Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Ανάλυση λευκού φωτός και χρώματα
Ηλεκτρομαγνητικό Φάσμα
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Κεφάλαιο 3 ον OΠΤΙΚΗ.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
2ο ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Υπεριώδης και Υπέρυθρη ακτινοβολία
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Το ηλιακό σύστημα και η Γη
ΠΑΡΑΓΙΟΥΔΑΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΟΓΚΑ ΚΕΛΛΥ
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Το Ηλεκτρομαγνητικό Φάσμα
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Φάσματα.
Κεφάλαιο 2ο Πεπερασμένα αυτόματα.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Λάμπες φθορισμού Σύγκριση λαμπτήρων πυρακτώσεως, φθορισμού και led.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
8.3 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ 8.4 ΤΟ ΧΡΩΜΑ.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Κληρονομικότητα.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄ Λυκείου Ιανουάριος 2012
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Επιμέλεια: Δρακοπούλου Ευαγγελία Αριθμός Μητρώου:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Οπτικά φαινόμενα (Ανάκλαση – Διάθλαση)
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΑΚΤΙΝΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ
1 Fun with Physics Η φύση του φωτός 2 Οι ερωτήσεις χωρίζονται σε 2 κατηγορίες : 1. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. 2. Ερωτήσεις σωστού - λάθους. 1. Ερωτήσεις.
ΑΝΑΚΛΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΜΗΚΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ
Τα παιχνίδια του φωτός (2)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα Fun with Physics Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα Ερωτήσεις

Κάντε κλικ στο τετραγωνάκι Κάντε κλικ στο τετραγωνάκι Οι ερωτήσεις χωρίζονται σε 2 κατηγορίες : 1. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. 2. Ερωτήσεις σωστού - λάθους. Διαβάστε προσεκτικά την ερώτηση. Επιλέξτε τη σωστή κατά τη γνώμη σας πρόταση και κάντε κλικ πάνω στο αντίστοιχο τετραγωνάκι Αν η επιλογή σας είναι σωστή τότε κάνοντας κλικ στο κατάλληλο τετραγωνάκι, ακούτε τον κατάλληλο ήχο και η διαφάνεια αλλάζει πηγαίνοντας αυτόματα στην επόμενη διαφάνεια, επιβραβεύοντας την προσπάθειά σας. Αν η επιλογή σας είναι λάθος τότε κάνοντας κλικ στο κατάλληλο τετραγωνάκι, ακούτε τον κατάλληλο ήχο, εμφανίζεται διαφάνεια που σας πληροφορεί ότι η επιλογή σας είναι λάθος και σας προτρέπει για μια νέα επιλογή π.χ. αν η επιλογή σας είναι σωστή τότε ο ήχος που θα ακούσετε είναι : αν η επιλογή σας είναι λάθος τότε ο ήχος που θα ακούσετε είναι : Αν δεν γνωρίζετε την απάντηση ή δεν είστε σίγουροι για αυτή και θέλετε πληροφορίες σχετικά με το θέμα κάνετε κλικ στο κατάλληλο τετραγωνάκι. Κάντε κλικ στο τετραγωνάκι Κάντε κλικ στο τετραγωνάκι

Κάντε κλικ στο τετραγωνάκι Κάντε κλικ στο τετραγωνάκι 2. Ερωτήσεις σωστού - λάθους. Διαβάστε προσεκτικά την ερώτηση. Επιλέξτε αν η πρόταση είναι σωστή κατά τη γνώμη σας και κάντε κλικ πάνω στο αντίστοιχο τετραγωνάκι ή αν η πρόταση είναι λάθος και κάντε κλικ πάνω στο αντίστοιχο τετραγωνάκι Αν η επιλογή σας είναι σωστή τότε κάνοντας κλικ στο κατάλληλο τετραγωνάκι, ακούτε τον κατάλληλο ήχο και η διαφάνεια αλλάζει πηγαίνοντας αυτόματα στην επόμενη διαφάνεια, επιβραβεύοντας την προσπάθειά σας. Αν η επιλογή σας είναι λάθος τότε κάνοντας κλικ στο κατάλληλο τετραγωνάκι, ακούτε τον κατάλληλο ήχο, εμφανίζεται διαφάνεια που σας πληροφορεί ότι η επιλογή σας είναι λάθος και σας προτρέπει για μια νέα επιλογή π.χ. αν η επιλογή σας είναι σωστή τότε ο ήχος που θα ακούσετε είναι : αν η επιλογή σας δεν είναι σωστή τότε ο ήχος που θα ακούσετε είναι : Αν δεν γνωρίζετε την απάντηση ή δεν είστε σίγουροι για αυτή και θέλετε πληροφορίες σχετικά με το θέμα κάνετε κλικ στο κατάλληλο τετραγωνάκι. Κάντε κλικ στο τετραγωνάκι Κάντε κλικ στο τετραγωνάκι

Επιλέξτε τη σωστή πρόταση Πληροφορίες Απάντηση

σωστή απάντηση είναι η : Μπράβο σωστή απάντηση είναι η : γ Σωστό. Συνεχίζεις Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Επιλέξτε τη σωστή πρόταση Προηγούμενη ερώτηση Επιλέξτε τη σωστή πρόταση Πληροφορίες Απάντηση

σωστή απάντηση είναι η : Μπράβο σωστή απάντηση είναι η : γ Σωστό. Συνεχίζεις Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Επιλέξτε τη σωστή πρόταση Προηγούμενη ερώτηση Επιλέξτε τη σωστή πρόταση Πληροφορίες Απάντηση

σωστή απάντηση είναι η : Μπράβο σωστή απάντηση είναι η : γ Σωστό. Συνεχίζεις Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Επιλέξτε τη σωστή πρόταση Προηγούμενη ερώτηση Επιλέξτε τη σωστή πρόταση Πληροφορίες Απάντηση

σωστή απάντηση είναι η : Μπράβο σωστή απάντηση είναι η : β Σωστό. Συνεχίζεις Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Επιλέξτε τη σωστή πρόταση Προηγούμενη ερώτηση Επιλέξτε τη σωστή πρόταση Πληροφορίες Απάντηση

σωστή απάντηση είναι η : Μπράβο σωστή απάντηση είναι η : γ Σωστό. Συνεχίζεις Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Επιλέξτε τη σωστή πρόταση Προηγούμενη ερώτηση Επιλέξτε τη σωστή πρόταση Πληροφορίες Απάντηση

σωστή απάντηση είναι η : Μπράβο σωστή απάντηση είναι η : β Σωστό. Συνεχίζεις Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Χαρακτηρίστε την ερώτηση Σ Λ Προηγούμενη ερώτηση Χαρακτηρίστε την ερώτηση με σωστό ή λάθος Πληροφορίες Απάντηση

Σωστή Η πρόταση είναι : Σωστό. Συνεχίζεις Μπράβο Επόμενη ερώτηση Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Χαρακτηρίστε την ερώτηση Σ Λ Προηγούμενη ερώτηση Χαρακτηρίστε την ερώτηση με σωστό ή λάθος Πληροφορίες Απάντηση

Λάθος Η πρόταση είναι : Σωστό. Συνεχίζεις Μπράβο Επόμενη ερώτηση Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Χαρακτηρίστε την ερώτηση Σ Λ Χαρακτηρίστε την ερώτηση με σωστό ή λάθος Προηγούμενη ερώτηση Πληροφορίες Απάντηση

Λάθος Η πρόταση είναι : Σωστό. Συνεχίζεις Μπράβο Επόμενη ερώτηση Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Χαρακτηρίστε την ερώτηση Σ Λ Προηγούμενη ερώτηση Χαρακτηρίστε την ερώτηση με σωστό ή λάθος Πληροφορίες Απάντηση

Λάθος Η πρόταση είναι : Σωστό. Συνεχίζεις Μπράβο Επόμενη ερώτηση Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Χαρακτηρίστε την ερώτηση Σ Λ Προηγούμενη ερώτηση Χαρακτηρίστε την ερώτηση με σωστό ή λάθος Πληροφορίες Απάντηση

Λάθος Η πρόταση είναι : Σωστό. Συνεχίζεις Μπράβο Επόμενη ερώτηση Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Χαρακτηρίστε την ερώτηση Σ Λ Προηγούμενη ερώτηση Χαρακτηρίστε την ερώτηση με σωστό ή λάθος Πληροφορίες Απάντηση

Σωστή Η πρόταση είναι : Σωστό. Συνεχίζεις Μπράβο Επόμενη ερώτηση Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Χαρακτηρίστε την ερώτηση Σ Λ Προηγούμενη ερώτηση Χαρακτηρίστε την ερώτηση με σωστό ή λάθος Πληροφορίες Απάντηση

Σωστή Η πρόταση είναι : Σωστό. Συνεχίζεις Μπράβο Επόμενη ερώτηση Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Χαρακτηρίστε την ερώτηση Σ Λ Προηγούμενη ερώτηση Χαρακτηρίστε την ερώτηση με σωστό ή λάθος Πληροφορίες Απάντηση

Σωστή Η πρόταση είναι : Σωστό. Συνεχίζεις Μπράβο Επόμενη ερώτηση Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Χαρακτηρίστε την ερώτηση Σ Λ Προηγούμενη ερώτηση Χαρακτηρίστε την ερώτηση με σωστό ή λάθος Πληροφορίες Απάντηση

Λάθος Η πρόταση είναι : Σωστό. Συνεχίζεις Μπράβο Επόμενη ερώτηση Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Χαρακτηρίστε την ερώτηση Σ Λ Προηγούμενη ερώτηση Χαρακτηρίστε την ερώτηση με σωστό ή λάθος Πληροφορίες Απάντηση

Μπράβο Η πρόταση είναι : Σωστή Σωστό. Επιστροφή στην ερώτηση

Λάθος. Προσπάθησε πάλι Επιστροφή στην ερώτηση

σωστή απάντηση είναι η : Μπράβο σωστή απάντηση είναι η : ...... Σωστό. Συνεχίζεις Επιστροφή στην ερώτηση Επόμενη ερώτηση

Το φαινόμενο της εξάρτησης της ταχύτητας του φωτός και του δείκτη διάθλασης από το μήκος κύματoς, ονομάζεται διασκεδασμός. Επιστροφή στην ερώτηση

εξάρτηση του δείκτη διάθλασης από το μήκος κύματος Δείκτης διάθλασης 1,56 1,54 Μήκος κύματος nm 400 500 600 700 Από τη γραφική παράσταση φαίνεται ότι ο δείκτης διάθλασης έχει διαφορετική τιμή για κάθε χρώμα και μάλιστα όσο μεγαλώνει το μήκος κύματος τόσο μικραίνει ο δείκτης διάθλασης Επιστροφή στην ερώτηση

700nm < λυπερύθρων < 106nm Τόσο η υπεριώδης όσο και η υπέρυθρη ακτινοβολία είναι αόρατες. Οι ορατές ακτινοβολίες έχουν μήκη κύματος : 400nm < λορατών < 700nm Η ενέργεια ενός φωτονίου δίνεται από τη σχέση : Ε = h.f = h.c/λ Επιστροφή στην ερώτηση

Διάθλαση και ανάλυση του φωτός σε πρίσμα Όσο μεγαλύτερο είναι το μήκος κύματος τόσο μικρότερος είναι ο δείκτης διάθλασης και τόσο μικρότερη είναι η γωνία εκτροπής. Λευκό φως προσπίπτει σε πρίσμα Στο πρίσμα αναλύεται φ γωνία εκτροπής υπέρυθρο υπεριώδες Οι μονοχρωματικές ακτινοβολίες δεν μπορούν να αναλυθούν Επιστροφή στην ερώτηση Ανάλυση φωτός

Ιδιότητες υπεριώδους ακτινοβολίας Προκαλεί αμαύρωση των φωτογραφικών πλακών. Προκαλεί το φθορισμό σε διάφορα σώματα, όταν δηλαδή προσπίπτει σε ορισμένα σώματα, τότε αυτά εκπέμπουν χαρακτηριστικές ορατές ακτινοβολίες. Συμμετέχει στη μετατροπή του oξυγόνου της ατμόσφαιρας σε όζον. ΄Οταν απορροφάται από υλικά σώματα (όπως άλλωστε και οι ακτίνες οποιουδήποτε χρώματος), προκαλεί τη θέρμανσή τους. Υπεριώδης ακτινοβολία με πολύ μικρό μήκος κύματος προκαλεί βλάβες στα κύτταρα του δέρματος, οι οποίες μπορεί να είναι τέτοιες, ώστε να οδηγήσουν και στην εμφάνιση καρκίνου. Κατά τη διάρκεια της ηλιοθεραπείας το μαύρισμα του δέρματος οφείλεται στη μελανίνη που παράγει ο οργανισμός, για να προστατευθεί από την υπεριώδη ακτινοβολία. Χρησιμοποιείται στην Ιατρική για πλήρη αποστείρωση διάφορων εργαλείων. Ιδιότητες υπερύθρων ακτινοβολιών Aπoρρoφώνται επιλεκτικά από διάφορα σώματα και προκαλούν αύξηση της θερμοκρασίας τους. Διέρχονται μέσα από την ομίχλη και τα σύννεφα (δεν απορροφώνται από αέρια) Δεν έχουν χημική δράση και δεν προκαλούν φωσφορισμό. Επιστροφή στην ερώτηση

Επειδή η υπέρυθρη ακτινοβολία είναι αόρατη, για την ανίχνευσή της υπάρχουν ειδικά όργανα, οι φωρατές (φωρατές υπερύθρου). Η αρχή λειτουργίας των φωρατών υπερύθρου βασίζεται στην απoρρόφηση ενέργειας των υπέρυθρων ακτινοβολιών και στη συνέχεια στη μετατροπή της σε άλλες μoρφές. Επιστροφή στην ερώτηση

καθηγητής του 1ου Ενιαίου Λυκείου Καλαμαριάς τέλος Απελλής Ιωαννίδης Φυσικός καθηγητής του 1ου Ενιαίου Λυκείου Καλαμαριάς

Κατά τη γνώμη σας ; πρέπει να ; ή πρέπει να