Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ DATA, ΤΟΠΟΘΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΡΩΝ.
Advertisements

The Smart House Project
Κληρονομικότητα. Εισαγωγή  Κληρονομικότητα (Inheritance) καλείται ο μηχανισμός με τον οποίο μία νέα κλάση που ονομάζεται παράγωγη (derived class) δημιουργείται.
1. Εισαγωγή Ορισμοί:  VOD  NVOD  Live Streaming.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ PHP. Τι θα μάθουμε;  Να καταλάβουμε τι είναι η PHP και πώς δουλεύουν τα PHP scripts  Τι χρειάζεται για να ξεκινήσουμε με την PHP  Να.
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5. Νέα χαρακτηριστικά  Επιφάνεια εργασίας  On Line ενημέρωση Λογιστικής  Διαχείριση σχετικών εγγράφων  Data Center  Γεωγραφικές.
Ονοματεπώνυμο: Ζωγράφου Αγγελική ΑΕΜ:1858
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ
Με τα μάτια ενός Ρομπότ... Η εφαρμογή της ρομποτικής τεχνολογίας ως νέος τρόπος πρόσβασης σε πολιτιστικούς χώρους Γιώργος Καμαρινός, Αδαμαντία Κολιού.
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Πολλαπλασιαστική συσχέτιση •Δύο ή περισσότερες ιδιότητες μπορούν να επιδρούν «πολλαπλασιαστικά» σε μια τρίτη. •Στην περίπτωση αυτή έχουμε δυο ανεξάρτητες.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ – ΜΗΧΑΝΗΣ Εαρινό Εξάμηνο 2007 Παρουσίαση Εργαλείου Ανάπτυξης JBuilder Τσουρού Σταυρούλα, ΑΜ 708 Μαδεμλής Ιωάννης, ΑΜ 669.
Microsoft Exchange Server Τι είναι ο Exchange Ο Exchange Server χρησιμοποιείται για την παροχή υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( service).
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
Σχεδίαση-Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής Αντώνιος Συμβώνης, ΕΜΠ, Slide 1 Week 11: Intro to Applets Εβδομάδα 11: Εισαγωγή στα Applets.
Torque Game Engine - #03 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Unity Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Torque Game Engine - #04 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine - #0 8 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine - #0 7 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Νήματα Οι διεργασίες έχουν τα παρακάτω συστατικά:
Εισαγωγή στον Robot Simulator HY-475/575. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Αρχιτεκτονική Εγκατάσταση Περιήγηση.
ΗΥ 150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμ π ούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αλγόριθμοι και Προγράμματα.
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
Εισαγωγικά Σχόλια για την Εργαστηριακή Άσκηση Τεχνολογίας Λογισμικού Κ. Κοντογιάννης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
Δημιουργός Μοντέλων Εκδ
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
ΗΥ302 Διδακτική της Πληροφορικής Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO Writer Ομάδα Εργασία: Αλεβίζου Βασιλική (Α.Μ.:1029) Κοφφινά Ιωάννα (Α.Μ.:1035) Τριανταφυλλίδου.
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 11: Εκτέλεση Java χωρίς το BlueJ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
HMMY Τεχνολογία Λογισμικού Διδάσκων Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής, Ε.Μ.Π.
PHP/MYSQL ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΠΟΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΜΗΧΑΝΗΣ ΤΥΡΟΛΟΓΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΑΜ 875 ΡΙΖΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΜ 816.
1 Εισαγωγή στη Java Χρήσιμες Διευθύνσεις Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java Εργαλεία της Java Μεταγλώττιση στοιχειωδών εφαρμογών.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Δίκτυα Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Torque Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ 26 Οκτωβρίου Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός Ένα νέο προγραμματιστικό μοντέλο (paradigm) το οποίο στηρίζεται στις κλάσεις και τα.
Διαχείριση γεγονότων (events) Γεγονότα: Κλήσεις που παράγονται από γραφικά στοιχεία (Components) π.χ. click ποντικιού, μετακίνηση ποντικιού Ακρόαση-Διαχείριση.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑTA ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
Βελτίωση της πλατφόρμας ανάπτυξης συστημάτων πολλών πρακτόρων Agent Factory ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Τμήμα Ηλεκτρολόγων.
University of Crete HY566-Semantic Web CS566 – Semantic Web Computer Science Department - UoC Heraklion 1 April, 2003 Παπαγγελής Μάνος, Κοφφινά Ιωάννα,
Tomcat Θ. Βαρβαρίγου Καθηγήτρια ΕΜΠ Τηλ
Κεφάλαιο 11.1 Uniform Resource Locators (URLs). Ορισμός : URL (Uniform Resource Locator): Δείκτης σε μία πηγή πληροφοριών του Παγκοσμίου Ιστού (World.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Συναρτήσεις.
Διαχείριση Δικτύων Ευφυή Δίκτυα Άσκηση 1: Χρήση βασικών εργαλείων για συλλογή πληροφοριών για τη διαμόρφωση και την κατάσταση λειτουργίας του δικτύου.
Μαθαίνοντας Python ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ PYTHON 2014
Επιστημονικός Υπολογισμός Ι Πρώτο Εργαστήριο Εισαγωγή στο matlab 15 Οκτωβρίου 2010 Γιώργος Δρακόπουλος ΤΜΗΥΠ.
1 Κεφάλαιο 2 Εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό.
Torque Game Engine1 Σενάρια - ασκήσεις Torque. Torque Game Engine2 Υλοποίηση σεναρίων Γεμίστε μια πίστα με αντικείμενα δύο ειδών (π.χ. δέντρα και βόμβες)
Torque Game Engine - #06 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Λώρη Μαλατέστα (lori)
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 4 ο Εργαστήριο Torque GUI Αλληλεπίδραση με Αντικείμενα.
Επικοινωνία ανθρώπου-μηχανής και...μηχανικών Σχολή ΗΜΜΥ-ΕΜΠ Σ. Κόλλιας, Γ. Στάμου, Κ. Καρπούζης.
Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Τεχνολογία powerline homeplug για τη δημιουργία του «έξυπνου» σπιτιού και εφαρμογή της στην κατασκευή αλληλεπιδραστικής διεπαφής.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε Τίτλος Πτυχιακής Εργασίας: Κατασκευή διδακτικού πακέτου προσομοίωσης των μηχανικών ταλαντώσεων.
Από τη συμπεριφορά και το gameplay στην εμπειρία των παικτών παρατηρώντας και ...παρακολουθώντας τους παίκτες Κώστας Καρπούζης, Αμαρυλλίς Ραουζαίου ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ.
Από τη συμπεριφορά και το gameplay στην εμπειρία των παικτών παρατηρώντας και ...παρακολουθώντας τους παίκτες Κώστας Καρπούζης, Αμαρυλλίς Ραουζαίου ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ.
Πληροφοριακά Συστήματα Ανώτατης Διοίκησης (EIS) Συστήματα Υποστήριξης Ανώτατης Διοίκησης (ESS) Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων στο Διαδίκτυο (Web-based.
ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ)
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5.
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
Εισαγωγή στη Java Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java
ΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΟ SCRATCH
Server-side vs Client-side
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Εισαγωγή στον Αντικειμενοστρεφή Προγραμματισμό (στη γλώσσα Java)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari) http://www.image.ntua.gr

Game Programming Δομή του παιχνιδιού το βασικό αρχείο main βρίσκεται στο root folder του παιχνιδιού Φάκελος κώδικα Common Περιέχει κώδικα που δε μεταβάλλεται ιδιαίτερα Φάκελος κώδικα Control Ορισμός του παιχνιδιού Ορισμός και έλεγχος του game play Διαχείριση των πόρων του παιχνιδιού

Game Programming game root control common data scripts

Game Programming Σχεδίαση Server - Client Server-side: Client-side: Authentication – ταυτοποίηση χρήστη Αποφάσεις σχετικές με το game play και το σκορ Πόροι συστήματος Client-side: Διαπροσωπείες με το χρήστη Παραμετροποίηση (π.χ. ορισμός ανάλυσης οθόνης) Πλοήγηση (πλήκτρα, ποντίκι, κλπ.)

Game Programming Λειτουργικότητα στο αρχείο common Authentication Μηχανισμός μηνυμάτων χρηστών και εφαρμογής In-game editors Debugger Σύστημα φωτισμού Ενσωματωμένο σύστημα βοήθειας Διαπροσωπείες χρηστών

Game Programming Lab 1: "emaga4" Ξεκινάμε από το ελάχιστο περιβάλλον ενός παιχνιδιού Ξεκίνημα ενός server Τοπική σύνδεση client (στον ίδιο υπολογιστή) Φόρτωμα μιας αποστολής Γέννηση (spawn) του μοντέλου του παίκτη (player avatar) Βασικές δυνατότητες κίνησης του παίκτη

Δομές αρχείων

Game Programming Βασικό αρχείο main Γενική αρχικοποίηση Ανάλυση παραμέτρων από το command line Help package Εκτέλεση πρόσθετων packages και add-ons

Game Programming Αρχείο main στο φάκελο control Φόρτωμα control packages και modules Αρχικοποίηση του control

Game Programming Αρχείο control/initialize Αρχικοποίηση server Αρχικοποίηση client

Game Programming Αρχείο control/client Απεικόνιση πλήκτρων σε λειτουργίες (key bindings) Ορισμός 3D view callback Ορισμός 3D view interface Απεικόνιση animation σε κινήσεις Διαχείριση μη χρησιμοποιούμενων κλήσεων από τον κώδικα common

Game Programming Αρχείο control/server Χειρίζεται την επικοινωνία του client με το server Δημιουργεί τα μοντέλα (avatars) του παίκτη

Game Programming Αρχείο control/player Ορίζει το datablock του player Ορίζει μεθόδους δημιουργίας και καταστροφής του παίκτη

Συνολικά Τα Strings περιέχονται σε double-quotes ("), παράμετροι (tagged strings) σε single-quotes(') Το Torque Script υποστηρίζει αντικείμενα με ιδιότητες και μεθόδους μέσω του κλασικού dot operator Τα Namespaces βοηθούν στη διαχείριση και χρήση ονομάτων μεταβλητών Τα Datablocks μεταφέρουν δεδομένα για τα αντικείμενα του παιχνιδιού από το server στους clients

Συνολικά Οργανώστε τα αρχεία script ώστε να έχουν νόημα για όλους τους συμμετέχοντες στην ανάπτυξη Χρησιμοποιήστε την ιδέα της διάκρισης ανάμεσα σε control scripts και τον κώδικα common Για παιχνίδια με πολλαπλούς χρήστες, ο ευαίσθητος (π.χ. για cheat) κώδικας πρέπει να βρίσκεται στο server και οτιδήποτε άλλο στον client

Άσκηση Κατεβάστε και εκτελέστε το παιχνίδι Emaga4 Μπορείτε να εκτελέσετε το παιχνίδι από το tge.exe Δεν υπάρχει main.cs – θα το δημιουργήσουμε εμείς! update: είναι όλα έτοιμα! …μαζί με τα περιεχόμενα του φακέλου control