλινδρομικής κίνησης σε μια βαλβίδα, υπάρχει ήδη από τις αρχές του 20ου αιώνα – αυτό φαίνεται από το πλήθος διπλωμά- των ευρεσιτεχνίας. Οι πολύ αυστηρές προδιαγραφές για την εκπομπή καυσαερίων και η απαίτηση για μικρότερη κατανάλωση καυσίμων με ταυτόχρονα μεγαλύτερη ευχαρίστηση κατά την οδήγηση που εκφράζονται σε μεγέθη όπως ισχύς, ροπή στρέψης και συμπεριφορά απόκρισης, απαιτούν αυξημένη ευελιξία του συστήματος μετάδοσης κίνησης των βαλβίδων. Σε μικρές σειρές τα συστήματα μεταβλητής παλινδρομικής κίνησης με τις αντίστοιχες σειρές εκκέντρων όπως ζύγωθρα μεταβλητού χρονισμού ή ωστήρια υλοποιούνται ήδη.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 2 Η μεταβλητή παλινδρομική κίνηση εφαρμόζεται, για να μπορέσετε ανάλογα με το σημείο λειτουργίας να πραγματοποιήσετε διάφορες καμπύλες παλινδρομικής κίνησης των βαλβίδων, να ρυθμίσετε δηλαδή κάθε φορά την βέλτιστη παλινδρομική κίνηση των βαλβίδων. Προϋπόθεση είναι, ότι για κάθε εναλλακτική παλινδρομική κίνηση της βαλβίδας υπάρχει επίσης ένα αντίστοιχο έκκεντρο ως στοιχείο παλινδρομικής κίνησης – εκτός και αν, η εναλλακτική είναι η μηδενική παλινδρομική κίνηση, δηλαδή η ακινητοποίηση της βαλβίδας. Σ' αυτή την περίπτωση το στοιχείο που βρίσκεται σε εμπλοκή με τη βαλβίδα στηρίζεται στον κύκλο του εκκέντρου.

ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Ο ορισμός της διαίρεσης... ...είναι η λειτουργία του διαφορικού και του κιβωτίου. Αυτά τα δύο φροντίζουν ώστε να υποπολλαπλασιάζουν και να μοιράζουν την δύναμη του μοτέρ με τελικούς αποδέκτες τα πίσω λάστιχα. Το διαφορικό είναι μπλοκέ δύο δρόμων (δηλαδή δουλεύει και στο πάτημα και στο άφημα του γκαζιού) της ATS και βοηθάει πάρα πολύ τον φίλο μας τον Πανίκο όταν θέλει να κάνει επιτόπου στροφή, η οποία όμως τις περισσότερες φορές καταλήγει σε donut. Οι βάσεις του μοτέρ, του κιβωτίου και του διαφορικού αλλάχθηκαν με ποιό δυνατές της TRD. Αντιστρεπτικές ράβδοι της TRD έχουν φορεθεί μπροστά και πίσω οι οποίες συνεργάζονται με το Drag Spec Hyper kit ανάρτησης της HKS για να κρατάνε τους τροχούς βιδωμένους στο δρόμο. Για την σύμπλεξη του μοτέρ με τα γρανάζια του κιβωτίου έχει επιλεγεί ένας τριπλός ανθρακονημάτινος δίσκος της OS Ciken ο οποίος δεν δείχνει σημάδια κούρασης όσο και αν χτυπιέσαι πάνω στο αριστερό πεντάλ. Δύσκολο έργο έχουν και οι 18αρες ζάντες, ιδιαίτερα οι πίσω οι οποίες ακόμα και με ελαστικά διαστάσεων 275/35 πασχίζουν να βρουν πρόσφυση κάθε φορά που το πόδι του Πανίκου πέφτει βαρύ στο δεξί πεντάλ. Για τις πράξεις της αφαίρεσης χιλιομέτρων από το κοντέρ του Supra φροντίζουν τα φρένα της Brembo με τις τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και τις διπίστονες πίσω. Τα τακάκια ασκούν πίεση στους τρυπητούς-χαρακτούς δίσκους των 330 χιλιοστών και στις τέσσερις γωνίες

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ toyota supra

Ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιείται στο TOYOTA SUPRA…

ΠΙΣΤΟΝΙ

ΛΟΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Το επέλεξα επειδή ήταν το ευκολότερο που θα μπορούσα να διαλέξω…