ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ NiKoC ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ (Internal combustion engine) ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΛΟΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Ιστορία Το Αυτοκίνητο, με κινητήρα του Nicholaus Otto, εσωτερικής καύσης, Βενζίνης, εφευρέθηκε στήν Γερμανία το 1885 από τον Karl Benz. Ο Benz κατέθεσε τα σχέδια αυτού του αυτοκινήτου στίς 29 Ιανουαρίου 1886 στο Mannheim για την ευρεσιτεχνία του. Παρότι ο Benz χρεώθηκε την ανακάλυψη του σύγχρονου αυτοκινήτου, αρκετοί άλλοι Γερμανοί μηχανικοί κατασκεύαζαν ένα παρόμοιο όχημα την ίδια εποχή. Το 1886,ο Gottlieb Daimler και ο Wilhelm Maybach στην Στουτγάρδη κατέθεσαν την ευρεσιτεχνία για την μοτοσυκλέτα, κατασκευασμένη και δοκιμαζμένη το 1885. Το 1870, ο Γερμανο-Αυστριακός ευευρέτης Siegfried Marcus συναρμολόγισε ένα μηχανοκίνητο αμαξίδιο.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΥ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ Η επιθυμία των κατασκευαστών κινητήρων και των ειδικών στη θερμοδυναμική, να μεταδίδονται διαφορετικές καμπύλες παλινδρομικής κίνησης σε μια βαλβίδα, υπάρχει ήδη από τις αρχές του 20ου αιώνα – αυτό φαίνεται από το πλήθος διπλωμά- των ευρεσιτεχνίας. Οι πολύ αυστηρές προδιαγραφές για την εκπομπή καυσαερίων και η απαίτηση για μικρότερη κατανάλωση καυσίμων με ταυτόχρονα μεγαλύτερη ευχαρίστηση κατά την οδήγηση που εκφράζονται σε μεγέθη όπως ισχύς, ροπή στρέψης και συμπεριφορά απόκρισης, απαιτούν αυξημένη ευελιξία του συστήματος μετάδοσης κίνησης των βαλβίδων. Σε μικρές σειρές τα συστήματα μεταβλητής παλινδρομικής κίνησης με τις αντίστοιχες σειρές εκκέντρων όπως ζύγωθρα μεταβλητού χρονισμού ή ωστήρια υλοποιούνται ήδη.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 2 Η μεταβλητή παλινδρομική κίνηση εφαρμόζεται, για να μπορέσετε ανάλογα με το σημείο λειτουργίας να πραγματοποιήσετε διάφορες καμπύλες παλινδρομικής κίνησης των βαλβίδων, να ρυθμίσετε δηλαδή κάθε φορά την βέλτιστη παλινδρομική κίνηση των βαλβίδων. Προϋπόθεση είναι, ότι για κάθε εναλλακτική παλινδρομική κίνηση της βαλβίδας υπάρχει επίσης ένα αντίστοιχο έκκεντρο ως στοιχείο παλινδρομικής κίνησης – εκτός και αν, η εναλλακτική είναι η μηδενική παλινδρομική κίνηση, δηλαδή η ακινητοποίηση της βαλβίδας. Σ' αυτή την περίπτωση το στοιχείο που βρίσκεται σε εμπλοκή με τη βαλβίδα στηρίζεται στον κύκλο του εκκέντρου.
ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Ο ορισμός της διαίρεσης... ...είναι η λειτουργία του διαφορικού και του κιβωτίου. Αυτά τα δύο φροντίζουν ώστε να υποπολλαπλασιάζουν και να μοιράζουν την δύναμη του μοτέρ με τελικούς αποδέκτες τα πίσω λάστιχα. Το διαφορικό είναι μπλοκέ δύο δρόμων (δηλαδή δουλεύει και στο πάτημα και στο άφημα του γκαζιού) της ATS και βοηθάει πάρα πολύ τον φίλο μας τον Πανίκο όταν θέλει να κάνει επιτόπου στροφή, η οποία όμως τις περισσότερες φορές καταλήγει σε donut. Οι βάσεις του μοτέρ, του κιβωτίου και του διαφορικού αλλάχθηκαν με ποιό δυνατές της TRD. Αντιστρεπτικές ράβδοι της TRD έχουν φορεθεί μπροστά και πίσω οι οποίες συνεργάζονται με το Drag Spec Hyper kit ανάρτησης της HKS για να κρατάνε τους τροχούς βιδωμένους στο δρόμο. Για την σύμπλεξη του μοτέρ με τα γρανάζια του κιβωτίου έχει επιλεγεί ένας τριπλός ανθρακονημάτινος δίσκος της OS Ciken ο οποίος δεν δείχνει σημάδια κούρασης όσο και αν χτυπιέσαι πάνω στο αριστερό πεντάλ. Δύσκολο έργο έχουν και οι 18αρες ζάντες, ιδιαίτερα οι πίσω οι οποίες ακόμα και με ελαστικά διαστάσεων 275/35 πασχίζουν να βρουν πρόσφυση κάθε φορά που το πόδι του Πανίκου πέφτει βαρύ στο δεξί πεντάλ. Για τις πράξεις της αφαίρεσης χιλιομέτρων από το κοντέρ του Supra φροντίζουν τα φρένα της Brembo με τις τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και τις διπίστονες πίσω. Τα τακάκια ασκούν πίεση στους τρυπητούς-χαρακτούς δίσκους των 330 χιλιοστών και στις τέσσερις γωνίες
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ toyota supra
Ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιείται στο TOYOTA SUPRA…
ΠΙΣΤΟΝΙ
ΛΟΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Το επέλεξα επειδή ήταν το ευκολότερο που θα μπορούσα να διαλέξω…