ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΕΙΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Advertisements

Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
1 ΤΑ ΝΕΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ. 2 - Από τον Ιούλιο ψηφίστηκαν τρεις νόμοι που περιέχουν σημαντικές αλλαγές στην φορολογική νομοθεσία και επιβάλλουν νέους φόρους.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Σταυρακάκης Μ. Γεώργιος Υποπυραγός
Εκπαιδευτικό υλικό προγράμματος αντιμετώπισης της παιδικής επιθετικότητας για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΚΑΙ ΚΡΟΥΝΟΙ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΤΣΑΜΑΓΚΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ.
Το υλικό του Υπολογιστή
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Σεισμοί.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Τι κάνω όταν έχει σεισμό;
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
ΣΕΙΣΜΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ : Μάνεση Ευδοκία ΤΑΞΗ : Γ 2΄ α
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Άρωμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Χριστίνα Παπαζήση Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δ/νση Δ.Ε. Β΄Αθήνας.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
ΣΕΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Βασίλειος Πάσχος ΠΕ19.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΚΑΤΟΧΗ - ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Αβιοτικό περιβάλλον οργανισμοί.
Μ ΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ. Σ ΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Απόκτηση γνώσεων για τη σημασία των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Κατανόηση της συμβολής.
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ/ΕΚΠ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ «ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ»
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 4η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Λειτουργία των ΚεΠληΝεΤ Εργαστήρια Πληροφορικής Ελεύθερο λογισμικό GNU.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
ΜΑΘΗΜΑ AIMATΟΛΟΓΙΑ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΠΡΟΝΟΙΑΣ Γ’ ΤΑΞΗ ΕΠΑ. Λ
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
1 Ανατολική Μακεδονία - Θράκη Τμήμα Γεωλογίας Α.Π.Θ., Ασκήσεις Υπαίθρου Β’ έτους.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Επαγγελματικο Λυκειο σαμου
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
2o Γ/ΣΙΟ - ΓΕΛ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ
ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΕΧΘΡΟΣ ‘Η ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ;
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ
«Σεισμός : Η γνώση είναι … ασπίδα προστασίας» Σχολ. Έτος
2o Γ/ΣΙΟ - ΓΕΛ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ.
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Αυτοπροστασία από το σεισμό..
Μπαμπά σήμερα μάθαμε τι πρέπει να κάνουμε όταν γίνεται σεισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΕΙΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ, ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΙΚΟΥ. ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ» Σχολική συντονιστική μονάδα ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΟΥ ΜΥΛΟΤΟΠΟΥ Συντονιστής: Μενέλαος Μιχαηλίδης Καθηγητής ΠΕ03 Φορέας υλοποίησης ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ

ΤΙΤΛΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 2. 4. 3 ΤΙΤΛΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 2.4.3.γ - ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ. ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΑΙΩΝΑ 01 ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΙΟΥΡΤΣΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΠΕΛΛΑΣ 02 ΔΑΛΑΚΜΑΝΗ ΟΛΥΜΠΙΑ 1ο ΤΕΕ ΑΡΙΔΑΙΑΣ 03 ΔΟΥΔΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΝ ΛΥΚΕΙΟ ΕΞΑΠΛΑΤΑΝΟΥ 04 ΣΙΑΚΗ ΕΛΕΝΗ 1 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΙΔΑΙΑΣ 05 ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν ΜΥΛΟΤΟΠΟΥ 06 ΜΑΖΓΑΛΤΖΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΟΜΑΧΩΝ 07 ΙΘΚΙΕΡΔΟ ΜΑΡΙΑ-ΙΩΑΚΙΝΑ ΕΛ ΑΡΙΔΑΙΑΣ 08 ΛΑΖΑΡΟΥ ΣΟΦΙΑ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΔΕΣΣΑΣ 09 ΣΑΒΒΑΝΤΟΓΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΝΙΣΣΑΣ 10 ΧΑΡΙΣΙΑΔΟΥ ΧΡΥΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΥΔΡΑΣ 11 ΓΚΟΥΝΖΟΥΔΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΥΩΤΙΣΣΑΣ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ, ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΙΚΟΥ. ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ 01 ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΓΥΜΝ. Ν. ΜΥΛΟΤΟΠΟΥ 02 ΙΓΝΑΤΙΑΔΟΥ ΑΛΙΚΗ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ 03 ΜΥΛΟΝΟΓΛΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ 04 ΒΛΑΪΚΟΥΔΗ ΣΤΑΜΑΤΙΑ 2ο ΤΕΕ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ 05 ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ 1o ΤΕΕ ΕΔΕΣΣΑΣ 06 ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΣΗΜΑΚΗΣ 2o ΤΕΕ ΑΡΙΔΑΙΑΣ 07 ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 1o ΤΕΕ ΑΡΙΔΑΙΑΣ 08 ΠΕΤΡΙΔΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΥΔΡΑΣ 09 ΜΕΛΛΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΟΥΣΤΑΝΗΣ 10 ΜΠΑΧΑΡΑΚΗΣ ΘΩΜΑΣ 1o ΤΕΕ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ 01 ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΡΑΒΙΤΗΣ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΥΔΡΑΣ 02 ΤΣΑΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΥΔΡΑΣ 03 ΤΣΑΠΑΝΙΔΗΣ ΑΒΡΑΑΜ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν ΜΥΛΟΤΟΠΟΥ 04 ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΠΕΤΡΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΟΜΑΧΩΝ 05 ΧΑΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΝΙΣΣΑΣ 06 ΠΟΡΙΤΣΑΝΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΑ 2o ΤΕΕ ΑΡΙΔΑΙΑΣ 07 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΗΛΙΑΝΑ 2o ΤΕΕ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ 08 ΣΚΟΥΠΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 1o ΤΕΕ ΑΡΙΔΑΙΑΣ 09 ΜΙΝΤΣΗ ΕΛΕΝΗ 3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΔΕΣΣΑΣ 10 ΚΥΡΛΗ - ΧΛΗ ΑΝΝΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΥΩΤΙΣΣΑΣ

ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ

Πριν το σεισμό

Με την οικογένειά μας καταστρώνουμε πλάνο με αναλυτικές οδηγίες για τις: Ενέργειες προετοιμασίας – πρόληψης Ενέργειες μας κατά το σεισμό Ενέργειες μας μετά το σεισμό

Πιο αναλυτικά Όλα τα μέλη της οικογένειας πρέπει να γνωρίζουν τι να κάνουν σε περίπτωση σεισμού. Προγραμματίστε πού θα καταφύγετε μετά το σεισμό. Καθορίστε πού και πώς θα συναντηθείτε Μάθετε τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης Να ξέρετε από πού κλείνουν οι γενικοί διακόπτες (ηλεκτρικού, γκαζιού, φυσικού αερίου, νερού)

Οργανώνουμε το σπιτικό κατάλογο έκτακτης ανάγκης και εφοδιαζόμαστε τα παρακάτω είδη.

Πιο αναλυτικά Προμηθευτείτε τα άμεσα απαραίτητα σε περίπτωση σεισμού όπως: φακό, φορητό ραδιόφωνο, μπαταρίες, κουτί πρώτων βοηθειών, πυροσβεστήρα. Εμφιαλωμένο νερό Τρόφιμα (ξερή τροφή όπως φρυγανιές , κονσέρβες κλπ) Εργαλεία (σφυρί, κατσαβίδια, πένσα κλπ) Τακτοποιήστε τα σε συγκεκριμένα μέρη και μάθετε όλοι πια είναι αυτά

Στερεώνουμε τα ψηλά αντικείμενα και έπιπλα Στερεώνουμε τα ψηλά αντικείμενα και έπιπλα. Φροντίζουμε να τα τοποθετήσουμε έτσι ώστε να μη κλείνουν τις διόδους εξόδου.

Πιο αναλυτικά Ενημερωθείτε για τα απλά μέτρα αντισεισμικής προστασίας στο σπίτι. Τέτοια μέτρα είναι: Να στερεώσετε καλά στους τοίχους τα βαριά αντικείμενα όπως: έπιπλα, κάδρα, καθρέπτες, θερμοσίφωνα. Να τοποθετήσετε τα εύθραυστα αντικείμενα σε χαμηλά ράφια.

Την ώρα του σεισμού

Την ώρα του σεισμού δεν τρέχουμε προς τα έξω Την ώρα του σεισμού δεν τρέχουμε προς τα έξω. Στεκόμαστε κάτω από μια κάσα εσωτερικής πόρτας. Κρατάμε την ψυχραιμία μας, προσπαθώντας να μην πανικοβάλλουμε τον εαυτό μας αλλά και τους άλλους.

Αν στο χώρο υπάρχει ένα γερό τραπέζι ή κρεβάτι, μπαίνουμε από κάτω, προσπαθώντας να προφυλάξουμε το κεφάλι μας.

Προσέχουμε τα σπασμένα τζάμια από τα παράθυρα, τους καθρέπτες, τα κάδρα και τις βιτρίνες. Απομακρυνόμαστε από τα βαριά έπιπλα. Δεν βγαίνουμε στα μπαλκόνια.

Μετά το σεισμό

Ελέγχουμε για μικροεστίες φωτιάς Ελέγχουμε για μικροεστίες φωτιάς. Κατεβάζουμε το γενικό διακόπτη του ηλεκτρικού ρεύματος, του γκαζιού του νερού. Παίρνουμε μαζί μας τα απαραίτητα: φακό, ραδιόφωνο, νερό και ότι άλλο έχουμε ανάγκη

Κατά την έξοδο από το σπίτι, δεν χρησιμοποιούμε το ασανσέρ Κατά την έξοδο από το σπίτι, δεν χρησιμοποιούμε το ασανσέρ. Προσέχουμε για πεσμένους σοβάδες και σπασμένα τζάμια.

Κατεβαίνουμε γρήγορα και προσεχτικά τις σκάλες αποφεύγοντας το συνωστισμό.

Αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις με πειθαρχεία στους κανόνες και τις εντολές των μεγαλυτέρων. Λειτουργούμε με πνεύμα ομαδικότητας και ενδιαφέροντος για τον διπλανό μας.

Αποφεύγουμε τα πεσμένα καλώδια και προειδοποιούμε τους άλλους γι’αυτά Αποφεύγουμε τα πεσμένα καλώδια και προειδοποιούμε τους άλλους γι’αυτά. Μένουμε μακριά από χαλάσματα και ψηλά αντικείμενα

Ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες των αρχών Ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες των αρχών. Ενημερωνόμαστε μόνο από τους αρμόδιους φορείς. Δεν δίνουμε βάση σε ανεύθυνες φημολογίες και προσπαθούμε να μη τις διαδίδουμε και εμείς.

ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ

Παραμένουμε ψύχραιμοι Μπαίνουμε κάτω από τα θρανία, κρατώντας το ένα πόδι

Απομακρυνόμαστε από παράθυρα, τζαμαρίες, ψηλά έπιπλα και αντικείμενα

Δεν προσπαθούμε να διαφύγουμε από τα παράθυρα

Εκκενώνουμε την αίθουσα σύμφωνα με τις οδηγίες του καθηγητή μας, πειθαρχημένα, με σειρά και μεγάλη προσοχή.

Δεν συνωστιζόμαστε στην έξοδο Δεν συνωστιζόμαστε στην έξοδο

Εάν βρισκόμαστε εκτός σχολείου δεν μπαίνουμε μέσα σε αυτό Εάν βρισκόμαστε εκτός σχολείου δεν μπαίνουμε μέσα σε αυτό. Απομακρυνόμαστε από ηλεκτροφόρα καλώδια.

Παραμένουμε μακριά από μισογκρεμισμένα κτίρια, περιφράξεις ή άλλες επικινδυνότητες. Δεν πλησιάζουμε τις ακτές. Δεν πίνουμε νερό από τη βρύση, πριν ελεγχθεί η καταλληλότητά του.

Διατηρούμε την ψυχραιμία μας και δεν δίνουμε βάση σε φημολογίες Διατηρούμε την ψυχραιμία μας και δεν δίνουμε βάση σε φημολογίες. Περιμένουμε τους κηδεμόνες μας να μας παραλάβουν.

Το υλικό για τις διαφάνειες προέρχεται από : Το site του Ο.Α.Σ.Π. www.oasp.gr Το έντυπο υλικό του Ο.Α.Σ.Π. Την εγκύκλιο του ΥΠ.Ε.Π.Θ για την αντισεισμική προστασία Το CD του Ο.Α.Σ.Π. με θέμα: «Μαθαίνω για τους σεισμούς» Για να επικοινωνήσετε με τον συντάκτη : http://gymn-n-mylot.pel.sch.gr mail@gymn-n-mylot.pel.sch.gr menelao@aias.gr