Μαθαίνω να είμαι καλό παιδί στην τραμπάλα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένας άντρας μέσα σε ένα αερόστατο συνειδητοποιεί ότι έχει χαθεί
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Στο διάλειμμα.
ΘΑΝΑΣΙΜΟ 69 Copyright ® 2005 by fontroul ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΓΚΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ. ΠΑΝΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΚΡΕΒΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΤΟΥ ΛΕΕΙ.
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
γράφτηκε από τη Νάου Χριστοδούλη
Το δοντάκι μου χάλασε.
Τα τέσσερα κεριά….
Πάσχα!.
Το ενδιαφέρον των παιδιών για εκείνο το οποίο "καλούνται" να λάβουν ως νέα πληροφορία είναι αυτό που αποτελεί το ισχυρότερο κίνητρό τους στην ανακάλυψη.
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
27o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Στην τάξη μου.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
Η αρνητική κριτική μας αναγκάζει να βελτιωνόμαστε! Όσοι διαφωνούν μόνο προβλήματα δημιουργούν…
Κοιτάξτε το κοντό παιδί, φοράει ένα χαζό καπέλο! ΧΑ ΤΙ ΑΣΤΕΊΟ! ΧΑ.
Σηκώνεται το πρώτο παιδάκι και......
Τα χομπι μου Γεια σας είμαι η Αποστολία είμαι 12 ετών και πάω 6η τάξη. Μου αρέσει η μουσική, ο χορός και το τραγούδι. Επίσης μου αρέσει να ζωγραφίζω να.
QUIZ Υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης. Ένα άτομο σου λέει πως είναι η Μαρία και ότι θέλει τον κωδικό σου για να σου κάνει νέο ρεκόρ στο παιχνίδι. Τι κάνεις??
Varoufakis Eurogroup Show! 11/2/2015
Βασική εκπαίδευση 2 Εκπαίδευση δασκάλων BCM
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α1 Αντωνίου Αλέξανδρος Κερασίδου Βασιλική
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Το χρυσόψαρο Xρήστος Κωτσαλάς.
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ Δήμητρα Γαλάνη Αθηνά Κυριάκου.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Τί κάνει ένα παιδί, όταν λέει ψέματα; Καλύπτει:
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Το παραμύθι του Β1 πετάω κι εγώ Είμαι λυπημένο. Το δρώμενο του Β1 Φοβάμαι Γιατί κλαίει; Τι ωραία που πετάμε.
Δημιουργικές εργασίες στη λογοτεχνία Δασκάλα: Έλενα Στράτη
ΤΟ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟ Λαϊκα Παραμυθια Σοϊλεμεζιδης Ηλίας Β΄5.
Lesson 2 ΜΑΘΗΜΑ 2 GRE 101. Verbs in active and passive voice.
Εργασία στο μάθημα : Η λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαρία (Α.Μ.4395) Σιούρτου Νικολέτα-Αντιγόνη (Α.Μ.4474) Δεκέμβριος 2011.
Το παραμύθι της καρδιάς μας Προνηπιακό τμήμα 2016.
Ημερολόγιο από την περίοδο της κατοχής Ά λλη μια μέρα της γερμανικής κατοχής. Η μητέρα κάθεται στον καναπέ και κλαίει, η αδερφή μου την παρηγορά.Η μητέρα.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Το χρυσόψαρο ΛΑΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Η/Υ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Σχολικός εκφοβισμός (1)
At a restaurant Talking about future plans
Κατερίνα και Μαριαλένα
Copyright ® 2005 by fontroul
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Προσωπικές αντωνυμίες
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
Τάσος, το σαλιγκάρι Ένα σαλιγκάρι μέσα στη σακούλα!
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Φίλοι Μερικές φορές θέλουμε να δείξουμε στους φίλους μας ότι τους αγαπάμε. Μπορούμε να τους σφίξουμε το χέρι ή να μοιραστούμε ένα παιχνίδι μαζί τους. Έτσι,
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 «ΦΙΛΙΑΣ» ΣΤ΄ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΣΗΜΑΝΤΡΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθαίνω να είμαι καλό παιδί στην τραμπάλα Μαθαίνω να είμαι καλό παιδί στην τραμπάλα

Αν κάνουν άλλα παιδάκια τραμπάλα, δεν πειράζει Αν κάνουν άλλα παιδάκια τραμπάλα, δεν πειράζει. Περιμένω ήσυχος τη σειρά μου.

Μπορώ να κάνω στύλο ν’ ανέβω στην τσουλήθρα να τρέξω Μπορώ να κάνω στύλο ν’ ανέβω στην τσουλήθρα να τρέξω

Και ΜΕΤΑ τραμπάλα!

Δεν μπορώ να κάνω μόνος μου τραμπάλα. Ζητάω από παιδάκι να κάνουμε μαζί. κάνουμε τραμπάλα;

Πάω κοντά στο παιδάκι το κοιτάω Πάω κοντά στο παιδάκι το κοιτάω λέω δυνατά Κάνουμε τραμπάλα;

Αν το παιδάκι μου πει όχι δεν πειράζει λέω σε άλλο παιδάκι Αν το παιδάκι μου πει όχι δεν πειράζει λέω σε άλλο παιδάκι Κάνουμε τραμπάλα; όχι Κάνουμε τραμπάλα;

Αν μου πει ναι πάμε στην τραμπάλα γιούπιιιιιι!!!!!

Αν κάνω δυνατά τα παιδάκια δε θα θέλουν να κάνουν μαζί μου Κάνω τραμπάλα σιγά Αν κάνω δυνατά τα παιδάκια δε θα θέλουν να κάνουν μαζί μου

Κοιτάω το παιδάκι Και ακούω τι μου λέει

Έτσι, θα είμαι καλό παιδί και όλοι θα θέλουν να κάνουν μαζί μου τραμπάλα!